U kunt gratis in de zeer nabije omgeving parkeren.

Lijn 136 stopt 50 meter van de bistro

Onze kindvriendelijke en gastvrije bistro (90 zitplaatsen) en een uitgebreid terras (56 zitplaatsen), 7 dagen in de week geopend, is gevestigd in een nostalgisch pand in het centrum van Kaatsheuvel. Wij serveren enkel verse gerechten van (indien mogelijk) producten uit de streek. De vele Hollandse en klassieke Franse gerechten worden zoveel mogelijk bereid van biologische producten.De menu prijzen zijn zeer aantrekkelijk; 3 gangen herfstmenu € 22,50 en ons 3 gangen bistromenu € 17,50 (op zaterdag, oudejaarsdag en feestdagen € 20,00). In onze uitgebreide a la carte kaart vindt u een ruime keuze aan heerlijke, veelal uit de streek, klassieke gerechten.. De aparte, uitgebreide kinderkaart (met puzzeltjes, tekeningen en een uitgebreide kindermenukeuze) en een kinderhoek zorgen ervoor dat u als gezin of familie zich bij ons gelijk thuis voelt!

• Rookruimte

1227206846 74
1285019084 72
1386190502 86
1487361920 79

1. Prijs/kwaliteit SUPER! Brood kregen we van het huis en ook nog een amuse van het huis.
    Paar minuten rijden van de efteling, dus leuk om de dag mee af te sluiten.

2. Vanavond na een lange tijd weer eens gegeten bij de Leckernij in Kaatsheuvel. Was super, de kwaliteit en bediening is weer goed van oud. Wij hebben een paar negatieven ervaringen gehad, na een aantal jaren van het restaurant genoten te hebben. Wij hebben dit geweten aan de opening van een 2e restaurant. Maar na positieve reviews toch maar weer eens gegaan met 6 personen. Het was super, wederom een aanrader. Het eten is van een ongekend niveau. Prijs kwaliteit is super. Zo'n 3 gangen (bistro) menu krijg je nergens voor deze prijs. Bediening was ook super. Een en al vriendelijkheid. Wij komen heel graag weer terug.

3. Bleumers

Heerlijk gegeten met ons gezin.
    Er is een gezellige sfeer en het eten is een hele goede prijs kwaliteit verhouding.
    De bediening was super aardig en alert.
    We komen hier zeker nog een keer terug..

4. Eten was zeer goed en personeel vriendelijk
    Ik raad het iedereen aan en zeker na een dag efteling

Plus punt is dat het niet duur is

5. Fam damen de pauw

Weer heerlijk gegeten lekker. Kan zo fijn en op je gemak. En zo vriendelijk toppie hoor. De menu's zijn zo lekker samengesteld. Zo wel vis en vlees we zijn weer benieuwd naar het lente menu komen we zeker weer proeven. Toppie.

6. Adri van Wanrooij

7. Rudy verheyen

Was een onverwacht etentje na een dagje Efteling. Prima verzorgd, zeer kindvriendelijk. Dank voor de leuke avond.

8. Celine michoel

Top service en super vriendelijk naar kinderen!

9. Goed en lekker, Prijs / kwaliteit uitstekend.

10. Moerman marino

Kindvriendelijk, en zeer vriendelijk.

11. Het eten was heerlijk, de sfeer was goed en de bediening was vrolijk en vriendelijk.

12. Zomermenu was perfect. Mosselen overheerlijk. Hartelijke bediening die zich nergens dik om maakt. 😘
    Iets te smalle doorgang naar de speelruimte. Dus tafel weghalen. Gordijn open en met smalle schermen werken om diepte te beperken. Waar voor je geld.

13. Heerlijk gegeten! Hele goede prijs/kwaliteit verhouding en een goede service met gezellige sfeer. Een echte aanrader, wij komen snel terug.

14. marianne schut

Na een dagje Efteling dachten we lekker te gaan eten.
    Vreselijk!

