Grill-ig's Broertje in Kaatsheuvel

1561220537 91
1566203701 90
1591119522 90

1. Grill-ig

2. Lekker gegeten bij grilligs broertje, namelijk onbeperkt tapas. Ruim aanbod en op een mooi tempo geserveerd. Personeel was super aardig en houd wel van een geintje. We hebben gelachen met de grijze duifjes hoor! Haha zeker voor herhaling vatbaar naar ons idee!

3. Elise van Dongen

Vanavond weer heerlijk gegeten! Ook allergie (koemelk en soja) geen probleem, er blijft ook nog veel keuze over!! Gemoedelijke sfeer, erg vriendelijke bediening. We hadden al in ons hoofd om volgend jaar met een grote groep te komen toen we hoorden dat jullie naar Tilburg gaan. Jammer vd top locatie maar we komen ook in Tilburg zeker langs!

4. Het is een heel goed restaurant, echt heel leuk! Mooi aangekleed, voor de kids een speeltuin, zwembad, en kinderbad. De bediening is ook heel erg vriendelijk, vooral die grijze krullenbol, hahaha. Het duurt niet lang voordat ze komen met het eten, en het is echt heel lekker! Het eten vult wel heel erg aan, maar dat komt omdat het zo lekker is. Het is best wel sonde dat ze nu verhuizen naar tilburg maar ik ben allang blij dat het nog blijft. Petje af voor jullie, hoe lekker het eten is en kwa gezelligheid!

5. Vd meijden

Naar aanleiding van de goede recensies zijn we vanavond gaan eten bij grillig's broertje. We hebben heerlijk gegeten en ook de kids vonden het een feestje om gerechtjes van de kaart uit te zoeken. Maar bovenal hebben we het zeer gezellig gehad samen met de bediening Louisa. Je ziet ons zeker nog een keer terug op jullie nieuwe locatie in Tilburg!

6. Wij waren op vakantie in kaatsheuvel en hadden nog nooit tapas op maar het eten was lekker en prijskwaliteit ook prima. Een kindvriendelijke ruimte is aanwezig. ik zeg tip top in orde.

7. Cynthia

Al meerdere malen hier geweest en gisteren ook weer heerlijk gegeten! Bediening is geweldig en maakt zo nu een dan een grapje met de gasten. Zeker een aanrader!

8. Danielle

Gisteren lekker op het terras met de kleine. Super bediening en heerlijk eten vooral mevr met de krullen wat een gezellig mens.
    Weet iedereen te vermaken jong en oud.
    Komen hier zeker weer terug.

9. Monique van den Heuvel

Per toeval afgelopen zaterdag hier uitgekomen en wat een aangename verrassing.
    Heerlijk gegeten, goede bediening en voor de kids een top accommodatie.
    Zeker aan te raden, wíj komen in ieder geval terug!

Groetjes Monique

10. Leerdam (gorinchem)

Op de gok bij grillig's broertje gereserveerd, voor ons onbekend maar leek een goed concept en leuk voor jongere kinderen.
    Wij hebben een hele leuke avond gehad, heerlijk gegeten en de jongste kon lekker spelen tussendoor.
    Bedienend personeel was super gastvrij.
    Wij komen zeker terug!

11. Ik ben nu al een aantal keer wezen eten hier. Het eten is super, ook de kaart wisselt wel is. De kwaliteit is ook erg goed. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Super service!

12. Peter en Marijke Wullems

Na een dagje Efteling zijn samen met onze jongste zoon, zijn vrouw en onze twee kleinkinderen van 2 en 3 jaar bij jullie geweest afgelopen zaterdag. Het was super! We hebben heerlijk gegeten, genoten, gelachen in een fantastische ontspannen sfeer. Al het eten was een streling voor het oog en de buik ;-) De aandacht en service gaf ons het gevoel of we de koning en koningin waren met hun familie haha. Wat een keuze, en wat een leuk personeel! We dachten even dat we in een theatercafé waren zo hebben we gelachen. De aandacht naar de kleinkinderen was ook helemaal super. De twee 'zussen' leken sprekend op elkaar. Echte clowntjes ;-) We zullen zeker nog eens terug komen, ook zónder een dagje pretpark, want het is de moeite waard om hiervoor een uur in de auto te zitten. Bedankt voor de onvergetelijke avond en tot ziens.

