Grill-ig's Broertje in Kaatsheuvel

Onbeperkt genieten van onze internationale tapas

Eten & drinken 8

• do Gesloten
  • vr Gesloten
  • za 16:00 - 22:30
  • zo 16:00 - 22:30

Wilt u onbeperkt bourgondisch genieten van internationale kleine gerechtjes en uit eten in Kaatsheuvel? Op steenworp afstand van de Efteling ! Dan bent u bij Grill-ig's broertje aan het juiste adres.

Wij beschikken over een à la carte kaart, waar u diverse vlees- en visgerechten kunt bestellen, maar we serveren daarnaast ook internationale gerechtjes van een uitgebreide tapaskaart.
Geniet van hoogwaardige tapasgerechten, die met veel liefde en passie bereid worden door onze koks. Wij staan klaar om u een geweldige avond te bezorgen!

Grill-ig's broertje is van alle gemakken voorzien. Zo kunt u niet alleen binnen genieten van de ruime keuze van onze menukaart, maar is het ook mogelijk buiten te dineren. U kunt op ons zonovergoten terras alle heerlijke gerechtjes proeven, terwijl eventuele (jonge) kinderen zich vermaken in de speelkamer, één van de speeltuinen of het zwembad.

Als kindvriendelijk restaurant zijn jong en oud bij ons welkom.
Tapas eten in Brabant? Welkom bij restaurant Grill-ig's broertje !

Prijzen;
Tapas incl. desserts; € 27,50 p.p.

Kindertapas van 1-3 jaar; € 2.50
Kindertapas van 4 t/m 7 jaar; € 9,50
Kindertapas van 8 t/m 12 jaar € 14.50

Early Tapas;
Vanaf 16-16.30 uur tot uiterlijk 18.45 uur hebben we een early tapas arrangement. U betaald dan € 24,00 p.p. in plaats van € 27,50 p.p.

Kindjes van 4 t/m 12 jaar betalen gewoon € 14,50 p.p.
Zin om lekker op tijd te komen eten? reserveer dan voor de early tapas!
ps; De tafel dient uiterlijk om 18.45 uur weer beschikbaar te zijn.

Lunch
Vanaf 1 april serveert Grill-ig's Broertje op zondag en op andere mooie terrasdagen ook lunch. Heerlijk op het terras genieten van 100 verschillende soorten hapjes (per gerechtje afrekenen) of een keuze uit een gerecht op onze reguliere lunchkaart.

LET OP !

RESERVEREN MET EEN STEENGRILL VOUCHER IS NIET TOEGESTAAN VIA EET.NU

GEBRUIKT U HIERVOOR A.U.B DE JUISTE RESERVERINGS MODULE ( groupon - vakantieveilingen - social-deal - Telefonisch )

Diëten Vegetarisch, lactosevrij en glutenvrij
Foto van Grill-ig's Broertje in KaatsheuvelFoto van Grill-ig's Broertje in KaatsheuvelFoto van Grill-ig's Broertje in KaatsheuvelFoto van Grill-ig's Broertje in KaatsheuvelFoto van Grill-ig's Broertje in KaatsheuvelFoto van Grill-ig's Broertje in KaatsheuvelFoto van Grill-ig's Broertje in KaatsheuvelFoto van Grill-ig's Broertje in Kaatsheuvel

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
Bij het bos en in het centrum
Ambiance
Kindvriendelijk en gezellig
Voorzieningen
All-inclusive, all you can eat en terras
Kinderen
Magnetron (voor kindervoeding), verschoontafel en kinderstoel aanwezig
Betalen
pin Visa Master Card American Express