Herberg de Bonte Os in Kampen

#delekkerstebiefstukvankampen #debestebierenuitamsterdam

Betaald Parkeren op de Nieuwe Markt of aan de Burgwal
    Gratis parkeren bij het Station van Kampen.

Wij zijn makkelijk te vinden, de Bonte Os is gevestigd aan de voet van de toren van Kampen

Je hebt geen reden nodig om biefstuk te eten. Alleen een plek waar hij goed klaargemaakt wordt.
Herberg de Bonte Os, aan de voet van de Nieuwe Toren in Kampen.

Sinds 1 juli 2013 serveert herberg de Bonte Os met trots biefstuk, saté en vis
Altijd vers, nooit bevroren.
Geniet van de warme, vriendelijke sfeer en de smaak van een goed stuk vlees.
Ontspan en ons team zorgt voor Amsterdamse gezelligheid en Kamperse gastvrijheid.

Herberg de Bonte Os staat bekend om zijn liefde voor het bakken van verse biefstukken. Kogelbiefstuk, entrecote en ossenhaas zijn de vaste biefstukken op het menu. Daarnaast zijn er wekelijks specials zoals de T-bone steak, Cote de Boeuf, Bavette en hertenbiefstuk. Maar er staat meer op het menu dan de lekkerste biefstukken, zoals varkenshaas-saté, kip-saté, vis, salades en gerechten van de Vegetarische slager.

Geniet van onze specialiteiten zoals de pikante ossenhaas Indonesië, gebakken kippenlevers met spek en ui en bloedworst met appelcompote. Hollandse klassiekers.. en waar vindt je nog kapucijners met piccalilly op het menu?

1385207142 91
1411392075 81
1420120386 83
1463761941 84

1. Heerlijk gegeten!

Bediening is enorm vriendelijk en de sfeer is er fijn.

Garnalen kroketten waren echt een top
    keus. Smaakte voortreffelijk! Top combi.

En natuurlijk de allerlekkerste biefstuk.

Super bedankt team Bonte Oss!

2. We hebben heel gezellig gegeten, en het eten was heel lekker!
    Een gezellige sfeer en prima service en bediening.

3. Matige ervaring. Cocktailgarnalen werden niet volgens de kaart geserveerd. 2 Ipv 4 en zonder saus.

De marinade bij de saté was overheersend en het gekozen dessert was niet voorradig.

Bediening liet lang op zich wachten.

Ambiance is redelijk tot goed.

4. Margreet van Enk

Gezellige sfeer en leuk om te zitten. Vriendelijke bediening en goede service.

5. H. de Velde

Vriendelijke en attente bediening. Lekker eten en een goede prijs/ kwaliteitverhouding. Een aanrader.

6. Petra van Veen

Heerlijk gegeten! Aanrader!

7. Jordy van der Ploeg

Gisteren heerlijk gegeten bij de Bonte Os!
    Leuke diverse kaart met genoeg lekkere gerechten maar de ossenhaas was zeker het hoogtepunt! Tevens genoeg keuze aan heerlijke biertjes, voor ieder wat wils! De bediening was vriendelijk & niet gehaast!

Bonte Os is dan ook zeker de moeite waard om naar toe te gaan.
    Ik ga zeker nog eens terug.

8. Super lekker.

9. Andre Smit

Fantastische avond met heerlijk eten!

10. Lekker eten en een leuke sfeer. De Lendebiefstuk met Indische saus is echt een aanrader. Top.

11. We hebben heerlijk gegeten biefstuk is om te zuigen.
    Ook de zalm is voortreffelijk om maar te zwijgen over de spare-rib.
    Zonder meer een aanrader.

12. Heerlijk gegeten, gezellige sfeer, leuke bediening👍

13. M. Scholten

Heerlijk gegeten, lekkere lende biefstuk gehad. Eten is ruim voldoende. Het is een klein restaurant wat wel betekent dat de tafels en stoelen dicht op elkaar staan.

14. Leuke en ongedwongen sfeer, aardige bediening en goede kwaliteit. Zeker aan te bevelen 😃

15. Onno van Barneveld

Met een groepje van vijf personen heerlijk gegeten voor een zeer schappelijke prijs.

16. Het was erg rumoerig, door de 10 gasten die naast ons zaten.

Een Schnitzel die in het frituur klaargemaakt wordt, is de naam Schnitzel niet waardig. Het was veel te taai, daarom ging er ook 1 voor de helft terug naar de keuken. Nee... niet een restaurant waar we snel weer zullen reserveren.