13. Super goed en lekker gegeten. Heel leuk personeel, zeker een aanrader!!

14. P.Spuijbroek

We waren met ons gezin met 10 personen en hebben het heel goed naar onze zin gehad. Het eten was lekker, vlotte en vriendelijke bediening, jammer dat ze vertrekken op die lokatie, maar we gaan zeker ook naar Tilburg om te eten.

15. Goed gegeten, goede service . Ondanks een paar schoonheidsfoutjes zeer vermakelijke avond gehad.

16. Heerlijk gegeten. Met 106 personen en alsnog 3 gangen keuze menu. Klasse!
    Bediening is vlot en zeer vriendelijk

17. Grajanne smits

We kwamen met mooi weer bij jullie tapas eten. Mijn schoonmoeder nog nooit gedaan. Ze vond het net als wij geweldig. Erg genoten. We hebben op de Kuijer gereserveerd.
    Mijn vriend en ik heb al heel wat tapas gegeten maar bij jullie het beste. Alles lekker en vers. Nu komen jullie in september naar tilburg geweldig.
    Tot snel. We komen zeker terug. En de juffrouw die ons geholpen heeft top vrouw. (Is eigenlijk lerares)

18. Super lekker gegeten in een goede sfeer met vlotte en vriendelijke bediening

Ook voor kinderen een top locatie, wij komen zeker weer terug

19. Wilma Bakker en Chris Los

Wij zijn 19 mei 2017 getrouwd en hebben bij jullie met 16 personen gegeten....
    Het was echt gezellig... lekker losjes, maar vooral erg lekker... Ook nog een speciale verrassing voor ons... Toppie. Echt een aanbeveling.

Bedankt! Wilma en Chris Los

20. Wouters

We hebben een hele gezellige avond gehad, het eten was heerlijk en de bediening erg vriendelijk! We zaten gezellig aan de ronde tafel voor de openhaard.

21. kitty elferink

leuk en gezellig restaurant.
    ontzettend lekker eten.
    heel vriendelijke personeel.
    blijft 1 van onze favorieten!

22. Lekker met familie steengrillen gedaan volop vlees salades alles te kust en te keur zeker aanrader. leuk spontaan personeel

23. Het was gisteravond Top! Groetjes uit Tilburg #Tafel 14

24. Lekker gegeten en gezellige bediening! Groetjes van tafel 15

25. In een woord geweldig, zowel de ontvangst, het eten en drinken als de bediening. We komen zeer zeker vaker terug. Jullie zijn een absolute aanrader wat ik dan ook zeker zal doen.

26. Bij binnenkomst werden we niet ontvangen en stonden we al in het steengrill gedeelte, terug gelopen toen kwamen we dan toch iemand tegen die is via een rommelhok met kinderstoelen, gaskruik naar de tafel bracht.
    Vanaf de tafel keken we naar buiten op een bloembak met een verdroogd kerstboompje erin. De schnitzel die we kregen was veel te hard gebakken, de crème brûlée had al even in de koelkast gestaan, gerechten met gehakt erg vet. De bediening die we begin van de avond hadden had er niet zoveel zin in, kwam snauwerig over, later op de avond wel een leuke meid. Prijs/kwaliteit te duur voor wat we gegeten hebben. Hebben goede dingen gehoord over grillig, maar ons zie je er niet meer.

27. We hadden de vroege tapas gereserveerd maar omdat onze tafel na ons niet was gereserveerd werden we niet van tafel gejaagd en konden we nog rustig een kopje koffie drinken. Kwaliteit van de gerechten was echt goed.
    Leuke, vriendelijke bediening! Zeker voor herhaling vatbaar!

28. Lekker gegeten, vriendelijk personeel en de kinderen konden lekker spelen zodat wij nog even verder konden tafelen.

29. Monique van Schijndel

We hebben het lekker naar ons zin gehad. Lekker eten sfeervolle aankleding. Vriendelijk personeel. Toppie

30. Moeder werd 79 jaar en trakteert haar 23 kinderen en kleinkinderen op een avondje tapas bij Grillig de Broertjes. Wat heeft ze genoten van deze avond. Super vriendelijk personeel. Jullie zijn toppertjes. Wat waren jullie gastvrij en wat een vriendelijkheid. Super gegeten voor een leuke prijs. Heerlijke kleine gerechtjes, overheerlijke toetjes. Er werd gezongen voor moeder en het toetje kwam met vuurwerk aan voor de jarige job. Moeder zegt dat ze al weer gaat sparen voor als ze 80 wordt, dan komen wij zeker weer terug.