Met het dieet kon niet omgegaan worden.
    Een vegetarisch voorgerecht werd een tomatensoep met ballen.
    Op het hoofdgerecht hebben we ruim anderhalf uur gewacht en toen men ging opdienen werd het eten vervolgens weer weggehaald. Een foutje in de keuken!
    Het eten dat vervolgens opgediend werd was niet lekker en er waren nauwelijks groeten. De biefstuk was doordrenkt van de saus. De groene asperge (1!) en de drie peulen waren slap. Het menu van de persoon met een glutenvrij en lactosevrij dieet was zeer karig. Een klein stukje gestoofde vis met een koude chutney. Nee geen lekkere combinatie.
    We hebben het toetje niet meer afgewacht.
    Wat is lekkere afsluiting van een fijne familiedag moest worden werd het tegendeel. We kregen 10% korting en een drankje. Maar dat kon de deceptie niet goedmaken. Nee niet voor herhaling vatbaar.
    We scoren de sfeer wat hoger, want die maak je uiteindelijk zelf.

15. antoon laros

we hebben heerlijk gegeten en de service was weer top

16. vandaag naar de Efteling geweest en via Google dit tentje gevonden.

Wow wat ben ik blij dat we dit tentje gevonden hebben. We hebben heeeeerlijk gegeten, echt ongelovelijk voor die prijs. En het personeel verdient ook echt een dikke 10.
    Deze mensen hebben echt hart voor de zaak, zijn vriendelijk en denken met je mee. Niks is teveel gevraagd.

Het interieur is alleen een beetje gedateerd, Maarja dat maakt het eten en de uitstekende service niet minder.

Bedankt voor de gastvrijheid,
    We komen zeker nog eens terug

17. Dit restaurant is een aanrader goede service en lekker eten leuke en gezellige bediening
    voor herhaling vatbaar

18. Dj. V. Grootel

Een gezellige restaurant, waar je welkom voelt. De service is erg goed.
    Het eten word mooi geserveerd en is erg lekker. Zeker een aanrader

19. Héérlijk gegeten. Fijne bediening die niet alleen oog had voor ons maar ook voor onze kleine boef. Aanrader.

20. Alfons Hoogenberg

Slechte ervaring na een leuke dag Efteling. Nog maar net aan tafel viel een glas cola vanaf het dienblad over de witte blouse van mijn vrouw. Vervolgens koud mixed grill vlees . En nou komt het : alles keurig gemeld bij het afrekenen en de passende reactie : "we vinden het jammer ".

21. Ellen van der Arend

Lekker eten ,gezellige ambiance en aardige bediening.
    Voor gezinnen met kinderen een aanrader

22. Fam. Van den Kieboom

Heerlijk gegeten, ongedwongen sfeer met vriendelijke bediening, wij komen zeker nog eens terug

23. Van pelt

Super lekker gegeten! Lente menu is echt een aanrader! Personeel was zeer vriendelijk, en waren zo attent met een vuurwerkje voor de jarige! Top!!
    erg leuke en gezellige avond gehad!

24. Nadat wij het voorgerecht op hadden kregen wij het nagerecht i.p.v.een hoofdgerecht, oke foutje maar toen het nagerecht na heel lang wachten kwam kreeg mijn dochter niets, ze waren het vergeten. Toen ik de rekening vroeg, kon ik het nagerecht van mijn dochter gewoon betalen. Na een discussie dat ik de service niet goed vond ging ze vragen of er dan tenslotte een drankje niet in rekening zou worden gebracht, waardeloos!

25. Zuiddam A

Gezellig en speels opgezet, niet zo strak, zeer goede, vlotte bediening, fijne uitleg met mijn vis. Op het laatst was de verwarming iets te koud, misschien omdat het al later was en de meeste mensen weg waren.

De serveerster Kirsten Kneepkens uitstekend, wil je de groeten doen aan Rene Kneepens?

26. Het was een heerlijke avond in een gezellige, kindvriendelijke omgeving met lekker eten.
    We komen hier zeker terug.

27. van laarhoven

Het eten was lekker alleen de aardappeltjes waren te bruin gebakken .
    Verder was alles goed

28. C breuer

Vandaag bistromenu gegeten, echt zeer goed, fijne bediening. Het kan soms even duren voor je gerecht doorkomt, maar ach we hadden tijd genoeg.

