De Twee Wilgen in Kaag

1299203498 89
1320855651 91
1472420717 91
1548203250 94

1. Ik lees dat jullie stoppen.. Wat bijzonder jammer!!! Tijdens ons tweedaagse uitje twee keer bij jullie eten gehaald en een bijzonder goede ervaring. Alleen al om na COVID weer een keer bij jullie te eten waren we graag teruggekomen... Heel veel succes met jullie vervolg, hoe het er ook uit mag zien!

2. Ja, daar zijn wij weer! 1e kerstdag 2019 het snoepmenu was veel meer als "snoepen". Het was een super 5-gangen menu met een heerlijk wijnarrangement. Hulde voor de keuken en de bediening. Laat de pont niet aan de wal liggen! Ga een keer eten bij de eigenaren en hun medewerkers. Mooi eten en drinken in een warme en gemoedelijke sfeer👍

3. Jamie Wiegertjes

Gisteravond met een grote groep hier gegeten en daarna aan de bar gezeten. Wat een leuk restaurant met een ontzettende leuke sfeer! De bediening ook heel vriendelijk en gezellig en het eten was echt super lekker!

4. Wat een heerlijk tentje is dit. Super gezellig, lekker kneuterig. Hopelijk gaan ze nog heel lang door!

5. Rob Paardekooper

Het blijven toppers. Een klein team fantastisch op elkaar ingespeeld. De kok komt zelfs vragen of alles naar wens is. Vriendelijke snelle bediening, je hoeft niet lang te wachten. Goed eten. Niet te duur.

6. Willem Loeve

7. Irene van den Bosch

Wij hebben heerlijk gegeten in een aangename sfeer. Prettige bediening met zorg voor de gasten, een aanrader!

8. We hebben spijt dat we hier niet eerder zijn geweest! Zeer gastvrij ontvangen. Vanavond heerlijk buiten gezeten en genoten van het snoepmenuutje. Komen zeker snel terug.

9. hendrik

We hebben een fantastische avond gehad bij De Twee Wilgen. Zeven jaar geleden waren we er ook. En omdat we weer in de buurt waren hebben we zonder aarzelen gereserveerd bij dit restaurant. We hebben genoten van het 5 gangen verrassingsmenu. Elk gerecht was verrassend van opmaak, ingrediënten en smaak. Met een lactose-allergie is prima rekenign gehouden. Dit was vast niet de laatste keer, en we gaan vast niet weer 7 jaar laten verstrijken voor we de volgende keer reserveren!

10. Fam van den Eijkel.

Gastvrije ontvangst in een sfeervolle ambiance, heerlijk gegeten.
    Geweldige avond gehad aanrader voor iedereen. 👍👍

11. Absolute aanrader is de "blauwe hap" op woensdag.
    Aardige mensen en zeer goede maaltijd.

12. Ann Honcoop

13. We hadden al goede recensies gelezen maar dat het zó lekker zou zijn hadden we niet verwacht. Voor-, hoofd- en nagerecht waren allen echt verrukkelijk! De kok kwam bij alle tafels even persoonlijk langs en de bediening was ook erg prettig, niet te opdringerig, precies goed! Het is dat we niet in de buurt wonen anders kwamen we zeker vaker!

14. Paul, Mirjam en Karijn

Wat een leuke eerste kennismaking met jullie eetcafé!
    Vanavond hebben we met onze labradorpup van 5 maanden bij jullie gegeten. Karijn is KNGF geleidehond in opleiding en het was haar eerste echte restaurantervaring. Dat hebben we vooraf bij de reservering aangemeld en jullie hebben de perfecte plek voor ons gereserveerd. Onze complimenten voor hoe welkom we ons konden voelen met onze pup. Jullie maakten echt nergens een probleem van.
    We hebben een fijne, ontspannende avond gehad en we hebben heerlijk gegeten en gedronken.
    Bedankt en tot de volgende keer!

15. andre vd meer

Liever vertel ik het niet door want anders moet je maanden vantevoren reserveren.
    Dus eigenlijk is het helemaal super fantasties heerlijk eten en genieten.

