Op dit adres zit nu: Ichi

Bezorgrestaurants in de buurt van Ichizai

• All-inclusive

• Rookruimte

1346981913 81
1419848735 79
1522719543 79

1. Gisteren hier weer wezen eten en het blijft gewoon lekker. We merken wel dat enkele gerechten op details veranderd zijn. Zo was de noedels voorheen heerlijk door de saus die erbij zat, nu worden ze wat meer naturel geserveerd en ook de gebakken groeten waren wat minder gevarieerd. Maar overall nog steeds heel erg goed.

Gisteravond zat de tent alweer helemaal vol en stonden er regelmatig mensen te wachten voor een tafeltje. Toch het beste bewijs van de goede kwaliteit/eten. We komen hier regelmatig langs gereden en het is eigenlijk gewoon iedere avond (bijna) volle bak.

Veranderingen nu waren ander servies voor de gerechten, enkele nieuwe medewerksters in de bediening en de chocolatefontijn is weg (niet echt heel erg want het is wel lekker voor 1 keer maar maakt ook nogal wat herrie en lijkt me ook moeilijk schoon te houden).

Bij een dergelijke volle zaal is het gewoon erg moeilijk om een normale conversatie met je tafelgenoot te hebben. Al het geluid kaatst constant alle kanten op, wat na enkele uurtjes vermoeien wordt.

Voor wat betreft het eten: het blijft gewoon lekker.

2. We zijn hier afgelopen dinsdag wezen eten, omdat we fervente sushi liefhebbers zijn die op z'n tijd ergens lekker sushi gaan eten. We vonden de service en de bediening waardeloos. Het begon ermee dat we van onze eerste ronde twee gerechtem maar niet op tafel kregen, en het bijna als irritant door het bedienend personeel werd ervaren dat wij er uberhaupt om vroegen. Het personeel wist overigens wel door te vragen of we iets te drinken wilden hebben. Vervolgens kregen wij halverwege de derde gang de twee gerechten geserveerd. Ik ben echter een liefhebber van rauwe tonijn, en op de foto (menu) stonden lekker uitziende sushi rollen met rauwe tonijn er in. Wat krijgen wij geserveerd? sushi met tonijn uit blik er in. Dus ik vraag aan de keuken waarom wij geen rauwe tonijn tonijn zoals op het menu gepresenteerd werd geserveerd hebben gekregen. Hierop werd gereageerd, door een van de koks, dat we dat hadden moeten zeggen, bij het bestellen. Met andere woorden: je ziet rauwe tonijn, maar als je het niet meldt dat je dat wil, krijg je tonijn uit blik. Dit is gewoon volkomen belachelijk, en er werd ons ook nog verweten, dat wij al vanaf het begin moeilijk deden. Dit gaat recht tegen de etiketten van het gastheerschap in. Ook als wij, wat overigens niet waar was, inderdaad moeilijk gedaan zouden hebben, we zitten verdorie al meer dan een uur op twee gerechtjes te wachten, mogen wij daar als klant daar dan niets over vragen? Wat wel goed was, is dat we later als nog de sushi met rauwe tonijn hebben gekregen.
    De avond was voor ons toen al over, volkomen afgeknapt op deze zaak.

3. Eline en Erik

4. Ed 351 punten

Heel goed eten. Redelijke snelle bediening, ook op drukke dagen. Gerechten laten dan wel even op zich wachten. Onduidelijk op de kaart hoe veel je nu precies per keer krijgt. Kraanwater wordt alleen maar bij wijn geschonken.

5. Super leuke tent , inmiddels vaste klant geworden met zowel afhalen als eten in het restaurant .

Er hangt een gezellige sfeer dit word mede mogelijk gemaakt door de inrichting, bediening , koks maar ook zeker de eigenaar!

De Sushi is altijd vers en de eigengemaakte Sojasaus is om je vingers bij af te likken ! Ik heb er nu al weer zin in gekregen. en het mooie is je kan er gratis parkeren en je hoeft niet steeds op de klok te kijken het is dan wel 2,5uur maar ze doen niet moeilijk over een paar minuteen meer !

Team Ichizai ga zo door !

6. Heerlijk gegeten! Keuze uit verschillende gerechtjes en allemaal overheerlijk. Leuk, modern ingericht restaurant. Wij komen zeker terug. Bedankt voor de gezellige avond!

7. Goed eten tegen betaalbare prijs. Bediening goed. Eigenaar komt zelf aan tafel om alles uit te leggen. Prima adres

8. Wij zijn al vaker geweest bij Ichizai. Ook bij de vorige eigenaar. Dit keer hebben we een paar vrienden meegenomen, die nog nooit eerder sushi hebben gegeten. De kaart is vernieuwd en uitgebreid.

De sushi is goed. De rijst is goed op smaak gebracht door de sushikok.
    De warme gerechten zijn ook super! De tempura garnalen zijn mijn favoriet. Er zit niet al te veel tempura meel om de garnaal waardoor je de garnaal gelukkig nog proeft. Ook de Sweet Bun/zoete broodjes zijn lekker, maar zijn erg machtig. Lekker als nagerecht bij een kopje thee.
    Ze hebben hier een uitgebreid keuze qua frisdranken. Lipton green tea is lekker bij een all-you-can-eat Sushi & Grill restaurant. Ook hebben zij hier coca cola ipv pepsi.