29. Gisteren een bistromenu gegeten. Was smaakvol en mooi geserveerd.
    Bijzonder voor zo'n mooie prijs.

30. Henrita en de kids

Nou was best binnen te houden. Prima allemaal, niet extreem lekker maar voor de prijs goed. Tafel wiebelde helaas een beetje maar dit was makkelijk te verhelpen! De serveerster bood zelfs aan om het te verhelpen maar gelukkig zijn we handige Harry's en hebben we het zelf gefixt haha! Slow Tea was ook erg lekker en er was genoeg wijn en tandenstokers en de koekjes waren lekker en het vlees was goed mals. Lammetjes.

31. M.ter Horst

Leuk en gezellig familie restaurant.

32. Op zaterdag 5 december 2015 met 4 volwassenen verrukkelijk á la carte gegeten. Hertenbiefstuk bijvoorbeeld voortreffelijk. Na deze geweldig opgevoerde culinaire sfeer bestelden wij nog koffie. En dát bleek een miskleun.
    De koffie was ronduit zeer slap. Ik had een speciale koffie met amaretto en slagroom. De koffie was inderdaad veel te slap en in de verte was er nog iets te proeven van een toegevoegde likeur, kortom waardeloos. Helaas heb ik het vocht maar opgedronken ( had ik dus niet moeten doen ), maar het wel gemeld bij het afrekenen. Ik heb de term " slootwater " genoemd. Jammer dat een heerlijk culinaire avond in mineur moest worden afgesloten. Ondanks deze ervaring zijn mijn cijfers van waardering prima, maar het had een 10 kunnen zijn !

33. Thomas van Maaren

Heerlijk gegeten in een goede sfeer en prettige bediening. Herfstmenu is een aanrader.

34. Ed Schuuring

Het eten was erg goed, ruim voldoende en goede glazen wijn. De ruimte aan en rond de tafel was ruim voldoende; je wordt er niet opgepropt. Met de kinderen wordt goed rekening gehouden; een leuk kindermenu en er begrip voor dat de kinderen graag al bij het voorgerecht mee willen doen. De bediening is vriendelijk, klantgericht en attent. Wij waren bijzonder tevreden.

35. Hans Grimmelikhuijsen

De Leckernij doet zijn naam eer aan. Met 8 personen gegeten, allemaal een ander menu, en iedereen had lekker gegeten. Bediening vlot en er was het meisje niets te veel.

36. Capris van geelen

Eerste en laatste keer! Zeer warm!! Zeker voor kleine kinderen niet kindvriendelijk. Leuk personeel, weinig klantvriendelijke gastvrouw. Biologisch was niet mogelijk ondanks info op de site.

37. Cor Wijkmans

Heel lekker gegeten, alleen jammer. Wilde een dame blance bestellen maar het room ijs was op. Dat was een minpunt, maar verder was alles goed.

38. Geweldige bistro met een super service. Bediening is zeer klantvriendelijk en snel. Eten is geweldig, we waren met ons vieren en hebben het bistromenu gegeten voor €15,00 per persoon. Geweldig! Stokbrood vooraf wordt al neergezet, hoort bij de service! Geen kosten. Dit restaurant is een aanrader voor iedereen. Er hangt een gezellige sfeer, het eten komt op tijd en is heet.

39. Gisteren met 4 personen het zomermenu voor maar €15,00 besteld. We hebben allen 4 heerlijk en compleet gegeten. Hier word aandacht aan het eten besteed en dat proef je. En natuurlijk worden er als het druk is fouten gemaakt, jammer dat er mensen zijn die hier geen begrip voor op kunnen brengen en ook voor € 15,00 Michelin sterren verwachten. Alle waren naar het geld is het spreekwoord. Bij De Lekkernij wordt dat ver overtroffen en dat mag een prestatie genoemd worden die je niet vaak tegen komt.
    Ga zo door Lekkernij team, helemaal top.

40. Fam Brekelmans

Het was hartstikke leuk en gezellig. Lekker gegeten en vriendelijke bediening. Wij kozen voor het zomer menu en dat was heerlijk en zeker voor die prijs :-D. Kinderen gingen flink los in het speelhuisje. Sorry nog voor die druktemakers!

