Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Kaatsheuvel verdeeld zijn.

1. Ad

Het is erg onrustig op het terras, een gezelschap maakt veel lawaai. We hebben net een lange wandeling met onze pup gemaakt. Initieel is de hond redelijk rustig maar nadat er een andere hond een tafel verder komt zitten blaft deze een paar keer. De drankjes waren opgenomen en zijn snel geserveerd. Na twee slokken komt de bediening melden dat de hond te onrustig is en of we er nu iets aan kunnen doen. We zitten dan nog geen 10 minuten op het terras. Het luidruchtig gezelschap is bij navraag bij de bediening geen enkel probleem. Meten met twee maten. Een duidelijk uitleg wordt niet gegeven. Er wordt iets gestameld over regels en daar moet je het mee doen. Wel even afrekenen natuurlijk. Waardeloos.

2. Goede verse sushi van kwaliteit en lekker vriendelijk meisje in de bediening en lekkere sushi, mooie zaak

3. Rik

26-3 gegeten, was helemaal vol en dat was af en toe te merken. Paar hapjes waren al wat afgekoeld toen ze op tafel kwamen maar de smaak was prima.

De verschillen in grootte van de de porties waren wel opvallend. Duo saté was erg veel stokje en weinig vlees terwijl de gewone saté weer een echte saté was. Carpaccio was ook erg klein net zoals het mini pasteitje. Taco was weer een echte lekkere hap. Portie friet voor 2 pers had ook voor 4 kunnen zijn. Etc. Dit zou dus was gelijkmatiger mogen zijn.

Alles bij elkaar heerlijk gegeten, lekker divers ook en dus voor iedereen wat lekkers, prima bediening en zeker voor herhaling vatbaar!

4. Patricia

Onverwacht met het gezin en mijn ouders tapas gaan eten bij Grillig's broertje.
    Lekker eten, leuke bediening. gezellige sfeer. Super voor onze kinderen die slechte eters zijn :)
    Dus een onverwacht gezellige avond.

5. Weer heerlijk gegeten bij Grillig heerlijke tapas en gelijk een avondvullend uitje.

6. Heel gezellig. Lekker gegeten. Gaan zeker nog een keer terug en ook voor het terras.

7. Wat een gezellige sfeer en attente bediening en bovendien ook nog eens lekker gegeten.

8. Bediening was erg goed.

9. Diana Boers

Een geweldige avond gehad. Super lekker gegeten en een vriendelijke en gezellige bediening. Mijn moeder is slecht ter been, en daar hielden ze ook rekening mee ,door een goede plek te geven.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Dank je wel Grillig, tot gauw.

10. Nynke Aalten

Geweldige sfeer! We hebben genoten van de gerechtjes en de gezellige, rustige sfeer in het restaurant. Absolute aanrader en we komen zeker nog eens terug.

11. Na een dagje Efteling lekker gegeten. Goede prijs/kwaliteit, ook een aanrader met kinderen dankzij de leuke speelhoek...

12. Jeanette van Oversteeg

Wederom heerlijk gegeten bij Grilligs broertje. Gewoon niks op aan te merken was goed en gezellig. Bediening super. Zijn all heel erg vriendelijk maar Louisa spant wel de kroon. Die geeft het etentje toch net wat extra gezelligheid !!

13. Elly van Gils

Zeer goede service, snel bediend. En ook nog heerlijk gegeten!
    10/10 zou hier nog eens eten!

14. Alex-Nicole-Marieke Beks

Heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance met gezellig personeel.

15. Kobi van der Velden

We hebben met onze vijf zonen plus aanhang hier gegeten ter ere van de verjaardagvan mijn man. Dat was een hele goede keuze. De bediening was super, vooral een dame sprong eruit. Die had humor en plezier in haar werk en haar gasten. Hoewel het ander personeel goed was. Het eten was heerlijk en veel keuze. Mijn man was jarig en ze kwamen bij het dessert als verrassing met een siervuurwerkfonteintje waarbij de bedienende dame op de stoel ging staan om mee te zingen. Heerlijk! Echt spontaan. Zeer aan te bevelen dit eethuis. Top!

16. Erwin Wamelink

Echt heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer. Personeel is echt service gericht ingesteld. Wij hebben met ons gezin Tapas gegeten. Dit is uitstekend bevallen, er is voor ieder genoeg keuze, ook voor de kleintjes! Echt een aanrader en wij komen zeker terug.

