Los Che in Kampen

Een zéér unieke keuken in Kampen: De Argentijnse Keuken.

Los Che laten bezorgen?

Een keuken met een geheel eigen karakter; een keuken waar men van oudsher de honger stilt met vlees, verse groente, kruiden, verse vruchten enz. bereid met eigen kook en bewaartechnieken

5. Betalen Visa Master Card pin

1271994275 97
1281959692 97
1291925109 98
1396561988 87
1466319907 87
1501198866 86

1. Petra van der Moolen

Er zit geen groente bij de gerechten en moet alles los bij bestellen. Verder is het eten prima bereid.

2. Algemene ervaring goed. Groep van 7 personen.

We werden eerst aan een tafel vlak bij de deur gezet wat door de tocht geen succes was. Later hebben we gevraagd of we aan een andere tafel konden zitten wat gelukkig mogelijk was. Het was zeer druk toen wij binnenkwamen om half negen, en waarschijnlijk daardoor duurde het erg lang voor er iemand het drinken kwam opnemen en ook duurde het lang voor het gebracht werd. Het voorgerecht was uitstekend! Ook het hoofdgerecht was super! Heerlijke Merlot erbij. En ook over het dessert geen klagen. Keurige prijs/kwaliteit verhouding. Wel moet voor alle bijgerechten bijbetaald worden.

3. R.M.Lemmerman

1 woord:geweldig

4. Frank Meester

Prima restaurant.
    Goed eten voor prima prijs.
    Heb Voor de sfeer een iets mindere beoordeling gegeven omdat wij een tafel in het eerste gedeelte van het restaurant hadden. Onze tafel was niet op de meest ideale plek. Beetje krap en te dicht bij de deur en hoge bar.

5. Super lekker en gezellig gegeten, alles was geweldig.

6. Heerlijk en gezellig gegeten.
    Het vlees was veel maar super mals met daarnaast een goed bestek.
    Spontane goede bediening
    Hadden gereserveerd en kregen een hele mooie tafel.
    Mooie avond gehad
    Top
    Bedankt

7. Heerlijk gegeten van de grill! Zeker een aanrader!

8. Lekker gegeten, authentieke gerechten en smaak. Wel redelijk duur doordat alles apart betaald (tot mayonaise aan toe) moet worden. Maar het eten is beslist goed en de bediening is vriendelijk.

9. Frank van den Boogaart

Zoals gebruikelijk, zeer goed!

10. 22 juli heerlijk gegeten bij Los Che in Kampen in een ongedwongen ambiance. Alle gerechten hebben ons prima gesmaakt.

11. G v d Akker

Wij heerlijk gegeten super lekker vlees en fijne bediening dus kortom een aanrader

12. Heerlijk gegeten. Echte Argentijnse smaak en sfeer!
    Het lokaal is een beetje klein. Maar de sfeer is wel gezellig!

13. Michel

Eten was van goede kwaliteit.
    Vlees mals en gelukkig niet gemarineerd zodat je ook vlees proeft. Bijgerechten genoeg keus en ook goed van smaak. Toetjes ook lekker.
    Bediening liet te wensen over. Eigenaresse is vriendelijk, rest v/d bediening is niet heel vriendelijk en verre van professioneel.
    Maar omdat het eten goed was, komen we zeker terug.

14. Een warm welkom bij binnenkomst. Echt lekker gegeten en gezellig gezeten. Zowel het vlees en vis waren heerlijk. Klein minpuntje vond ik dat er geen echte mayo bij de friet werd geserveerd en het bestek wordt niet gewisseld tussen een voor- en hoofdgerecht. Maar zeker geen reden om niet terug te komen, want het eten is heerlijk bij deze vriendelijke mensen.

15. We hebben lekker gegeten.
    Een goede plek om bij te kletsen, en ondertussen lekker te eten en een prima bediening.

16. Heerlijk gegeten en genoten van pure produkten van top kwaliteit .
    En vriendelijke bediening .
    Een echte aanrader

17. Leuke restaurant met eigen karakter , heerlijk en malse ossenhaas ,ook de salade en bijgerechten waren lekker en ruim voldoende, de geflambeerd flensje als dessert vond ik bijzonder lekker , hier komen zeker terug !

18. Carlos

19. Het restaurant ziet er leuk en gezellig uit en dat is van binnen ook zo. Klein maar sfeervol. Alleen vonden we de bediening traag en niet attent. Van het eten hadden we veel meer van verwacht viel ons zeer tegen. bier kreeg je uit een flesje en moest je zelf inschenken. Ook de wijn was niet top. Wij zullen hier niet snel weer heen gaan.

