Hier zie je hoe de meningen over de Grill-ig verdeeld zijn.

Zeer goede service. op vragen werd zeer alert gereageerd.
    Het eten was zeer goed. Snelle bediening. Fijne ambiance. Jaren niet meer geweest maar dit is voor herhaling vatbaar.

Met een groep van 26 personen gegeten. Heerlijk rustig gegeten, geen problemen.
    Het ene gerecht was lekkerder dan het andere, maar dat zal vooral een smaakkwestie zijn.
    Service was super, binnen 2 minuten stond het personeel aan tafel nadat je het service knopje op de ipad ingedrukt had.

Martien de Leeuw

Erg lekker gegeten en voldoende keus, snelle service en vriendelijk personeel.

Met de kinderen en kleinkinderen gegeten bij Anton na een dagje Efteling. Ik had om 5 uur gereserveerd maar dat ging niet lukken dus gebeld en dat was geen probleem ze zeiden zelfs doe maar rustig aan!!. Toen we binnenkwamen werden we heel hartelijk ontvangen en stonden er voor de kleintjes al kinderstoelen klaar bij de tafel en werd er voor onze 3 kleinkinderen kleurboekjes en kleurtjes neer gelegd dat was heel leuk. We hebben heerlijk gegeten voor een redelijke prijs voor ons zeker voor herhaling vatbaar. Ziet er ook leuk uit binnen, lekker ruim opgezet. Onze kleinzoon mocht zelfs een biertje tappen achter de bar dat vond hij super leuk !!

het was erg lekker. en de bediening was top!! Dank je wel!!

We hebben heerlijk gegeten. De ipad aan tafel was even wennen. Maar het werkte goed. Voor de kinderen erg leuk dat ze al konden zien wat ze bestelden. Het was een zeer geslaagde avond!

Jeannette van tilburg

Ik vond de tapas te groot. Je zit dan gauw te vol en kun je minder proberen.

Eten was lekker, was vrij druk.
    Toch een prettige bediening.

Heerlijk gegeten (tapas), heel veel keus. Gezellige sfeer en leuke en vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.

Bart van vugt

Gezellig en lekker gegeten. We gingen als laatste de deur uit.

Het eten was goed en lekker maar heel beperkt.

Chantal van Vugt

We waren met 6 personen (vrouwen), het eten was beerlijk! Het gebruik mey de tablets was erg gemakkelijk en we hoegden niet lang op ons eten te wachten. We zaten in het midden en in het begin was het erg wennen aan de rumoerigheid om ons heen, we konden elkaar amper verstaan. Ook werd er geen waarschuwing gegeven op de tablet dat het bijna sluitingstijd was van de keuken en konden we helaas om 22.32 uur niets meer bestellen. Toen we dit aangaven zou men kijken wat te kunnen doen maar is er niet op teruggekomen. Jammer maar geen ramp.
    Al met al een erg leuke avond. Een volgende keer komen we zeker, maar dan wel graag in een hoekje.

14. Chinees-Indisch Kaatsheuvel

Gisteren loempia's "nieuw Kota Radja gehaald.
    Kosten 7 €. Een opengesneden loempia met wat gemarineerd vlees eropen wat slauitjes erover gesneden. In de magnetron opgewarmd.
    Echt helemaal niet lekker.
    Een slap ding met taogé gevuld. Schandalig!

Kevin van Beerendonk

Gezellig restaurant met lekkere gerechten en veel variatie.

Betty de kok

De tablets zijn niet echt een verbetering. Iedereen is met die dingen bezig ipv een gesprek te voeren.
    Ik vind persoonlijk de kwaliteit van de producten matig. Niet echt vers te noemen. Biefstukjes met veel pezen, taco met droog vlees als inhoud, toetje vers fruit uit blik. Ahum.

Heerlijk tapas gegeten bij grill-ig.
    Uitgebreide kaart, duidelijke uitleg gehad en fijn dat op de tablet ook afbeeldingen en toelichting is te lezen. Nu nog wachten op de verwerking van allergieën op de tablet, zodat je niet op een papieren lijst hoeft te kijken.
    En de toetjes zijn een top afsluiter!

Saskia boogaers

Eten van goede kwaliteit en de service is niets op aan te merken. Vriendelijk en hardwerkend personeel.

Geweldig leuke avond gehad. Vriendelijk personeel en goed eten. Met een grote groep hadden 2 tablets. Erg handig.

Nog bedankt voor de bounty😉

M.b.v een tablet hebben wij de hele avond zelf ons bestellingen geregeld. Super leuk voor de kinderen. Makkelijk te bedienen en duidelijk foto's van alle gerechten. Super vriendelijk personeel! Aanrader :)

Carlito Mans

Super kwaliteit eten, leuke en lekkere variatie koffie. En prijs technisch top!

Ontvangst was goed. Het eten viel tegen vond het vooral flauw en smaakloos.
    Ober die serveerde legde alles zo neer zonder te vragen voor wie wat was en wist niet eens wat hij serveerde (wat voor mij ivm allergie belangrijk was).
    De sfeer in het restaurant was gezellig wel jammer dat we rond 10 uur al weggekeken werden.