17. Prima keuken. Prettige bediening. Klein beetje lawaaiig, dit komt ook om dat ik een gehoorapparaat in heb. Jammer was dat het entremets afgewerkt was met slagroom uit een kit.
    Daar hoort echt vers geslagen slagroom op. Als dat niet kan dan maar afwerken met een glazuur van chocola of vruchten. Dat kan je de gasten vragen.

18. Heerlijk gegeten voor ons theaterbezoek. Mooi kerstsfeertje. Fijne bediening en het eten was weer top!

19. Top restaurant! Heerlijk eten en suoer gezellig. Het personeel is erg enthousiast en praat vol passie over hun producten!

20. Fantastisch restaurant. Wij wonen net in Kampen en na dit restaurant ontdekt te hebben hoeven wij niet meer verder te zoeken. Het is er altijd gezellig. De bediening is ontspannen en super enthousiast. Wij voelen ons altijd ere gast als wij er eten. Alles wordt ook altijd snel geserveerd terwijl het altijd wel druk is. Als er even geen plek is maken ze plek zodra het kan. Top service!

Het eten is fantastisch. Wij verheugen ons dagen op het eten als we gereserveerd hebben. Vooral de spare ribs zijn een succes. Zelfs mijn ouders die niet zo van vlees eten zijn eten deze spare ribs volledig op!

Het drinken is bij mijn man favoriet! Speciaal biertjes in overvloed.

De sfeer doet denken aan een gezellig herberg. Ik kan nog meer lof woorden typen maar eigenlijk moet je zelf de ervaring opdoen.

Wij zijn sinds drie maanden vaste klant!

Tip: reserveer wel even, want iedereen weet dat het een goed restaurant is dus is het er altijd wel druk.

21. Was weer heerlijk eten in een zeer gezellige ongedwongen sfeer.

22. Wim van Ballegooijen

Wow na een drukke werkweek, nieuwe mensen ontmoeten op een plek waar je gelijk rustig wordt. Respect voor de gastheren, lekker eten, lekker drinken! Aanrader in Kampen en omgeving!

23. We hadden zondagavond weer dringend zin in de heerlijkste biefstuk van Nederland en hebben dit weer super ingevuld bij De Bonte Os… weer heerlijk genoten van een heerlijke biefstuk. Bedankt en keep up the good work Michel! Tot de volgende keer, want die gaat zeker komen!

24. Wij hebben een reuze gezellig feestavond gehad met ons personeel, alles was perfect geregeld, aardige bediening, erg leuke muziek, en heerlijk eten. Een aanrader.

25. Een heerlijk biefstuk gehad, en een goed aanbod aan verschillende biersoorten!

26. Goed eten, prima bierkartel, maar het eenvoudige garnituur (friet en sla) rechtvaardigt niet de hoge prijs voor hoofdgerecht.

27. Geweldig gegeten, heel goede en vriendelijke bediening en de ambiance is geweldig!

28. W.Hendriks

Het eten was perfect en het personeel zeer vriendelijk.
    Voor herhaling vatbaar.

29. Heel goed eten. Wel erg gehorig, wat eenvoudig op te lossen is met akoestische maatregelen. Bediening niet heel erg professioneel.

30. Hans van der Linden

Prima gegeten in een leuke ambiance. Puntjes ter verbetering… hadden wel wat meer te drinken willen hebben maar daar was geen oog voor. Ook het broodplankje wat we vooraf besteld hadden kwam niet en stond wel op de bon. Jammer. Eten was prima en leuke avond gehad.

31. Thea Oudekerk

Een lieve vlotte bediening. Op verzoek, omdat we heel weinig tijd hadden werd daar van harte aan meegewerkt.

32. Voortreffelijke ervaring, qua sfeer, attente bediening, no nonsense maaltijden.

33. Jannie de Breuk

34. I. Winkler

Ook deze keer weer heeeerlijk gegeten! Complimenten!

35. Gerrit Schaeffer

Prima eten en gezellig.

36. Fijne sfeer, leuke bediening, lekker eten. Heel fijn adres in Kampen!

37. Weer een super gezellige avond gehad met heerlijk eten onze kleinzoon met zijn vriendin hebben genoten van de spareribs. Genoeg salade en friet. Zeker voor herhaling vatbaar.

38. lia van 't Hoederdaal

Eten was heerlijk… ik kom er graag.

