Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Kaag verdeeld zijn.

We hadden al goede recensies gelezen maar dat het zó lekker zou zijn hadden we niet verwacht. Voor-, hoofd- en nagerecht waren allen echt verrukkelijk! De kok kwam bij alle tafels even persoonlijk langs en de bediening was ook erg prettig, niet te opdringerig, precies goed! Het is dat we niet in de buurt wonen anders kwamen we zeker vaker!

Paul, Mirjam en Karijn

Wat een leuke eerste kennismaking met jullie eetcafé!
    Vanavond hebben we met onze labradorpup van 5 maanden bij jullie gegeten. Karijn is KNGF geleidehond in opleiding en het was haar eerste echte restaurantervaring. Dat hebben we vooraf bij de reservering aangemeld en jullie hebben de perfecte plek voor ons gereserveerd. Onze complimenten voor hoe welkom we ons konden voelen met onze pup. Jullie maakten echt nergens een probleem van.
    We hebben een fijne, ontspannende avond gehad en we hebben heerlijk gegeten en gedronken.
    Bedankt en tot de volgende keer!

andre vd meer

Liever vertel ik het niet door want anders moet je maanden vantevoren reserveren.
    Dus eigenlijk is het helemaal super fantasties heerlijk eten en genieten.

Peter van der Kooij

Heerlijk gegeten op het fantastische terras. Kaart, eten, drinken en bediening, zoals atijd, perfect! = Absoluut mijn favoriete restaurant! Ga zo door!
    Peter.

Wij hadden een fantastisch avond goed eten en heel Gezellig wij gaan zeker terug.

Met 6 personen gegeten… hebben lang moeten wachten… 4 pers hadden een biefstuk besteld… er kwamen er 3… weliswaar medium doorbakken(medium rare besteld)… terug gestuurd… maar de eigenaar vond dat wij het maar op moesten eten. Hij zou het later wel goed maken. Het was te druk in de keuken, zei hij. Heel vreemd dit. Biefstuk 4 kwam 10 min later… en jawel, koud van binnen. Al met al een zeer slechte ervaring bij Benjamin. Aan de rekening was niets gedaan, maar wel beloofd. Na enig aandringen 15 % korting gekregen.
    Zeer teleurstellende ervaring.

Leuke ontvangst. Servicegerichte en heel lieve mensen. Vlotte bediening. Goede sfeer.

Ondanks de drukte werd er de tijd genomen om alle gasten even persoonlijke aandacht te geven en zich op de hoogte te stellen van onze wensen tav het eten.

Het 5-gangen verrassingsmenu was verrukkelijk en had goede ingrediënten.
    Wij komen hier graag nog eens terug.

Saskia van Egmond

Echt heerlijk gegeten. We lieten ons door de kok verrassen. Vooral de biefstuk was van zeer goede kwaliteit. Het weer was fantastisch en dan is deze plek om te eten, aan de Kaag, super.
    De bediening was redelijk. Door de drukte soms wat chaotisch. Wel vriendelijk personeel. Ze deden erg hun best.
    Wij komen hier zeker nog een keer terug!

Emerline

Zo ongastvrij, waren met grote groep maar werden weggekeken omdat we niet hadden gereserveerd. Er stond echter nergens een bordje.

Kees & Maria Anne van Dongen

We hebben heerlijk vegeten, zoals altijd in "de twee wilgen". Er is echte passie voor mooi eten...en niet sinds een half jaartje, maar al jaren...en je bent echt ontspannen uit!

marjolein

Uitstekend gegeten in een oergezellige ambiance.

Fam. Loevesijn

Het is ongekend dat een “eetcafe” zo een kwaliteit biedt. Echt heerlijk eten, zeer gastvrij in een gezelige sfeer en voor een keurige prijs. Vandaar een DIKKE 10.

Wij hebben weer heerlijk en super gezellig gegeten bij “de twee wilgen”.
    Het eten is altijd zo lekker en de bediening zo geweldig!
    Wij komen hier veel vaker en kunnen het iedereen aanraden!👍👍

Wat heb ik gisteravond weer ontzettend heerlijk gegeten!

