Uitzonderingen

• 2e Kerstdag – 26 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

Gesloten

• Oudejaarsdag – 31 dec

Restaurant Kruimeltje is een gezellig restaurant met een ongedwongen en huiselijke sfeer. Midden in Julianadorp met een ligging tussen de bollenvelden van Julianadorp. Kom ook eens gezellig, ouderwets genieten van heerlijke maaltijden voor betaalbare prijzen!.

Uitzonderingen

1201653597 84
1208150665 84
1338092020 83
1442045105 60

1. Het eten was inspiratieloos, kleine porties en de friet was zelfs niet goed doorbakken (rauw).

2. We hadden in de middag gereserveerd om 19.00uur via de eigen website. Bij aankomst kregen we te horen dat dit niet goed werkte. Maar er werd een tafel gedekt, al met al zaten we om 19.10uur aan tafel, wat prima was.
    Het voorgerecht werd echter pas tegen 19.50 geserveerd en het hoofdgerecht om 20.35. Als je dan twee baby's mee hebt is dat wel erg lang wachten.
    Dan kan het eten nog zo goed zijn, wat het was maar de algehele ervaring is dan niet goed.
    Helemaal omdat de bediening hier niet even een melding van maakte.

3. Iedere keer als wij een korte vakantie in Julianadorp doorbrengen, gaan we hier een keer eten. De bediening is vriendelijk en het eten lekker. Ruime keuze uit verschillende menu's. Er is ook keuze uit verschillend bereide aardappels (patat, gebakken aardappels of gepofte aardappel). Dit alles voor een schappelijke prijs.

4. Wij waren gisteren met drie personen eten. Ieder van ons wat uiterst tevreden van zijn gerecht! We waren ook aangenaam verrast van de gezellige accommodatie en het personeel is uiterst vriendelijk. Een echte aanrader voor iedereen die voor een eerlijke prijs, goed wil eten.

5. Heerlijk gegeten. Meerdere keren per jaar bezoeken wij dit restaurant. De kinderen kunnen lekker spelen terwijl wij moeten wachten en na het eten kunnen we nog even lekker uitbuiken omdat de kids er ook van genieten. Eten is ook lekker, is nog steeds moeilijk om wat te kunnen kiezen van de kaart omdat het (tot nu toe) allemaal heerlijk eten is geweest!

6. Marijke

Zoals altijd weer lekker gezellig, de kids heerlijk spelen tot de pannekoek er was en daarna weer tot het toetje.
    We hebben weer genoten!

7. Lia van Emmerik

Prima gegeten, bediening was prima, we gaan snel weer een keer !

8. Demi Stein

Bij binnenkomst voelde het direct goed aan. Een knus en warm aangekleed plekje, om lekker te kunnen eten. De service en eten waren niet het meest luxe van het luxe, maar dat past ook binnen dit bedrijf. Het was gewoon lekker normaal met niet teveel poespas. Na een lange dag bezig te zijn geweest, was het prettig om hier een hapje te kunnen eten.

9. Hier zijn we heen gestuurd vanwege goeie ervaringen! Nou achteraf hadden we beter op de camping kunnen informeren zulks slecht eten bediening en vriendelijk nog nooit eerder meegemaakt! Uiensoep was zo pittig dat het gewoon niet geserveerd had mogen worden zeg je er wat van krijg je te horen "ja Oke" iets mee doen ho maar. Vervolgens groente is schaaltjes waarvan de randen harstikke vies waren door vocht en jus of dergelijken. Het werd op tafel gepluurt en moesten zelf maar kijken wat voor wie was. Geen eer smakelijk gewenst! Klachten door gegegeven maar het probleem is er loopt 17+ wat niet kan bedienen en geen loodverstand ervan heeft je zal haast zeggen dat het een studentenrestaurant is. Voor ons nooit weer!

10. de vries

Prima eten in gezellige sfeer. Goede en vlotte bediening. Ideaal met kinderen die zich heerlijk buiten en binnen kunnen spelen. Tip: kinderen zijn erg enthousiast en tijdens ons bezoek zijn twee kinderen met hun hoofd tegen een raam gelopen toen ze naar buiten wilden. Misschien kunnen jullie er iets opplakken zodat het voor de kinderen duidelijk is dat het een raam is.