Het restaurant ziet er netjes uit. Door de LED-lichten in het plafond heeft het een lounge-sfeer. We zijn 2 weken geleden op zaterdag gaan eten en toen was het druk. Het was dan ook iets rumoeriger dan op een doordeweekse dag.

De dames in de bediening zijn leuk en vriendelijk. De gerechtjes en drankjes komen gemiddeld op tijd aan. In de spelregels wordt aangegeven dat men 2,5 uur de tijd heeft om te eten. We zaten ver boven die tijd, maar er werd niks van gezegd. In tegenstelling tot andere all-you-can-eat restaurants zouden we allang weggestuurd worden. Aan de 2,5 uur kom je al gauw als je met 6 personen gaat eten en er dan behoorlijk veel wordt gekletst.

Als nagerecht zit er nog een bolletje ijs inbegrepen en over een extra bolletje ijs doen zij niet moeilijk. Ook leuk is de chocoladefontein die er staat.

Als je lekker en vooral veel wilt eten dat zit je hier prima.

FANTASTISCH!

9. Prima gegeten, helaas wat rumoerig 'op het podium'. Gelukkig konden we in het kleinere deel lekker rustig zitten. Bediening is jong, maar daarom juist ook erg leuk! Ze doen hun best "u" te zeggen, maar vergeten dat soms en dat is juist goed!
    Het pand ziet er aan de buitenkant niet uit en de locatie is ook weinig sfeervol, maar kom je binnen dan ziet het er allemaal prima uit!!
    Misschien moeten ze nog een beetje de 'weg vinden' in wat ze allemaal op de kaart willen zetten (en ook in welke porties) maar dat komt vast goed! Ze hebben de smaak in iedergeval goed te pakken!

Wat tips: meer variatie in de tempura (groenten) en dan ook wat kleinere porties (na een enorme wortelschijf zit je al snel aan je max). Ook de zoete broodjes zijn heerlijk, maar maagvullend.
    De nigiri is ook erg lekker (net als alles eigenlijk) al is het misschien beter de inktvis niet op de nigiri te doen (taai).
    De salades (maar dat kom ik in elk sushi-restuarant tegen) zijn teleurstellend. En de handrolls wat te droog. Dit zijn echter zeer ondergeschikte minpuntjes op een prima avond!

Tot slot, ik snap dat iedere sushi-liefhebber waarschijnlijk overdadig sashimi bestelt en dat dat teveel in de papieren loopt. Om dat te voorkomen, zou je een max. per tafel kunnen serveren. Zo kun je nog steeds een totaalprijs all-you-can-eat hanteren, maar toch sashimi erbij doen, dat zou een hele grote pré zijn!

Over het algemeen een dikke pluim voor dit beginnend restaurant in Kaatsheuvel (of all places ;-))

10. Alle lof voor de nieuwe eigenaar! Het is gezellig druk, de kaart is vernieuwd en het personeel is zeer klantvriendelijk. De eerste keer ooit dat we bij een all-you-can-eat aten en we daadwerkelijk iedere ronde alle gerechtjes kregen. De spreiding van de gerechtjes per ronde was ook veel beter... niet alles tegelijk, maar eerst de sushi en daarna de warme gerechtjes. Leuke extra's zijn de cocktail kaart en de sushi met fruit.

11. In één woord: heerlijk!!!!! Gaan zeker nog vaker terug. Goede bediening en snelle service!! Goed bezig!

12. We hadden nog nooit sushi gegeten en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was!
    Veel verschillende gerechten, niet alleen sushi dus!
    Gerechten waren erg lekker, mooi opgediend en snelle bediening.
    Ik denk dat deze nieuwe eigenaars een goed concept en een heerlijk product hebben.
    Wij komen zeker nog eens terug en dan niet met zijn tweeen, maar met meer.
    Aanrader.

13. Ik houd heel erg van sushi, de kaart is uitgebreid. Daar word ik nou zo blij van. Ook als je niet van sushi houdt een aanrader. Vriendelijk personeel en fijne sfeer!

We komen zeker nog eens terug!

14. Hier gisteren met mijn vriend gegeten om mijn verjaardag te vieren en we hebben heerlijk gegeten. Zeer uitgebreidde kaart en het eten is superieur! Bediening soms nog wat zoekend naar de juiste tafels, maar dit is slechts een opstartfase. Ik weet zeker dat dit over een paar maanden een van betere top restaurants van Kaatsheuvel zal zijn/worden. Prijs/Kwaliteit verhouding is helemaal in de juiste balans. Na het eten kwamen ze ook nog met een soort verjaardagsfruittaartje en kaarsje, incl. 4 koppig koor om me toe te zingen. Kan niet anders zeggen dan dat mijn vriend en ik een top avond hebben gehad!!!
    Wij hebben er geen spijt van gehad.

15. ichizai (eigenaar)

geachte ray van rijn
    jullie hebben volkomend gelijk
    het was een zooitje zondag
    daarom bij deze nodig ik jullie uit om deze weekend het nog eens over te doen op onze kosten
    we hopen dan jullie op een andere gedachte te kunnen brengen

eerlijk is eerlijk we waren aan het proefdraaien en van 6 reserveringen kwamen er 80 man !!!
    niet echt op gerekend

16. Ray van Rijn

Nieuwe eigenaar. Het is nu echt een bende. Steeds verkeerde gerechten . Koud en niet gaar! Zeer teleurstellend . Kwam er voorheen twee keer per maand . Ga nu nooit meer.