Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Kaag verdeeld zijn.

Arnold Riesmeijer

We hebben van een mooi opgebouwd en bijzonder lekker 5 gangen menu genoten. De wijnen pasten er erg goed bij. Optimale sfeer en bediening. En dat alles voor een meer dan schappelijke prijs. Hulde!

Gisteravond voor het eerst hier gegeten, wat een fijne mensen en heerlijk eten. Je verwacht het niet maar alles maar ook alles was top. Wij als nieuwelingen waren verrast door de topkwaliteit en leuk om te zien dat alle andere gasten elkaar kenden. Van hoi ben je er weer en hoe gaat het. Zegt wel wat. Dus dit wordt ons nieuwe favoriete restaurant. Woon je 4 km ervan af en geen idee dat dit restaurant hier was. Kortom probeer het en laat je verrassen.

Gezellige sfeer, heerlijk eten, fijne gezellige bediening en een prima prijs!

Wat hebben we gisteravond weer genoten (zelfs aan tafel 20). Ontzettend lekkere huisgerookte zalmforel en Peter was weer uiterst tevree met zijn saté!
    Jullie zijn en blijven geweldige TOPPERS.

Tot gauw weer,
    Peter en Ineke.

karel akse

26mei met z'n vieren wat genuttigd gereserveerd onder de naam van Damme. Nav gouden pollepel. De bediening was in ons geval geen 8,5 maar een 4. Later werden we wel correct behandeld door een andere vrouw. Dus die eerste, ja bepaald geen reclame voor zo'n leuke ambiance.

Hans Kühne

Tsjaa wat kan ik nog toevoegen aan deze beoordeling. De Twee Wilgen is wat ons betreft een dikke 10 waard daar gewoonweg alles klopt. Onze favoriete avonden zijn woensdag t.m. zondagavond ! Een echte aanrader voor een ieder die gaat voor een ontspannen sfeer en waarbij kwaliteit hoog in het vaandel staat voor een meer dan redelijke prijs.
    Twee Wilgen wederom dank voor jullie ongekende gastvrijheid.

Sfeervol, topservice, lekker en betaalbaar.

Ik zou een heel verhaal kunnen schrijven maar eigenlijk kan ik volstaan met maar één woord: toptent!!

Thom Lauppe

Heel gastvrij ontvangen in dit gezellige restaurant met de uitstraling van een pub.
    Het eten was geweldig goed.
    Zo ook de bediening.
    Wij hebben ervan genoten.

Sally Ann & Paulette

Vanavond het jaar 2017 prima ingeluid bij "De Twee Wilgen": Gewèldige ambiance, gastvrij, heerlijk gedineerd, persoonlijke service en vooral één en al gezelligheid! Hartelijk dank! Tot snel ziens weer!

Erik.Oosting

Super!
    Eerste keer bij de Twee Wilgen geweest. Wat een top ervaring; goed en vooral lekker eten, vlotte en attente bediening in gezellige sfeer, maar ook goede prijs/kwaliteitverhouding. Wij komen hier zeker terug.

Bij verschillende gelegenheden te gast geweest in De Twee Wilgen: gewoon lekker avondje uit, vieren van een bijzondere gebeurtenis en ook zakelijk. Nog nooit teleurgesteld! Het eten is altijd van top-kwaliteit: hier kunnen ze koken! Sfeer is heerlijk: niet te veel gedoe, gemoedelijk en warme gastvrijheid in een prachtige omgeving.

Wat een ontzettend leuk tentje en wat een heerlijke maaltijd. Gevarieerd met eenvoud, werkelijk geweldig.

Hugo van de Koppel

Was weer bere gezellig en heerlijk gegeten voor een keurige prijs. Een aanrader👍

til.oosterveer@live.com

Wederom heerlijk gegeten. De sliptongetjes zo zacht als boter en voor de gamba's rijden we om! Ons stameetcafe. Nergens zo gezellig en zo lekker! Rene en Til

Dennis en Silvia

In 3 woorden: TOP en LEKKER.

