Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Joure verdeeld zijn.

1. Pizzeria Joure

geert van der sluis

Heerlijk gegeten met mijn gezin, heerlijke pizza en een goede service ondanks het wachten bij binnen komst. Dit was voor ons weer de derde keer en bevalt enorm goed.complimenten aan de staf, en gr aan jjonny. Tot een volgende keer. Geert en janike en kids.

2. West-Europees Joure

Vriendelijke ontvangst en leuke bediening. Lekker gegeten en een leuke sfeer.

3. Internationaal Joure

Van middag waren wij met de fietsgroep uit Dronten bij Hajé.
    Alles klopte.
    Een prettige ontvangst, een vlotte bediening en de uitsmijters, tosti's en andere snelle hap was goed bereid en goed van smaak.
    En de prijs, uiterst correct.
    Hajé in Joure en de Hajé restaurants aan de A6 bij Lelystad waar wij geregeld komen zijn allemaal uitstekende restaurants voor een goede maaltijd.

4. Chinees-Indisch Joure

Het eten was goed maar ik ergerde mij wel aan een serveerster die constant aan de babbel was met een echtpaar met kind. Dit gaat ten koste van andere gasten die graag bediend willen worden.

Wij hebben er niet heel lang gezeten veel korter dan je mag blijven ook heel stom.

5. Chinees-Indisch Joure

Prima eten, zeer vriendelijke en vlotte bediening.
    Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

6. West-Europees Joure

Janny Slim

Heerlijk gegeten in de Gaststube. Voorkomende bediening en vriendelijke sfeer.
    We konden tijdens het eten prima genieten van 'Joure Swingt' en dat deed Joure.
    Eén minpuntje; ik ben rolstoelgebonden en had speciaal bij de Gaststube gereserveerd omdat volgens de website zij een invalidentoilet hadden. Dit is helaas niet zo. De toiletten zijn voor mindervaliden, cq. rollatorvriendelijk, maar niet rolstoeltoegankelijk.

7. Chinees-Indisch Joure

De wok ming is een goed restaurant. Er hangt een gezellige sfeer en het eten is heerlijk.

8. Chinees-Indisch Joure

Willem en Tineke Verjans-de Boer

Wij haalden dinsdag 25 juli jl. Een afhaalmaaltijd voor 2 personen voor 17.50 Euro.
    Alles was van slechte kwaliteit en smaakloos.
    Dit was ons eerste en tevens laatste bezoek aan dit Chinese restaurant.

Geen succes. Gisteren een warm broodje brie met honing en walnoten gegeten maar dit bleek een broodje te zijn met daarover ongeveer 20 walnoten, honing en een bijna niet terug te vinden stukje brie erop. Echt niet lekker. Tafel plakte overal.

10. Chinees-Indisch Joure

Ontevreden

Sorry hoor maar wat ik niet begrijp is dat al deze mensen hier zo positief over beoordelen op deze site. Het is ronduit slecht te noemen naar de meningen van mijzelf en mijn vriendin. Het eten was erg zout. We hebben hier 1 bord gehad met wat ijs die zelfs de texstuur had van vla/melk. Kortom lang verhaal kort: Wij komen hier nooit meer!!

11. Eetcafé Joure

Mus

Lekker gegeten, vriendelijke personeel, goede verhouding prijs-kwaliteit.
    Als ik er in de buurt woonde, zou ik er zeker vaker gaan eten.

12. Internationaal Joure

Breda

Een paar keer nu geweest er is hier altijd een rustig en gemoedelijk sfeer. Soms kan het even duren voor je bestelling aan tafel gebracht wordt. Alleen jammer dat de koffie hier altijd lauw is.

13. Eetcafé Joure

Leuk knus restaurant waar je heerlijk kunt eten.
    Vriendelijke en gastvrije bediening waar de gerechten met zorg worden bereid en opgediend worden.

Heerlijk gegeten, goede bediening, kwaliteit voor weinig geld en waar zie je dat nog in deze tijd!!

15. West-Europees Joure

Op Valentijnsdag hebben mijn echtgenote en ik, hier bijzonder lekker gegeten. Uitermate vriendelijk personeel en een heel leuke sfeer. Wij komen zeker nog eens terug.

16. Pizzeria Joure

De pizza die ik kreeg was goed van smaak, maar jammer genoeg was de bodem erg dun en toch niet gaar (bestond grotendeels uit natte dunne deeg). Intiem dineren met z'n twee is er hier niet bij omdat er voortdurend afhaalvolk langs je tafel loopt. Inrichting wel ok.

