Nieuwste foto's in Julianadorp

Laatste updates in Julianadorp

1. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Stoer
    Nederlands Julianadorp

Het ziet er erg stoer uit. Leuk ingericht. Wij hebben heerlijk gegeten bij jullie. Leuke bediening en was gewoon fantastisch. Op naar de volgende keer.

2. Stoer heeft een nieuwe foto
  11. Pizzeria Italia heeft een nieuwe foto
  12. Pizzeria Italia heeft een nieuwe foto
  13. Linda's profielfoto
    Linda heeft een recensie geschreven voor Restaurant Kruimeltje

Geweldig leuk restauran! Van de buitenkant zag het er niet zo vrolijk uit maar eenmaal binnen hebben we genoten. Het eten is super lekker en de porties waren passend te maken voor de grote eter, kleine eter en voor kinderen (wat voor ons gezelschap erg fijn was). Het personeel was erg vriendelijk, meedenkend en proffessioneel. De kinderspeelruimte was een uitkomst gezien het weer. Bij beter weer waren er buiten ook mooie speeltoestellen. Samenvattend: een geweldig restaurant. Als we ooit weer in de buurt zijn komen we zeker terug en ik zou dit zeker anderen aanraden.

14. Ghielen's profielfoto
    Ghielen heeft een recensie geschreven voor Restaurant Kruimeltje

Uitstraling van het restaurant een beetje vergane glorie. Eten smaakte wel maar verre van culinair.

15. Michael's profielfoto
    Michael heeft een recensie geschreven voor Kookerij Brammetje

Wederom een uitstekende ervaring bij Brammetje. Eenvoudige maar goed uitgevoerde gerechten met lekkere sauzen en prima garnituren. De bediening is vriendelijk, oplettend en snel, maar geven je de tijd wanneer je het nodig hebt. Wijnen zijn altijd goed, maar wel een beetje aan de prijs. Al met al een prima ervaring. Wij komen weer terug!

16. Dennis's profielfoto
    Dennis heeft een recensie geschreven voor Broodje Zo

Na melding gemaakt te hebben van het eerste broodje rauwe kip dönner kreeg een kwarier later OPNIEUW een broodje rauwe kip dönner, echt schandalig. Personeel probeert je te overtuigen dat die kleur door de kruiden komt. Als je het personeel vervolgens vraagt om zelf een hap te nemen om te bewijzen dat het gaar is krijg je een nieuw broodje aangeboden (weer rauw, maar ze bieden het in ieder geval aan).

17. Willem's profielfoto
    Willem heeft een recensie geschreven voor Broodje Zo

Wat een vreselijke dure troep proberen ze je daar aan te smeren. Kattenvoer is nog smakelijker. De bediening is onbeschoft en minderjarig. Ik hoop dat ze die zwijnenstal gelijk voorgoed sluiten

18. Herman's profielfoto
    Herman heeft een recensie geschreven voor Ristorante Dilano

Wij hebben erg lekker en vooral goed gegeten bij Dilano, onder een gezellige sfeer en een prima service, omdat het er erg druk was (is vaak zo) moesten we wat langer wachten op de bestelling. Het personeel dat er rond loopt doet uitstekend hun best om het de mensen zo goed mogelijk naar de zin te maken, echt een aanrader en we zullen er nog zeker vaker komen.

19. Veen's profielfoto
    Veen heeft een recensie geschreven voor Restaurant Kruimeltje

Onze avond bij Kruimeltje is zeer goed bevallen. Goed kindermenu en vriendelijke bediening. Helaas was onze reservering via eet.nu niet bij het restaurant aangekomen, ondanks dat we een emailbevestiging hadden gekregen. Volgens het restaurant gebeurde dat wel vaker. Maar ondanks dat werd er zonder problemen een tafel voor 10 voor ons gereed gemaakt. Top Kruimeltje!

20. Ivonne's profielfoto
    Ivonne heeft een recensie geschreven voor Restaurant Kruimeltje

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en fijne bediening.

21. Dieneke's profielfoto
    Dieneke heeft een recensie geschreven voor Kookerij Brammetje

Heerlijk gegeten. Vriendelijk en attent personeel. Ontspannen sfeer.

22. Daphne's profielfoto
    Daphne heeft een recensie geschreven voor Restaurant Kruimeltje

Hadden online gereserveerd, maar bij aankomst wisten ze van niks. Er was gelukkig nog een plekje waar we ons drankje kregen. Na 2 minuten op de kaart te hebben gekeken voor het voor en na gerecht, stonden ze al weer aan tafel. Uiteraard hadden we nog geen keus gemaakt. Dat namen ze wel erg serieus. We hebben daarna ruim 30 minuten moeten wachten voor we konden bestellen.

De gerechten vielen me erg tegen. De soep leek wel uit een pakje/blik te komen en aan de te hete mokken te merken, leek en smaakte het wel opgewarmd in de magnetron.

De wienerschnitzels smaakte erg taai en leken en smaakte ook niet vers.

Ergens achteraf wel logisch. Want met zo'n grote en uitgebreide menukaart, kan ook niet alles vers zijn.