20. Ria Kolk

Prima! Heerlijk gegeten!

21. Heerlijk eten tegen een prima
    Prijs. We blijven terug komen.

22. Corrie blijdorp

Super heerlijk gegeten, vooral de biefstuk

23. Zeer goed gegeten vlees was heel lekker, sfeer was uitstekend en heel gezellig maar klein restaurant. Bediening was erg aardig en deed het heel goed. Zeker voor herhaling vatbaar.

24. Elizabeth

Heel lekker gegeten in een mooie, rustige atmosfeer.

25. We zijn op aanraden van vrienden naar Los Ché gegaan en dit was niet voor niets. Het eten was uitstekend en de service bijzonder en welgemeend gastvrij. We komen zeker terug.

26. Heerlijk eten en een goede bediening. Helemaal top!

27. Prima restaurant.
    Ongedwongen sfeer en niet onbelangrijk, het eten is van een goede prijs/kwaliteit verhouding.
    Stukje zalm perfect en zeker de frietjes zijn onovertreffelijk.
    Deze laatsten worden massaal ook afgehaald.

28. Lekker gegeten!

29. Ijsselmuiden

Prima, knus restaurant. Het eten is top. Ook bezorgen is aanrader.

30. Al vaker gegeten en het eten is zoals altijd erg lekker. Deze keer was de bediening niet heel snel, we zaten zo'n 10 minuten aan tafel, voordat we werden gevraagd wat we wilden drinken, daarna duurde het nog eens 10 minuten voordat onze drankjes kwamen. Ook het opnemen van de bestelling duurde behoorlijk lang.
    Wellicht een incident, want de vorige keren was de bediening dik in orde.
    Ons tafeltje vlak bij de deur was geen succes, de deur ging erg vaak open en kwam er steeds veel koude lucht naar binnen.

31. Heerlijk eten en goede bediening. Een echte aanrader!!

32. Delicioso!! Beste kwaliteit vlees, *goede Malbec*, lekker proeven van allerlei bijgerechtjes en de 'panqueque' met dulce de leche...

33. Het eten was heerlijk en de bediening top.
    Goed gedaan Carlos

34. Prima gegeten, voor herhaling vatbaar.
    Erg aardige bediening!

35. Prima, ongedwongen restaurant. Uitstekende kwaliteit. De moeite waard.

36. Heerlijk gegeten. Vooraf maissoep en knoflookgarnalen, allebei om je vingers bij op te eten. Het vlees van de hoofdgerechten (parilla, spare ribs en lomo) was uitstekend van kwaliteit en bereiding. De patat gloeiend heet en perfect gefrituurd. Salade en boontjes waren zo op. Absoluut een aanrader.

37. Jolanda Ramon

Gisteravond weer heerlijk gegeten!
    Heerlijk eten en goede sfeer!

38. Ik hou van een goed stuk vlees en in elk restaurant waar ik ben geweest is vaak wel een prima stuk biefstuk aanwezig. Maar nergens zoals hier de lomo (ossenhaas) en de rib-eye zijn heerlijk. Een echt heerlijk stuk Argentijns vlees en dat proef je!

Bediening ook erg vriendelijk en ze zijn er op vooruit gegaan de afgelopen jaren. Het restaurant is wat groter, goede sfeer en mooi alles in hout en de oude stadsmuur brengt ook sfeer en cultuur mee.

39. Giani Halabi

1 punt
  40. Giani Halabi

Eindelijk een restaurant met echt authentiek Argentijnse paria (gril). Eigenaren zijn echte geboren en getogen Argentijnen. Voor mij en mijn gezin geen enkel beter Argentijns restaurant!

41. Bij binnenkomst (17.30 uur) werd ons gelijk verteld dat het tafeltje om 19.30 uur weer was gereserveerd. Vonden we raar. Na het eten te hebben besteld, met voorgerecht, kregen we na even wachten het bestelde eten van de buren voorgeschoteld. Is ook moeilijk met slechts 8 tafeltje om de goede tafel te kiezen. Na het eten stelde de bediening voor om datgene wat over was (spareribs) in een doggybag mee te geven. 2 tellen later komt ze terug met de mededeling dat de chef in de haast alles al had weggegooid. Dan geef je toch een andere spareribs mee?! Nee dat kom niet. Beetje jammer. Verder leuk knus restaurantje met 7 á 8 tafels. Reserveren is een must. Het eten was prima!

