Nonna in Kampen

Ambachtelijke broodjes voor u met zorg en veel liefde bereid

di lunch vanaf 09:00 diner tot 17:00
wo lunch vanaf 09:00 diner tot 17:00
do lunch vanaf 09:00 diner tot 17:00
vr lunch vanaf 09:00 diner tot 17:00
za lunch vanaf 09:00 diner tot 16:00

De broodjes van Nonna zijn voor u met zorg en veel liefde bereid. Nonna's broodjes worden de hele dag vers voor u gebakken en onze vleeswaren komen van de beste ambachtelijke Slagers en Poeliers.

Nonna garandeert u dan ook altijd een vers en goed belegd product. Wij maken voor u de keus om een heerlijk broodje te serveren. Mocht u zelf willen bedenken, dan maakt Nonna uiteraard uw wensbroodje. Alle broodjes van Nonna zullen een Italiaanse glans hebben om u de smaak te laten ervaren van het heerlijke Italië. Geen tijd om in de gezellige sfeer van Nonna te vertoeven... neem lekker uw broodje mee naar huis of werk. Nog iets gezonder? Bij Nonna eet u een super ontbijt met door uzelf uitgezochte notenvariatie, vers fruit en hangop yoghurt. Beleef de passie in de broodjes van Nonna in het hart van Kampen; eigentijds, populair, bijzonder en smaakvol.

di lunch vanaf 09:00 diner tot 17:00

1519808058 96
1520852320 96
1529206415 96
1535471986 94

1. Waar de tijd even stilstaat, waar geuren en kleuren je zintuigen prikkelen, waar je een graag geziene gast bent!
    Nonna is een lunchroom, maar die beschrijving doet deze zaak eigenlijk tekort. Natuurlijk kun je er lunchen (ook heerlijk ontbijten!), Maar ook genieten van goed gezette koffie (met onovertroffen appeltaart - appeltaart zoals appeltaart moet zijn, vers, met een 'bite' en smaakvol) of heerlijke zelfgemaakte met vers fruit gevulde limonades. Mijn favorieten: warm broodje geitenkaas, Nonna's hangop en de vers gezette soepen. Nonna is puur genieten!

2. Top lunchroom. Als we in Kampen zijn is dit een vast adres voor de Lunch.

3. Om de vakantie af te sluiten met mijn kinderen naar Nonna gegaan. Wat een fijne ambiance en plek. We waanden ons een beetje in Italië. Dit was wat mijn kinderen het eerste zeiden. Ook het eten was heerlijk. Wij hebben genoten en komen zeker terug om weer een stukje vakantiegevoel op te halen.
    Nonna bedankt!

4. Vanmiddag zomaar eens in de namiddag neergestreken bij Nonna in Kampen. De sfeer valt gelijk op in de stad. Gezellige luifels, een palmboom, gekleurde borden! Mooi gezicht. We werden vriendelijk en snel geholpen. We hadden zin in borrelhapjes, of tapas-achtig zitten. Op de kaart staan veel lekkere broodjes en thee/koffie! We moesten dus creatief naar de kaart kijken voor waar we zin in hadden. We gingen voor brood met smeersels, olijven en kaas/uienstengels en een knoflookbrood. Daarnaast een aanrader: de 'limonades' op de kaart. Bruiswater met fruit erin naar keuze. Tussendoor werd nog gevraagd of alles naar wens was. Wat ons betreft een prima gezellige stop na winkelen of museumbezoek in Kampen!

5. peter relouw

Heerlijk broodje gezond, mooi apart opgemaakt, royaal belegd en de paprikasoep was ook heerlijk, het bezoek naar het toilet was voor iemand met copd wel een heel avontuur.
    De wachttijd was wel erg lang, maar als we weer eens in kampen komen zullen we daar beslist weer wat gaan eten!