39. Goede biefstuk en burger met salade en friet, genoeg gegeten en gedronken voor goede prijs!
    Bediening vriendelijk en ongedwongen gezellige sfeer.

Voor herhaling vatbaar…

40. Tineke Mesman

Alles was overheerlijk, de bediening was vriendelijk, netjes en vlot. Als wij weer een keer in Kampen zijn, dan gaan wij weer naar 'de bonte os'

41. Heerlijk eten! Als je het ons vraagt het lekkerste van Kampen… wij komen hier graag!

42. Z Haveman Vinke

Goede bediening en leuke sfeer.

43. Het eten was heerlijk, een biefstukje is echt mals en zacht.

44. Heerlijk gegeten. Prima bediening. Alleen jammer dat je bord vol met jus ligt, niet fijn als je de salade en friet op je bord wilt doen.

45. Onze standaard restaurant in Kampen als we geen zin hebben om te koken.
    Goed eten voor een redelijke prijs.

46. Ad van Noord

Super - anders zouden we er niet zo vaak komen! Ook nu weer fantastisch gegeten in de Bonte Os. Aan de kaart (in ieder geval aan mijn keus) verandert niet zoveel, maar ik merk (en ook mijn regelmatige tafelgenoten merken dat) dat de kwaliteit van het gebodene, de sfeer in huis en de attentie van de bediening heel constant blijven. Net als vorig jaar, laat ik graag een positieve reactie achter. Wat wil je nog meer dan een constant tevreden klant?

47. Lekker gegeten op mooie locatie.

48. Eten was prima, voldoende keuze!
    Bediening mocht iets alerter zijn, moesten zelf vragen om drinken.
    Verder wel heel vriendelijk & ziet er erg leuk uit!
    De blondies waren ook erg lekker.

49. Het eten was prima en de keuze ruim voldoende.
    Klein minpuntje was de slagroom op het dessert, dat had van mij wel vers mogen zijn in plaats van uit een spuitbus.
    Verder geen op of aanmerkingen.
    Zeker een aanrader voor als u lekker en ongedwongen wil eten!

50. De biefstuk is zoals gewoonlijk weer geweldig. De beste biefstuk van Kampen en de Indonesie variant hoeven we niet meer voor naar Amsterdam.

De gemoedelijke sfeer, het no nonsens maakt dat het een leuk adres is om naar het werk te ontspannen. We zijn er "nog steeds" niet uitgekeken.

51. Brenda Koekkoek

Heerlijk gegeten weer!!! Een aanrader! Vooral de saté van de haas👌🏼 Leuke én vlotte bediening👍🏼 We komen gauw weer!

52. Leuk adres en inrichting. Had hoge verwachting van de Ossehaas maar die viel mij tegen. Ook het bier op de kaart kan mijn niet bekoren. Bediening mag wat alerter zijn in de bediening. Moesten te vaak zelf vragen om nog wat drinken bij het eten.

53. Tineke en Guido

Deze week teee keer hier gegeten. Het was echt heerlijk. Aanrader Heerlijke producten voor een goede prijs

54. Yvonne Ruigrok

Goede sfeer, attente bediening en heerlijk gegeten!

55. Ons vaste restaurant en de lekkerste biefstuk van Nederland! Echt een aanrader. Gezellig en goede prijs kwaliteit.

56. R. van den Driesche

Prima, vriendelijke en adequate bediening, de biefstuk was inderdaad zoals beloofd, de plek midden in historisch Kampen ook prima. Een minpuntje: als je voor vier man friet erbij vraagt, krijg je relatief weinig.

57. Misschien denk je overdreven cijfers maar echt terecht, heerlijk gegeten perfect klaargemaakte black en blue's in een gezellige ambiance

58. Flier George

Heerlijk gegeten in een relaxende sfeer.

59. Carpaccio was erg lekker. Daarna ossenhaas besteld. Dat viel erg tegen. Gelet op de kleur van het vlees was het eerder kalfsvlees. Het was in geen geval ossenhaas. De messen hebben een slijpbeurt nodig.

