De Molen in Kaatsheuvel

1589191903 85
1600200453 85
1611209003 84

1. Joke Sertons

Gedineerd met 12 personen. Heerlijk gegeten. Waren exclusieve gerechten.
    Zelf een speciale wens voor het eten. Was geen enkel probleem.
    Bediening was ook erg prettig.
    Wij zijn hier eerder geweest en nu ook weer direct voor dit restaurant gekozen. Hartelijk dank.

2. J. de Nijs

Voor het eerst uit eten bij de molen. We hebben gereserveerd voor 23 juni 2023.
    Vriendelijke ontvangst.
    De toegewezen tafel was niet ingedekt terwijl alle andere tafels dat wel waren (we hadden toch gereserveerd?).
    Een jus d’orange besteld maar die was niet gekoeld (het was 27 graden).
    Zeer vriendelijke bediening trouwens.
    Voorgerecht voor beiden was voortreffelijk (gamba’s).
    Hoofdgerecht bavette en tournedos.
    Bavette was prima maar de tournedos was vlak: weinig peper en zout en zeker niet mals!
    Daarnaast is overigens niet gevraagd hoe de tournedos gebakken moest worden (rosé b.v.).
    Peper en zout stonden ook niet op tafel!
    Voor de sfeer (?) was er muziek maar die stond vrij hard. Waarschijnlijk om het voorbijrazende verkeer te overstemmen; niet leuk maar je moet toch iets?
    We hebben dit etentje cadeau gehad (gelukkig) maar hier komen we niet meer.

3. Marjon Herber

We hebben genoten van een heerlijke lunch. Er werd rekening gehouden met de allergie voor kerrie.
    Bediening goed en beleefd.

4. H van Rooij

Heerlijk gegeten en goede bediening. Voor herhaling vatbaar!

5. Els kootkar

We hebben heerlijk gelunched! Sfeer was ontzettend goed. Gezellig druk, maar niet rumoerig. Goede service. Voor een lunch een beetje prijzig, maar zeker voor herhaling vatbaar.

6. In De -fraaie- Molen was alles prima verzorgd. Ontvangst, bediening, voor-, hoofdgerecht en wijnen waren goed! Een lekker kopje koffie als afsluiting.
    Kortom: een gezellig avondje uit!

7. Zoals altijd is het heerlijk toeven bij de Molen. Gewoon verwennerij!
    Heerlijk eten, drinken en altijd gezellig, binnen of buiten, maakt niet uit.

8. Het eten en drinken was erg goed. De bediening uitstekend. Jammer van de harde muziek. Hoort naar mijn mening niet bij deze gelegenheid.

9. H.Smulders

Eten en drinken prima en super mooie lokatie.
    Bediening erg vriendelijk.
    Hadden zoals gevraagd een ronde tafel, jammer dat het in dat hoekje erg donker was.
    Wij hebben toch genoten.
    Vriendelijke groet.
    Mevr H. Smulders.

10. J Joosen

Fijne sfeer en eten was lekker.
    Niet echt een uitgebreide kaart dus keuze beperkt. Bediening was redelijk, duurde nog al even voor we eerste drankje kregen.
    En wijnfles ging niet echt handig open gemaakt. Maar over algemeen goed gegeten.

11. Catharina van der Schsns

Hele gezellige sfeer en super lekker gegeten!

12. Alles perfect geregeld.
    Gezellig ronde tafel.
    Eten en drinken Super.

13. Marielle Neerincx

Mooie locatie, fijne sfeer, aardig personeel en heerlijk gegeten!

14. Christiana Cerutti

Het is een hele belevenis… de ambiance, de bediening… het eten!

15. Het was heel lekker, de bediening was heel goed, de prijs is ook oké.
    We hebben echt genoten.

16. Aardig en nette ontvangst door de lieve en attente dames. Ze zijn leuk gekleed! We hebben heerlijk genoten. Eten was heerlijk en de wijnen goed.

17. Met een voormalig life-coach en adviseur heerlijk gegeten bij De Molen, sfeer en ambiance waren werkelijk top, reden om snel nog eens terug te gaan. Heerlijke Chileense Cabernet Carmenere 2018 precies op juiste temperatuur. Logima Advies Arkel, Joost Schoondermark

18. van den Hoven

Genoten van heerlijke wijn en lekker eten in in heel ontspannen sfeer, leuk en vriendelijk personeel. Gaan we snel weer eens doen.

19. Over het eten, niets dan goeds.
    Over de bediening, niets dan goeds. Personeel deed haar best.
    Over de sfeer, veel en veel te druk, veel geluid, geroezemoes en muziek die je niet herkende omdat er te veel geluid was. Met 8 mensen aan 1 tafel, we konden elkaar slecht verstaan en wij hebben allemaal nog goede oren.
    Gevraagd na een half uur om de menu kaart, deze was nog niet beschikbaar. "Sorry, druk".
    Hoofdgerecht op tafel, moesten vragen om de frietjes en die kwamen toen het vlees/vis bijna op was. "Sorry, druk"
    de stoelen waren niet fris, veel kruimels in de randjes.
    Wij zijn al vaker geweest en zullen nog wel vaker komen, maar voorlopig niet. Even ergens anders kijken.

20. Nick

21. Monique

Heerlijk gegeten. Attente bediening en sfeervol ingericht.

22. Met mijn collega`s hebben we heerlijk gegeten bij de Molen. Vanwege de grote groep konden we kiezen uit 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 3 nagerechten. Ik ben lactose intolerant en hier is ontzettend goed rekening gehouden. De gerechten werden aangepast en ik kreeg zelfs een eigen afgebakken broodje vooraf. Door deze vriendelijke service heb ik heerlijk kunnen eten en hoefde ik me geen zorgen te maken over de lactose. Helemaal super.

De prijs/kwaliteit heb ik niet ingevuld, omdat de prijs me niet bekend is.

23. C. Verhoeven

Al vele malen hebben wij tot volle tevredenheid gelunched bij de molen.
    Wij zijn dan ook voornemens, zoals wij ook hebben gedaan in het verleden, om steeds een familielid, vriend of kennis mee te nemen, die dan op hun beurt ook kunnen genieten van zowel het eten als de mooie locatie.

24. Smeets Jean-Marie

Perfecte sevice, perfecte oplossing voor de kleinkinderen met allergie, zeer mooie presentatie van de lekkere gerechten, verantwoorde prijs-kwaliteitverhouding.