31. Heel gezellig. Lekker gegeten. Gaan zeker nog een keer terug en ook voor het terras.

32. Wat een gezellige sfeer en attente bediening en bovendien ook nog eens lekker gegeten.

33. Bediening was erg goed.

34. Jeanette van Oversteeg

Wederom heerlijk gegeten bij Grilligs broertje. Gewoon niks op aan te merken was goed en gezellig. Bediening super. Zijn all heel erg vriendelijk maar Louisa spant wel de kroon. Die geeft het etentje toch net wat extra gezelligheid !!

35. Alex-Nicole-Marieke Beks

Heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance met gezellig personeel.

36. Kobi van der Velden

We hebben met onze vijf zonen plus aanhang hier gegeten ter ere van de verjaardagvan mijn man. Dat was een hele goede keuze. De bediening was super, vooral een dame sprong eruit. Die had humor en plezier in haar werk en haar gasten. Hoewel het ander personeel goed was. Het eten was heerlijk en veel keuze. Mijn man was jarig en ze kwamen bij het dessert als verrassing met een siervuurwerkfonteintje waarbij de bedienende dame op de stoel ging staan om mee te zingen. Heerlijk! Echt spontaan. Zeer aan te bevelen dit eethuis. Top!

37. Al een aantal keer gaan eten bij Grill-ig's broertje. Super vriendelijke en gezellige bediening, onder andere gastvrouw Louisa voorziet je gedurende de hele avond vrolijk en vriendelijk van al je culinaire wensen.
    Gerechtjes zijn van goede kwaliteit en komen in fijne porties. Wanneer je wensen hebt met betrekking tot de ingrediënten van een gerecht, wordt hier ook meteen goed rekening mee gehouden.
    Fijne avond gehad met de heerlijke warmte van de open haard in de rug.
    Tot de volgende keer.

38. Corina Emmen

Geweldig, gezellige bediening en heerlijke hapjes. Lust je niet alles, geen probleem, keuze genoeg.

39. jos Bruurmijn

Vriendelijke en goede bediening, en heerlijk tapas gegeten.

40. Voor ons gezin, inclusief kleinkinderen (van 5 tot 10 jaar) een tafel geboekt voor steengrillen. Dankzij het mooie weer konden de kleinkinderen eerst fijn buiten spelen. Toen we binnen kwamen, stond de tafel gezellig gedekt. We kregen te horen, welke mogelijkheden er allemaal waren. En dat waren er veel. Voor iedereen waren er meerdere dingen van hun gading. Veel verschillende soorten vlees, vis, voorgegaarde spareribs, shoarma. Ook een uitgebreid buffet met rauwkost. Vanzelfsprekend ook de nodige sauzen. De bediening was uitstekend en gastvrij. Niets was hen teveel om het iedereen naar de zin te maken.
    Voor herhaling vatbaar !!

41. Wij hebben vanmiddag early tapas gegegeten met 6 volwassenen en 6 kinderen, het was in 2 woorden Heerlijk & Gezellig!

42. Het is een gezellig en sfeervol tapas restaurant. Je wordt er vriendelijk en gezellig behandeld. Zelfs je jas wordt voor je opgehangen. Je wordt als een koning behandeld. Het eten is er super en lekker. Geregeld een nieuwe kaart. Zelfs het personeel is in voor een geintje en neemt gewoon tijd voor de klant. Als het tafeltje voor de openhaard vrij is, krijgen wij die gewoon. Het is heerlijk vertoeven voor de openhaard. Het is een echte aanrader. Personeel ga zo door. Toppie. Wij komen er graag.

43. Super gegeten! Vriendelijk personeel. Gezellige locatie. Echt een aanrader!

44. Van den borne

Top!
    De kleine man is er helemaal gek van. Vooral de hamburgers. 😂

45. Wij hebben heerlijk gegeten. Kwaliteit en keuze waren uitstekend. Bediening gezellig en attent. Minpuntje bij deze locatie is de beperkte parkeergelegenheid (te weinig plaats en het is gewoon zand. Niet prettig als het nat is)

46. Met 7 personen (de 8e was ziek) heerlijke tapas gegeten. Doordat 1 persoon ziek was "moeten" we binnenkort nogmaals naar Grillig's broertje...

