Op loopafstand, overal geheel gratis, met vergunning (verkrijgbaar aan receptie)

di vanaf 16:30

vr vanaf 16:30
za vanaf 16:30
zo lunch vanaf 08:00

1. kempenaers

De Lakei was voor ons gezin een zeer aangename verrassing: budgetvriendelijk en héél lekker, vers. Het vlees was ronduit schitterend. Vriendelijke kok, die ook met al onze dieetwensen uitgebreid rekening hield. Vriendelijke bediening. Netjes, tot in de toiletten. Mooie kerstdecoratie.

2. smulders

Omdat we nog nooit bij de Lakei hebben gegeten hadden we besloten om hier toch eens naar toe te gaan. Nou het is ons nogal tegengevallen. Menukeuze vonden we beperkt. Zalm bleek niet voorradig te zijn. De gerechten die we gekozen hadden waren gewoontjes. niets verrassends. Bediening was onpersoonlijk. Ondanks dat er bijna geen bezoekers waren heeft het nogal wat moeite gekost om een tweede glas wijn te kunnen bestellen. Het door mij uitgekozen nagerecht bleek ook al niet voorradig te zijn. Al met al een tegenvaller. We zullen dan ook niet snel meer besluiten om hier nogmaals te gaan eten.