41. Het eten was op zich goed, alleen hebben heel lang moeten wachten op alles. Ook als je drinken wilde bestellen duurde heel lang. Veel jong personeel en werd niet echt bijgestaan door een volleert personeel. Dus wij zullen ook zeker niet makkelijk terug komen.

42. Onvoorstelbaar dat het hier druk is. Heeft kaatsheuvel geen smaakpupillen?? Eten droog en aangebrand. Kant en klare salade. Kansloze rabarber waar een kaneelpot overheen is gevallen. Ik zou zeggen ga je schamen dat je hier gasten 1.15 uur op laat wachten. Geen leidinggevend personeel aanwezig, tja...

43. Moerman

Zeer lekker eten doch duurde heel lang. 3 kwartier tussen aankomst en opnemen van bestelling. Zeer vriendelijk personeel doch geen organisatie.

44. therese Bourgonje

Op de eerste lentedag daar gegeten met een groep van 7. Prima asperges met ham en malse grote kip. Ondanks dat het vanwege de eerste echte terrasdag druk was prima geholpen en werd er snel extra personeel ingevlogen. Ook de toetjes zijn overheerlijk.

45. Waar ik normaal altijd geniet van het heerlijke eten en prima service en timing van gerechten, heb ik vanavond wel een teleurstelling gehad. Er werd een nieuw meisje ingewerkt, dat is geen enkel probleem, iedereen moet het vak leren kennen. Maar plan dat niet op een drukke avond waardoor ze moederziel alleen stond. Klantvriendelijkheid was ver te zoeken vanavond. Timing in het brengen van gerechten, ophalen van borden, drankjes brengen, het vragen wat je als nagerecht wilt en het aanspreken met je.. Het kon allemaal veel beter. Momentopname natuurlijk, maar wel heel jammer. Aangegeven dat de kip droog was, werd niet op gereageerd. Aangegeven dat drankjes en toetje wel samen moeten worden gebracht, werd niet op gereageerd. Volgende keer beter?

47. Ik kan deze bistro bij iedereen aanbevelen. Heerlijk gegeten (mooie gerechten), goede sfeer, klantvriendelijke bediening. Kortom; super.

48. Sfeer super gezellig! Eten met veel zorg vers bereid. Goede kinderkaart. Erg gezellig en heerlijk gegeten! Een aanrader!

49. Albert Jan Gerritsen

Heel gezellig gegeten. De gerechten zijn uitstekend en de bediening is vriendelijk. Voor de kinderen is er een apart kinderkamertje met DVD.

50. Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten voor de verjaardag van mijn vriend. Ondanks de drukte kregen we snel ons eten de bediening nam de tijd voor ons. De biefstuk was perfect gebakken. Ook het vuurwerk bij het dessert was erg leuk, en het dessert erg lekker! Wij komen zeker terug!

51. Vrijdagavond heerlijk gegeten bij de Leckernij. Ik heb een gezellige avond gehad.

52. vos van dijk

Helaas geen goede ervaring op een zeer drukke avond carpaccio bevroren op het bord, herten biefstuk teveel pezen erin, groente waren koud, alles duurde te lang. Sorry.

53. Chris van Dijk

We zijn uitstekend ontvangen en hadden met 6 volwassenen plus 2 kinderen een mooi plekje gekregen voor in de zaak. De voorgerechten waren voortreffelijk. Het eten was ook voortreffelijk, er was echt aandacht aan besteed. Heerlijke rode kool en stoofperen, en dan de spruitjes die waren zeer goed van smaak. De biefstuk was mals en goed van smaak, het dessert had een aparte opmaak erg goed, ode aan de koks, is voor herhaling vatbaar.

54. van beers

Alweer lekker gegeten bij Bistro de Leckernij. Genoeg keuze en het herfstmenu was heerlijk. Het bistromenu is ook top, voor 15 euro een overheerlijk 3 gangen menu met een mandje stokbrood en een amuse van het huis vooraf, dat is echt geen geld. Alle ingrediënten aanwezig voor een geslaagde avond!