11. Wij eten jaarlijks tijdens de vakantie altijd een paar keer bij Kruimeltje.

Kruimeltje is "gewoon" en dat vinden wij nou net mooi en goed.
    Het eten is er gewoon goed. Net als de entourage en de sfeer.
    Onze kleinkinderen genieten er van de speeltuin en ... van het eten.

De laatste keer hebben we lang moeten wachten dat was jammer, maar dit was nog nooit eerder gebeurd vandaar toch allemaal mooie cijfers.

Kan het iedereen aanraden die van "gewoon" houdt.

12. Aardig personeel, vlot en lekker eten, ook zonder kinderen een aanrader.

13. R.Heethuis

Prima gegeten en vriendelijk personeel.

14. Peter und Angeika

Het eten was heerlijk en goede service - we komen terug.

15. Chantal

Snelle service, en heerlijke pannenkoeken.. wij komen hier zeker nog eens terug..

16. E. Coenmans

We hebben heerlijk gegeten, naar mijn mening mag de aankleding van het bord wel wat beter. Zeker de bestelde varkenshaaspuntjes lagen er eenzaam bij. Als je een kom met groenten bovenop hetzelfde bord zet, haal je het er af dan is het echt een bordje niks. Verder hebben we te lang moeten wachten op ons eten - als het langer dan een half uur gaat duren, laat dan iemand van de bediening dat even melden aan tafel. Gratis tips van iemand die al jaren restaurants beoordeelt.

17. Lekker en gezellig gegeten. Ook leuke kinderkaart en buiten spelen.

18. De bediening is jong, maar vriendelijk en het eten is betaalbaar, maar niet spectaculair.
    De rekening bleek niet te kloppen en na dit aangekaart te hebben begon de bazin/kokkin erg raar te doen, we moesten voortaan maar naar een ander restaurant gaan. Wat we dan voortaan ook maar gaan doen.

19. Jacobus de Putter

Vriendelijke en geduldige bediening.

20. Heerlijk met vrienden gegeten. Mosselen à là kruimeltje vooraf. Naar mijn smaak iets te veel taugé, verder goed van smaak hoor. Ossenhaassaté met een heerijke satésaus. Diverse groenten gebakken aardappelen en patat voor de liefhebbers. Goede bediening. Ook leuk voor kinderen met een aparte speelruimte met tv hoekje in de serre en speeltuintje buiten. Ouders hebben er vanaf hun tafel goed zicht op. Echt een aanrader.

21. Van de Weerdt

Restaurant kruimeltje is sfeervol, bediening goed en het eten was heerlijk, prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed!

22. Lekker gegeten, pannenkoeken waren zeer goed belegd! We werden vriendelijk bediend. Geen op of aanmerkingen.

23. Goede bediening en zeer goed eten. We waren heel tevreden. En zeer betaalbaar.

24. Gastvrije ontvangst, uiterst vriendelijke bediening, eten en drinken van goede kwaliteit, prijzen zeer goed met de kwaliteit van het eten en drinken.

25. Voor de 1e keer hier gegeten maar niet nog een keer. Het eten was lauw, van alle tafelgenoten. Brood uit een zakje? Geen bordje om op te smeren. Vond de hoeveelheid ook erg weinig voor het aantal personen waar we mee waren. Verkeerde soep gekregen, dit werd wel hersteld. Schaaltjes met groente waren gloeiend heet, maar de groente zelf was koud, evenals het vlees en de patatjes.
    Bestek staat al op tafel waar iedereen zo aan heeft kunnen zitten. Pluspuntje was dat de kinderen even buiten konden spelen. Verder zaten we erg op de tocht.
    Jammer, het was als een feestelijk etentje bedoeld, de sfeer onderling was goed, maar hier nog eens eten, nee. Geen aanrader.