Helemaal geweldig, super aardige mensen, geweldige sfeer, en de prijs klopt niks van: veel te weinig voor zulk goed eten!

18. Internationaal Kaag

J. van Egmond

Hebben weer heerlijk gegeten met een prima service. Goede prijs/kwaliteit-verhouding.
    Komen zeker weer terug !!

Heerlijk buiten gezeten sfeer was top. Bediening was prima. Eten was lekker en zag er verzorgd uit. Enige minpunt dat er gerookt word op het terras.

Ton Rouwhorst

Nog altijd net zo goed als 10 jaar geleden en nog steeds even vriendelijk.

21. Internationaal Kaag

Het was wederom erg lekker. Onze gasten waren ook zeer tevreden en hebben gesmuld.

22. Internationaal Kaag

Ik heb voor deze avond via de site makkelijk kunnen reserveren. Op de dag zelf kreeg ik een herinnering dat wij een afspraak in het restaurant hadden.

De menukaart is beperkt, maar er is voldoende om uit te kiezen. Het voorgerecht, in mijn geval een gerookte zalm carpaccio, was erg lekker. De zalm was van goede kwaliteit.
    Het hoofdgerecht, een varkenshaasje in briesaus, is een aanrader. Het vlees mals, geen berensmaak, de saus heerlijk erbij. De hoeveelheid is precies goed, je bent niet overvol, je gebt geen trek in wat anders. Op het bord was alleen salade erbij gedaan, waarvan ik de tomaten uit het zuur, te scherp vond. Ook een warme groente has misschien lekker geweest, maar zomerdag kan je een salade goed hebben.
    Het nagerecht was wat teleurstellend. Een grote bol vanilleijs, al zacht, in een plasje van caramelsaus, met erg veel namaak slagroom eroverheen gespoten. Te veel en het zag er daardoor wat slordig uit. De smaak van het ijs was wel lekker.

We gaan nog een keer, verhouding prijs product is goed. Het is ook gezellig daar. Reservering al gemaakt.

23. Internationaal Kaag

Heerlijk gegeten bij Ambrosia Kaag, reuze gezellig en heel betaalbaar. Hier komen we zeker terug.

Mooi restaurant. Zeer stevige prijs voor hetgeen je krijgt. De bediening, tja zelden zo slecht meegemaakt. Wel vriendelijk maar alleen op een drankje al 20 minuten wachten is echt te gek. Klaar met eten wordt er wel gekeken maar geen tafel afgeruimd, dessertkaart aanbieden etc. Na een half uur wachten zelf maar naar binnen gelopen om af te rekenen om waarschijnlijk nooit meer terug te gaan. Erg jammer want het kan veel beter!

Alles is heerlijk bij de Twee Wilgen. We komen ook in de koudere jaargetijden speciaal naar het eiland terug om hier lekker en gezellig te eten. Het hele team is kundig en vriendelijk, in een ongedwongen sfeer. Aan de bar of in het bargedeelte eten is bij ons favoriet. Hopelijk komen de pittige Thaise mosselen weer op het menu... Het kleine terras ligt niet aan het water, maar deze zomerwensen vallen in het niet bij het supereten.

hjvinkestijn

Gezellige en ongedwongen sfeer, heerlijk gegeten, prachtig geserveerd. Wij komen zeker terug!

27. Internationaal Kaag

Gezellige avond gehad met lekker eten in een prettige ambiance. Prijs/kwaliteit is prima in orde.

CarlaKnaap

Super lekker gegeten

Yvonne de Ree

We hebben een hele gezellige avond gehad. Het eten was heerlijk en de bediening was uitstekend. Nooit ergens betere asperges gegeten! Alle lof voor Hans en zijn team.
    We komen zeker terug!
    Fietsclub uit Antwerpen

Zoals altijd heel lekker, gezellige ontvangst en bediening