Happy Garden in Kampen

U kunt de auto parkeren bij de van Heutzplein, of langs de IJsselkade.

Bezorgrestaurants in de buurt van Happy Garden

1278193452 84
1320420331 79
1374712032 85
1465198200 83

1. Afgelopen weekend heerlijk gegeten met groot gezelschap. Een familiefeest van mijn schoonouders. Goede service en heerlijk hertenbiefstuk. Kortom een aanrader!

2. We hebben heerlijk met ons vieren gegeten bij Happy Garden. We werden vriendelijk ontvangen en bediend. De uitleg was duidelijk. We hebben gesmuld van de salade, vis en vlees en groente, wokken en de sushi en nog veel meer gerechten. Je kunt heel veel eten en drinken voor weinig geld.

3. Tijdje terug geweest, waren eens benieuwd naar Happy Garden nadat we meerdere malen bij een ander restaurant haden gegeten. Wat een enorme tegenvaller vergeleken met. Klantvriendelijk waren ze totdat je aan tafel zat. Eten was gewoon weg niet te vreten! Je reserveert voor 2&half uur, werd letterlijk weg gekeken na 2uurtjes!

Enige goeie was dat de prijs vrijwel schappelijk was. Maar verder slecht eten en personeel niet om aan te zien. Net een stelletje pubers. Geen aanrader, mensen kunnen beter tien keer na denken voor ze bij jullie eten! Een dikke 0.

4. rachelle weeda

Gisteravond wezen wokken en grillen. We werden gastvrij ontvangen: we mochten zelf een tafel uitkizen en vervolgens bediend door een nogal oude dame die wat rond liep te sloffen. Ze luisterde niet eens naar wat je zei want dan had ze zich alweer omgedraaid, niet erg klantvriendelijk.

Het eten was erg lekker en ze hadden ook Veel aparte dingetjes zoals tortillas en chinese groentes. De kwaliteit was erg goed. Nou is het jammer dat de site een "grote keuze bij het sushibuffet en wokbuffet" voorschoteld terwijl er maar vijf keuzes zijn. Dat viel ons tegen. Het ijsbuffet was goed geregeld en er waren keuzes zoals panacotta, mocca ijs, een chocoladefontein. Dat was erg leuk gedaan!

Ik vond het erg storend dat het personeel constant tegen mij aan stootte terwijl ik aan het buffet stond. Ze wachten niet tot je klaar bent met het uitkiezen van het eten maar leunen langs je heen om de bakken bij te vullen. Het lijkt er niet erg op dat het personeel het naar zijn zin heeft daar!

6. Altijd zeer tevreden over het eten en de goede gastvrije service van het restaurant. Veel keuze uit gerechten en een korte wachttijd op wok/grill gerechten. Het uiterlijk van het wok-gedeelte is wel erg afstallig. Ze hebben een rookruimte waar met gemak 8-10 man in zou kunnen maar dit staat volgepropt met allerlei versleten of afvallige stoelen/krukken. Erg jammer als je zo op z'n tijd een sigaretje zou willen. Smaak en service ruim cum laude alleen jammer van het uiterlijk, al zal het mijn pret niet bederven.

7. Lindeboom

Super. Heerlijk eten, ontzettend vriendelijk personeel, heel erg behulpzaam en kindvriendelijkheid is top, alleen maar lof!!

8. Na aanleiding van onze slechte ervaring wat betreft de tipan eend, heeft het restaurant contact met ons opgenomen. De vliegjes kwamen uit een leeg naast gelegen pand en zijn intussen besteden door de gemeente. Ons etentje hebben ze vergoed, excuus gekregen en ook hebben we een uitnodiging gekregen het restaurant nog een keer te bezoeken. Netjes opgelost en wij maken zeker gebruik van jullie uitnodiging als we in de buurt zijn.

9. De beste Chinees van Kampen! Het eten is er altijd heerlijk,er hangt een goede sfeer en de bediening is altijd vriendelijk en behulpzaam. Kom er nu al een aantal jaar en er is geen andere Chinees waar ik heen zou willen. Daarnaast is de prijs/kwaliteit verhouding goed.