17. West-Europees Joure

Martin Bakker

Heerlijk gegeten, leuke bediening. Komen wel weer een keertje terug.

18. West-Europees Joure

Gisteren samen hier gegeten in een heerlijke Duitse sfeer. Ontvangst en gastvrijheid van de gastvrouw zijn uitstekend, ze snapt precies wat een gast wil en is vlot en attent. We hebben kipfilet uit de oven gegeten en de schnitzel fantasie van de kok. Dit laatste was een overweldigend gerecht, maar niet alleen een groot portie maar zeer smaakvol. De kipfilet viel ook in de smaak, was alleen niet helemaal gaar, maar dit is prima opgelost. Dus wij zijn zeer tevreden de deur weer uit gegaan.

Zaterdag heerlijk gegeten, vlotte service en betaalbaar. Tevens hebben we geregeld bij ons op het bedrijf een lunch altijd goed verzorgd.

20. Eetcafé Joure

Sebastiaan 233

Heerlijk gegeten bij schnitzel met spekjes uitjes waren heerlijk en het was gezellig druk zeker de moeite om weer eens terug te komen waard!

21. West-Europees Joure

Gezellige sfeer, heerlijk en meer dan genoeg. De wijnglazen voor de rode wijn vond ik wat gewoontjes, zag dat de Duitse witte wijn wel in van die echte Duitse wijnglazen geschonken werd. Leuk. Kruidenboter op... Serveerster bracht zonder te vragen nieuwe kruidenboter.

22. Eetcafé Joure

Gjilke Mulder

We hebben heerlijk gegeten bij bistro Fred. Voorgerecht Carpaccio was verrukkelijk! Hoofdegerecht pasta gamba heb ik eveneens van genoten. Het was wel veel. heerlijk

Eetcafé?? Dan denk je aan een gezellig iets. Hier is de sfeer nul, het is er vies en de bediening is niet echt prettig. Het eten is wel goed, maar het is een veredelde snackbar. En dan zijn de prijzen veel te hoog. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

24. Afhaal en bezorg Joure

Altijd heerlijke vis. Goede kwaliteit en aardige medewerkers.

25. Chinees-Indisch Joure

Haal hier wel eens eten. Vriendelijke bediening en het smaakt overigens altijd prima. Dat wel, maar zo jammer dat het interieur verlopen is en een slordige en erg versleten indruk maakt. Dat schrikt mensen af. Ook erg rommelig met overal bij de balie opgeplakte briefjes, printjes en prullen. Je vraagt je dan af of het in de keuken wel ordelijk en netjes is...

26. Chinees-Indisch Joure

Goede en verse producten. Ruim aanbod, goede koks... Kortom heerlijk gewokt... Een aanrader!

27. Eetcafé Joure

Gisteravond na een dag zeilen bij bistro Fred terecht gekomen. Wat verschrikkelijk slecht! Voorgerecht vleesplank: 3/4 mini plakjes van 4 soorten boterhambeleg als grillworst en nog bevroren rosbief. Daarna een schnitzel die veel te zout was. Na de bediening hierover aangesproken te hebben en het eten terug gestuurd, werden wij verder gezien als lastig en werden we weggekeken door de eigenares. Ik werd ook niet meer aangekeken en er werd alleen kortaf tegen mijn vriend gecommuniceerd. Ik heb de rekening betaald ondanks dat ik niks meer gegeten had. Toch bleef ze bot en zeer ongemanierd. Dit kan niet in de horeca. Slecht eten, slechte bediening en geen fatsoen. Rij hier voorbij en ga lekker ergens anders eten.

28. Eetcafé Joure

Berber

29. Eetcafé Joure

Super goed eten en leuke bediening. Wij komen hier regelmatig lunchen en dineren. Een echte aanrader!! Wij zijn en blijven fan van dit restaurant.

30. Eetcafé Joure

Sandra Lok

Lekker gegeten. We zaten buiten en toen er plots een regenbui losbrak werden we snel naar binnen verplaatst. Kregen ook nog nieuwe friet, salade en aardappeltjes. Personeel was ook zeker in voor een geintje, goede sfeer en gezellige bediening! Ik had de biefstukjes en garnalenkroket. Lekker gegeten en ook een erg lekkere wijn (chardonnay) erbij.