25. Zeer goede service. op vragen werd zeer alert gereageerd.
    Het eten was zeer goed. Snelle bediening. Fijne ambiance. Jaren niet meer geweest maar dit is voor herhaling vatbaar.

26. Mieke Faro

Super gezellig en heerlijk gegeten.
    Goed personeel.

27. C.de Cloe

We hebben heerlijk gegeten in een gezellige omgeving.
    We gaan er zeker weer naar terug.
    We kunnen het iedereen aanbevelen.
    Onze complimenten.

28. Wij hebben heerlijk gegeten bij de Molen in Kaatsheuvel. Zeker voor herhaling vatbaar, echt een aanrader!

29. J Couwenberg

Bij binnenkomst waren wij aangenaam verrast door de intieme en warme sfeer. Eerst een aperitiefje voor we aan tafel gingen. Na een rondleiding in de keuken gingen we aan tafel.
    We hebben heerlijk gegeten .

30. Ine van den Brandt

We hebben met 14 personen van een UITSTEKENDE lunch mogen genieten! De bediening was top en ze probeerden alles zo goed mogelijk te laten verlopen. Daarnaast is De Molen een schitterende locatie/ambiance!

31. Marjon IJpelaar

32. A Thielen

We hebben echt genoten. Alles was smakelijk en de bediening erg behulpzaam en gastvrij.

33. Jos Spapens

34. Djamila spierenburg

Super lekker gegeten, degene die ons eten/drinken op kwam nemen was zeer netjes. Er liep alleen één ober rond die te nonchalant en popi jopie was voor de plek. Toen hij vroeg of we nog wat wilden drinken is hij het dan ook vergeten te brengen. Totaal overbodig dus. Verder waren de borden mooi opgemaakt en het eten goed op smaak! Wel wat grote porties voor fine dining ☺️

35. Charles van Heertum

Goede kwaliteit prijsverhouding. Erg goede en vriendelijke bediening. Eten was van uitstekende kwaliteit, alleen jammer dat de kok nogal erg scheutig is met zout. Vooral op de vis.

36. We hadden met een groepje mensen gereserveerd. Het eten was van zeer hoge kwaliteit. De prijs/kwaliteit verhouding is juist. Goede bediening in een goede sfeer. Een aanrader!!

37. Gerritjan Tintelen

38. Prima restaurant met een heel mooie kaart en lekker afwisselend.
    Kwalitatief niet op aan te merken.
    Goed glaasje bier en heerlijke wijnen.
    Ook buiten eten of lunchen is een mogelijkheid, beetje storend is dan het drukke kruispunt dit bij de Molen. Maar daar kunnen de heren niets aan doen
    Kortom zeker een aanrader waar je heerlijk kunt eten tegen een normale prijs

39. Mooie royale opzet, heel aardige bediening, keuken perfect kortom: zeker aan te raden.

40. Alie Crezee

Direct na de opening ben ik er met mijn vriendinnen gaan lunchen: geweldig, iedereen was enthousiast! Heerlijke salades en ook de desserts waren erg lekker!
    25 dec zijn we met de hele fam weer gaan lunchen. Omdat er nog jonge kleinkinderen bij waren leek ons dat beter en inderdaad, het was ontzettend leuk! Ook voor de kleinkinderen was het super! Geweldig zoals het personeel met kleine kinderen omgaat en eten serveert dat ook op hun is afgestemd! We hebben ontzettend genoten: Prachtige locatie, heerlijke kerstlunch, leuk en vriendelijk personeel en natuurlijk gezellig met z'n allen bijkletsen !

41. Mijn partner heeft diverse allergieën qua ingrediënten. Daarom specifiek voor een beter restaurant gekozen waarbij haar beperkingen qua ingrediënten ruim op tijd zijn aangegeven (2 maanden van tevoren). Van een restaurant van dit niveau zou men mogen verwachten dat hier dan rekening mee wordt gehouden voor wat betreft de gerechten, dit bleek echter niet het geval. Bijvoorbeeld werd bij het voorgerecht één van de hoofdingrediënten weggelaten, hierdoor werd een half voorgerecht geserveerd. Vervolgens was men ook nog vergeten om bij de eerste gang de gevraagde bijpassende wijn te serveren. Gedurende de avond was de bediening prima, echter op het einde van de avond was er weinig personeel meer te bekennen in het restaurant. Als afsluiting werd er een koffie verkeerd besteld, welke als gewone koffie met een kannetje melk werd geserveerd. Toen we dit aangaven bij de bediening werd dit niet gecorrigeerd maar ging men in discussie over de definitie van een koffie verkeerd.
    Al met al hadden wij van een restaurant van dit prijsniveau topkwaliteit verwacht, wat bij lange na niet zo ervaren is door ons. Voor ons: eens maar niet meer.

5,7
  42. We hebben hier gegeten in de heerlijk 10 daagse actie via Visa. Een mooi menu werd geserveerd met leuke eye catchers en heerlijke hapjes. We hebben genoten van een paar mooie wijnen en een hele fijne sfeer. Het is bij ons in de buurt dus hier zullen wij zeker nog een keer komen! Alleen bij vertrek was het na betalen ineens klaar met de gastvrijheid, de jassen hebben wij zelf maar gepakt.