6. Jg Vd berg

Wij hebben meer dan een uur zitten wachten op vier ovenbroodjes. Er bleek slechts een wc te zijn voor het hele restaurant. Het deurslot was kapot. Toen ons bij afrekenen gevraagd werd of wij tevreden waren hebben wij deze klachten geuit. We kregen te horen dat we dan ook niet tijdens lunchtijd moesten komen. Hoe egocentrisch kan je zijn? Ze hadden natuurlijk moeten waarschuwen voor die wachttijd. Wij zullen ons niet meer vertonen in Nonna.

7. Rob Hanekamp

We hebben weer heerlijk gegeten, Nonna is de beste. Complimenten voor Annemarie. Zij maakt in een mum van tijd de heerlijkste broodjes.
    Groetjes Rob en Irene.

8. Tudy de Groot

Deze prachtige zomer leent zich ervoor om een lekker ontbijtje te nemen bij Nonna. Zoals wij dit deden na onze baantjes zwemmen. Super ontbijt voor een leuke prijs. Vrolijke bediening.
    Alleen jammer van de vrachtauto's die steeds langs reden, maar daar heb je na 10.00 uur geen last meer van.
    Voor mijn dochter en ik is dit ontbijt ZEKER voor herhaling vatbaar.

9. Ashley Donselaar

Ik vind het altijd erg gezellig om hier een hapje te eten. De prijs kwaliteit verhouding is erg goed, super goed eten voor een goede prijs. De medewerkers zijn altijd vrolijk en kunnen ook helpen bij een keuze maken voor wanneer je het zelf niet zo goed weet.
    Een echte aanrader!

10. Heerlijk ontbijt, super verse producten. Lekker relaxt. Echt een aanrader.

11. Vandaag (4-7) van een heerlijke lunch genoten bij Nonna.
    Dit is echt een aanrader! Heerlijke broodjes, het is elke keer weer een feestje om daar te eten.

12. Erg leuke tent met een gezellige sfeer en top service!

13. Verkuil

Erg lekker gegeten! Heerlijke aanbeveling voor frisse drankjes. En erg lekkere koffie!

14. Heerlijke met passie versbereide italiaanse broodjes.
    Cappuccino ook echt top!
    Vriendelijke bediening en leuke sfeer.

15. Wederom heerlijke broodjes gegeten.
    En een heerlijk soepje van de dag… mosterdsoep.
    Nonna is gezellig en behaaglijk.
    Komen vast nog een keer.

16. Tony Flaton

17. Jola Meh

18. Niet alleen in Kampen maar in de hele regio is dit hét voorbeeld van hoe een koffie en broodjeszaak hoort te zijn. Een unieke kaart met allemaal huisgemaakte producten. In alles proef en voel je de liefde en passie. De zaak zelf is uniek en sfeervol ingericht. De bediening is vriendelijk en aandachtig. Je merkt aan alles dat deze zaak met niets dan liefde wordt geleid. Voor mij inmiddels dé plek in Kampen.

19. Heerlijke broodjes bij Nonna, alles vers gemaakt door Annamaria. Heel veel smaken van broodjes geprobeerd en alles zo lekker! De hoofdzaak is dat het puur is… en dat is het! Echt een aanwinst voor Kampen, goede prijs/kwaliteit verhouding. Wat je ook mee kunt nemen is olijven in een eigengemaakte dressing, zo ontzettend lekker je wilt niets anders meer! Verder kun je nog veel meer lekkers meenemen. Deze uitbaters hebben ook restaurant Dennenrhode in Doornspijk wat ook zo ontzettend lekker en goed is. Ga zo door…

20. Altijd, echt altijd goed wat je er ook maar besteld: broodjes, iets lekkers voor bij de koffie zelfs iets suikervrij!

21. Om 09:00u met vriendin wezen lunchen. Brood werd net vers afgebakken. Ik zelf had een kom vol met yoghurt, noten, vers fruit etc. Grote portie, welke erg lekker was. Vriendin had tosti luxe, deze was ook erg lekker. Kom zeker nog een keer terug.

