Nieuwste foto's in Julianadorp

Laatste updates in Julianadorp

1. Linda's profielfoto
    Linda heeft een recensie geschreven voor Restaurant Kruimeltje

Geweldig leuk restauran! Van de buitenkant zag het er niet zo vrolijk uit maar eenmaal binnen hebben we genoten. Het eten is super lekker en de porties waren passend te maken voor de grote eter, kleine eter en voor kinderen (wat voor ons gezelschap erg fijn was). Het personeel was erg vriendelijk, meedenkend en proffessioneel. De kinderspeelruimte was een uitkomst gezien het weer. Bij beter weer waren er buiten ook mooie speeltoestellen. Samenvattend: een geweldig restaurant. Als we ooit weer in de buurt zijn komen we zeker terug en ik zou dit zeker anderen aanraden.

2. Ghielen's profielfoto
    Ghielen heeft een recensie geschreven voor Restaurant Kruimeltje

Uitstraling van het restaurant een beetje vergane glorie. Eten smaakte wel maar verre van culinair.

3. Michael's profielfoto
    Michael heeft een recensie geschreven voor Kookerij Brammetje

Wederom een uitstekende ervaring bij Brammetje. Eenvoudige maar goed uitgevoerde gerechten met lekkere sauzen en prima garnituren. De bediening is vriendelijk, oplettend en snel, maar geven je de tijd wanneer je het nodig hebt. Wijnen zijn altijd goed, maar wel een beetje aan de prijs. Al met al een prima ervaring. Wij komen weer terug!

4. Dennis's profielfoto
    Dennis heeft een recensie geschreven voor Broodje Zo

Na melding gemaakt te hebben van het eerste broodje rauwe kip dönner kreeg een kwarier later OPNIEUW een broodje rauwe kip dönner, echt schandalig. Personeel probeert je te overtuigen dat die kleur door de kruiden komt. Als je het personeel vervolgens vraagt om zelf een hap te nemen om te bewijzen dat het gaar is krijg je een nieuw broodje aangeboden (weer rauw, maar ze bieden het in ieder geval aan).

5. Willem's profielfoto
    Willem heeft een recensie geschreven voor Broodje Zo

Wat een vreselijke dure troep proberen ze je daar aan te smeren. Kattenvoer is nog smakelijker. De bediening is onbeschoft en minderjarig. Ik hoop dat ze die zwijnenstal gelijk voorgoed sluiten

6. Herman's profielfoto
    Herman heeft een recensie geschreven voor Ristorante Dilano

Wij hebben erg lekker en vooral goed gegeten bij Dilano, onder een gezellige sfeer en een prima service, omdat het er erg druk was (is vaak zo) moesten we wat langer wachten op de bestelling. Het personeel dat er rond loopt doet uitstekend hun best om het de mensen zo goed mogelijk naar de zin te maken, echt een aanrader en we zullen er nog zeker vaker komen.

7. Veen's profielfoto
    Veen heeft een recensie geschreven voor Restaurant Kruimeltje

Onze avond bij Kruimeltje is zeer goed bevallen. Goed kindermenu en vriendelijke bediening. Helaas was onze reservering via eet.nu niet bij het restaurant aangekomen, ondanks dat we een emailbevestiging hadden gekregen. Volgens het restaurant gebeurde dat wel vaker. Maar ondanks dat werd er zonder problemen een tafel voor 10 voor ons gereed gemaakt. Top Kruimeltje!

8. Ivonne's profielfoto
    Ivonne heeft een recensie geschreven voor Restaurant Kruimeltje

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en fijne bediening.

9. Dieneke's profielfoto
    Dieneke heeft een recensie geschreven voor Kookerij Brammetje

Heerlijk gegeten. Vriendelijk en attent personeel. Ontspannen sfeer.