55. Heerlijk gegeten ( bistro menu) goede prijs/kwaliteit verhouding. Goede service. Komen hier zeker nog eens terug!!

56. Wow, echt super lekker gegeten bij Bistro de Leckernij (Kaatsheuvel). Personeel was uiterst vriendelijk en gastvrij, eten was top. Prijs/kwaliteit oversteeg onze verwachting. Voor slechts 15 euro een driegangenmenu, waar niets aan mankeerde, nog een lekker mandje brood met boter en tapenade, en ook nog een amuse van het huis. Tsja, waarom ver gaan als blijkt dat ik zo dicht bij huis zo lekker kan eten. Dank je wel.

57. Op goed geluk binnen gelopen en een plaats gekregen in een sfeervolle omgeving.

De hardwerkende bediening (1 dame) was heel vriendelijk en heeft ons uitstekend bediend. Het eten en drinken was geweldig. Hoogtepunt was toch wel het hoofdgerecht. Wij hebben met verbazing gekeken en geproefd.. fantastisch!! De prijzen waren af en toe aan de hoge kant maar het was het dubbel en dwars waard.

Bistro De Leckernij verdient een pluim. Zeker een aanrader.

58. Lekker gegeten na dagje Efteling! Prima bediening en prijs kwaliteit ook oké!

59. Familie van Mil

Heerlijk gegeten bij de Leckernij. Het hoofdgerecht liet wel lang op zich wachten maar de bediening was razend druk.Iets meer personeel zou denk ik geen overbodige luxe zijn.
    Het personeel is vriendelijk en we zagen ze steeds maar hollen en vliegen om het iedereen naar de zin te maken. Het was de tweede keer dat we hier na een dagje efteling kwamen eten en het is zeker voor herhaling vatbaar.

60. schoenmakers

Het eten was uitermate slecht. Vooral het personeel was onaardig en reageerde raar op het commentaar wat ik gaf.

61. We zijn er geweest na een dagje Efteling, het is er gezellig, hele aardige bediening en... heerlijk gegeten! Dat kan dus nog steeds voor een leuke prijs. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.
    Groeten uit Leusden!

62. Marjan Laros

Een heel sfeervol restaurant, lekker eten voor een goede prijs en een goede bediening! Zeker aan te raden!

63. karin Duif

We hebben afgelopen 12 augustus met 13 personen daar gegeten.
    De service, bediening en de locatie is goed, er was voldoende keuze voor een lekker menu en iedereen heeft heerlijk gegeten. De menu's waren qua prijs/kwaliteit zeker de moeite waard.
    Bedankt voor de service!

Karin Duif

64. Heerlijk eten, over hoeveelheid niet te klagen. Lekker en veel vlees.
    Voor kinderen duurde het wat lang. Niet naartoe gaan als je haast hebt.

65. Afgelopen vrijdag ben ik met mijn ouders en mijn vriend naar de Bistro de Leckernij geweest. We werden van harte ontvangen en mochten aan de ronde tafel voor het raam zitten. We hadden wel even gevraagd of we de tafel iets mochten draaien want mijn vader zat dan fijner. De bediening hielp toen mee echt heel lief.

We hadden van te voren het bord gezien met de Zeeuwse mosselen en daar kwamen we ook voor. Ik kan me niet herinneren dat ik ze ooit beter op heb. Echt super lekker! De mosselen zelf, de sauzen en alles eromheen was heel erg lekker. Mijn vriend had gekozen voor de ossenhaaspuntjes, die waren ook heel erg lekker. Uiteindelijk hebben we ons avondje Bistro de Leckernij afgesloten met de nougatine ijstaart, die ook heel erg lekker was.

We hebben met zijn viertjes echt super gegeten. Alles kwam precies snel genoeg. Complimenten aan de kok en het meisje in de bediening dat ons de hele avond geholpen heeft.

66. arno en wendy

Super lekker gegeten en een goede prijs, echte aanrader.
    Bedankt.

67. Heerlijk gegeten in deze gezellige bistro. De prijs/kwaliteit verhouding is goed en de bediening zeer vriendelijk. Een echte aanrader!