17. Eten was goed. Zusterlocatie is iets meer sfeervoller (mijn smaak).

18. Koos de Jong

Voor de 3e keer bij Grill-ig gegeten, wat kun je hier heerlijk eten, echt alles smaakt voortreffelijk, de bediening Is perfect.
    Wij kunnen Grill-ig echt bij iedereen aanbevelen.

19. Lenie Koenen

Zeer mooi concept, zeer goede producten, het was heerlijk, complimenten aan de bediening, je voelt je daar thuis. Moet je geprobeerd hebben.

20. Al een aantal keer gaan eten bij Grill-ig's broertje. Super vriendelijke en gezellige bediening, onder andere gastvrouw Louisa voorziet je gedurende de hele avond vrolijk en vriendelijk van al je culinaire wensen.
    Gerechtjes zijn van goede kwaliteit en komen in fijne porties. Wanneer je wensen hebt met betrekking tot de ingrediënten van een gerecht, wordt hier ook meteen goed rekening mee gehouden.
    Fijne avond gehad met de heerlijke warmte van de open haard in de rug.
    Tot de volgende keer.

21. Zaterdag 11 maart met 7 vriendinnen gegeten. Wat hebben wij heerlijk gegeten en wat een super leuke kaart!
    Iedereen was na afloop vol lof. En wat voel je je hier welkom.
    We komen zeker nog een keer terug uit!

22. Corina Emmen

Geweldig, gezellige bediening en heerlijke hapjes. Lust je niet alles, geen probleem, keuze genoeg.

23. jos Bruurmijn

Vriendelijke en goede bediening, en heerlijk tapas gegeten.

24. Voor ons gezin, inclusief kleinkinderen (van 5 tot 10 jaar) een tafel geboekt voor steengrillen. Dankzij het mooie weer konden de kleinkinderen eerst fijn buiten spelen. Toen we binnen kwamen, stond de tafel gezellig gedekt. We kregen te horen, welke mogelijkheden er allemaal waren. En dat waren er veel. Voor iedereen waren er meerdere dingen van hun gading. Veel verschillende soorten vlees, vis, voorgegaarde spareribs, shoarma. Ook een uitgebreid buffet met rauwkost. Vanzelfsprekend ook de nodige sauzen. De bediening was uitstekend en gastvrij. Niets was hen teveel om het iedereen naar de zin te maken.
    Voor herhaling vatbaar !!

25. Wij hebben vanmiddag early tapas gegegeten met 6 volwassenen en 6 kinderen, het was in 2 woorden Heerlijk & Gezellig!

26. Voor mij de 3e keer hier gegeten en wederom, lekker en goed gegeten. Leuke bediening ook.
    Lisanne, compliment hoor!
    Komen vast nog n keer terug.

27. Het is een gezellig en sfeervol tapas restaurant. Je wordt er vriendelijk en gezellig behandeld. Zelfs je jas wordt voor je opgehangen. Je wordt als een koning behandeld. Het eten is er super en lekker. Geregeld een nieuwe kaart. Zelfs het personeel is in voor een geintje en neemt gewoon tijd voor de klant. Als het tafeltje voor de openhaard vrij is, krijgen wij die gewoon. Het is heerlijk vertoeven voor de openhaard. Het is een echte aanrader. Personeel ga zo door. Toppie. Wij komen er graag.

28. Gezellige ambiance huiskamer sfeer, heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Enige minpunt: weinig keuze op de menukaart.

29. Het wordt steeds beter bij Grill-ig! Kom zeker nog een keer terug!

30. Michael Verzijl

Heerlijk gegeten gisteren bij Grill-ig.
    Er was een nieuwe kaart die toevallig die dag inging, lekkere gerechten en alles was top in orde net alsof ze deze kaart al weken in gebruik hadden, helemaal top!
    Je kreeg de tapas snel geserveerd waardoor als je wilt je steeds een gerechtje voor je neus kan hebben.
    De bediening was snel en speelde goed in op de wensen van de gast.
    In veel restaurants vragen ze niet eens meer of je wat wilt drinken als je glas leeg is. Hier was dat wel het geval, super!
    Ook de actie was super leuk dat we minder moesten betalen omdat het de eerste avond met de nieuwe kaart was, dat is nog eens fijn uiteten gaan.

Wij komen zeker terug!