Kort gezegd: Heerlijk en voldoende eten voor een mooie prijs.

Gastvrij en gezellig personeel.

Gezellige lokatie.

Is het parkeer terrein vol; meld je dan even binnen dan gaat er slagboom open op het naastgelegen vakantiepark. Tip van het personeel.

Tot snel ziens, om de nieuwe kaart te proberen.

Groet, Sinterklaas en Pieten. (incognito natuurlijk)

47. Met 4 volwassen wezen eten. Het eten en de keuze was goed.
    Zeker voor herhaling vatbaar. Personeel zorgt voor een vriendelijke sfeer, je voelt je welkom.

48. Wij hebben er gisteren met 6 personen gegeten via een Groupon actie.
    Wij hadden alleen eerst de Groupon gekocht en daarna pas de recensies gelezen. Die waren niet zo positief, maar wij zijn het hier niet mee eens.

Het was top.
    Heel vriendelijk personeel.
    De glazen werden constant bijgevuld.
    Veel verschillende soorten vis, vlees en mooi buffet met salades. En de vele sausjes niet te vergeten .

Ook de sfeer en ruimte waren gezellig.

Mijn schoonzusje had een hele mooie uitspraak... meestal heb ik ergens wel op en aanmerkingen, maar hier zijn geen verbeterpunten. Een 10 dus!

En nee, wij hebben voor deze recensie te plaatsen geen geld gekregen. Zij hebben een mooie Fooi van ons gekregen.

Voor herhaling vatbaar !

Het toetje zat niet bij de Groupon actie, deze kwam er extra bij. Maar ook deze hadden we niet willen missen. Zo lekker en mooi opgemaakt.

49. Het eten en service was uitstekend.
    De kids hebben zich goed vermaakt.

50. Sylviavanhoorn@icloud.com

Het was er zoals altijd weer heerlijk, ik vind het echt top hier en de keuze is reuze, en de bediening ging ook lekker vlot complimenten!

51. Leuke avond gehad. Lekker gegeten. Wij komen nog eens terug. Personeel bij Grill-ig broertje is Top!

52. Gezellig restaurant en heel leuk personeel. Eten is van goede kwaliteit en je hoeft niet lang te wachten. Wij komen zeker terug!

53. Wij hebben heerlijk gegeten en de bediening is fantastisch! Goede kwaliteit prijsverhouding. We komen hier zeker snel nog eens terug!

P.s. de rode wijn is een aanrader

54. Het Tapas eten is geweldig lekker en goed. Je hoeft niet lang te wachten en je zit in het gedeelte wat erg gezellig is! Bediening is super vriendelijk, vriendelijker dan bij Grillig!
    Wij komen zeker weten nog een keer terug.

55. robert ten have

Het was weer een super gezellige avond, zoals gewoonlijk. We konden heerlijk voor de openhaard zitten, en de bedienning was zoals gewoonlijk weer super. Heerlijk gegeten, gewoon een echte aanrader en zeer klantvriendelijk.en de sfeer is super. Een echte aanrader voor een gezellig grillig avondje uit.

56. Danny korthout

Het eten was lekker, personeel was leuk met onze kleine. Leuk vuurwerk voor mijn jarige vrouw.

57. Gereserveerd op woensdag, de hele week geen reactie, na een telefoontje was er geen reservering te vinden, na wat speurwerk ineens wel, maar nu zat het vol!!

Slechte service, geen service!!!

We kregen na telefonisch contact met het restaurant, wat later op de middag een afwijzing van onze reservering via de mail van eet.nu (nu ineens wel).

58. sfeer was goed eten was middelmatig, sommige gerechten al koud voor het op tafel stond.

59. Via social deal een voucher gekocht.
    Voor het geld kun je het zelf niet thuis organiseren.
    Genoeg keuzes vis en vlees.
    Zeer zeker een aanrader!

60. Al drie keer bij Grillig's broertje geweest. Elke keer top gegeten, aankleding mag nog wat sfeervoller. Overall erg tevreden, we komen zeker nog een keer terug!!