43. Wij hadden iets te vieren, dus zijn we gaan lunchen bij restaurant de Molen gewapend met een culinaire driegangen lunch Groupon-voucher.
    Bediening /service:
    • De ontvangst door een (jong) lid van de zwarte brigade was uitermate vriendelijk. Hetzelfde gold voor zijn bediening tijdens de gehele lunch
    • Gastheer: Ik vertelde aan de gastheer dat ik gebruik wilde maken van hun wijnarrangement dan wel een glaasje van hun open wijnen kaart wilde selecteren. Omdat er niet werd ingegaan op een mogelijk wijnarrangement vroeg ik of het menu kon worden toegelicht. Vervolgens kregen wij te horen "U had ook vooraf op de GROUPON-website al kunnen zien waaruit het GROUPON-menu bestaat". Vreemd, als je liever géén Groupon-klanten in je zaak wil waarom doe je dan mee met dergelijke acties?
    Wijn & Spijs:
    • Het leuke aan dit menu in deze één Michelinsterzaak is dat je vóór de eerste gang al een drietal mondvermaakjes plus in dit geval een tweetal amuses krijgt opgediend. Alles mooi opgemaakt, lekker maar ook heel veelzijdig van smaak
    • De eerste gang bestond uit "Cannelloni van coquille met crème van Hollandse garnaal, zoetzure radijs en vinaigrette van schelpdieren". Een lekker, licht voorgerecht, met een verfijnde smaak. De uitgekozen Pouilly Fumé 2011 paste er goed bij: "diep geel, wit fruit neus, lichte mineraliteit, geen uitgesproken Sauvignon neus, rond en soepel van smaak met een medium afdronk"
    • Als tweede gang kregen we "Gebakken schouderhaasfilet met aardappelgnocchi, knolselderij en jus van rode wijn". Daarbij had ik een glas Paveil de Luze 2007 AOC Margaux uitgezocht. Hoewel het niet druk was, in het hele restaurant waren er slechts twee (en wat later drie) tafeltjes bezet, lukte het niet om deze rode wijn tijdig d.w.z. vooraf op onze tafel te zetten. Aangezien wij niet van koud eten houden, zijn wij dus maar begonnen. Pas toen ik de heerlijke schouderhaasfilet al gedeeltelijk op had gegeten kwam de gastheer met een karaf rode wijn aanzetten en schonk hij mij zonder enig commentaar een glaasje in. Nou kan ik best begrijpen dat een relatief jonge rode Margaux gedecanteerd wordt maar van een Sterrenrestaurant had ik iets meer verwacht dan een glaasje té laat uitschenken uit een karaf zonder de bijbehorende fles te laten zien en zonder enige uitleg over het hoe en waarom. Dat wil overigens niet zeggen dat de uitgeschonken wijn niet lekker was: "donkerrode kleur, verfijnde cassisneus plus houttonen maar ook licht aards, zacht van smaak, soepel, goed verweven tannines, medium afdronk. Al met al een passende keuze bij het hoofdgerecht.
    • Als derde gang kregen we "Structuren van amandel en karamel". Ook weer erg mooi gepresenteerd en karakteristiek van smaak. Deze keer werd er helemaal niet gevraagd of ik een bijpassende wijn wilde dus heb ik het maar zo gelaten. Overigens, mijns inziens zou bij dit nagerecht een mooie PX uitstekend passen.
    • Toen kwam de koffiekaart en kozen we voor verschillende Nespresso espresso's. Wij vonden het wel een beetje vreemd dat wij vervolgens een "kale" espresso kregen maar omdat er verder niets toegelicht werd zeiden we tegen elkaar dat zal wel liggen aan het feit dat wij van te voren niet gezegd hebben of wij enkel koffie of een aangeklede koffie wilden, wat overigens ook niet aan ons gevraagd is. En het Groupon-menu is immers exclusief alle drankjes. Echter, toen wij de espresso al op hadden, kregen wij alsnog een fantastische uit vijf "petit fourtjes" bestaande koffie arrangement voorgeschoteld. Wij hebben alsnog genoten van deze laatste "gang" die zijn prijs overigens ten volle waard is.
    Samenvattend: kwalitatief lekker en goed eten met veel verschillende smaakaccenten, mooi gepresenteerd met een leuke keuze uit allerlei wijnen per glas tegen een redelijke prijs. En zeker met een Groupon-voucher een ongeëvenaarde prijs/kwaliteitsverhouding! Verder een bijzondere locatie. Maar aan het gastheerschap en de wijnetiquette kan het en ander nog duidelijk verbeterd worden. Of wordt dat vanzelfsprekend beter als je géén Groupon-klant bent?