22. Laatst bij dit onwijs leuke tentje op het taras geluncht, en super heerlijk gegeten samen met mijn vrouw.
    En bedient door een zeer leuke! Humoristische! Amsterdammer! En dat in Kampen! :) ik voelde mij meteen thuis!
    Wij komen zeker weer eens terug bij deze leuke tent!
    Dus zeer aan te bevelen!
    Mvg Rob.

23. Het broodje huisgemaakte tonijnsalade was erg lekker. Verder een gezellig team met veel aandacht voor de gasten.

24. Aart de Kruijf

Vanmiddag heerlijk met 8 man geluncht op het terras. Erg vriendelijk personeel, dat direct tafels aan elkaar schoof, zodat we gezellig bij elkaar konden zitten. Na een goed glas wijn (beetje zoet voor droge wijn, maar mocht de pret niet drukken!), een heerlijke lunch met o.a. parmaham en knapperige broodjes en een heerlijk kop koffie na. Ronduit prima.
    Goed prijs/kwaliteit verhouding.
    Aanrader

25. Marleen Wognum

Wij werden leuk ontvangen en onze hond was ook van harte welkom. De latte macchiato was lekker heet in tegenstelling tot veel andere koffiegelegenheden. Eten was voortreffelijk en de sfeer gezellig. Kortom een gelegenheid om vaker terug te komen. Ga zo door Nonna !!

26. Heerlijke verse huisgemaakte appeltaart. Zo'n lekkere appeltaart hebben we sinds lange tijd niet meer gehad.

27. Top tent! Lekker eten, keep it fresh! Punt van aandacht drinken laat beetje op zich wachten. De verse Limonade was daarin tegen super goed te doen en een leuke presentatie.

28. Wat een super tent! Heerlijk ff ontbeten en koffie gedronken, super vriendelijk en relaxed personeel! Zeker een aanrader!

29. Lieve attente bediening en heerlijke warme broodjes gegeten met geitenkaas en brie, zalige cappuccino en verse muntthee, heerlijk en zeker voor herhaling vatbaar.

30. Barbara

Wat een fijne aanwinst voor Kampen! Alles is goed, heerlijke koffie en thee, goed gebak, fijne bediening. Wij hebben een nieuw adresje!

31. Ameland

Wat een enorme leuke, goeie tent! Gewoon dat je live kunt zien dat alles vers wordt gesneden... en dan ook nog eten voor een leuk prijsje!! Echt een aanrader!
    Wij komen terug, als we in jullie buurt zijn!!

32. Ik kan niet anders, dan Nonna een dikke 10 geven. Wat een aanwinst voor Kampen en een echte aanrader! Wat een sfeervolle zaak, als je binnenkomt voel je dat er liefde in de inrichting gestopt is. Die liefde proef je ook terug in het heerlijke eten (hier al eens hartig/heerlijk broodje en zoet/de geweldige Tjechische honingtaart: JUM en lekkere hangop gegeten). Last but not least wordt de fijne ervaring compleet gemaakt door de warme en hartelijke sfeer en gezelligheid. Wat een lieve en positieve eigenaresse en wat gaan de mensen onderling leuk en respectvol met elkaar om! De rest van het personeel is ook gezellig en hartelijk. Ik ben fan en ga hier regelmatig heen.

33. Jennifer

Heerlijk vers broodje warme Pastrami gegeten, in het zonnetje midden in de winkelstraat. Ik zeg fantastisch! Aanrader!

Tot de volgende keer!

34. Patrick

De broodjes gezond hebben me blij verrast, royaal belegd, en je proeft de liefde en de tijd die ze er in heeft gestoken, eenmaal gegeten blijf je terug komen. Althans ik wel

Ga zo door

35. Paul en Jeannette

Vanmiddag heerlijke, verse broodjes bij Nonna gegeten. Broodje warme geitenkaas en een healthy Nonna, verrukkelijke smaak en goed geserveerd. Aankleding is heel gezellig. Volgende keer kies ik broodje warme brie, want terug komen doen we zeker.

