Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Julianadorp verdeeld zijn.

Onlangs met mijn zoontje wezen eten. Het restaurant was vrijwel leeg, er zat 1 gezin te eten. Serveerster kwam direct om de bestelling op te nemen. Eerst iets te drinken besteld, dit werd gelijk gebracht. De bestelling voor het eten werd meteen opgenomen en nog geen 10min. Later werd het geserveerd. En vlak hierna het dessert gekregen. Binnen een half uur waren wij klaar met eten. Dit had wat mij betreft wat langer mogen duren. Alles volgde elkaar zeer snel op waardoor wij na 1u richting huis zijn gegaan (met pijn in ons buik) het eten was heerlijk, daar lag het echt niet aan. Maar voor het mooie kwam het gewoon te snel achter elkaar op tafel waardoor er geen tijd was om het even te laten zakken.

Fam v Duinen

Al vaker geluncht aardige bediening erg vriendelijk nu gedineerd heerlijk gegeten mensen met hart voor het eten fijne achtergrond muziek een echt aanrader!!

M.K. van den Oever-Karstens

Zowel voorgerecht als hoofdgerecht was heerlijk, divers van smaak en in evenwicht. Ontzettend mooi hoe het opgediend was. Attent bij het serveren en tijdens de maaltijd. Een heel fijne sfeer in het restaurant en bij het serveren. Alles was het dubbel en dwars waard.

Vlak voor kerst prima gegeten bij Effe.
    Leuke bediening en een prima sfeer.
    Aanrader!

Rico

marco.kuilman

Uitstekende service. Vriendelijk personeel. Eten heerlijk. We blijven komen😊

Erg lekker vis gegeten. De Saltimbocca was een beetje droog. Grand dessert geadviseerd. Altijjd weer graag terug in dit restaurant.

Lekker eten in een gezellig restaurant met vriendelijk personeel.

Familie de Haan

Heerlijk kerstmenu, vlotte bediening, prachtige opmaak van de tafels en borden, lekker wijnarrangement! Door de, overigens gezellige ronde tafel in het midden van de zaak, vlakbij de keukeningang, last gehad van kou wanneer de gerechten uitgeserveerd werden.

Jan Nebbeling

Wij kwamen vol verwachting aan bij Kruimeltje. Erg sfeervol, helaas weinig van enig muziek te merken. Bediening was goed en waren vriendelijk en behulpzaam. Helaas was op het eten, waar je eigenlijk voor komt, behoorlijk wat op aan te merken. Het vlees (spies) was lauw
    / tegen koud aan en zat weinig smaak aan. De sla viel nog meer tegen. Zoals het op het bordje lag, zou ik het aan mijn konijn geven.
    Stokbrood was niet helemaal gaar, wat kleverig. De voorgerechten waren prima. Nagerecht hebben wij maar overgeslagen.
    In ieder geval hebben we geen reden om nog een keer terug te gaan.

Ieder jaar weer een feestje.
    Leuke bediening.
    Lekker eten en drinken voor een schappelijke prijs.

Wij hebben helemal lekker gegeten en een gezellig avond gehad.
    Wij komen terug!
    Groetjes.
    Barbara en Dirk uit Duisburg Duitsland 😊😊😊👍👍

De bediening kwam weining langs of keek niet goed naar welke tafel iets wilde vragen. Dat is een groot minpunt. Eten kwam snel op tafel. Eten prijs kwaliteit verhouding is prima. Nadeel vinden wij dat er ook honden mogen komen.

Heerlijk gegeten op 2e kerstdag. Gezellige sfeer erg mooie kerstversiering. Alleen op de bon was bijna alles dubbel gerekend, maar daar kwamen we gelukkig op tijd achter (was anders wel heel duur 😉).
    Vriendelijk personeel.

Dr. Christiane Uthemann

Wir haben am 24.12.2017 wie jedes Jahr mal wieder ganz ausgezeichnet in der Kookerij Brammetje gegessen. Das Fünf-Gänge-Weihnachtsmenu war sehr, sehr lecker und liebevoll zubereitet und angerichtet. Auch die Bedienung war sehr aufmerksam und freundlich. Ein rundum gelungener Abend - 5 Sterne!!!!

Vrije vertaling door Eet.nu:
    Op 24.12.2017 hadden we zoals elk jaar een hele goede maaltijd in de Kookerij Brammetje. Het vijfgangen-kerstmenu was heel erg lekker en met liefde bereid en opgediend. De bediening was zeer attent en vriendelijk. Een algemeen succesvolle avond - 5 sterren!!

Eerste keer bij Brammetje, heerlijk gegeten.
    De kaart was duidelijk en te overzien, tevens werd er uitleg gegeven over het menu. Voorgerecht, hoofdgerecht, nagerecht was heerlijk !!

Vorige week hebben we bij jullie gegeten met ons team. Alle collega`s hebben lekker gegeten en vonden het leuk en gezellig. Bedankt voor de verzorging, de meiden hebben het top gedaan.

Zeer lekker eten, bediening erg vriendelijk en fijne sfeer. Niet mijn eerste keer hier en zeker niet de laaste.

Het eten was inspiratieloos, kleine porties en de friet was zelfs niet goed doorbakken (rauw).

van der hammen

Wij hebben heerlijk gegeten bij jullie.
    Er ging veel rust uit bij de bediening wat ik als prettig heb ervaren.
    De prijzen vielen een beetje tegen het was duur.

Gisteren hebben wij hier met het hele gezin (9 pers.) heerlijk gegeten.
    De bediening was goed, de sfeer was gezellig en het eten was om te smullen.
    Het duurde iets langer voordat het kwam, maar het smaakte heerlijk, dus wij vonden het niet erg.
    Wij komen zeker vaker terug!

Snel geholpen en heerlijk gegeten. Ik eet vegan, dus heb een gerecht gevraagd zonder de bijbehorende kaas, was geen enkel probleem, heel fijn!

E. van der Waal

Het eten is heerlijk! Complimenten, combinatie van verschillende smaken is verrassend. Prijzen vind ik wel wat aan de hoge kant.

De bediening was gewoonweg slecht, men wist niet wat er op de kaart staat en wat er in huis was. Ook duurde het vrij lang voordat ze kwamen. Het eten was redelijk, op de spare ribs na deze waren erg taai.

Deborah koooman

Heerlijk gegeten, goede bediening en een sfeervol restaurant waar je heerlijk een avond kan genieten!

Mooi, sfeervol restaurant. Lekker eten, goede porties en mooi opgemaakt. Vriendelijke bediening.

Een goede sfeer en zelfs vegetarische gerechten op het menu.

We hebben heerlijk gegeten. Het was prima verzorgd en allen erg tevreden.
    Voor herhaling vatbaar.

Het eten was heerlijk en de bediening zeer vriendelijk. Ook de dieetwens werd prima opgevolgd.