26. Hebben hier heerlijk gegeten.

27. Gezellig en lekker gegeten. Het fijne was dat dit op 2e kerstdag was tegen de normale prijzen en de normale menu's. Dat konden wij zeer waarderen.
    Enig minpuntje was de temperatuur in de aanbouw waar wij zaten. De ene keer te koud, waarna de warme lucht blower werd aangezet. Dan was het al snel te warm. Puntje van aandacht.
    Verder zouden we het zeker aanraden.

28. Starrevelt

We hebben heerlijk gegeten.
    Alleen stokbrood serveren in een zakje? Geen bordjes? We hebben het schoteltje gebruikt, waar mijn theeglas op stond.

29. Annette Hindriks

Heel leuk restaurant met heerlijk eten. Personeel prima en voor kinderen zeer geschikt.

30. Het eten was lekker. We kregen alleen het hoofdgerecht al terwijl we ons voorgerecht nog niet op hadden. Kreeg een beetje het idee dat ze ons snel weg wilde hebben.

31. W. ten Berge

Eten prima, drinken komt uit flesjes, dus daar van weet je wat het is. Bediening bracht verkeerde drinken voor kleindochter (dacht dat het opgeschreven was), ze heeft het dan ook niet half opgedronken. Verder heel gezellig, heel leuke vermaakcentra, binnen en buiten voor de kleine kinderen, voorkomt schreeuwend gehol voor een groot deel, heel goed geregeld. Voor herhaling vatbaar.

32. Vorige week gegeten met z'n drieën.
    Nieuwsgierig geworden na het zien van de mooie website.
    Nog nooit zo slecht gegeten. Te slecht gewoon.
    De tomatensoep, lauw. Poeder opgelost in water.
    Een spies varkenshaas, lauw, inclusief een donkere haar van de kok. Groenten, geraspte wortel uit zuur, stukje tomaat, sla en een kwak whiskey saus.
    Zo ook het voorgerecht. Scampi staartjes. Geen smaak aan. Zo uit diepvries en zoeken onder een berg whiskey saus.
    De service krijgt een 2 omdat deze "zeer jonge dame en heer" er toch iets van probeerden te maken.
    Ik raad het niemand aan hier te gaan eten.

33. Was hartstikke leuk de kids hun eigen speelhoek. We hebben een hekel aan rookruimtes maar hier hebben ze een gezellige plek gecreëerd waar je als pariah van de samenleving toch prima aan je verslaving kunt voldoen. Het eten was heerlijk en niet te duur voor een kleine portemonnee ;)

34. lina koster

Slechte ervaring en zal ze zeker niet aanraden aan fam! Zeer slechte bediening. Geen order kwam goed op tafel!
    Ik heb een speciaal dieet, van tevoren twee keer aangegeven. Was geen probleem, maar er was totaal geen rekening mee gehouden en dat waren ze niet van plan ook! De ober vond duidelijk dat ik niet zo zeuren moest!! Uiteindelijk was er voor mij alleen droge kabeljauw met patat! Heel jammer om zo je 40 jaar huwelijk te vieren met je fam.

35. Sven Bloem

Prijs/kwaliteit is heel goed! Ideaal om je kinderen mee te nemen. Het is allemaal vrij simpel maar wel goed!

36. Familie Hagedoorn

Gezellig gezeten en heerlijk gegeten met onze drie kids! Ondanks onverwachte drukte op een maandagavond, bleef bediening vriendelijk en behulpzaam.
    Lekker eten voor prima prijs.

37. Familie Molenaar

Dit was een goede ervaring! Lekker gegeten en goede bediening.

38. Wat een gezellig restaurant. Leuk speeltuintje er bij. Goede bediening en heerlijk gegeten! Met 13 personen (niet gereserveerd) tegelijk het eten krijgen, complimenten!

39. lizette van der lee

Wij hebben heerlijk tomatensoep, pannenkoeken en tortilla en ijs gegeten. Er was zelf al voor gezorgd dat de temperatuur van de soep van de kinderen was aangepast

40. Voorgerechten waren prima. Bij een van de hoofdgerechten ging het mis. Wij hadden een ossenhaas spies (medium bereid) besteld. Helaas bleek de eerste spies doorbakken. Op zich niet erg dat kan gebeuren. De tweede spies was nog rauw, weer wat van gezegd en de serveerster begreep het. De derde spies was nog steeds rauw, waarop mijn man naar de eigenaresse ging. Die reageerde als volgt... Pakte het bord (zonder te kijken) en zei "gaat u maar naar de overkant".