Hier kan toch nooit iemand tegenop!

Hans, Ans en Ria heel veel dank en tot gauw.

Grt. Ineke

Fam. Donders

En weer een superdepuper geweldig heerlijk gezellig voortreffelijk, ja ja genoeg pluimen, kerstdiner gehad met de hele familie. Wilgen-team.... wij zeggen met zijn allen: "nooit stopen" 😍🤣
    Tot vanavond.... tijd voor een overheerlijke blauwe hap.

Arnold Riesmeijer

We hebben van een mooi opgebouwd en bijzonder lekker 5 gangen menu genoten. De wijnen pasten er erg goed bij. Optimale sfeer en bediening. En dat alles voor een meer dan schappelijke prijs. Hulde!

Gisteravond voor het eerst hier gegeten, wat een fijne mensen en heerlijk eten. Je verwacht het niet maar alles maar ook alles was top. Wij als nieuwelingen waren verrast door de topkwaliteit en leuk om te zien dat alle andere gasten elkaar kenden. Van hoi ben je er weer en hoe gaat het. Zegt wel wat. Dus dit wordt ons nieuwe favoriete restaurant. Woon je 4 km ervan af en geen idee dat dit restaurant hier was. Kortom probeer het en laat je verrassen.

Gezellige sfeer, heerlijk eten, fijne gezellige bediening en een prima prijs!

Wat hebben we gisteravond weer genoten (zelfs aan tafel 20). Ontzettend lekkere huisgerookte zalmforel en Peter was weer uiterst tevree met zijn saté!
    Jullie zijn en blijven geweldige TOPPERS.

Tot gauw weer,
    Peter en Ineke.

karel akse

26mei met z'n vieren wat genuttigd gereserveerd onder de naam van Damme. Nav gouden pollepel. De bediening was in ons geval geen 8,5 maar een 4. Later werden we wel correct behandeld door een andere vrouw. Dus die eerste, ja bepaald geen reclame voor zo'n leuke ambiance.

Hans Kühne

Tsjaa wat kan ik nog toevoegen aan deze beoordeling. De Twee Wilgen is wat ons betreft een dikke 10 waard daar gewoonweg alles klopt. Onze favoriete avonden zijn woensdag t.m. zondagavond ! Een echte aanrader voor een ieder die gaat voor een ontspannen sfeer en waarbij kwaliteit hoog in het vaandel staat voor een meer dan redelijke prijs.
    Twee Wilgen wederom dank voor jullie ongekende gastvrijheid.

Sfeervol, topservice, lekker en betaalbaar.

Ik zou een heel verhaal kunnen schrijven maar eigenlijk kan ik volstaan met maar één woord: toptent!!

Thom Lauppe

Heel gastvrij ontvangen in dit gezellige restaurant met de uitstraling van een pub.
    Het eten was geweldig goed.
    Zo ook de bediening.
    Wij hebben ervan genoten.

Sally Ann & Paulette

Vanavond het jaar 2017 prima ingeluid bij "De Twee Wilgen": Gewèldige ambiance, gastvrij, heerlijk gedineerd, persoonlijke service en vooral één en al gezelligheid! Hartelijk dank! Tot snel ziens weer!

Erik.Oosting

Super!
    Eerste keer bij de Twee Wilgen geweest. Wat een top ervaring; goed en vooral lekker eten, vlotte en attente bediening in gezellige sfeer, maar ook goede prijs/kwaliteitverhouding. Wij komen hier zeker terug.

Bij verschillende gelegenheden te gast geweest in De Twee Wilgen: gewoon lekker avondje uit, vieren van een bijzondere gebeurtenis en ook zakelijk. Nog nooit teleurgesteld! Het eten is altijd van top-kwaliteit: hier kunnen ze koken! Sfeer is heerlijk: niet te veel gedoe, gemoedelijk en warme gastvrijheid in een prachtige omgeving.

Wat een ontzettend leuk tentje en wat een heerlijke maaltijd. Gevarieerd met eenvoud, werkelijk geweldig.

Hugo van de Koppel

Was weer bere gezellig en heerlijk gegeten voor een keurige prijs. Een aanrader👍