60. Flevo Engineers bv

Super lekker gegeten.
    Top service en super gezellig.
    Een aanrader

61. Heel Goed eten maar je moet wel geduld hebben.

62. Weer heerlijk gegeten en deze keer zelfs buiten. Fijn! Zoals altijd was het weer smaakvol.

63. Voor een 2e maal hier geweest hemelvaartsdag. Eerste keer in febr. 2 jaar geleden. Toen goed gegeten en de sfeer was prima, eigenaren zelf ook aanwezig. We zouden een keer terug gaan omdat de eerste keer zo goed bevallen was. Viel wat tegen. Biefstuk was weer geweldig maar bediening en keuken waren niet op elkaar afgestemd. Biefstuk was geserveerd, friet en sla liet een hele poos op zich wachten. Wij hoorden ook wat problemen rondom ons op het terras van bestellingen die niet goed liepen. Jammer, wij begrijpen best dat je als eigenaar niet altijd aanwezig kan zijn. Maar probeer het personeel wel datgene mee te geven waar jij voor staat. Overigens waren ze wel vriendelijk.

64. Arie Dekker

Voor de eerste, maar zeker niet de laatste keer, heerlijk gegeten bij De Bonte Os. Prima eten, fijne sfeer en goede bediening.

65. Bert 5 punten

Heerlijke schnitzel gegeten. Prima service en kwalitiet

66. Dineke Zoet-Veenstra

Heerlijk gegeten, goede bediening.
    Wij komen zeker terug!

67. sascha

Het eten was heerlijk wij hadden de kogel biefstuk medium.
    Het was heerlijk hebben er nu 2 keer gegeten en het is een aanrader.

68. Lekker gegeten, wel tochte het aardig, gezellige bediening, we komen vast nog wel een keer weer!
    Ook op Koningsdag 's avonds was het gezellig en dit keer met een uitstekende borrelhap!
    Bestuur en vrijwilligers KOV

69. Heerlijk gegeten op Koningsdag. Biefstuk krijgt een 10! Bediening vlot, netjes en ontspannen ondanks dat het restaurant helemaal vol zat. De sfeer is erg gezellig. Ik heb er nu al vier keer gegeten en ik blijf met familie en vrienden terugkomen. Een aanwinst voor Kampen, dus ga zo door!

70. Het was erg druk hierdoor moesten wij, ondanks dat we gereserveerd hadden, even wachten aan de bar. Stokbroodje gekregen als excuus was fijn. Uiteindelijk heerlijk gegeten, misschien een tip om het iets minder gehorig te maken; gordijnen of iets van raambekleding. Verder prima service vooral de eigenaar. De meiden die er rond lopen doen hun werk prima, mogen alleen iets meer inspringen op drankjes.

71. Rijk Jansen

Ivm 10 huwelijk een cadeaubon gekregen met als tip om de specialiteit van het huis te proberen (biefstuk). Bij de bestelling aangegeven dat wij een malse biefstuk wilde bestellen. Door de ober werd ossenhaas geadviseerd. 2x lady steak medium gebakken besteld. I.v.m. De drukte duurde de opdiening redelijk lang. Beide biefstukjes vonden wij minder mals dan verwacht, we moesten kleine stukjes afsnijden, om het te kunnen verwerken.

72. Prima gegeten we merkte wel dat de baas er niet was , personeel was erg jong en onervaren denk daardoor ook dat de bediening trager was. (Rommelig) we hebben hier vaker gegeten en we zullen ook zeker terug komen.

73. Prima, ik kan niet anders zeggen. In alle opzichten. Lekker eten, attente en vriendelijke bediening. Kipsaté was heel mals en de mosterdsoep was bijzonder smakelijk. Ook het brood vooraf was erg vers en lekker.
    Het was niet de eerste keer dat ik hier at en zeker niet de laatste keer!

74. Heerlijk gegeten bij de Bonte Os, het eten is buitengewoon goed, het is er gezellig en de mensen zijn bijzonder aardig!

75. Vedran Botic

Lekker gegeten en prima service! Leuk sfeertje.

76. Wilco van balen

Echt heel lekker gegeten. Lang geleden dat we zo lekker stuk vlees hebben gegeten. Gezellige sfeer... Een aanrader.
    Wilco, Soraya en Henk.

77. Bijzonder lekker gegeten. De zalm was echt voortreffelijk. Verder was alles voldoende.

78. Weer Heerlijk gegeten met vrienden.
    Fijne sfeer. Goed en vriendelijk personeel.

79. Johannes

Voor de 1e keer eind februari dit leuke eetcafé c.q Herberg mogen bezoeken.

Restaurant leuk bezet voor een koude woensdagavond en direct naar onze gereserveerde tafel begeleidt. We kozen voor een kaas-/worstplankje daar we op onze andere gasten moesten wachten. Leuke kleine kaart en daar het restaurant zich voorstaat dat men de beste biefstuk van Kampen opteerden wij hiervoor.