10. Daphne's profielfoto
    Daphne heeft een recensie geschreven voor Restaurant Kruimeltje

Hadden online gereserveerd, maar bij aankomst wisten ze van niks. Er was gelukkig nog een plekje waar we ons drankje kregen. Na 2 minuten op de kaart te hebben gekeken voor het voor en na gerecht, stonden ze al weer aan tafel. Uiteraard hadden we nog geen keus gemaakt. Dat namen ze wel erg serieus. We hebben daarna ruim 30 minuten moeten wachten voor we konden bestellen.

De gerechten vielen me erg tegen. De soep leek wel uit een pakje/blik te komen en aan de te hete mokken te merken, leek en smaakte het wel opgewarmd in de magnetron.

De wienerschnitzels smaakte erg taai en leken en smaakte ook niet vers.

Ergens achteraf wel logisch. Want met zo'n grote en uitgebreide menukaart, kan ook niet alles vers zijn.

11. A Lieferink's profielfoto
    A Lieferink heeft een recensie geschreven voor eFFe in 't Dorp

A Lieferink

Zeker een uur moeten wachten op t eten.
    Terwijl mensen die later binnenkwamen al hun eten kregen.
    Bij navraag of ze ons vergeten waren kregen we als antwoord dat er een tafelwisseling was geweest.
    Dat klopte,maar was op verzoek van hen.
    Was wel zo netjes geweest om excuus aan te bieden of een drankje aan te bieden.
    Voor ons zeker geen herhaling.

12. E.J. Schuttenhelm's profielfoto
    E.J. Schuttenhelm heeft een recensie geschreven voor Kookerij Brammetje

Entourage is gezellig, bediending vriendelijk en vlot. Hoofdgerecht was heerlijk (2x vis en 2x vlees). Toetje was naar mijn idee iets minder. Wij hadden 4x een sorbet besteld, ik vond het er magertjes uitzien met vooral veel meloen. Ik zou dit zeker niet nog eens kiezen.
    Prijs/kwaliteit van het hoofdgerecht prima, van het nagerecht echt te duur!

13. D. Steenvoorden's profielfoto
    D. Steenvoorden heeft een recensie geschreven voor Kookerij Brammetje

D. Steenvoorden

Na een prima ervaring de eerste keer, nu weer geweest. Helaas viel bij mij het vlees deze keer wat tegen, iets te lang doorgebakken en zenen erin. Niet de kwaliteit wat je van Black Angus vlees mag verwachten. Hopen op betere zorg voor het vlees de volgende keer want verder is dit een prima locatie en sfeervol restaurant met goede bediening.

14. Chris's profielfoto
    Chris heeft een recensie geschreven voor Broodje Zo

Sinds een aantal maanden over genomen. Het was een zaak met een enorm goede reputatie.
    Nu 3x besteld maar 3x echt buiten de norm. Voor mij de laatste keer.

Zelfs na een dronken avondje stappen met als afsluiting shoarma, zou deze zaak bij mij geen voldoende scoren.
    De shoarma zit vol harde verbrande stukken.
    Bij een grote shoarma zit een klein pita broodje en je krijgt één half gevuld bakje dunne knoflooksaus bij zowel een grote als een kleine shoarma.
    Toen ik mijn bestelling in ontvangst nam dacht ik dat ze wat vergeten waren omdat de tas zo licht was. Dit was niet het geval..

Erg jammer van deze ontwikkeling.

15. Rene van Deutekom's profielfoto
    Rene van Deutekom heeft een recensie geschreven voor Kookerij Brammetje

Rene van Deutekom

Zoals verwacht heerlijk gegeten.
    Zelf de lamrack als hoofdgerecht genomen wat een topgerecht om je vingers bij af te likken (ook gedaan). Voldaan vertrokken onze complimenten tot ziens.

16. Rob de Lange's profielfoto
    Rob de Lange heeft een recensie geschreven voor Strandrestaurant Paal6

Rob de Lange

Slechte ervaring. Het eten was slecht. Smakeloos. Slechte presentatie. Te duur. Prijs- kwaliteit verhouding klopt niet. Beslist geen aanrader. De bediening was aardig en correct. Zij kunnen hier niets aandoen, aldus de bediening.