10. Gisteren heerlijk gegeten met mijn familie. Uitstekende bediening en heerlijke grill en wok ingredienten.

11. Tipan Peking eend besteld tijdens het eten kwamen er allemaal kleine vliegjes uit het eten. Ronduit smerig!! We hadden gelijk gegeten en gedronken!! Toen we de drank af wilde rekenen wilde ze ons het eten ook laten betalen, dit hebben we natuurlijk niet gedaan. Ze konden ons niet verklaren waar de vliegjes vandaan kwamen en een excuus kon er niet vanaf. Dat was eens maar nooit weer, ongelooflijk slecht.

12. Wat mij betreft het beste Chinees restaurant van Nederland. Lekker eten, goede prijs en vriendelijke bediening. Wij wonen vlakbij het restaurant en kregen tijdens de verhuizing vorig jaar een gatis likeurtje van het huis aangeboden omdat we de nieuwe buren waren! Hebben inmiddels de halve familie al eens meegenomen naar het restaurant, iedereen vindt het lekker!

13. Vrienden van ons hadden zegels gespaard bij AH en Happy Garden was één van de geselecteerde restaurants waar we met korting konden eten. Ondanks dat we alleen konden kiezen van een speciale AH spaaractie menukaart, hebben we meer dan genoeg en erg lekker gegeten. Vriendelijke bediening en erg lekker gegeten.

14. Het eten is er goed. Lekker gegeten. De zaak is wel aan vernieuwing toe. Het interieur is verouderd en niet meer van deze tijd. Voor de rest wel lekker gegeten.

15. RB 312 punten

Onlangs een keer gegeten bij Happy Garden, na even getwijfeld te hebben gingen we voor een Chinees-Indische rijsttafel die ons erg beviel. We kregen zelfs zoveel eten dat we het nooit op konden, beter natuurlijk als dat je te weinig krijgt. Prijs / kwaliteitsverhouding is ook prima te noemen. Bediening was prima.

16. Jan ter Hoeve

Ben hier afgelopen weekend gaan eten nadat ik had gelezen dat het restaurant de 2e plek had gewonnen in de top 88 chinese beste restaurants. Heerlijk gegeten en top sfeer. Het was vrij druk maar dat was geen probleem, er werd zo nog een tafeltje bij geschoven. Ook het personeel vonden wij erg vriendelijk, als het eten op was werd dat direct bijgevuld. Zeker een aanrader! Kom hier zeker nog vaker!

17. devriesvika

18. Gister hier wezen eten. We komen hier heel vaak maar gister was toch echt de laatste keer. Kreeg het gevoel of ik in een vreetschuur zat. Ten eerste bestek in een papieren zakje met een servet erbij in. Ik zit toch niet bij een snackbar. Dan de verlichting, er hingen nog net geen TL balken. Dan is er geen tafellinnen meer, geen probleem maar doe dan wat anders. Eten was goed zoals altijd maar wij gaan hier niet meer zitten, alleen afhalen misschien.

19. Met de boot in kampen afgemeerd, 4 jaar geleden heerlijk gegeten bij jullie, maar dat is nu niet meer het geval.... droge en flauwe sate, de koeloeyuk ook flauw. De malse ossenhaasreepjes waren koud en taai... dus op de vraag: smaak lekker een 'nee' geantwoord.
    Begrepen ze niet, want iedereen vindt het lekker!!
    Wij niet, komen er dus nooit meer terug. Iedereen vindt het lekker was het antwoord.

20. Gisteren hier gegeten, het was geweldig... Het was erg druk, maar geen hinder van ondervonden. Tepanyaki is klasse.

21. Prima gegeten en een lekker bakkie koffie na en dat alles voor nog geen EUR 80 voor 4 personen!!

22. We waren daar om half 7 aangekomen, en wilden dus tot sluitingstijd, 22.00 gebruik maken van het arrangement. Maar om tien voor half 10 begonnen ze al alles af te ruimen, er werd erg duidelijk gemaakt dat ze willen afsluiten wij maar snel moesten stoppen. Om half 10 moesten we al weg. We konden ook niets meer pakken, alles was gewoon weg en was uitgezet. Om half 10 stond iedereen buiten, terwijl duidelijk was gezegd en overal stond dat de keuken pas om 22.00 dicht ging.