68. Afgelopen vrijdag lekker buiten gegeten bij de Bistro. Vlotte bediening en ook bekend met het glutenvrij eten. Alles zag er verzorgd uit en smaakte uitstekend. Prima kwaliteit, echt een aanrader.

69. Heidi Misseghers

Na reservatie kwamen we (ik en mijn neefje van 6 na een dagje Efteling) om half 7 aan. We kregen een tafel toegewezen. Na 10 minuten kregen we een kaart voor onze neus en direct erna een drankje. Snel besteld en gevraagd of het vooruit kon gaan want mijn neefje was natuurlijk doodop na een dag ravotten.
    Na 40 minuten kregen we eindelijk ons eten (en dan nog nadat ik gevraagd had waar het bleef). Toen was ons drinken natuurlijk al op en vroegen we nog iets te drinken voor bij ons eten. Dit heb ik 2 keer gevraagd, men was er 2 keer mee bezig.
    Toen ons eten op was en we nog steeds geen drinken hadden, heb ik maar gewoon de rekening betaald en zijn we naar huis gereden. Gelukkig had ik nog wat water bij me voor mijn neefje die veel dorst had.
    Over het eten zelf: ik had een bordje met een mengeling van onder andere mosseltjes natuur, gebakken mosseltjes, calamares en oestertjes gevraagd. De mosseltjes natuur die ik kreeg zou ik persoonlijk nooit durven serveren: superklein en de helft van mijn kom waren lege schelpen.
    Het dagje efteling was een cadeautje voor mijn neefjes communie. Volgend jaar doet mijn nichtje haar communie en ze wil ook naar de Efteling, maar we zullen de dag zeker niet hier afsluiten.

70. Een verjaardag's etentje met drie pers. gereserveerd bij de Leckernij. Was enigszins teleurstellend, na 45 minuten wachten kwamen de drankjes. Reden hiervan was onderbezetting. Twee dames in de bediening voor binnen en het terras en geen barpersoneel (duidelijk overbelast). Maar er was versterking onderweg... gelukkig! Na een uurtje kwam het voorgerecht, en het hoofdgerecht volgde maar was matig en met haast in de keuken bereid. Vlees v.d. mixed grill was doorgegaard, en weinig kleur en smaak aan de groenten. Al met al erg matig!! Maar vooral ook heel erg jammer... want uiteindelijk betaal je wel gewoon de rekening!

71. familie van wingerden

Voor het 2de jaar op rij naar de leckernij geweest na een mooie efteling dag. Helaas viel het dit keer echt tegen. Eten is goed, maar we moesten lang wachten op het eten. Tja, simpelweg te weinig personeel en ze hadden duidelijk niet echt plezier. Er viel een lepel bij het ophalen en ze liepen er gewoon meerdere malen overheen. Ook had ik gereserveerd via de app en ook bevestiging gekregen. Maar de serveester wist nergens van. Ook viel het toetje tegen. Wij kozen voor het aardbeien festijn. Echter er kon maar 1 aardbei van af. Jammer, vorige jaar was alles uitstekend, maar dit keer viel het tegen. Jammer.

72. Goed eten voor een aangename prijs.
    De bediening mag wel wat vlotter, verder erg tevreden.

73. Het heeft lang geduured voor dat wij ons eten hadden, maar het was het waard. Super lekker.

74. Thea 16 punten

Lekker eten en een ruime keuze, alleen was het erg druk en daardoor vergat het personeel sommige dingen, jammer.

75. Een zeer matig restaurant, wij zijn er gisteren met 14 man wezen eten op basis van de vermelde recensies. IHet eten is ver onder de maat. De voorgerechten carpaccio en de soepen waren prima maar de hoofdgerechten erg matig. Zeker geen aanrader.

76. Leckernij menu is echt aan te bevelen. Lekker gegeten!

77. will faber

Gezellige bistro, goed eten, erg kindvriendelijk. Een welkom genot om te eten na een dagje Efteling.

78. Weer heerlijk gegeten, de asperges waren ook super lekker. Al met al, weer heel veel kwaliteit voor een kleine prijs! Het is een aanbeveling!