44. Carla 2091 punten

Op deze zondagmiddag reden we zijn drieën naar Kaatsheuvel, naar restaurant De Molen. Het restaurant stond al wat langer op mijn lijstje en ik zag dat er nog een tafel vrij was om te lunchen in het kader van de restaurantweek. De reviews waren goed - gelukkig laat De Molen de reviews gewoon staan, dit in tegenstelling tot flink wat restaurants die blijkbaar niet tegen kleine kritiekpuntjes kunnen, die ik als normaal beschouw, omdat je tijdens de restaurantweek nu eenmaal toch een wat ander publiek treft. Dat restaurants het daardoor nodig vinden om van hun gewone kwaliteit af te stappen vind ik dan weer een ander verhaal. Overigens stapt De Molen geenszins van hun gewone kwaliteit af, in tegendeel zelfs.
    Parkeren kan hier op eigen terrein en de deur zwaaide al voor ons open. Een hartelijk welkom dus. Via de hal en de bar/lounge werden we de buitenste ring om zomaar te zeggen van de molen binnen geleid. Een fijne ronde tafel kregen we en we konden de schitterende molen met een ruime opzet mooi bekijken. Mooi onderhouden is alles hier.
    Professioneel en vriendelijk personeel ook.
    Een glaasje champagne wilden we wel. Pommery hier. Erbij direct wat hapjes. Als eerste reikte de vriendelijke bediening op een gevouwen zwart servetje een ciabatta met tartaar van tomaat en villa magra (olijfolie) uit. Lekker en fris. Vervolgens kwamen er drie bakjes/plaatjes op tafel. Een éclair met oude geitenkaas en een gel van kersen en aceto. Leuk detail hierbij was dat de gel van kersen in de vorm van twee kersjes was. Overigens een erg lekkere eclair. Verder kroepoek van zuurkool met een dip van gerookt spek, ook bijzonder smakelijk, vooral door de mooie diepe smaken van zowel de zuurkool en de dip, terwijl het geheel toch zeker niet vettig overkwam. Leuk dus.
    We kregen een toelichting op het driegangenmenu, met daarbij de mogelijkheid tot uitbreiding van het menu met een tussengerecht. Dat wilden we wel. Een wijnarrangement was ook mogelijk, maar we wilden graag de wijnkaart even bekijken. Een mooie, uitgebreide wijnkaart, lichtjes aan de kostbare kant. We spotten een mooie Chenin Blanc, een Bernard Series, Bellingham, Franschhoek, 2011. Een schitterende Chenin Blanc, die ons uitstekend beviel.
    Water kwam, brood kwam (zuurdesembrood met 30% meel van de eigen molen, wel wat hard gebakken, bij het openscheuren van het brood zat zo ongeveer de hele tafel onder de kruimels), boter en olie stonden al op tafel en een mooie amuse verscheen.
    Een langzaam gegaarde eidooier met crème cru. Een mooie veeg crème cru met erop die perfect gegaarde, in de mond nog lopende, eidooier, waarop een flinterdun krokantje van koffie lag. Fantastisch van smaak natuurlijk. Erbij wat haringeitjes, een emulsie van peterselie en wat ijzerkruid en een peperige olijfolie. Een prachtige amuse vond ik het.
    Nóg een amuse kwam. Anchodina (sardien op ansjoviswijze gegaard) met mierikswortel, radijs en tai-soi (tai soy dus, wat Chinese of knoflookbieslook is). Een heerlijk stukje vis troffen we, met erbij ijs van mikan (een citrusachtige), crème van mierikswortel en radijs. Weer een erg mooie amuse met mooie smaken.
    Het voorgerecht betrof twee bereidingen van coquille met handgerolde couscous, ras el hanout en bloemkool.
    De eerste bereiding verscheen op een mooi rond bord. Rauwe coquille met structuren van bloemkool (crème, waarvan één keer in een schitterende schelpvorm), salade van couscous met koriander en munt, zoutzuur gemarineerde komkommerrolletjes en yoghurt. Schitterend om te zien en ook erg lekker van smaak, zowel in combinatie als apart. Mooie zachte, maar toch uitgesproken smaken.
    De tweede bereiding kwam wat later en dat was een gebakken coquille met wederom structuren van bloemkool, deze keer schuim, een geblancheerd plakje en aan tafel er nog overheen geraspt, ras el hanout die duidelijk proefbaar was en wederom wat couscous, deze keer alleen met munt. Weer een hele andere bereiding, maar vergelijkbaar lekker van smaak. Erg mooi gepresenteerd weer.
    We gingen door met het tussengerecht. Gebakken schelvis met zwarte olijf, artisjok barigoule en gemarineerde beukenzwammen. Op een emulsie van taggiasche olijven lagen het schuim van de barigoule bereiding, de gemarineerde beukenzwammetjes, het mooie stukje gebakken schelvis, de artisjok en een krokantje van artisjok. Erbij nog wat olijfolie en wat yoghurt om het geheel te vervolmaken. Alweer een uitstekend gerecht met perfect bij elkaar passende smaken. Knap!
    Het hoofdgerecht verscheen eigenlijk in drieën, maar uiteindelijk aten we het wel in één keer op. Allereerst kwam er een mooi groot bord met op de bovenkant mousseline van knolselderij (bij echtgenoot van pastinaak, zeer attent), chips van de huid van de kip, ravioli gevuld met truffel en kip, een merengue van eiwit, gevuld met een lopende dooier. Onderin nog wat Taggiasche olijfjes.
    Daarna verscheen voor mij een klein barbecuutje met erop op een papier drie stukjes poussin, voor beide heren eenzelfde bbq met erop zes stukjes poussin en voor ons alledrie een tang. Het was de bedoeling om de stukjes niet te lang te laten bakken, zodat ze niet te ver zouden garen. We pakten ze dus direct beet en lagen ze op het bord.
    Erbij in een kannetje wat bleef staan nog een mooie jus van rode wijn en zo maakten we dus eigenlijk zelf het gerecht compleet. Een geestig idee. En een lekker gerecht, vooral de bijgerechtjes vond ik deze keer erg lekker, hoewel de poussin mooi mals en mooi van smaak was.
    Ook hier had ik een prachtige kaaswagen zien staan en weer namen dus gewoon kaas. We kregen een uitleg over de wagen en maakten alledrie onze keus.
    Voor mij werd dat Epoisses, Langres, Camembert au Calvados, Reypenaer, een geit en een stevige gorgonzola. Erbij op een lepeltje een gelei van rode wijn, een tak gedroogde druiven en wat Kletzenbrood. Voor de heren nog wat truffelhoning, waar ze zeer over te spreken waren. Prima kazen waren het uiteraard.
    Ook het dessert kwam in twee sessies. Het betrof structuren van peer en karamel.
    Het eerste schaaltje bevatte peer, een stukje met limoen geinfuseerde peer, crumble van hazelnoot en ijs van boerenmelk. Erbij een heerlijke gel van karamel maakte het geheel compleet. Erg lekker!
    Het tweede schaaltje bevatte mousse van peer, diverse structuren van peer en yoghurt, waaronder spongecake, witte chocolade en krokante spongecake. Erbij in een apart kannetje een fantastische saus van gezouten karamel, die mooi in het rondje van de mousse van peer werd geschonken en ook dit kannetje bleef op tafel en was aan het eind helemaal leeg. Ik ben niet echt van de zoete desserts, maar als er gezouten karamel bij komt kijken, sta ik als eerste in de rij. Geweldig lekker!
    Bij de uitstekende espresso kwam nog een aantal lekkernijen. Allereerst mousse van pure chocolade met karamel. Donut gevuld met mokka, compote van appel met appelgel als een mooi balletje/appel gepresenteerd en noga. Alle vier geweldig lekker, ik heb zelfs de noga gegeten, terwijl ik dat normaliter maar een taaie boel vind. Erbij nog een minidessertje op een mooi plaatje. Chiboust van citrus met crumiel. Mooie citrusstructuren, heel verfrissend en wederom erg lekker.
    Bij het betalen van de rekening kregen we nog twee waardebonnen. Tegen inlevering van de bon ontvangen we een 6 gangendiner voor 2 personen voor de prijs van 99 euro. Ik weet zeker dat we van deze aanbieding gebruik gaan maken, want ik vond het bijzonder smakelijk bij De Molen. Om zeker naar terug te keren!
    Het enige jammere, maar ik begrijp het wel, is dat De Molen na maart geen lunch meer op zondag heeft.

45. Een hele gezellige avond uit eten geweest. Het eten is werkelijk waar fantastich. De bediening daarentegen liep wat rommelig rond, en we hebben herhaaldelijk moeten vragen voor een fles water die steeds vergeten werd. Ons werd vooraf aanbevolen om een wijn vd kaart te kiezen ipv een wijnarrangement?? Bij het hoofdgerecht zou dan een glas rood besteld kunnen worden...... We hebben een fles wit besteld, hoofdgerecht werd ingezet en bediening was weg. Dus geen rood bij het vlees hoofdgerecht. Voor een restaurant met een ster vind ik dit niet kunnen. Al met al een leuke avond gehad, maar er zijn zeker betere plekken om op dit niveau te dineren. Tevens mag het signaaltje wat bediening naar elkaar gebruikt om elkaar te roepen ook minder luidt. De gasten dienen hier niets van te hoeven merken en dat hebben wij bij alle tafels rondom ons steeds weer gehoord.