16. Wij hadden een fantastisch avond goed eten en heel Gezellig wij gaan zeker terug.

17. Leuke ontvangst. Servicegerichte en heel lieve mensen. Vlotte bediening. Goede sfeer.

Ondanks de drukte werd er de tijd genomen om alle gasten even persoonlijke aandacht te geven en zich op de hoogte te stellen van onze wensen tav het eten.

Het 5-gangen verrassingsmenu was verrukkelijk en had goede ingrediënten.
    Wij komen hier graag nog eens terug.

18. Kees & Maria Anne van Dongen

We hebben heerlijk vegeten, zoals altijd in "de twee wilgen". Er is echte passie voor mooi eten...en niet sinds een half jaartje, maar al jaren...en je bent echt ontspannen uit!

19. marjolein

Uitstekend gegeten in een oergezellige ambiance.

20. Fam. Loevesijn

Het is ongekend dat een “eetcafe” zo een kwaliteit biedt. Echt heerlijk eten, zeer gastvrij in een gezelige sfeer en voor een keurige prijs. Vandaar een DIKKE 10.

21. Wij hebben weer heerlijk en super gezellig gegeten bij “de twee wilgen”.
    Het eten is altijd zo lekker en de bediening zo geweldig!
    Wij komen hier veel vaker en kunnen het iedereen aanraden!👍👍

22. Wat heb ik gisteravond weer ontzettend heerlijk gegeten!

Hier kan toch nooit iemand tegenop!

Hans, Ans en Ria heel veel dank en tot gauw.

Grt. Ineke

23. Fam. Donders

En weer een superdepuper geweldig heerlijk gezellig voortreffelijk, ja ja genoeg pluimen, kerstdiner gehad met de hele familie. Wilgen-team.... wij zeggen met zijn allen: "nooit stopen" 😍🤣
    Tot vanavond.... tijd voor een overheerlijke blauwe hap.

24. Arnold Riesmeijer

We hebben van een mooi opgebouwd en bijzonder lekker 5 gangen menu genoten. De wijnen pasten er erg goed bij. Optimale sfeer en bediening. En dat alles voor een meer dan schappelijke prijs. Hulde!

25. Gisteravond voor het eerst hier gegeten, wat een fijne mensen en heerlijk eten. Je verwacht het niet maar alles maar ook alles was top. Wij als nieuwelingen waren verrast door de topkwaliteit en leuk om te zien dat alle andere gasten elkaar kenden. Van hoi ben je er weer en hoe gaat het. Zegt wel wat. Dus dit wordt ons nieuwe favoriete restaurant. Woon je 4 km ervan af en geen idee dat dit restaurant hier was. Kortom probeer het en laat je verrassen.

26. Gezellige sfeer, heerlijk eten, fijne gezellige bediening en een prima prijs!

27. karel akse

26mei met z'n vieren wat genuttigd gereserveerd onder de naam van Damme. Nav gouden pollepel. De bediening was in ons geval geen 8,5 maar een 4. Later werden we wel correct behandeld door een andere vrouw. Dus die eerste, ja bepaald geen reclame voor zo'n leuke ambiance.

28. Hans Kühne

Tsjaa wat kan ik nog toevoegen aan deze beoordeling. De Twee Wilgen is wat ons betreft een dikke 10 waard daar gewoonweg alles klopt. Onze favoriete avonden zijn woensdag t.m. zondagavond ! Een echte aanrader voor een ieder die gaat voor een ontspannen sfeer en waarbij kwaliteit hoog in het vaandel staat voor een meer dan redelijke prijs.
    Twee Wilgen wederom dank voor jullie ongekende gastvrijheid.

29. Sfeervol, topservice, lekker en betaalbaar.

30. Thom Lauppe

Heel gastvrij ontvangen in dit gezellige restaurant met de uitstraling van een pub.
    Het eten was geweldig goed.
    Zo ook de bediening.
    Wij hebben ervan genoten.

31. Sally Ann & Paulette

Vanavond het jaar 2017 prima ingeluid bij "De Twee Wilgen": Gewèldige ambiance, gastvrij, heerlijk gedineerd, persoonlijke service en vooral één en al gezelligheid! Hartelijk dank! Tot snel ziens weer!