Compleet overdonderd hebben wij het restaurant verlaten. Het personeel verontschuldigde zich voor het gedrag van de bazin...

41. gina van wees

Zeer slecht, onze klacht werdt niet serieus genomen. Mijn zoon en ik hadden kabeljauw, hij kreeg een klein stukje en ik een veel grotere.. toen ik hier wat van zei reageerde de oude man met: dan geef je maar een stuk van de jouwe aan je zoon. Vervolgens was hij niet van plan een nieuw zakje open te maken uit de vriezer om dit correct op te lossen.. Vervolgens liep de oude man weg en hadden wij het nakijken. Wat een respectloze man, bah nooit meer!!!

42. We hebben heerlijk gegeten, 2x wienersnitzel, was heerlijk, en 1x pannekoek en die was ook binnen no-time op. Onze peuterdochter heeft vervolgens mooi buiten gespeeld op het toestel en de trampoline, doordat het nog vrij vroeg was (17.30) hield de bediening een oogje in het zeil, zodat wij konden eten, zelf zaten we ook buiten, met het oog erop, maar nu zaten we toch even rustiger.

43. pim de vries

Een tijdje terug met zijn 6e wezen eten bij kruimeltje. Op een bord stond de wienerschnitzel dus die hadden we met z'n 3e besteld helaas was dat ding zo slap en vettig dat we bijna alles hebben laten staan. De frietjes waren slap en de opmaak van het bord daarmee bedoel ik de sla, tomaatje enz. dat leek wel uit zo op het bord geflikkerd het smaakte niet vers. Mijn man had de sate helaas was dat niet veel lekkerder. De bediening loopt in tuinpakken wat er overigens ook niet professioneel uit ziet. En er was een jongen die de borden ongeveer voor onze neus neergooide. De kinderen hadden gewoon een pk spek wat wel erg vet was en mij dochter had die visfilet wat zij overigens ook niet lekker vond. Jammer genoeg hoorden wij ook negatief geschreeuw vanuit de keuken naar het personeel overigens ook wel nodig was. Maar daar willen wij als gasten geen last van hebben. Na al die positieve dingen die wij hebben gehoord, is het bij ons erg tegen gevallen. Wij raden dit restaurant niet aan.

44. Vorige week had ik nog een verjaardagsetentje te goed. We gingen speciaal naar Kruimeltje omdat kinderen daar met begeleiding altijd konden spelen, zodat de ouders en hun fam/vrienden rustig konden eten, nou dat is dan zeker wegbezuinigd.
    Over het eten niks dan lof, was echt goed, maar de kindertoestellen, vooral de trampoline was tot op de draad versleten, vond het gevaarlijk voor die hele kleintjes want ze konden zo met hun vingertjes door de gaten. Het ergste vond ik persoonlijk dat de poort kapot was zodat de kinderen er zo uit konden lopen, we hebben er stoelen voor gezet. Kinderen dus maar zoveel mogelijk aan tafel gehouden, maar volgens mij is het toch echt de bedoeling dat ze daar lekker veilig buiten kunnen spelen. Nogmaals eten fantastisch, maar als ze pretenderen een kind vriendelijk restaurant te zijn, heb ik daar toch een ander beeld bij.

45. Heerlijk gegeten vandaag, kinderen vermaakte zich prima in de speelhoek met begeleiding van kruimeltje, echt helemaal top. Kinderen vonden alleen t spelen leuker dan t eten.

46. In restaurant Kruimeltje kan je SUPER eten. Het is ideaal dat de kinderen lekker binnen en buiten kunnen spelen. Sommige mensen denken dat de kinderen gelijk alles mogen in het restaurant, vandaar dat dit keurig en duidelijk staat beschreven op de kaart.
    Alles is vers, genoeg keuze op de kaart en ook de aparte kinderkaart is PERFECT!!!
    Wij gaan er regelmatig eten en blijven dit ook zeker doen.