79. Woensdag 12 februari ben ik hier samen met mijn vriendin gaan eten. Uiteraard kwamen wij voor het (ietwat vervroegde) Valentijnmenu. Voor de zeer gunstige prijs van €25,- p.p. werden wij getrakteerd op een 6-gangen menu. Iedere gang bestond uit een samenstelling van meerdere kleine gerechten, zodat er behoorlijk wat lekkers aan bod kwam. Alle gerechten smaakten dan ook voortreffelijk, met name het voorgerecht wat bestond uit coquille in geroosterd Brabants spek, carpaccio, zalm en iets wat niet mag ontbreken bij een Valentijnmenu: oester. De hele avond was het genieten geblazen met al het lekkers wat ons werd voorgeschoteld. Daarnaast hadden we een leuke tafel bij het raam en zag het restaurant er ontzettend sfeervol uit. Waardoor wij een gezellige avond hebben gehad. Mijn complimenten aan de kok voor het samenstellen van dit heerlijke menu. Bistro 'De Leckernij' is dan ook een aanrader voor iedereen die voor een schappelijke prijs lekker en goed wilt eten in een warm en sfeervol restaurant.

80. Dingemans

Zeer goed gegeten bij de bistro! Alle gerechten smaakten top en dat voor een aantrekkelijke prijs. Complimenten voor de chef en de charmante dame in de bediening, wij komen zeker terug!

81. Marijke Deweerdt

Heel positieve ervaring. Lekker eten, heel kindvriendelijk! Een gezellige aanrader!

82. Donderdagavond hebben wij met z'n zessen heerlijk gegeten bij Bistro de Leckernij. De bediening was top! Het eten was overheerlijk en de service was prima. Wij hebben erg genoten en zijn zeer tevreden naar huis gegaan. Dit restaurant is een echte aanrader!!

83. Joke Pronk

Na een lange dag in de winterefteling hebben wij heerlijk gegeten en zijn we erg tevreden over dit restaurant. Goede en zeer vriendelijke bediening. Stokbroodje bij aankomst en een heerlijke amuze. We zijn weer voldaan naar huis gereden. Een aanrader.

84. Afgelopen woensdagavond waren wij als verrassing voor ons dochter haar verjaardag uit eten geweest bij jullie. Het was een zeer gezellige avond geworden. Daarnaast was het eten heerlijk, vooral het herfstmenu is een grote aanrader! En de prijs/kwaliteitsverhouding is uitstekend, je krijgt echt waar voor je geld in dit restaurant.

85. Ilse DHondt

We hebben erg lang moeten wachten op het eten. Een uur voor het voorgerecht en daarna nog een half uur op het nagerecht. Bediening was wat onervaren, maar zeker vriendelijk. Eten was lekker en in de tussentijd kregen we een amuse van het huis, vanwege het lange wachten.

86. Nellie van Ekkendonk

Vanavond zijn we met de BoodschappenPlusBus met 7 senioren en 2 vrijwilligers gaan eten bij Bistro de Leckernij. Het jubileumdiner was overheerlijk en de sfeer was prima. Vriendelijke bediening, en meer dan voldoende eten. Echt waar voor ons geld. De klanten van onze bus willen graag nog eens op herhaling. Echte aanrader!

87. Na een dagje Efteling heerlijk gegeten hier! Het is op 5 min rijden van het park en ziet er heel sfeervol uit, zowel van buiten als binnen. De bediening is capabel en zeer vriendelijk. De service is uitstekend, zo krijg je vooraf een stokbroodje met goede tapenade en kruidenboter, plus een amuse van het huis. Ook het eten is verrukkelijk en de porties zijn heel ruim. We hadden vooraf de hertencarpaccio met truffelmayonaise, te lekker voor woorden, en veel! Ook de hoofdgerechten (ossenhaaspuntjes en wildzwijnoester) waren om je vingers bij op te eten, en zoveel dat we de aardappeltjes en friet amper hebben aangeraakt.
    Daarbij zijn de prijzen heel schappelijk waardoor de prijs/kwaliteit verhouding meer dan uitstekend is.