Leuke sfeer, gezellig maar vooral een ruime keus en het eten is erg goed. Sinds kort word er gebruik gemaakt van een tablet zodat jezelf eten en drinken kan bestellen. Ideaal!
    Was een geslaagd etentje. Volgende week weer.

Fam Fransen

Wij hebben lekker gegeten, veel keuze, goede kaart in een gezellige sfeer.

Wij hebben een heerlijke avond gehad. Lekker gegeten en gedronken.
    1Puntje van kritiek is dat de lege bordjes/schaaltjes wat eerder opgehaald mogen worden.

We hebben enorm genoten en erg lekker gegeten… bediening was netjes en legde alles goed uit.
    Voor herhaling vatbaar.

wintermans

Jammer dat er 2× 1 gerecht niet door is gekomen.
    Drank vrij prijzig.
    Eten verder goed en lekker.
    Veel keus.

Eten prima, alleen jammer van locatie Kaatsheuvel dat je niet per gerecht kan betalen (tapas).
    In Tilburg is dit wel mogelijk. Voor de kleine trek/eter erg handig!

Het was heerlijk. Hebben genoten. De bediening was zeer goed. En het fijne was dat alles gelijk gebracht werd voor heel de tafel.

van Gestel

Na een zonnig middagje vertoeven in de Drunense duinen met de kinderen en de hond naderhand met vrienden afgesproken op het terras voor een hapje en een drankje.

Terras ziet er, evenals de bediening, netjes uit. Kaart biedt voldoende keus. Bediening was ok maar niet even attent bij het opnemen van nieuwe bestellingen. Dit kan te wijten zijn aan het bomvolle terras rond etenstijd.

Onze hoofdgerechten, waaronder hamburger met friet, kalfswang met truffeljus, en mixed grill waren redelijk voor de prijs.

Hamburger zag er goed uit, ruim voorzien van bacon en kaas. Leuke presentatie op houten plank. Begeleid door een mandje friet en eenvoudige salade echter nauwelijks voorzien van dressing.

Kalfswang was matig, slecht getrimd, jus niet ontvet of afgebonden waardoor deze zo van de frietjes afliep, truffelsmaak ook niet te bekennen. Garnituur bestaat uit een half kropje gesauteerde mini romana sla, wat frietjes met mayonaise en een eenvoudige salade, wederom nauwelijks voorzien van dressing.

Mixed grill ook vrij eenvoudig, alle soorten vlees op 1 spies. Biefstuk op de spies doorbakken. Garnituur zoals zoals bij de kalfswang. Looksaus op de kaart bleek pepersaus te zijn.

Al met al qua hoofdgerechten een matige tot redelijke prijs/kwaliteit verhouding.

Vervolgens besloten we nog een nagerecht te bestellen.

Dessertkaart zag er uitnodigend uit. Interessante gerechten en smaakcombinaties. We konden eigenlijk niet kiezen.

Helaas stelde de nagerechten toch wat teleur. Prijs/kwaliteit was redelijk maar met name de lemon pie met merengue van munt was extreem zoet. Twee personen waaronder ikzelf hadden dit nagerecht.

Qua presentatie zag het er goed uit, mooi laagje gebrand (hopelijk italiaans) schuim met hierin wat structuren van chocolade.

De smaak stelde echter teleur. Door de extreme hoeveelheid suiker in dit gerecht ging elke smaak verloren. Zowel de bodem als de dikke laag schuim waren mierenzoet. De muntsmaak in het schuim of de smaak van het flinterdunne laagje lemoncurd ging hierdoor volledig verloren. Het glazuur sprong zowat van onze tanden.

Dit gerecht hebben we beide na drie happen laten staan en kenbaar gemaakt hierover niet tevreden te zijn. De jongeman van de bediening vroeg of we hiervoor iets anders wilde hebben maar aangezien de rest van ons gezelschap al geruime tijd klaar was met hun dessert vroegen we of ze deze gerechten van de rekening wilden halen.

Omdat dit bij onze ober niet binnen zijn bevoegdheden lag zou hij dit aan de manager voorleggen. Deze vond echter niets mis aan de lemonpie die hij, volgens eigen zeggen, zelf elke week at. Dit was de manier waarop zij deze maakten en aangezien hij achter zijn product stond wilde hij deze niet van de rekening halen.

Na de mededeling van mijn kant dat ik deze betreffende gerechten niet af ging rekenen zijn ze uiteindelijk, na een veel langer dan nodig durende discussie, toch van de rekening gehaald.

Om een lang verhaal kort te maken verwacht ik van een Horeca onderneming iets meer coulance jegens hun gasten. Zeker wanneer ze net €135 bij je besteden.

Ben blij met de feedback die je krijgt en doe er wat mee. En ook al ben je het er niet mee eens, ga nooit met je gasten in discussie. Zij betalen je rekeningen en uiteindelijk heeft de gast altijd gelijk.