Inderdaad een meer dan mals en goed stuk vlees kwam ter tafel, goed gegaard en mals in alles. Bediening is losjes echter niet te amicaal, met name het meisje in de bediening deed het geweldig.

We komen niet dagelijks in Kampen, maar we komen zeker terug. Ligt ook leuk zo in het centrum van het pittoreske Kampen.

80. Annemien

Heerlijk eten in een gemoedelijke sfeer en vriendelijk personeel. We komen er graag!

81. Wat mij betreft een van de zeer aan te raden restaurants in Kampen!

82. Francisca van Lente

Super lekker gegeten. Voor herhaling vatbaar!

83. Heerlijk gegeten en de bediening is top!

84. Kelly de Vente

Voor het eerst hier gegeten gisteren. Mijn vriend en ik hadden een plankje met van allerlei lekkere worsten, kaasjes, bierbrood, olijfjes. Ontzettend lekker. Daarna allebei de dagspecial gehad, namelijk de hertenbiefstuk met rodewijn saus. Het hoofdgerecht kwam wel wat laat, we hadden een beetje het idee dat ze ons misschien vergeten waren, maar hier hebben we niks over gehoord. Op zich niet heel erg, maar het duurde alleen wat lang. Super lekker gegeten hier, goede service ook en een super gezellige sfeer.

85. Leuke sfeer, aardige bediening en vooral heerlijk gegeten, top!

86. Gezellige locatie en inrichting. Prima vlees. Personeel heeft echt aandacht voor je. Verschillende biertjes van de tap. Al met al een prettige ervaring.

87. Heel prettige bediening en heerlijk eten. Een prachtig pub / restaurant concept.

88. Heerlijk gegeten, ontspannen sfeer. Bediening vriendelijk en correct, jammer dat aan het einde van de avond er nog slechts 1 persoon in de bediening liep en het dessert in fases werd gebracht.

89. Heerlijk gegeten en fijne ontspannen sfeer.
    Bediening erg vriendelijk en duidelijk.

90. Henry Ilbrink

Alles netjes en eten geweldig, vooral de spareribs. Andere gerechten zagen er ook prima voor elkaar uit. Aanrader.

91. Dinet Nitrauw

Helaas te weinig tijd omdat we naar de film moesten dus alleen hoofdgerecht gegeten, dit was prima! Volgende x uitgebreider, leuke locatie.

92. J. de Vries

Uitstekend bevallen, het was lekker. Wij komen nog wel een keer terug, voor herhaling vatbaar.

93. Wederom erg lekker gegeten. Ossenhaas gewoon de beste van Kampen e.o. Lekkere ongedwongen sfeer.

94. T visscher

Zondag hier gegeten na een leuke middag op de kerstmarkt. Heerlijk gegeten, vlotte bediening, volgend jaar kun je ons weer inplannen.

95. Er viel wat te vieren voor ons, geruime tijd geleden al gereserveerd. Ons etentje met vrienden viel samen met "kerst in oud kampen". Duidelijk geen goed moment. Te snelle bediening, niet echt een ontspannend etentje, jammer. Wij zijn het bij de "Bonte Os" anders gewend.

96. Heerlijk gegeten, nieuwe kaart ziet er top uit. Gezellige drukte maakt een ongedwongen sfeer.

97. Zelfs in een stampvolle herberg kun je heerlijk ontspannen gezellig dineren en daarnaast genieten van de kerstsfeer om je heen

98. super lekker gegeten voor de verjaardag van een goede vriendin van me! Ze wisten nog van de reservering dat mijn vriendin jarig was, dus vuurwerk bij het toetje! We hadden een kipsaté allebei met patat van zoete aardappel echt heerlijk! En ook de salade was erg lekker, snel geholpen en vriendelijk personeel!
    Kortom een dikke 10!! Wij komen terug!

99. Annemarie

Toen we belden dat we een halfuurtje later kwamen was dit geen probleem, super opgevangen! Heerlijk gegeten, bediening kwam vaak genoeg vragen of alles naar wens was en om drinken op te nemen.
    Enige minpunt; we wilden al een tijdje afrekenen, met de gedachte dat iemand de rekening wel zou komen brengen en ons in de gaten had, dit was niet het geval dus zijn we zelf maar naar de bar gelopen. Uiteindelijk prima! :)
    Al met al heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, restaurant is schoon en opgeruimd en het eten heerlijk! :) Tot een volgende keer!

100. Erg leuk restaurant met zeer goede biefstukken!

Volgende pagina