36. Tineke Hollestelle

Het voelt warm en welkom bij jullie! De koffie en broodjes waren super lekker!
    Blijf lekker jezelf,want dat is jullie kracht! 😊

37. Niels Fien

Ik werk in de buurt en haal hier zo af en toe een broodje. Stijgt boven alle verwachtingen uit, heerlijke verse ingrediënten, heerlijke broodjes. Ik kreeg ook nog eens een Jus de Orange voor het wachten.

Vol lof over Nonna!

38. Wat een geweldige zaak! Broodjes waren echt heerlijk & het restaurant is gezellig en leuk ingericht!

39. Lisa van Beek

Eigenlijk is alles hier compleet! Het eten meer dan een 10, je voelt hier de sfeer, de gezelligheid, de warmte en de juiste muziek...

Echte aanrader ook als je alleen bent en gewoon even wilt genieten. Wij komen zeker terug!

40. Wat een leuke tent! Erg gezellig en het broodje en de koffie waren heel goed. Lage prijzen voor zulke luxe broodjes. Aanrader!

41. Broodje meenemen uit de stad is weer een geweldige ervaring dankzij Nonna.
    Eindelijk weer een lekkere broodjeszaak in Kampen!
    De broodjes waren heerlijk!

42. Aanwinst voor Kampen! Kleine en gezellige plek om te lunchen. Heerlijke broodjes en verse huisgemaakte soep, vriendelijke mensen die weten waar ze mee bezig zijn. We komen zeker terug!

43. Nikita S

Wij hebben zo heerlijk gegeten in Nonna. Wat een verassing toen de broodjes gebracht werden. Voor het oog en zeker voor onze smaakpupillen! Gastvrije en vriendelijke bediening.
    De prijzen zijn erg laag voor de verse mooie producten. Ruime porties, speciaal brood, heerlijke thee en koffie. Soep pruttelt gewoon op de toonbank en taart zelfgebakken! Zelfs Yoghurt met noten en fruit toe.
    Ik word zo blij van dit nieuwe zaakje in de stad! Echt even weg van alles! Het viel mij op dat alles net even anders is hier, Im loving it!

Bedankt Nonna, u bent echt een blijvertje ♡

44. Nonna Kampen!
    Je stapt de deur naar een andere wereld binnen.
    Je voelt de Italiaanse zon, je ruikt de geuren van basilicum, olijven, esspreso, appeltaart, broodjes, etc.
    De prachtige muziek omringd en ontroerd je met zijn klanken.
    Het strand, ondergaande zon, brengen jou naar warme oorden.
    Een moment van genieten! Wat je niet voorbij mag laten gaan.

45. Wanneer je bij Nonna in Kampen naar binnen loopt voel je je meteen welkom en op je gemak. Een heel erg gezellige sfeer. De koffie is geweldig en de broodjes zijn super, alles is vers gemaakt en dat proef je! Ik raad iedereen aan om hier een keer te gaan eten. Groetjes Saskia

46. Super gezellig en zeer vriendelijk personeel. De zelfgemaakte appeltaart was heerlijk! Een echte aanrader.
    De thee wordt leuk geserveerd met een truffeltje en een kuipje honing.

47. Anthony

Erg gezellig en lekker gegeten, vooral de ambachtelijke broodjes warm uit de oven. De koffie was ook lekker sterk zoals een koffie hoort te zijn.

48. Jeroen Dekker

Mooi authentiek pand midden in het centrum van Kampen, de broodjes en koffies worden er met liefde gemaakt. Snelle en vriendelijke bediening, zelfs op de bovenste verdieping;) Zeer geschikte plek voor een heerlijk kopje koffie en/of een heerlijk belegd broodje!

49. Wat een heerlijke plek en wat een hartelijke en persoonlijke ontvangst!
    Uniek ambachtelijk en smaakvol broodje met een lekker bakje koffie!