17. Ingrid's profielfoto
    Ingrid heeft een recensie geschreven voor Kookerij Brammetje

Heerlijk gegeten. Enthousiaste bediening. Aan te raden! We komen zeker weer terug!

18. Rob's profielfoto
    Rob heeft een recensie geschreven voor Restaurant Kruimeltje

Ruime keuze van de kaart.
    Zeer goed ingericht voor (ook jonge) families.
    Uitstekende en vriendelijke service.

19. Steunenberg's profielfoto
    Steunenberg heeft een recensie geschreven voor Restaurant Kruimeltje

Steunenberg

De ossehaas spies was dramatisch slecht… smaakloos en we hadden gevraagd om medium tot rood… totaal doorgebakken. Leken wel schoenzolen.

20. Gea's profielfoto
    Gea heeft een recensie geschreven voor Kookerij Brammetje

Heerlijk verzorgd en kwalitatief goed restaurant

21. W. Nijdam's profielfoto
    W. Nijdam heeft een recensie geschreven voor Restaurant Kruimeltje

Zondag met 5 volwassenen en 2 kinderen bij Kruimeltje gegeten. Kindermenu was goed tegen een schappelijke prijs. De hoofdgerechten vielen zwaar tegen. Varkenshaaspuntjes besteld, een kophaas zo op het bord met een bakje sla erop gekregen. Het vocht liep eruit. Zag er niet uit. De zalm was van een zeer slechte kwaliteit. Iemand erbij geroepen, maar de kok zei dat het zo hoorde. Geen enkel excuus. Het leek meer op een eetschuur dan op een restaurant. Er was totaal geen leiding die de bediening aanstuurde. Wij hebben 5 verschillende jongeren aan onze tafel gehad. Voor ons geen Kruimeltje meer.

22. Andreas Enderes's profielfoto
    Andreas Enderes heeft een recensie geschreven voor Kookerij Brammetje

Andreas Enderes

Vertaal van de naar Nederlands

Sehr schönes Ambiente, freundliche Bedienung, sehr gute Speisen.

23. Annerieke's profielfoto
    Annerieke heeft een recensie geschreven voor Kookerij Brammetje

Annerieke

Dit keer geen ontvangst; misschien omdat we iets te vroeg waren?
    Moesten zelf onze jas ophangen (ik wist de weg).
    Nadat we eindelijk een plaats toegewezen kregen, begon de service te lopen zoals we gewend zijn.
    Tip: vraag bij opnemen bestelling aperitief of er broodje bij gewenst is en niet bij opnemen menu.
    Verder prima service, aandacht voor de gast en heerlijke gerechten (met zorg opgemaakt). Goede kwaliteit/prijs verhouding.

24. Tjeppie's profielfoto
    Tjeppie heeft een recensie geschreven voor Kookerij Brammetje

Tjeppie

In den helder is kookerij Brammetje een prima eetgelegenheid. De bediening is uitstekend, vriendelijk en oplettend. Het opgediende eten is prima qua temperatuur, verzorgd en voldoende voor de gemiddelde eter. De kaart is niet heel uitgebreid maar biedt voldoende keus uit vis en vlees. Ik begreep dat het menu periodiek aan verandering onderhevig is. Prima dus! Wijnarrangement is beperkt en degelijk. Na 22.00 uur is het feest wel afgelopen en kun je het idee krijgen dat je snel moet dooreten om niet als laatste over te blijven.

Tip voor het dessert: koffieshake met vanille-ijs!

25. T.de Jong's profielfoto
    T.de Jong heeft een recensie geschreven voor Restaurant Kruimeltje

Weer heerlijk gegeten.
    Ongedwongen sfeer.

26. Rackebrandt Gerd's profielfoto
    Rackebrandt Gerd heeft een recensie geschreven voor Kookerij Brammetje

Rackebrandt Gerd

Vertaal van de naar Nederlands

Wie immer alles vom Feinsten. Kommen sehr gerne wieder.

27. J. de Wit's profielfoto
    J. de Wit heeft een recensie geschreven voor Kookerij Brammetje

J. de Wit

Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke service. Compliment.