Nieuwste foto's in Kampen

Laatste updates in Kampen

1. Spaan's profielfoto
    Spaan heeft een recensie geschreven voor Los Che
    Zuid-Amerikaans Kampen

Prima eten. Klein restaurantje maar op een knusse manier.
    Behulpzaam personeel, voldeed vlot aan alle verzoeken. Goede ervaring, ondanks dat één van mn gerechten niet verstaan was en dus verlaat. Kan gebeuren.
    Hou ze zeker in gedachten voor een tweede keer.

2. Gea's profielfoto
    Gea heeft een recensie geschreven voor Bella Italia

Heerlijk gezellig met mijn gezin samen gegeten.

3. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor Nonna
    Italiaans Kampen

Waar de tijd even stilstaat, waar geuren en kleuren je zintuigen prikkelen, waar je een graag geziene gast bent!
    Nonna is een lunchroom, maar die beschrijving doet deze zaak eigenlijk tekort. Natuurlijk kun je er lunchen (ook heerlijk ontbijten!), Maar ook genieten van goed gezette koffie (met onovertroffen appeltaart - appeltaart zoals appeltaart moet zijn, vers, met een 'bite' en smaakvol) of heerlijke zelfgemaakte met vers fruit gevulde limonades. Mijn favorieten: warm broodje geitenkaas, Nonna's hangop en de vers gezette soepen. Nonna is puur genieten!

4. Frank's profielfoto
    Frank heeft gereageerd op een recensie van Nonna

Geachte heer of mevrouw Van de Berg. Met verbazing heb ik uw recensie gelezen. Inderdaad, hoe egocentrisch kun je zijn? Die vraag zou ik juist u willen stellen. U redeneert uitsluitend vanuit uzelf.
    Klantgericht betekent niet dat alles wat een klant wenst ook zonder meer en altijd gebeurt. Het gaat om een samenspel!

Dat het een feestdag was (welke doet niet terzake) kon u opmaken uit de enorme aantallen bezoekers. Dat is geen excuus, wel een goede verklaring dat het mogelijk langer heeft geduurd dan u bent gewend. Meer dan een uur (dat is lang hoor!) lijkt mij overdreven, al wil ik best aannemen dat dit uw gevoel is. Wanneer zoiets (bij uitzondering) gebeurt, zal iemand van de bediening u ongetwijfeld hebben geïnformeerd. Ik wil niet zeggen dat u 'zo stom' was er binnen te gaan, maar u had inderdaad wel kunnen vermoeden dat het mogelijk wat langer zou duren.

'Niet zo heel lekker eten', schrijft u. Dat is eerlijk gezegd niet zo duidelijk. Gezien de overige zeer positieve recensies over Nonna, juist ook over de kwaliteit, lijkt me dit ook erg onwaarschijnlijk.

U bent een uitzondering in de recensies. Dat zou u toch ook te denken moeten geven. Het zou u dus sieren wanneer u Nonna nogmaals bezoekt, waartoe zij u uitnodigen. Hopelijk heeft u dan een beter ervaring.
    Met vriendelijke groet!

5. Kathy's profielfoto
    Kathy heeft een recensie geschreven voor Kampai Sushi
    Vertaal van English naar Nederlands

Heerlijk en verse sushi!!

6. Menno van Halem's profielfoto
    Menno van Halem heeft een recensie geschreven voor De Bastaard

Menno van Halem

Het eten was heerlijk, de bediening was goed maar wel lange wachttijden omdat er maar 2 mensen in de bediening waren.
    Minpunt was het feit dat we op enig moment moesten gaan betalen voor een fles kraanwater omdat we er geen andere drankjes meer bij bestelden. Toen hadden we al twee en sommigen drie consumpties(speciaalbiertjes) genuttigd. De factuur was bijna 400, -. Dan vind ik het ongepast om te laten betalen voor kraanwater.

7. Giuseppe's profielfoto
    Giuseppe heeft een recensie geschreven voor Los Che
    Zuid-Amerikaans Kampen

Lekker mals vlees van de grill. Goede porties en lekkere wijn.

8. Mark Gouweleeuw's profielfoto
    Mark Gouweleeuw heeft een recensie geschreven voor Bella Italia

Mark Gouweleeuw

Fijne sfeer goeie bediening en heerlijk eten.