42. J. van 't Ende

Wij komen al een paar jaar met enige regelmaat bij Los Che en dat zegt eigenlijk al genoeg. Het eten is er altijd geweldig, alles vers bereid op de houtskool bbq. Wat ik zelf erg fijn vind is dat je alles los van elkaar kunt bestellen dus geen ongewenste salade op je bord en dat dus ook niet in de afvalbak verdwijnt. Ook de ongedwongen sfeer en de gastvrijheid van Carlos, Gaby en het personeel dragen bij aan een fantastisch avondje uit. Kortom voor ons al jaren een dikke tien!

43. Jan uut kampen

We hebben erg gezellig met zijn vieren zitten eten daar. Vlees was lekker klaargemaakt op de bbq en was lekker gekruid. Glaasje drinken erbij, wat wil een mens nog meer. Gewoon erg lekker.

44. Lekker (veel) gegeten van goed gekruid vlees. Salade was heerlijk. Gezellig en klein restaurant met vriendelijke medewerkers. Misschien geen culinaire hoogstandjes, maar prima eten voor de prijs.

45. Prijs kwaliteit super. Alles was vers en met zorg bereid. Vlees en vis waren heerlijk zo ook de bijgerechten en het toetje. Chef attendeerde ons erop dat we waarschijnlijk meer bijgerechten hadden besteld dan we op konden. Bestelling aangepast. Was een goed advies. Alleen stoelen zitten niet heel lekker, maar dat mocht de pret niet drukken.

47. Super lekker vlees, prima prijs/kwaliteit verhouding! Je kleren kunnen erna wel in de was, want de afzuiging is niet zo geweldig.

Absoluut voor herhaling vatbaar!

48. Super leuk klein restaurantje. Op een dinsdagavond gegeten met 5 volwassenen en 3 kinderen. Er kwam nog een groot gezelschap binnen en wat tafels van 2 en 4. Door de reeds hoge score op eet.nu en het goed gevulde restaurant verwachten wij heel veel. Onze verwachting is uitgekomen. Heerlijke stukken vlees voor heerlijke prijzen. Wij gaan zeker terug. En inderdaad; vlees, patat, bijgerechten (mais).. super.

49. Dit is bij verre het beste restaurantje in Kampen, hoe dan ook. Vriendelijk, sfeervol, heerlijk eten. Vlees van de BBQ om je vingers bij op te eten!
    Aanrader!
    Ben je in Kampen, dan mag je dit niet missen! Argentijns op en top!

50. Lekker eten, goede friet. Prijs kwaliteit erg goed.

51. Cynthia Ong

52. fam. Kanis

We komen hier wel vaker. We vinden het een leuk restaurantje en het eten is lekker, niet alleen het vlees, maar zeker ook de groenten (en de patat!).

53. Ik had erg goede recensies gelezen op deze website waardoor de verwachtingen erg hoog waren. De service was erg goed, maar het eten was te zout en de varkens spareribs waren erg droog. Helaas viel het ons erg tegen en zullen we een volgende keer niet voor dit restaurant kiezen.

54. Meissie

2 keer besteld. (Na de eerste keer besteld te hebben nog maal geprobeerd of het nu anders was.) En beide keren het eten weg gegooid. Zit helemaal geen smaak aan.

Alleen de patat is super.

55. Kikkert

Woensdagavond 02-juli gegeten bij dit restaurant. We hadden het één en ander te vieren en we wilden een lekker stuk vlees. Nou dat is ruimschoots gelukt!!! Vlees was super, bediening zeer vriendelijk tja de sfeer valt nog iets winst te behalen, maar goed het zag er verzorgd en netjes uit!
    We hadden een taxi besteld voor rond de klok van 22.00 uur, zoals verwacht waren we toch eerder klaar, we zijn vervolgens nog even de stad in gelopen, nadat we terug kwamen en tegen Carlos(?) hadden gezegd dat we aan de IJssel even zouden wachten totdat de taxi zou arriveren bood hij ons heel gastvrij buiten op het terrasje nog een kop koffie aan, dit laatste hoefde hij natuurlijk helemaal niet te doen en werd door ons zeer gewaardeerd. Wij komen hier zeker nog eens terug!!!

Brigitte, Bé en Bernice uit Dronten

56. Heerlijk gegeten, zeker voor herhaling vatbaar.

57. Tijdens ons verblijf in Zwolle hier gaan eten. Echt héél lekker, we hebben ervan genoten.

58. Voor het eerst bij Los Che gegeten en het blijft niet bij deze ene keer, het was in één woord "geweldig", bedankt.

59. Heerlijk eten voor weinig geld. Een echte aanrader!

60. Authentieke Argentijns! Super lekker gegeten, lekkere salades en het beste vlees. Alles wordt vers bereid in een gezellige sfeer. We komen zeker terug!