47. Na een mindere ervaring twee jaar geleden toch maar weer een kans gegeven. Dat hadden we beter niet kunnen doen....
    Hoewel de oude meneer zijn best deed, kon hij de missers van het personeel niet goedmaken. Als je pretendeert een kinderrestaurant te zijn, dan zou ik ook wel wat voor baby's verwachten. Oke geen potjes olvarit, maar dan tenminste een bakje gewone gekookte groente, dat is toch niet teveel gevraagd. Wel dus. Uiteindelijk heeft onze kleine vent een gepofte aardappel zonder saus gekregen, maar dat was na lang aandringen.
    De speelhoek is nog steeds niks. Plavuizen en enge klapbankjes waar je de vingers al ziet hangen. Niet gezellig, sfeervol en weinig mooi speelgoed, alles afgeragd. Tel daarbij de werkelijk onopgevoede kinderen en je weet weer waarom je nooit in een kinderrestaurant komt, daar komen de mensen die niet in een normale tent kunnen eten met hun grut. Onze dochter van vier was zo overdonderd door alle lawaai en rondrennende kinderen dat ze heerlijk aan tafel bleef zitten met een kleurplaat. Toen zij per ongeluk haar mes liet vallen raapte de "ober" het op en legde het doodleuk op tafel, yech.
    Tot slot, de kaas op de pannenkoek en de witlof was zo ranzig dat alles ernaar rook. Je kon het zo van de pannenkoek schrapen, dat was wel een voordeel. Duidelijk "nepkaas", slechts 1 molecuul verwijderd van plastic.

Nooit naartoe gaan is ons advies!!!

48. P.H. 23 punten

In het verleden hadden wij redelijk goede ervaringen bij dit restaurant. Dit keer was het echter behoorlijk slecht voor wat betreft zowel de bediening als de kwaliteit van het eten.
    Er liep vrij weinig bediening. Het meisje dat ons eten kwam brengen had geen idee wat er op de borden lag en kon niet eens vertellen wat ze kwam brengen. Dit kwam heel onprofessioneel over! Ook onprofessioneel om lege glazen te negeren.
    Het eten was matig. Schnitzel te veel doorgebakken en knoerhard. Over de kaasschnitzel en andere gerechten een enorme berg gebakken taugé. Vreemde combi en veel te veel. Zonde van het eten. Opmaak van de borden matig. Twee kleine zakjes friet voor zes volwassenen is te weinig.
    Wij vroegen de dessertkaart, want we wilden wel een rondje speciale koffies en hadden de kinderen ijs beloofd. Toen men na een uur nog de bestelling voor het dessert niet had opgenomen was het zo laat dat we er van af moesten zien.
    Al met al een enorme tegenvaller. Geen waar voor je geld. Goedkoop is het namelijk ook niet. Geen fooi waard. Niet voor herhaling vatbaar.

49. Stéphanie

Meestal is het gezellig en prima eten bij Kruimeltje, maar vanavond was waarschijnlijk een samenloop van omstandigheden waardoor het niet goed was. Er waren twee mensen in de bediening en alle respect voor hen, maar wanneer het koninginnedag én meivakantie is, kun je wel wat drukte verwachten. Hier was totaal geen rekening mee gehouden, ook niet wat betreft de inkoop van voeding. Voorlopig zullen wij niet meer naar Kruimeltje gaan. Mensen die na ons kwamen kregen eerder te eten dan wij, de kinderen kregen niet hun eten tegelijk met ons voorgerecht, wij hadden om zes uur gereserveerd en om zeven uur hadden wij nog niet eens ons voorgerecht gehad. Een excuus dat het allemaal wat langer duurt omdat het restaurant aan de overkant dicht is, vind ik zwak.

50. Heerlijk eten voor een schappelijke prijs.

Vriendelijk personeel.

Goed rookbeleid :)

Voor de kids zowel in de zomer en de winter erg leuk!

Een aanrader dus!