We zijn zeer teleurgesteld en komen bij deze wok sowieso nooit meer.

23. Perfect, het is lekker eten daar, wij wokken meestal. Ons kleinkind is helemaal dol er op. Heel leuk, alles is perfect daar.

1 punt
  25. Mijn man en ik hebben hier gisteravond gegeten. We kwamen rond kwart voor 8 binnen en er waren aardig wat tafeltjes bezet.

We wisten dat we aardig laat waren, maar ze zijn open tot 22.00 uur, dus genoeg tijd om lekker relaxt te eten. Dachten we...

Helaas vertrokken al aardig snel de mensen om ons heen. Toen we samen met nog 2 andere stelletjes zaten te tafelen, haalde de serveerster het bord van mijn man weg met de opmerking 'Jullie gaan niet meer wokken? Maar jullie gaan nu toetje eten?' En met dat ze het vroeg haalde ze al het bord en bestek al weg.

Heel erg ongastvrij. Mijn man had best nog een bordje gewild als hij het even mocht laten zakken.

Vervolgens vroeg een ander serveerder of we de avond wilden afsluiten met een bakje koffie of thee?! 'Euh nee... we willen graag eerst nog een toetje nemen..!'

Toen we naar het ijsbuffet toeliepen, werden alle warme gerechten al weggehaald en alles werd opgeruimd/schoongemaakt. We moeten steeds opzij omdat ze met bakken eten achter ons langs naar de keuken liepen.

Toen we het toetje net op hadden, werden de schaaltje gelijk weggehaald en werd er gezegd 'Nog koffie/thee?'.
    Duidelijk dus geen tijd/zin om ons nog een 2e rondje 'ijsbuffet' aan te bieden.

We hebben toen maar teleurgesteld afgerekend en stonden om 21.15 uur buiten.

Tot 22.00 uur open? Er wordt al wel vanaf 21.00 uur duidelijk gemaakt dat men graag wil sluiten!

Erg jammer!

26. Zaterdag gereserveerd voor 2 personen. Bij binnenkomst moesten wij wachten op een plek, deze moest nog gefabriceerd worden. Eindelijk hadden wij een plekje voor de doorgang van het personeel. Wij konden ook maar aan 1 kant zitten anders liepen ze regelmatig tegen je aan.
    Toen wij het toetje gingen halen werd onze tafel opgeruimd, komen wij terug wordt je verzocht op een andere plek te gaan zitten. Wij kregen dan wel thee van het huis aangeboden. Ook was er een medewerker die tot 3 keer toe vroeg of wij klaar waren, erg opdringerig dus terwijl wij er nog geen twee uur zaten.
    Het eten was prima maar de service en sfeer heeft het wel een beetje negatief gemaakt.

27. J Dijkstra

Ik ben vorige week met mijn vriendinnen hier een lekker avondje wezen wokken. Echt super gezellig.
    Je kon er uit allerlei verschillende dingen kiezen en het werd recht voor je neus klaargemaakt.
    Het personeel was ook erg vriendelijk en ook lekker snel. De koks maakten terwijl ze je eten aan het klaarmaken waren een praatje met je. Heel gastvrij.
    Echt is een van de beste Chinese restaurants waar ik gegeten heb.

28. Dan denk je dat je op zaterdagavond even lekker kunt gaan wokken met 23 collega's, blijkt dat de reservering niet klopte. Ondanks dat je de bevestiging mail laat zien, zeggen ze dat er niet gereserveerd is. Daar sta je dan met 23 mensen die van heinde en verre naar Kampen komen.
    Toen maar ergens anders gewokt, en dat was ook goed voor elkaar.
    Happy Garden, bedankt voor de niet nagekomen reservering.

29. Wat mij betreft en ook vele anderen uit mijn leefomgeving HET beste chinese restaurant van Kampen.

De sfeer is er altijd goed, de service altijd top en de vriendelijkheid van het personeel is altijd aanwezig.

Het eten is lekker en gevarieerd.

Een heerlijk restaurant als je even een hapje wilt eten.

30. Rene 12 punten

Beste 'Chinees' van Kampen en omstreken. Jammer dat er voor de 'gemiddelde' smaak wordt gekookt en Chinese 'Haute cuisine' in Kampen niet aanslaat. Hoog niveau, ook voor 'kenners' interessant!