61. Twan Zwaans

Meerdere keren hebben wij hier gegeten. Heerlijk! Wij zijn altijd erg tevreden. Het eten is lekker en het personeel is vriendelijk. Wij komen zeker terug!!

62. Tapas gegeten binnen het duurste segment op dit gebied (€27,50 per persoon) en vervolgens moeten betalen voor één karaf leidingwater. We zaten met 12 personen aan tafel. Bedrijven als La Cubanita die je nauwelijks een concurrent kunt noemen doen het beter voor 10 euro minder (oké, zit dan wel geen dessert bij). Wordt de volgende keer toch weer een andere zaak.

63. Wij zijn hier al meerdere malen wezen eten, en elke keer geen problemen!
    Lekker eten, vriendelijk personeel en een leuke sfeer!
    Zowel bij Grillig als bij Grillig's broertje

64. Aagje 56 punten

Afgelopen zaterdag ben ik hier met mijn vriend wezen eten voor mijn verjaardag. Helaas viel het behoorlijk tegen. Ik kreeg echt het gevoel dat wij op de laatste plaats stonden, omdat we een coupon hadden. Toen we begonnen met eten moesten we eerst nog een tijd wachten tot onze steengrill klaar werd gezet en vervolgens moesten we ook nog een kwartier wachten tot hij warm genoeg was. Wij hadden dus besloten om alvast iets anders te gaan eten. Helaas lagen er nog maar enkele frietjes. We zijn dus maar aardappelkroketten gaan eten. Deze waren alleen al wel koud. Na een uur waren de frieten en aardappelkroketten nog steeds op en nooit meer aangevuld. Ik ben vervolgens maar gaan vragen waar de friet bleef. Dit zou meteen geregeld worden. Ondertussen zagen wij dat de mensen die a la carte eten al wel friet krijgen. Na een half uur kwam er eindelijk iemand met friet aanlopen. We hadden het arrangement van 2 uur en na anderhalf uur kwam er dus pas friet. Mijn vriend is gelijk friet gaan halen voordat het weer op zou zijn. Helaas bleek deze friet ook al koud! Dit alles gaf ons absoluut geen goede indruk en we zullen dan ook niemand aanraden om bij jullie te komen eten.

1,9
  65. Gisteren tapas gegeten bij Grillig's broertje. Eten was lekker en zeker met kinderen is dit restaurant een aanrader. De kinderen konden in de speelkamer en buiten in de speeltuin spelen.

66. Zeer lekker eten! Goede service en denken aan allergieën en vegetarische mensen. Prijs is goed en goede kwaliteit. Bediening is ook zeer goed. Zeker voor herhaling vatbaar.

67. Margreet

Gezellig restaurant. En wat is er fijner als er aan allergieën gedacht wordt. En ook de kleine kinderen zijn welkom.

68. Monique de Gruyl

Niet gegeten en toch onze buik vol! Ja, dat kan bij Grillig Broertje in Kaatsheuvel.

Wij dachten daar lekker te gaan eten op Vaderdag en hadden ook keurig gereserveerd met de bon van Actie van de Dag. De reservering werd ook positief bevestigd, maar werd een week later weer ingetrokken. Deze was volgens hen bij hun tapas restaurant terecht gekomen, terwijl we hadden gereserveerd voor het gril restaurant. Hun fout, dus wij gingen er van uit dat dit wel rechtgetrokken zou worden.

Na zeker 10 pogingen iemand te spreken te krijgen en te horen te hebben gekregen dat we nog teruggebeld zouden worden (ik zit nog te wachten!) heb ik maar gemaild. Daar kwam wél een reactie op; jammer, maar we zitten helemaal vol! Dit kan niet waar zijn dacht ik, zij maken een fout en vervolgens doen ze er niets aan om dit recht te zetten. Er werden ook helemaal geen excuses aangeboden. Ik weer terugmailen en gevraagd of er toch niet iets geregeld zou kunnen worden gezien de omstandigheden. Ook heb ik keurig gemeld dat ik een recensie zou schrijven over het gebeurde. Daarop kwam het antwoord dat ik hen niet moest chanteren.

De mail eindigde met de opmerking "We hebben toch nog een plekje voor jullie kunnen regelen, dus u bent van harte welkom." Nou, vriendelijk bedankt maar nee dank u! Wij zijn beter gewend!