51. E. 294 punten

Lekker eten, uitgebreide en lekkere garnituur, vriendelijk personeel (leuk tenue trouwens, ze lopen allemaal in een tuinbroek met het logo van de zaak) al mag het iets oplettender, het wachten tussen de gangen in en bij het afrekenen was toch wel wat lang. Het was redelijk druk, maar er liep voldoende personeel rond.

Helaas was de koffie uit een poederautomaat, verse koffie geniet de voorkeur, maar soit, het is een restaurant vooral gericht op kinderen.

Een heel groot minpunt is dat men op het overdekte buitenterras gewoon mag roken, dat is niet van deze tijd meer. Roken gewoon helemaal buiten de deur houden, dus ook buiten het overdekte terras.

Je krijgt wel waar voor je geld en het eten is goed, alleen de puntjes op de i en het cijfer kan naar de 8.

52. Ronald Ruiter

Kruimneltje,

De naam doet vermoeden dat het om een kindvriendelijk restaurant gaat, weliswaar een speeltuin en een speekhoek, maar het beschrijven van wat kinderen wel en niet mogen in het restaurant op net de verkeerde manier.. Jammer.
    Misschien eens een communicatieadviseur inschakelen om te kijken of je dit niet pleziereiger op de kaart kan presenteren.

Daarnaast heb ik nog nooit ergens zo'n géén pannekoek gegeten als bij Kruimeltje, pannekoek met ui spek en ham.
    De pannekoek gewoon kaal, spekkies uit een bakkie , gesnipperde uitjes en de ham.. ik twijfel eraan of tie nog goed was, even apart opwarmen en daarna over de pannekoek strooien.. Jammer.
    Spek, ham, uien moeten er gewoon doorheen gebakken worden, knap staaltje van hoe het echt niet kan, maar je wel je pannen schoon houdt.

Snel afrekenen en wegwezen! En als er dan op de paal staat dat je de fooi gewoon mee mag pinnen, dan heb je het echt gemist. Fooi is een waardering die je vrijblijvend ontvangt. Als je (evt. als personeel) geen fooi ontvangt, is dat het eerste signaal voor je om je eens achter de oren te krabben. :)

53. Mariska

Wij gaan elk jaar in Den Helder op vakantie en gaan bijna elke avond bij Kruimeltje eten. Het eten is heerlijk, bediening is goed en de de prijs valt ook heel erg mee!

54. alline schippers

Ik ben nu héél boos.....ik zal vertellen waarom. Ga ik naar restaurant "Kruimeltje", en wat denk je. Na 5 minuten sta ik weer buiten. De meneer die bij de deur stond zei dat er geen tafel vrij was voor 1 persoon... Ik kon dus niet alleen daar eten. Achter mij kwam een gezin met totaal 3 personen, en die konden gewoon gaan zitten. Ik voelde me echt vreselijk, discriminatie van mensen die alleen zijn, je bent gewoon niet welkom. Ik wilde dat ook hier even vermelden, want niet alles is dus positief. Ik ben al heel vaak met meerdere mensen wezen eten bij Kruimeltje, en dat was prima.....Maar nu is mijn avond echt verpest.

55. Kruimel, voor alle kruimels onder de kids een genot!

Voor de ouders heerlijk, heerlijk eten, ruime keuze.
    De kids kunnen snel eten en heerlijk verder met spelen in de kindveilige en vriendelijke speelhoek!

Toppie!

56. Lekker eten tegen een nette prijs.
    Er is een speelruimte voor kinderen.
    Ideaal voor gezinnen.

57. Het eten was koud, niet lekker en duurde allemaal heel lang. Wel kind vriendelijk en aardig personeel. Maar om nu te zeggen we gaan nog een keer, nee!

58. Gewoon heel erg leuk als je met kinderen ergens niet te moeilijk wilt eten. Kids hoeven niet persé stil te zitten en eten is prima.

59. P.P.Solkesz

Het beste restaurant in de noordkop voor gezinnen met kinderen, voor de kinderen en de ouders een prima plek!

60. Het is er gezellig , aardig personeel

een goed cijfer ;)