9. G.Speijer's profielfoto
    G.Speijer heeft een recensie geschreven voor Los Che
    Zuid-Amerikaans Kampen

Het personeel is vriendelijk. De gerechten smaakten allemaal prima (met uitzondering van Jennie’s toetje misschien). De presentatie vond ik matig. Een kaal bord met 2 empanada’s erop. De Ossenhaas smaakte prima, heerlijk mals maar er lag alleen een tomaatje langs de rand. Het toetje van Jennie was leuk opgemaakt, de flensjes lagen dubbelgevouwen op een bord met een verkeerde kleur en zonder decoratie, en dat voor €7.
    Nee, we hebben voor het zelfde bedrag €172 of minder wel eens lekkerder gegeten.

M VR GR Gerrit Speijer

10. van Kasteren's profielfoto
    van Kasteren heeft een recensie geschreven voor De Bastaard

van Kasteren

Heerlijke, net even anders, kaart. Super vriendelijke bediening. Knusse sfeer. Wij komen hier regelmatig

11. Remmert Krantz's profielfoto
    Remmert Krantz heeft gereageerd op een recensie van De Bastaard

Beste Carolien,

Jammer om te lezen dat onze lamstoof voor u niet geheel naar wens was.
    Dit is inderdaad wel een gerecht wat zouter zou kunnen zijn als een gewoon stuk gebakken vlees. Immers is smaak voor iedereen persoonlijk.
    Desalnietemin, bedankt dat u de tijd hebt genomen om ons te beoordelen.

Hopelijk tot een volgende keer bij ons.

Met vriendelijke groet,
    Team de Bastaard

12. Klaas uit de Bosch's profielfoto
    Klaas uit de Bosch heeft gereageerd op een recensie van Los Che

Beste Frank, dank voor je telefoontje deze avond en dat je de moeite hebt genomen om contact op te nemen en dit voorval te bespreken. Ik begreep van jou dat het deze avond inderdaad door allerlei omstandigheden niet is gelopen zoals het normaal verloopt. Gezien de veelal positieve reacties van voorgaande bezoekers was ik al verbaasd over mijn ervaring. Het lijkt inderdaad dan op een incident. Mogelijk dat wij in de toekomst je uitnodiging aanvaarden om het nog een keer te proberen.

13. F Dekker's profielfoto
    F Dekker heeft een recensie geschreven voor Nonna
    Italiaans Kampen

Top lunchroom. Als we in Kampen zijn is dit een vast adres voor de Lunch.

14. Carolien's profielfoto
    Carolien heeft een recensie geschreven voor De Bastaard
    Nederlands Kampen

Het lamstoof poje is veels the zout, en te karig. Verder was alles ok.

15. Martine's profielfoto
    Martine heeft een recensie geschreven voor De Vier Jaargetijden

Wederom lekker gegeten, de wijziging in aantal personen werd snel en goed opgevolgd.
    De sfeer is een klein beetje 'koud', maar misschien komt dat door de grote, 's avonds donkere ramen. Temperatuur was overigens prima!
    Aardige mensen in de bediening.
    Aanrader en wij gaan er zeker nog vaker heen.

16. Marieke's profielfoto
    Marieke heeft een recensie geschreven voor Herberg de Bonte Os

We eten regelmatig in de Bonte Os. Goede sfeer, vriendelijke bediening, lekker bier en goed eten.

17. Dicky's profielfoto
    Dicky heeft een recensie geschreven voor Los Che
    Zuid-Amerikaans Kampen

We hebben heerlijk gegeten. Het personeel was ontzettend vriendelijk en de sfeer was heel gemoedelijk en ontspannen.
    Wij gaan hier zeker nog eens heen.

18. Jan Hanekamp's profielfoto
    Jan Hanekamp heeft een recensie geschreven voor De Bastaard
    Nederlands Kampen

Als Kampenaar voor het eerst in de Bastaard gegeten maar het zal voor ons niet de laatste keer zijn.
    Door de aankleding en indeling was het een leuke sfeer.
    Het eten is ook goed en voldoende voor een goede prijs.
    Ik zeg tot de volgende keer.

19. Frank's profielfoto
    Frank heeft gereageerd op een recensie van Los Che

Vervelend om te lezen dat u een slechte ervaring had. Zou het gezien de overwegend positieve reacties niet de moeite waard zijn om juist nog een keer te gaan?