31. Adriaan

32. Net terug van een fantastisch avondje heerlijk en vers wokken bij het beste en meest klantvriendelijke restaurant van Kampen! Waar heb je dat nog tegenwoordig: 3 soorten soep met stokbrood boter en prei, buffet van patat tot kibbeling, van nasi tot mihoen, van saté tot en met de overheerlijke kip keizerlijk. Daarna lekker wokken, daarna lekker grillen van biefstuk tot kip, van sliptong tot zalm. Kleine sushi gerechten (zalm rijst en garnalen). Dan de gekoelde vitrinekast met roomsoezen, apppelgebak en als afsluiter verse aarbeien, perziken en nog veel meer fruit, samen met chocolade-, vanille- en aarbeimousse of bolletjes ijs met zoveel slagroom dat je er buikpijn van zou kunnen krijgen. Mmmmm, 5 sterren wat mij betreft! En dat alles voor slechts €19,00! Oh ja, de bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam. Bordje leeg? Bordje weg! Fantastisch. Ik daag iedereen die in Kampen en ver daarbuiten woont uit om het tegendeel te bewijzen! Succes!

33. In dit restaurant kom ik al jaren en ken inmiddels ook al wat personeelsleden. Altijd lekker eten, zowel de wok als van de kaart. Veel keuze bij de wok en lekkere toetjes als nagerecht.

Als vaste klant raad ik dit restaurant dan ook aan!

34. Vorig jaar gegeten met Kerst. Eén van de betere Chinezen in de buurt. Veel keuze en ook veel sushi.

35. Een gezellig restaurant en veel keuzes met het wokken.

Aardig personeel en goed betaalbaar.

Kan gewoon niet beter.

36. Al ontelbare keren gewokt bij dit restaurant, aardig personeel en goed eten. Wat mij betreft een echte aanrader!

37. Jammer want de berichten waren goed, maar onze ervaring teleurstellend. Toen we binnen kwamen werden we door de gastvrouw verwelkomd. Op het bord buiten stond dat er een herfstmenu was voor € 18,95. Maar waar dit uit bestond wist ze niet te vertellen en ze nam ook niet eens de moeite om dit alsnog te gaan vragen. Dus toen maar gevraagd of er plaats was voor het wokken. Het wokgedeelte was vol, en daarom kregen wij een tafel midden in het restaurantgedeelte aangeboden. Belachelijk natuurlijk. Het restaurant was al behoorlijk vol en dan gaan wij toch niet steeds heen en weer lopen tussen de zittende restaurantgasten met onze wokbordjes. Nee, deze start was al zo slecht dat we maar weer naar buiten zijn gegaan.

38. Lekker, zoals altijd. Geen haast zoals bij andere wok restaurants.

Geen gedoe, geen poespas. Lekker eten en snelle bediening.

Vaste klant en dat zal ook altijd blijven, gok ik:)

39. Jan Spijker

We zijn vaste klant. Deze keer een domper.

Tijdens het wokken is er op de nasi/bami/mie na nauwelijks bijgevuld.

Bij diverse gerechten had ik de indruk dat de bak eerst tot de bodem leeg moest zijn voordat er bijgevuld werd. Het resultaat is dan dat er een aangekoekt restje overblijft die niemand meer aanraakt en men maar wat anders kiest.

Conclusie: Geen waar voor ons geld bij deze verhoogde prijs op kerstavond.

40. Al meerdere keren hier gegeten, van de kaart, maar ook gewokt,

Eten is lekker en goede bediening.

41. Echt top. Als je een menu afstemt met de chef krijg je werkelijk dingen te eten die je normaal niet krijgt.

Een echte aanrader is het menu van 45 euro.

Je krijgt dan 8 gangen, van pekingeend tot en met kreeft.

Ik eet er vaak met zakelijke relaties.

42. Héérlijk gegeten [van de kaart].

Vriendelijke & goede bediening: aanrader!

43. bernhard kamp

zeer goed restaurant zeer veel variaties van menu`s en alles van zeer goede kwaliteit en kwantiteit

44. Een sterrestaurant!! Top eten en vriendelijk bediening. Een echte aanrader. Voor ons de beste restaurant van Nederland.