32. Erik.Oosting

Super!
    Eerste keer bij de Twee Wilgen geweest. Wat een top ervaring; goed en vooral lekker eten, vlotte en attente bediening in gezellige sfeer, maar ook goede prijs/kwaliteitverhouding. Wij komen hier zeker terug.

33. Bij verschillende gelegenheden te gast geweest in De Twee Wilgen: gewoon lekker avondje uit, vieren van een bijzondere gebeurtenis en ook zakelijk. Nog nooit teleurgesteld! Het eten is altijd van top-kwaliteit: hier kunnen ze koken! Sfeer is heerlijk: niet te veel gedoe, gemoedelijk en warme gastvrijheid in een prachtige omgeving.

34. Wat een ontzettend leuk tentje en wat een heerlijke maaltijd. Gevarieerd met eenvoud, werkelijk geweldig.

35. Hugo van de Koppel

Was weer bere gezellig en heerlijk gegeten voor een keurige prijs. Een aanrader👍

36. til.oosterveer@live.com

Wederom heerlijk gegeten. De sliptongetjes zo zacht als boter en voor de gamba's rijden we om! Ons stameetcafe. Nergens zo gezellig en zo lekker! Rene en Til

37. Dennis en Silvia

In 3 woorden: TOP en LEKKER.

38. Helemaal geweldig, super aardige mensen, geweldige sfeer, en de prijs klopt niks van: veel te weinig voor zulk goed eten!

39. Heerlijk buiten gezeten sfeer was top. Bediening was prima. Eten was lekker en zag er verzorgd uit. Enige minpunt dat er gerookt word op het terras.

40. Ton Rouwhorst

Nog altijd net zo goed als 10 jaar geleden en nog steeds even vriendelijk.

41. Alles is heerlijk bij de Twee Wilgen. We komen ook in de koudere jaargetijden speciaal naar het eiland terug om hier lekker en gezellig te eten. Het hele team is kundig en vriendelijk, in een ongedwongen sfeer. Aan de bar of in het bargedeelte eten is bij ons favoriet. Hopelijk komen de pittige Thaise mosselen weer op het menu... Het kleine terras ligt niet aan het water, maar deze zomerwensen vallen in het niet bij het supereten.

42. hjvinkestijn

Gezellige en ongedwongen sfeer, heerlijk gegeten, prachtig geserveerd. Wij komen zeker terug!

43. CarlaKnaap

Super lekker gegeten

44. Yvonne de Ree

We hebben een hele gezellige avond gehad. Het eten was heerlijk en de bediening was uitstekend. Nooit ergens betere asperges gegeten! Alle lof voor Hans en zijn team.
    We komen zeker terug!
    Fietsclub uit Antwerpen

45. Vermaat-Blom

Zoals altijd heel lekker, gezellige ontvangst en bediening

46. Alie Dijkslag

Het is alweer een paar jaar geleden dat de zeilinstructeurs van marine zeilvereniging De Boet ons lekker maakten met hun verhalen over gezamenlijke maaltijden bij De Twee Wilgen. We werden nieuwsgierig en reserveerden, eerst alleen voor ons beiden. Inmiddels kennen onze kinderen en een deel van onze familie en vrienden het eethuisje ook. Een dagje zeilen wordt steevast afgesloten met een etentje bij het eetcafé. We kennen heel wat restaurants in onze woonplaats Harderwijk, in andere plaatsen waar we regelmatig komen en in de omgeving van onze caravan vlakbij de Langevelderslag. Eten bij De Twee Wilgen is echter telkens een feestje omdat alles 'klopt': de gerechten, de sfeer, de wijn en het aardige oude pand dat uitnodigend een beetje voorover hangt over de (enige?) smalle weg over het eiland. Aardig detail: het eethuisje heeft een open keuken wat het geheel extra gemoedelijkheid geeft.

Alie Dijkslag

47. Het was zoals altijd weer heerlijk en erg gezellig!

48. Heerlijk gegeten in een bijzonder prettige sfeer bij een werkelijke gastheer en gastvrouw. We voelden ons welkom en kwamen niets tekort. Kleinschalig en oergezellig. De Indische dagschotel was zoals je het hebben wil: alle smaken klopten en we hebben gesmuld. Ook het "2 Wilgen toetje" is een aanrader: een verzameling van alleen maar lekkere hapjes. De porties zijn goed en voldoende. Als we meer gehad wilden hebben kon dat zelf ook. Al met al een van de goed redenen om het Kaageiland op te gaan en voor ons om te terug te komen.