46. We hebben ons geen moment écht welkom gevoeld en voelden ons totaal niet serieus genomen. Volgens mij gaat het in een restaurant, behalve om het eten, ook om mensen op hun gemak stellen. Dat ontbrak volledig. De indruk die het bij mij achterliet was: "hopelijk is deze heerlijke-10-daagse snel voorbij dan kunnen we over tot de orde van de dag". Als deelname gericht was op nieuwe klanten trekken dan is dat niet gelukt, althans wat ons betreft.De gerechten waren overigens prima.

47. Wij hebben gisteravond met zijn vieren bij De Molen gegeten. Vanuit Limburg speciaal hier naartoe gekomen en ik moet zeggen dat het Echt de moeite waard was. We werden hartelijk ontvangen en na een aperitief aan de bar te hebben genuttigd werden we naar tafel gebracht.
    Alwaar we hebben genoten van het 10-gangen prestige menu, daar bij een paar heerlijke flessen wijn gedronken en met de authentieke ( maar absoluut niet ouderwetse) sfeer er bij was dit echt genieten. Na de koffie nog een afzakkertje aan de bar gehad en onze avond was geslaagd.

48. Verfijnd en bijzonder. Goeie verhouding prijs-kwaliteit. Vriendelijke bediening. Ze passen zich goed aan aan de wensen van de klant (zwanger). De molen is tot boven te bezoeken. Ontzettend goede sfeer: gezellig zitten. We komen zeker terug!

49. Op woensdag, 11 juli 2012 gaan eten bij de Molen om een bevriend koppel te verrassen, nadat we er voordien al 2 keer geweest waren, in 2010 en 2011. We hadden het vijfgangenmenu gekozen. De kok was op deze woensdag blijkbaar niet echt geïnspireerd. Er was weinig verrassends aan de gerechten en de doekjes die opkomen met warm water - en nog maar half - is al van tig jaren geleden. Goede bediening, niets van te zeggen, maar de gerechten haalden deze keer niet het niveau dat mag verwacht worden - zelfs vrij inspiratieloos. Dit zal hopelijk een uitzondering zijn want als dit de regel wordt, is het beter zelf de michelinster in te leveren want het duurt even voordat de heren van deze gids deze beslissing durven nemen.

50. Helemaal vanuit het barre Tilburg naar Kaatsheuvel gereden. Fantastisch gegeten. Porties zouden van mij groter mogen zijn, het hoeft niet á la van de Valk maar wat meer groente is op zijn plaats. Smaakpapillen ontdekt waarvan ik niet meer wist dat ik die nog had. Je realiseert je dat je in Tilburg geen restaurant hebt dat in de buurt komt van de Molen. Bediening vriendelijk en correct. BOB-arrangement wijn erbij zodat we bonvrij naar huis konden rijden. Voor herhaling vatbaar en een echte aanrader!

51. bourgondier

Onlangs een heerlijke culinaire avond genoten met het tien jaar passie arrangement. Eerst in de mooie bar van de molen gestart met champagne en een amuse en daarna in het restaurant aan tafel. Van begin tot eind heerlijke gerechten door chef kok Wouter van Laarhoven tot ware kunstwerkjes geserveerd uit het arrangement van tien jaar passie.

Goede uitleg door het bedienend personeel over de geserveerde gerechten. De sommelier Erwin is een uitstekende gastheer en heeft mij bijzonder goed geadviseerd over de verschillende wijnen bij de gerechten van 10 jaar passie. Een prachtig restaurant in een geweldig mooie molen met heerlijke gerechten en passende wijnen maakte het voor mij en mijn vrouw tot een perfecte avond genieten.

Na afloop in de bar nog een paar biertjes drinken maakte het geheel af. Complimenten voor gastheer Erwin en Jerry is hier zeker op zijn plaats. Wat wil je nog meer? Gewoon nog meer terugkomen.

52. Eline en Erik

53. Je gaat niet eten bij restaurant de Molen, het is een beleving! Een restaurant voor fijnproevers en mensen met smaak die creativiteit kunnen waarderen. Een goeie mix van moleculair koken, goede producten en bijzonder creatieve en smaakvolle presentatie. Heerlijk gegeten vanavond, prima service ze zijn hun ster meer dan waardig!

54. Francoise de Jong

55. Wij hebben deze week een bezoek gebracht aan De Molen in het teken van de Restaurantweek. Wij hebben daarbij gekozen voor het viergangenmenu.

Wat ons gezelschap al vrij direct opviel, was dat alles behoorlijk gehaast ging. Twee amuses, een aperitief, het voor- en tussengerecht werden zó snel uitgeserveerd dat het leek alsof we snel weer plaats moesten maken voor nieuwe klanten.

Overigens paste niet ieder gerecht even goed binnen het grotere geheel. Het overwegend jonge personeel was erg vriendelijk. De gastheer daarentegen was alles behalve gastvrij, zeker voor bezoekers van de Restaurantweek. Juist in een week als deze zou de Molen m.i. beter aan klantenbinding moeten doen.

56. Michelin* terecht voor wat betreft de keuken. Geweldige combinaties en mooie technieken. Moleculair koken zoals het hoort vergezeld van heerlijke wijnen. Bediening echter absoluut ondermaats voor dit niveau. Ronde tafel met enorm niveauverschil waardoor de glazen bijna omvielen, twee keer vergeten brood te brengen en geen bezieling. Werk aan de brigadewinkel dus. Voorlopig dus maar eens ergens anders heen.

57. Geluncht met groot gezelschap wat viel het deze keer zwaar tegen, zowel de bediening als het eten. Ten eerste kregen we geen uitleg bij de gerechten zodat sommige mensen op hun omgedraaide zwarte ei aan het kloppen gingen en deze hierna niet meer eetbaar was. Het personeel rukte bij een van onze gasten haar glas water uit haar hand, waar zij niet om gevraagd had. En als klap op de vuurpijl greep het personeel alle spullen handtassen, brillen etc. Weg van alle tafels, zodat iedereen na afloop op zoek moest naar zijn eigendommen. De sfeer was goed dankzij het leuke gezelschap waar we in verkeerde! Maar het eten en de bediening liet te wensen over dit was niet sterwaardig erg jammer!