20. Frank's profielfoto
    Frank heeft gereageerd op een recensie van Los Che

Op mijn beurt verbaas ik me over uw recensie. Het kan toch niet zo zijn dat alle positieve reacties uit de lucht gegrepen zijn. Ik neem zonder meer aan dat uw ervaring niet goed was, maar dan zou het toch de moeite waard zijn om dit restaurant nog een keer te bezoeken en te zien of uw ervaring een incident was. Mogelijk dat uw mening dan wordt bijgesteld.

21. Lamijo's profielfoto
    Lamijo heeft een recensie geschreven voor Da Enzo

Gewoon lekker

22. Alinde's profielfoto
    Alinde heeft een recensie geschreven voor Herberg de Bonte Os

Erg lekker gegeten afgelopen donderdag. Super goede service en heel sfeervol. Zeker voor herhaling vatbaar!

23. Ineke's profielfoto
    Ineke heeft een recensie geschreven voor De Bottermarck

We hebben heerlijk gegeten bij De Bottermarck; kwalitatief uitstekende gerechten, op mooi opgemaakte borden. Met als afsluiting een verrukkelijk chocoladedessert.
    Fijn was ook, dat er meerdere tafels bezet waren (in het verleden waren er soms maar 2 tafels bezet) en dat komt de sfeer zeer ten goede.
    We komen zeker terug!

24. Herma 's profielfoto
    Herma heeft een recensie geschreven voor Nonna
    Italiaans Kampen

Om de vakantie af te sluiten met mijn kinderen naar Nonna gegaan. Wat een fijne ambiance en plek. We waanden ons een beetje in Italië. Dit was wat mijn kinderen het eerste zeiden. Ook het eten was heerlijk. Wij hebben genoten en komen zeker terug om weer een stukje vakantiegevoel op te halen.
    Nonna bedankt!

25. E. van den Burg 's profielfoto
    E. van den Burg heeft gereageerd op een recensie van De Bottermarck

Hartelijk dank voor uw recensie

Wij hopen u in de toekomst weer te mogen begroeten

Met vriendelijke groet

Etienne van den Burg
    Restaurant de Bottermarck

26. T's profielfoto
    T heeft een recensie geschreven voor Nonna
    Italiaans Kampen

Vanmiddag zomaar eens in de namiddag neergestreken bij Nonna in Kampen. De sfeer valt gelijk op in de stad. Gezellige luifels, een palmboom, gekleurde borden! Mooi gezicht. We werden vriendelijk en snel geholpen. We hadden zin in borrelhapjes, of tapas-achtig zitten. Op de kaart staan veel lekkere broodjes en thee/koffie! We moesten dus creatief naar de kaart kijken voor waar we zin in hadden. We gingen voor brood met smeersels, olijven en kaas/uienstengels en een knoflookbrood. Daarnaast een aanrader: de 'limonades' op de kaart. Bruiswater met fruit erin naar keuze. Tussendoor werd nog gevraagd of alles naar wens was. Wat ons betreft een prima gezellige stop na winkelen of museumbezoek in Kampen!

27. V. Lichtenberg's profielfoto
    V. Lichtenberg heeft een recensie geschreven voor De Bottermarck

V. Lichtenberg

Het eten was heerlijk en erg luxe opgemaakt. We kregen een verrassingsdiner wat extra leuk is, omdat je dan iets krijgt wat je zelf niet zo snel zou kiezen. Dat maakt het extra interessant vind ik. De sfeer vond ik persoonlijk iets minder, omdat het een luxer restaurant is was het vrij modern en licht ingericht. Maar het paste wel in het geheel. De service was uitstekend! Niks op aan te merken. De prijs/kwaliteit vond ik ook zeer goed, vooral voor de luxe die je terugziet op je bord vind ik de prijs erg goed. Al met al een hele fijne ervaring gehad en zeer lekker uit eten geweest!

28. Sanne's profielfoto
    Sanne heeft een recensie geschreven voor Los Che
    Zuid-Amerikaans Kampen

Eindelijk een restaurant met echt lekker authentieke argentijnse bbq. Gerechten simpel maar smaakvol. Erg fijn dat je de bijgerechten apart besteld zodat je nooit iets krijgt wat je niet lekker vindt. Wederom een echte aanrader!