49. Sjoerd Vlietstra

Super gegeten, bietencarpaccio, nog nooit gegeten was heerlijk en de scropino als dessert nou daar kan menig italiaan niet aan tippen!! De sfeer was lekker familliair, je voelt je direct thuis, de ambiance, als in een skihut, geweldig. We hadden het zo naar ons zin dat we met 9 personen iets te luidruchtig waren, mijn excuses daarvoor!

50. Heel gezellig, sfeervol, knus restaurant met aardige behulpzame mensen achter de bar en bediening. Het eten was er verrukkelijk. Komen zeker nog een keer terug!

51. Het duo Toos en Ric

Heel toevallig kwamen wij 5 jaar geleden met de boot bij jachthaven 'Kaageiland' en gingen eten bij de twee wilgen. Een lang verhaal kort, ieder jaar gaan we speciaal 2 tot 3 keer naar de Kaag om bij de twee wilgen te eten. De gezelligheid de vriendelijkheid het je zo thuis voelen, en natuurlijk het heerlijke eten. Sinds we het 5 gangen smul menutje ontdekt hebben krijgen we alleen voor de show de menukaart want we weten het toch al. Iedere keer heerlijk en altijd een verrassing. Ook niet onbelangrijk je betaald zowel voor het eten als de wijn hele prettige prijzen. Hoop dit jaar nog op een mooi weekend want dan komen we zeker weer langs.

52. hans pouw

Gisteren met de familie gegeten, met 11 man. Het was heerlijk. En ook erg gezellig. Zeker een aanrader, en dan voor het snoepmenutje gaan. Erg verrassend. Bedankt voor de fijne avond! Familie pouw.

53. Louis C.Richard

Gisterenavond met vrienden, die hier regelmatig komen, gegeten in de Twee Wilgen. Een prima ervaring. We aten het kippetje (met de levertjes), een goed glas wijn, en een gedeeld toetje. Het was allemaal prima en "value for money". Zeer aan te bevelen. Wij komen hier zeker terug!!

54. Knus en gemoedelijk, met heerlijk vers eten waar de 'liefde voor koken' vanaf druipt. Ooit daar beland via zeilweekenden van de scouting, nu een favoriet plekje om even ongestoord te genieten van een heerlijk hapje eten en aandacht.

55. Super! 1x in de maand ga ik 2 dagen op cursus in Leiden en bij toeval kwam ik op het eiland. De Twee Wilgen zorgen ervoor dat ik elke maand weer op het eiland overnacht. Geweldig restaurant om alleen aan de bar een geweldige maaltijd te nuttigen en gezellig de avond door te brengen.

56. Heerlijk gegeten in een gezellige atmosfeer. Goede huiswijn. Door een foutje in het doorgeven van de bestelling moesten we wat langer wachten maar dit werd goedgemaakt met een uiteindelijk heerlijk gerecht.

Een aanrader

57. Een aantal keren gegeten bij Ria en Hans in 'De Twee Wilgen'. Ben een kritische smulpaap en zeker daar waar het om Indisch eten gaat. Gisteren, woensdag 19 juni 2013, de 'Indische Dagprak' gegeten! Het was heerlijk. Als Indo heb ik nooit geloofd in 'Belanda's' die Indisch kunnen koken!
    Hans, Ria en team: Het was Ennak! Aanrader voor de liefhebber.

58. Zaterdag 11 mei voor het eerst in "De Twee Wilgen" gegeten.
    Zeker een aanrader voor iemand die lekker en tegen een redelijke prijs wil eten.
    De kaart gaf voor elk wat wils aan.
    Jammer dat het wachten op de gerechten wat lang was.
    Wij komen hier echter zeker nog eens terug.

59. Miranda

Een gezellige avond gehad met lekker eten en goed gevulde borden! Het fietspontje van 22.00 uur haalden we niet dus dat zegt genoeg. We komen zeker nog een keer terug.