58. Genoten van het zes-gangen menu, en meerdere amuses. Over de gerechten valt niets te klagen, je merkt dat er met bijzondere creativiteit in de keuken wordt gewerkt. Meerdere smaaksensaties hebben we mogen meemaken, heerlijk! Op dat punt een aanrader. Maar in een restaurant van deze klasse is het ook de bediening die het plaatje en de culinaire beleving compleet maken. Dat was helaas niet het geval. Bij aankomst werden we niet opgemerkt, kennelijk was het even te druk. Los van de jonge assistent sommelier (een talentje), was de rest beneden de maat. Als er dan, nadat je je stevige rekening hebt betaald, niet eens even iemand met je meeloopt naar de deur, dan blijf je een beetje met het gevoel achter een eenvoudig restaurantje uit te lopen en dat je niet ergens echt te gast bent geweest. Jammer, toch een beetje een domper...

59. Fam de Kort

Afgelopen week ontzettend genoten bij Restaurant de Molen, de gerecht waren stuk voor stuk verrassende creaties. De begeleidende wijnen waren het zogenaamde kersje op de taart. Tevens was de bediening erg correct. Beleefd zonder formeel te zijn. De prijs kwaliteit verhouding was prima in orde. Wij hebben een erg plezierige avond gehad en gaan hier vaker heen. Bedankt alle medewerkers van de Molen (en vooral de jongen met de krullen) voor een hele fijne beleving!

60. famculinair

Gerechten waren buitengewoon lekker en bijzonder. De Molen is zeker sterk gegroeid in culinair opzicht de afgelopen jaren. Mooie bijpassende wijnen. Amuses heel speciaal. Prijs/kwaliteit verhouding okee. Bediening moet nog professioneler meegroeien.

61. Geweldig!

27/3, gegeten met de familie, een 5 gangen verrassingsmenu.

Een verrassing vanaf de aankomst tot het laatste kopje koffie.

Kortom fijn/vriendelijk personeel en geweldige gerechten. Zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt voor een super avond!

62. Vanmiddag in het kader van de restaurantweek bij De Molen geluncht.

Na een keurige ontvangst kregen wij aan tafel de vraag of wij een glas champagne lustten, die we maar wat graag aannamen. Op de rekening achteraf bleek Pommery Brut geschonken te zijn á 12.50 Euro per glas. Ten eerste is Brut géén champagne en ik vind het hoogst onbeleefd om mensen een glas champagne aan te bieden zonder daarbij te vermelden dat dat 12.50 per glas kost, het werd aangeboden alsof het van het huis was namelijk.

De gerechten:

Onvangen met een verlicht onderstel waarop kroepoek van zeewier lag, erg indrukwekkend en een mooie zachte smaak. Goed smaakmakertje om mee te beginnen.

Twee amuses: twee bolletjes met iets van mascarpone op een stokje, er zat niet veel smaak aan en een soort ijsje van olijolie amarenenkersen en balsamico. Dit werd ijskoud aangeboden, te koud eigenlijk. Ik had er even moeite mee toen we verzocht werden dat "ijsje" met onze handen van het strip staal waarop het aangeboden werd, af te pakken en op te eten. Suggestie van ons: als u graag heeft dat mensen iets met hun handen eten is het wellicht handig dat bij plaatsnemen aan tafel u een warm handdoekje aanbiedt om de handen te reinigen.

Voorgerecht:

Een canneloni van tonijn met boragemousse en een canneloni van gekarameliseerde wortel gevuld met boragemousse met een krokante bospeen. -Goede, verse tonijn en een zachte smaakcombinatie. De mousse was nauwelijks te proeven. De "krokante wortel" smaakte naar Atjar Tjampoer. Al met al niet slecht, maar de smaakexplosie bleef uit.

Hoofdgerecht:

Margret de canard (eendenborstfilet) met groene asperge, polenta, structuren van biet en jus van rode wijn.

De eendeborstfilet was niet goed op zijn huid gebakken, de huid behoort krokant te zijn en dun vanwege het geduldig bakken. Eendenborstfilet bakken is een kunst, maar iedereen kan het leren. De groene asperge was goed van smaak en hardheid, maar de top bevatte wat zand. Structuren van biet zijn bietvormpjes, helaas niet van de beste bieten, teveel een grondsmaak eraan. Jus van rode wijn had wat ons betreft net ietsje zouter gemogen, maar was bijzonder eerlijk van smaak.

Dessert: Pure chocolade met olijfolie, getoast brood (heel dun gesneden en geroosterde ciabatta) en Himalaya zout op een laagje chocolademousse. Inderdaad smaakte de combinatie van olijfolie en chocolade wel, maar bij het nuttigen hadden wij wat last van gewetensbezwaren, namelijk ondanks het hoge percentage onverzadigde vetten in olijfolie, voelt chocolade daarbij als "too much" en het voegt eigenlijk behalve structuur gewoon niets toe. Himalaya zout wordt door een souschef op tafel aangebracht op je dessert, net als de olijfolie. De chocolademousse was niet bijzonder van smaak, niet diep en gewoontjes. Beetje jammer.

Hierna een glaasje met amandelcreme met een theelepeltje vanille ijs, was lekker, maar als ik de kok was, zou ik een druppeltje likeur over de creme sprakelen, liefst met een citrussmaak, zou het helemaal af zijn.

Hierna werd het koffie servies geserveerd, bestaande uit een viertal cakejes met aparte opmaak. Zag er leuk uit. Nadat deze lekkernij was geserveerd, werd pas gevraagd of wij misschien ook koffie wilden. Graag uiteraard. We zagen hierna op de rekening terug dat we voor ons bakkie koffie 7.75 Euro p.p. moesten betalen, genaamd koffie/thee servies. Ik vind dat niet netjes op deze manier.

Het personeel gedroeg zich alsof ze straf zouden krijgen wanneer ze iets verkeerd zouden zeggen. Er straalde geen enthousiasme of vrijheid vanaf. In onze interpretatie is beleefd niet synoniem aan formeel.

De entourage was mooi, op afzichtelijke vloertegels en de vreemde plaatsing van de tafels en stoelen daaraan na.

We hebben op een zeker moment 30 minuten zonder water gezeten.

Een tweede kop koffie is niet gelukt ondanks boven het hoofd zwaaien met het witte servet.

Goed geprobeerd, maar qua smaak van het voedsel en bediening geen ster waard. Jammer maar niet weer.