Echt een ontzettende aanrader!

88. Net heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Mooie ambiance en dat geldt ook voor de rook ruimte. Kindvriendelijkheid. Wat wil een mens nog meer.

89. Geweldige ervaring. Bijzonder kindvriendelijk en ongedwongen sfeer. Het personeel was zeer attent en goed opgeleid. Heerlijk eten. Zeker om naar terug te keren.

90. Koos Jaspers

Een zondag in de herfst - wandeling in L&D Duinen - onopvallend bistrootje gevonden in Kaatsheuvel. Zorgzaamheid valt al op bij de ingang: paddestoelen voor de ramen, welkomstkaarsjes bij de deur. We zoeken vegetarisch, maar de kaart biedt wat dat betreft erg weinig. Dus gaan we voor de visgerechten. Ongevraagd krijgen we twee overheerlijke verrassingen als starter ! De vis smaakt echt heel erg goed; mals, niet te veel, fijne saus - ontdekt hoe heerlijk mosterdsaus smaakt bij snoekbaarsfilet... Het ijskaneeltorentje als toetje overtrof ook al alle verwachtingen. En daarbij nog hartelijk bediend worden door drie lieve schatten ! Tot slot (wij zijn immers Hollanders): ook de rekening was zeer mild ... Kortom: aanrader! We komen nog eens terug. En zien uit naar het moment dat deze kok zich ook meer met vega gaat bemoeien ...

91. Sanne Poelgeest

In zeer rustige, voor een donderdagavond aangename sfeer en met perfecte bediening gegeten. De prijs voor twee personen met een driegangenmenu is zeer goed, zeker afgaande op de kwaliteit.

Aan te bevelen voor zowel volwassenen alleen als ouders met kinderen!

92. Na een dagje Efteling hebben we lekker gegeten in een kindvriendelijk restaurant.
    Een echte aanrader

93. Erg goede ervaring gehad. Heerlijk gegeten en de service was echt super. Hele snelle bediening en erg vriendelijk personeel!

94. Descheemaecker

Na een dagje efteling hebben wij heel lekker gegeten en de kids hebben hun rot geamuseerd in de speelhoek.

95. Na super dag Efteling op maandag om 2040 uur gebeld of we nog wat konden eten met 4 volwassenen en 5 jonge kinderen... Reactie : geen probleem kom gezellig langs!! Dat deden we dus... Zag er beetje chique uit maar toch even gevraagd voor zekerheid of het ok was en inderdaad prima.. En of prima!!! Speciale hoek voor kids en heerlijk eten en wat een lieve mensen die lol hebben in hun werk ... Ook namens onze vrienden uit Mexico , nogmaals bijzondere dank en hopelijk komen er na deze review heel erg veel mensen om van jullie gastvrijheid en heerlijke eten en mooie bistro te genieten!! Wij komen zeker een keer terug.. Ook namens alle kids, 3;5;7;8;9 , bedankt!!

96. j. van Wijk

Kan niet anders zeggen tegen andere dan....... zeker n keer doen.
    Het was echt heerlijk, voor herhaling vatbaar. .. ga zo door !!!
    Gr. Fam. Van Wijk

97. Jasco en Jeanne van wijk

Het was heerlijk......onze schoondochter Hilde had ons uitgenodigd.....beslist geen spijt van.

98. fam Klazema

Via ons hotel (De Kroon) terecht gekomen bij De Leckernij. Wij hebben twee kinderen van bijna vier jaar dus wat te spelen zou fijn zijn: en dat was dik voor elkaar! Een leuke speelhoek met voor noodgevallen en zeer vermoeide kinderen een tv met keus uit verschillende dvd's. Onze dochters kregen hun eigen menukaart met nu eens niet alleen maar keus uit pannekoek of patat, maar ook gewoon gezond eten. De bediening was erg leuk voor de kinderen en het eten was snel op tafel en ruim voldoende. Ook de eindafrekening was bijzonder prettig voor vier personen! Naast de Efteling heeft Kaatsheuvel er voor ons een trekpleister bij!

Volgende pagina