60. Wat hebben we met onze vrienden op koningsdag heerlijk gegeten, boven verwachting. Ons voorgerecht brood met tapende kruidendokter e.d. was verrukkelijk. Hoofdgerecht top, en het nagerecht was ook fantastisch. De bediening was heel lief en behulpzaam, echt voortreffelijk.
    Jullie krijgen van ons een cijfer 8.

61. Leonore de Jongh

Beste gastheer, wij waren zaterdag 18 augustus bij u.
    U was dan wel gesloten maar voor ons maakte u een uitzondering.
    Even een colaatje en een ijsthee.
    Geen probleem hoor, U bent gewoon even mijn Tante.
    En 10 minuten later vroeg u ook nog ;Lust Tante wel een toastje met zalm?
    Maar natuurlijk "neef " lusten wij dit.
    Na een gezellig samenzijn, gaan wij weer.
    Wij willen U en uw staf hartelijk danken, voor deze geweldige gastvrijheid. Wat u niet kon weten is dat 1 van ons jarig was,
    en juist dit soort ervaringen maakt het extra leuk.
    Nogmaals dank lieve " neef ". "Tante" Noor.

62. Gemoedelijke bediening. Ongedwongen sfeer.
    Prijs kwaliteit zeker Ok. Smaak van verse ingrediënten.
    Spijtig geen avondzon op het terras.
    Een aanrader

63. Ben weer een ervaring rijker. Op 30 mei bij De Twee Wilgen gegeten en het was een ongelooflijke ervaring. Ben op restaurant gebied wel wat gewend maar de sfeer, bediening en het eten staan hier op een hoog niveau. Veel horeca ondernemers zouden hier eens moeten gaan kijken en eten.
    De passie van de eigenaars en het team is geweldig om te zien

64. Mijn verjaardag gevierd met mijn vader en mijn zusje, het eten was heerlijk, lekkere steak en heerlijke knoflooksaus. Alleen jammer dat wij geen tijd hadden voor een toetje, ik had de Vodka gemixt met Citroenijs wel willen proberen, maar dat kan de volgende keer wel weer..

65. Heerlijk gegeten op het terras van "De twee wilgen"! Iedereen om ons heen zat te genieten van de dagprak "kippie"! Wij besloten de carpaccio en black angus te bestellen en hebben gesmuld! Prima entourage, gezellige sfeer en de kok die langs alle tafeltjes gaat maken deze avond tot een regelrechte opper!

66. Marjo en hennie

Geweldig!
    je voelt je er metteen thuis, lekker eten, en daarna gezellig aan de bar nog nakletsen met een borrel of biertje.
    Echt een aanrader als je in de buurt komt.

67. Marja Cazemier

68. Wat een feest toen onze schoonouders 60 jaar waren getrouwd!! Het eten was geweldig en het toetje met veel vuurwerk was een geweldige afsluiting van het feest.
    Ze hebben genoten!

69. bert en els

Ik schrijf niets meer want alle lof is reeds geschreven en we blijven komen en vrienden sturen, het is alleen maar genieten. Ga zo door Hans, Ria en Ans

70. Wat een geweldige ervaring.
    Een hoog "woonkamergehalte" (in de positieve zin van het woord) met hele vriendelijke bediening. Zowel voor- als hoofdgerecht waren prima. En het desert was voor iedereen (ook voor mijn ouders die 60 jaar getrouwd waren) een feestje.
    Dank jullie wel voor de goede zorgen, het heerlijke eten, en de gezellige avond!
    Ivo

71. Hoge verwachting maar lange tijd wachten op eten, verkeerd gerecht gekregen. Heel jammer allemaal, eten was goed maar duurt allemaal erg lang.

72. Al jaren eet ik met enige regelmaat bij De Twee Wilgen. Heerlijk eten voor een eerlijke prijs! Geen poeha, gewoon iemand die met liefde staat te koken en blij wordt van tevreden gasten.

Als iemand mij vraagt voor een goed en gezellig restaurant in de buurt raad ik altijd De Twee Wilgen aan.

73. john en tineke

We vonden het SUPER, eerst lekker op het (franse) terras geborreld, daarna indisch gegeten, erg lekker.