63. Paul 32 punten

Onlangs daar gegeten met een vriendenclub. Achteraf bleek het restaurant een Michelinster te hebben!?! Het was allemaal wat overdone. Gerechten uitserveren op allerlei kermisachtige attracties hoeft voor mij niet. Zeker als daardoor de bediening achterblijft. En iedere keer geanimeerde gesprekken onderbreken om aan te moeten horen wat de keuken nu weer heeft gepreseerd aan toverkunsten, gaat al heel snel tot irritatie leiden. Als je niet kunt proeven of zien wat je eet, lijkt mij er toch iets mis te zijn met het concept. Een verzoek aan een ober om, als er vlees zou worden geserveerd, dat in hapklare brokken te snijden omdat mijn rechterarm verlamd is, resulteerde in een in stukken gehakte moot kabeljauw, waarvan smaak en textuur volledig naar de filistijnen waren geholpen.
    De bediening kon het niet aan. Duidelijk een geval van teveel tafels in het restaurant. Er zal wel geld verdient moeten worden. Of dat reden is om ook degenen die slechts water drinken een kostbaar wijnarrangement in de maag te splitsen, geeft te denken. Ook de lawaaierige kroeg, waar op het einde van de avond na het dessert lauwe espresso werd uitgeserveerd, past niet bij een restaurant van de gepretenteerde signatuur. Zeker niet voor herhaling vatbaar.

64. Perfect!

Heerlijk eten, lekkere wijnen, fantastische kazen... alles om een avond heerlijk gezellig of juist romantisch te dineren. Wij bezoeken geregeld De Molen!

De kwaliteit van de maaltijden is uitmuntend! Dit restaurant is zijn ster echt waard!

De bediening is professioneel en de gastheer is erg open, vriendelijk en in staat je op welke manier dan ook tevreden te kunnen stellen.

Lekker eten doe je bij de Molen!

65. Wim v.d. Coelen

We hebben hier met onze vriendenclub gegeten enige maanden geleden. 12 personen.

Het eten was super, geweldig en fantastisch. De bediening van de gastheren en vrouwen ook. Alleen de eigenlijke gastheer Jerry van der Pluijm hebben we niet mogen begroeten aan onze tafel. Hij had meer oog voor de vaste gasten. Hij stond wel van afstand te kijken maar een woordje of een praatje zat er niet in.

Jammer.

66. Na een overtuigend eerste bezoek nogmaals geboekt tijdens DWTS. We waren wederom op tijd zodat we ook nog even een bezoekje aan de keuken hebben gebracht, hier draaide alles op volle toeren daar het huis aardig uitverkocht was. Jerry de patron moest met Wouter de chef helaas naar de bijeenkomst van Jeunes, de bezetting in de keuken en bediening was verder op volle sterkte en we hoefden ons geen zorgen te maken. We hebben van tevoren nog wel bij gekletst wat aangenaam was.

We trapten af met de huiswijn, een Italiaanse witte van het huis Sartori, d.o.c. Lugana 2009. Hierbij kwam de borrelhap uitgeserveerd met een kleine olijfboom waaraan gefrituurde olijven hingen in een krokant jasje en een zachte kaas vulling, erg origineel en lekker.

De eerste amuse was een Semi Freddo van olijfolie en kersen aceto balsamico, het is een wafeltje met romige smaak met fruit accenten, subtiel en lekker.

De tweede amuse was een gouden ei, uitgeserveerd in een bakje met opstuivende rook uit een ondergelegen glas. Het ei moest je eerst omkeren om bij de vulling te komen, een hartige zalf van peterselie met wat zwarte kuit waaronder nog een zacht romig sausje lag, ook een smaakvol hapje.

Erwin de sommelier stelde voor om twee wijntjes te schenken bij het voorgerecht, dat vond ik natuurlijk prima. Een Pinot blanc van het huis Riefle Alsace 2009 met een klein prikje op de tong en een Zwitserse Fendant gemaakt van Chasselas druiven van het huis Pentes Brulees 2008 die duidelijk mijn voorkeur genoot vanwege de mooiere aroma's. Het waren overigens beide lichte wijnen om de dun gesneden coquilles te begeleiden. Over de coquilles lag een vinaigrette van groene kruiden en komkommer en op het bord vinden we verder een coulis van pompoen in druppelvorm, Amsterdamse ui, kokkels, een bloempje (viooltje) en een takje met zeebesjes. Een hele fijne gang met subtiele smaakjes, de zeebesjes waren met name voor de mondbeleving. De combinatie met de wijn (Fendant) was prima. (9.2)

De begeleider voor de tweede gang was een Spaanse Chardonnay van het huis Raimat 2009 Vina 27, deze had lichte houtrijping maar bleef elegant en fruitig met nuances van exotisch fruit. Een stukje gebakken scholfilet met een schuim van gebakken spek en poeder (malto) van spekolie, een saus met aceto balsamico, twee bereidingen van zuurkool, een lijntje aardappelpuree en een gebakken aardappeltje. Een zuurkool bereiding had de vorm van een pepernoot maar explodeerde in de mond zodat het leek alsof je een hap zuurkool had genomen. De schuim van gebakken spek was vol van smaak en paste goed bij het geheel. De vis zou je er niet speciaal bij verwachten maar die paste goed in het geheel. (9)

We zijn al weer toe aan het hoofdgerecht, op de huid gebakken wilde eendenborst, twee loempiaatjes gevuld met eenden rillettes, twee bolletjes gefrituurde polenta, marmelade van rode ui, biet en een coulis van biet en een jus van eend. De wijn was een Corbieres van het domein Blason d'Aussieres 2005, met ruim een jaar fustrijping gemaakt van 50% Syrah, 20% Grenache, 20% Mourvèdre and 10% Carignan, een mooie volle wijn met kruidigheid. Al snel werd duidelijk dat de eend die erg mooi van structuur was zonder jasje lekkerder was dus dit heb ik maar snel uitgedaan. De marmelade en de biet bereidingen waren erg mooi in combinatie met de wilde eend en wijn, de jus was wat aan de dunne kant, misschien ben ik de laatste tijd wat teveel verwend. (8.9)

De dessertwijn was een Italiaanse Moscato d'Asti van Batasiolo een lichte fruitige mousserende wijn. Een semi freddo van pecannoot, spons van chocolade, een pecannoot, toefjes mascarpone en een bolletje sorbetijs van witte chocolade. De chocolade en noot gingen verrassend goed samen met de fruitige wijn, een mooie afsluiting van onze lunch. (8,9)

De bediening was prima, niet te formeel en er was een goede samenwerking. De gerechten kwamen op een prima tempo door en werden duidelijk van informatie voorzien.