61. Gisteren heerlijk gegeten bij Los Che. Zou niet weten waar je zo lekker vlees op je bord krijgt. Vlees, en bijgerechten zijn los te bestellen, maar bij elkaar zeker niet duur. De bediening is vriendelijk, de sfeer in dit knusse restaurantje gemoedelijk. Komen er snel terug!

62. Berryl Linthorst

Alweer fantastisch gegeten bij Los Che. Heerlijk!

63. Landsman

Het was eten was heerlijk en verder was het gewoon goed en gezellig.

64. Ik denk dat ik voor de meeste mensen spreek als ik zeg dat dit toch wel het betere restaurant is in de omgeving Kampen. De sfeer is altijd uitmuntend, het personeel is vriendelijk en is zo nu en dan wel in voor een geintje. Het vlees heeft een zeer goede kwaliteit en voor de prijzen is het echt een dikke tien waard!

65. Jeannette van Spil

Prima ervaring, jammer alleen dat de zalm nog graten bevatten en redelijk wat vet aan de ossehaas. Verder gezellig, prima bediening en de smaken waren top.

66. Martijn en Francine

Wij hebben gisterenavond heerlijk gegeten! Dat de sfeer een lager cijfer heeft is puur vanwege de kleine ruimte en vanwege het vele in en uitlopen minder knus. De service was prima, zeker een aanrader.

67. van Meenen

Goed vlees, lekker mals. Bijgerechten ook prima.

68. Heerlijk gegeten in een leuke ongedwongen sfeer. Het personeel is vriendelijk en werkt soms op je lachspieren. Het vlees is in ieder geval geen spier maar heerlijk mals en niet duur.
    Wij komen zeker terug!

69. esther en jasper de vos

Wat heerlijk eten! Alles top! Sfeer, eten in een gezellige setting en ongedwongen. Heerlijk om de avond door te brengen en uit te zijn! Top!

70. Bediening is af en toe moeilijk verstaanbaar, patatjes waren het lekkerst van de maaltijd, vlees was niet naar mijn wens bereidt (medium), geen pepermuntjes, kabeljauw was niet op voorraad, salade was tegen meerprijs, belachelijk. Vlees was vaak zwart en bestond veelal uit spier. Voor deze prijs is dit geen kwaliteit.

71. Judith Veenstra

72. Ook al is er niet veel ruimte in de zaak, beter kun je het niet treffen in Kampen.
    Heerlijk vers bereid vlees, super eten in elk opzicht

73. Jammer dat het restaurant zo klein is. Deze kok verdient een veel groter podium om zijn culinaire kunsten te vertonen. Het vlees was van zeer grote klasse en de bediening dito. Voor deze prijs hebben wij nog nooit zo'n lekker vlees gegeten. Aanrader!

74. Ik kom hier zeer regelmatig (zit bij me om de hoek), en voor dit geld is het kwalitatief super!

De Argentijnse BBQ kost 16 euro pp (halve kip, spare ribs, kotelletjes, argentijnse worstjes, entrecote en maiskolf) en dan voor 1 euro frieten erbij! Dit is echt veel en heb je echt genoeg aan. Wat over is mag je meenemen in een doggy bag.

Salades en Enchilladas zijn ook aan te raden.

Super!

75. Eet er regelmatig.
    Goede kwaliteit voor de prijs die je moet betalen.
    Het brengt zeker iets nieuws in Kampen.

Zeer unieke smaken in hun gerechten.

Hoewel de pizza's niet hun sterkste kant is, maken ze het goed met de grill-gerechten.

Zeker een goed restaurant om te bestellen.

76. Spareribs erg lekker smaken naar vlees ipv marinade. Maïskolf lekker sappig en de salade erg vers en lekker.

77. Als je van lekker eten houd moet zeker bi hun zijn, alles is super lekker, we zijn heel blij dat we in kampen zo iets bijzonder is, alles is vers bereid, zelfs de hamburger's zijn de lekkerste die ooit had gegeten!

78. Zeer tevreden met het eten van Los Che!

Heb daar gegeten en ook wel besteld, niks mis mee.

De vlees gerechten hebben een eigen Argentijnse smaak.

Super, ben blij met dit kleine restaurant in Kampen.

Als je van lekkere vlees houdt, moet je het proeven!

79. Heerlijk, schoon, klantvriendelijk, goede prijzen.

Klein maar top!

Ik heb in Nederland nog nergens zo'n lekker vlees gegeten.

80. Verse producten, ter plekke bereid en schoon!

Super mals vlees en verse groenten.

Zeer klantvriendelijke prijzen!

Een echte aanrader en een aanwinst voor Kampen.