Later op de avond nog ff een borreltje toe........ff? We waren in de late uurtjes in ons (duffe) hotelkamer terug.

Rie bedankt voor jullie gast vrijheid, we hebben genoten.

74. Van Indisch tot kip, of Indische kip, vlees en vis altijd weer een toppertje. Ria, Hans en Ans weten wat gastheerschap hoort te zijn. Altijd een feest wanneer we weer bij hen zijn geweest.

75. De wilgen is voor mij the place to be. Woon nu drie jaar op Kaageiland en eet regelmatig bij dit eetcafe. Eten is er perfect, leuke sfeer. Mij maak je blij met een avondje eten in de Wilgen. Een aanrader voor iedereen. Ria, Ans en Hans jullie doen het perfect.

76. We zijn er nu zo'n 100 keer geweest ( ruim..)

Maar elke keer weer een feestje......

Goeie hap, goeie sap en heeeeeellleeee gezellige mensen.

( niet te jong maar doen aardig mee haha)

Tot gauw weer.......

77. Wat hebben we een gezellige avond gehad met heerlijk eten.

Hartelijk dank.

78. Zondag 13 februari hebben wij bij jullie heerlijk gegeten. Wij waren aan de vroege kant maar dat was geen enkel probleem. Lekker geborreld met een overheerlijk hapje aan de bar. En daarna gezellig aan tafel, daar hebben wij genoten van alles wat wij voorgeschoteld kregen. Het was echt top, en ik heb echt bewondering voor de koks die dit zonder stress in een super klein keukentje voor elkaar kregen. Wij zien jullie zondag 3 op het muziek festival.

79. Bedankt voor een erg gezellige avond...

80. Afgelopen zaterdag met 28 personen wezen eten en borrelen.

Was helemaal super.

Leuke bediening, super sfeertje en top eten.

Een echte aanrader.

81. Afgelopen weekend hier gegeten.

De vrouw achter de bar kwam nogal gestrest over terwijl er niets te doen was. Gelukkig bleef de kok er rustig onder, en liet zich niet gek maken.

Eten smaakte lekker, was niets mis mee!

Vooral de entoerage van blaasinstrumenten vond ik bijzonder.

82. Pim Veling

Hebben op 1 april j.l. met Hans Kuhne en de zwagers heerlijk bij jullie gegeten, de kip was top. Ben het boek " Yap Yum " vergeten mee te nemen, graag aan Hans Kuhne meegeven. Alvast bedankt.

83. Leuk tentje met een hartelijke bediening. Lekker eten voor een normale prijs. Ook aan de bar is het hier gewoon goed toeven, gewoon een gezellige tent.

De thaise mosselen waren over de top met te veel kokos. De vis was gewoon heerlijk, niets mis mee.

84. Je moet maar eens de gewokte mosselen proberen, fantastisch.

""Denk aan je vingers""

85. Uitmuntend!

Heerlijk gegeten...

Gezellige ambiance, rete-snelle bediening...

En dat voor een spotprijs!

Keep up the good work!

86. iris hengeveld

Gisteravond, met vrienden die pas op Kaageiland zijn komen wonen, heerlijk bij U gegeten. Het bruine brood was verrukkelijk, en tot mijn grote verbazing kreeg ik een heerlijk brood, heb dan ook vanmorgen een lekker ontbijtje gehad, hoop gauw terug te komen!!!!!

87. Konstanze Mulstegen

Geweldig!!! Heerlijk eten en oergezellig

Groetjes
    konstanze

88. Edith en Ton Pollé

Afgelopen zondag met kennissen gegeten. Wat ons opviel was de diversiteit aan verse groenten. Alles was heerlijk!

89. Casper Blok

Door onze vrienden (Enger) na een dagje varen meegenomen om hier te eten, kan ik alleen maar zeggen dat ons dit uitstekend is bevallen.

met vriendelijke groet, Casper & Ria

90. gezellig en klein restaurant, waar een perfecte prijs/kwaliteit verhouding wordt gehanteerd.

91. Gezellig restaurantje met echt geweldige dagmaaltijden!

92. prijs kwaliteit verhouding uitmuntend

93. heerlijk gegeten, wat een gezellige tent!

94. annemiek

gezellig en goed eten tegen betaalbare prijs