De prijs kwaliteitverhouding was goed, het wijn arrangement was enigszins aan de dure kant 37,50 voor 4 wijnen van deze kwaliteit.

67. P.B

68. In twee woorden "PUUR GENIETEN"!

Het motto van het team van de Molen weten ze goed over te brengen op de gasten...

Het begint al heerlijk aan de bar met een overvloed aan heerlijke amuses.. waarna je helemaal in de mood komt om heerlijk te gaan genieten van het menu!

Aanrader is om je heerlijk te laten verrassen door het "sterrenteam" in de keuken..

(Heb ooit eenmaal a la carte gegeten, maar dan bestaat 1 gerecht uit 7 zinnen met ingrediënten, dat je niet weet wat je moet verwachten en het bijna tegenvalt...)

Je laten verrassen en overweldigen door de topproducten die ze leveren en de supermooie presentaties is echt een must!

Wij hebben genoten van een super mooie avond en nog gezellig nageborreld aan de bar.

Jong personeel, wat super gemotiveerd is en erg gezellig en ontspannen bediend..

Als je van echt lekker eten houdt, moet je er zeker een keer zijn geweest!

69. Fantastisch! We hebben een 12-gangen menu gehad en zijn echt helemaal in de watten gelegd! Heerlijk zittend in de tuin kwamen de meest heerlijke en ook verrassende gerechten op ons af. De amuseparade was al super, ik houd daar wel van om voorafgaand aan je menu al flink verwend te woren.

Moluculair koken kan inderdaad doorslaan, maar ik vond hier de gerechten goed in evenwicht met de speciale trucs van de chef! Ik wil niet zeggen dat alle gerechten perfect waren en de wijnen waren heerlijk maar pasten niet altijd optimaal bij het gerecht, maar dit werd ruimschoots gecompenseerd door andere aspecten. De bediening was overigens aardig, natuurlijk, attent met een goed tempo in de gerechten en een luisterend oor voor de klant. Service dus uitstekend!

De rekening viel ons absoluut niet tegen gezien het aantal gangen en wijnen waar we van hebben mogen genieten.

Complimenten dus voor het team van koks en bediening.

We komen zeker terug en bedankt voor de onvergetelijke avond.

70. Heel anders dan voorheen, we aten hier zo'n 15 jaar geleden ook eens. Het moleculaire koken is verrassend en iedere keer weer wordt je uitgedaagd om alles goed te proeven. Ook de presentatie is iedere keer weer goed, met als beste vondst het make-up plateautje en de cognac met "sigaar".

Pluspunt: Het bob- of slokjes-arrangement. Ook de chauffeur kan meegenieten van de bijpassende wijnen.

Minpunten: Een paar keer werd er tegelijk drank en eten uitgeserveerd, waardoor niet altijd duidelijk te verstaan is wat er op tafel komt. Het lijkt erop dat sommige leden van de bediening niet durft te staan voor wat ze doen (haast verlegen).

Het rolstoeltoilet werd gebruikt als opslag en moest eerst nog leeggeruimd worden.

71. Het is jammer van het restaurant. Wij komen er elk jaar maar dit jaar is het echt een terleurstelling. Je legt er toch echt geld neer en de ambiance is niet meer zoals het eerst was. Personeel lacht gemaakt en het eten is niet meer van de kwaliteit van de jaren daarvoor. Kook weer als voorheen en ga terug na waar je basis. Dan kan de klant weer genieten van het eten en terug zien op een geweldige avond. Presenteer aub niet je producten op borden met LED-verlichting maar presenteer het product op een bord. Ik geloof dat Ben Mandemakers niet alleen zijn RKC moet reorganiseren maar ook zijn restaurant "de Molen". De ster is het helaas niet waardig. Het is echt jammer het was een geweldig restaurant.

5,5
  72. Afgelopen zaterdag mijn verjaardag daar wezen vieren. Voor het eerst wezen eten in een restaurant met een ster, dus wij wisten niet wat we moesten verwachten.

Puur genieten is hun motto en dat is het zeker! We kozen voor het verrassingsmenu, 6 gangen, maar daarnaast kregen we meerdere malen amuses. Bij elkaar werden we 13 x blij verrast!

Het eten was super en prijs/kwaliteit was niks mis mee, voor wat je kreeg inclusief de drankjes die avond was de prijs zeker niet hoog.

Daarnaast is De Molen ook zeer sfeervol ingericht!

Kortom een aanrader: wij gaan zeker een keer terug!

73. Voor een avondvullende ervaring kun je hier absoluut terecht. Wouw, wat een heerlijkheden. In zo'n restaurant als dit moet je absoluut je laten verrassen door het verrassingsmenu van de kok...het ene na het andere engeltje piest op je tong!

Ik ben hier nu een paar keer geweest en elke keer is positief memorabel. Wellicht is de prijs wat hoog...maar daar krijg je dan ook wel iets onvergetelijks voor terug.

74. martijn broeders

Met honger van tafel. Jammer, waren met 7 personen, a la carte gegeten en het vlees van mijn vrouw was doorbakken. Had een mooie hertehaas besteld, maar was echt helemaal doorbakken.
    In zo'n restaurant, echt jammer. Wel afgerekend.

75. ilse lugters

We hebben heerlijk gegeten alleen vonden we de bediening beetje verwarrend.

Ontvangst begon al dat men onze naam verkeerd hadden opgeschreven met als gevolg een beginnend meisje dat zei dat we niet gereserveerd hadden. De ene ober verwaand de ander vriendelijk en een teveel aan zenuwachtig heen en weer geloop langs je tafel met daarbij slechte akoestiek.

Is het jammer, want de keuken is super.

76. J & D, en al het personeel van De Molen, hartelijk bedankt voor de onvergetelijke avond die we van het weekend gehad hebben. Het was in een woord TOP!! jullie motto PUUR GENIETEN, is duidelijk merkbaar, van ontvangst, tot het kopje koffie naar het menu, het was gewoon af. We komen zeker nog een paar keer terug

77. fred kouvelt

Een aantal maal hier gegeten! Zowel zakelijk als prive. Uitstekend voedsel in een prachtige molen waar wij steeds zeer gastvrij werden ontvangen