Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Joure verdeeld zijn.

1. De bediening en sfeer waren prima. Het eten was te zout.

2. Geweldige snackbar in omstreken! Supermarkt ernaast heel handig ook.
    Wij bestellen graag kreukelpatat zonder zout, gewone patat ook prima! Zoals alle snacks.
    Echt smullen.

3. Lekkerste snackbar v. Joure.

• Eindcijfer 10
  4. Internationaal Joure

Ontzettend slechte kwaliteit en de prijzen hoog.
    Het menu was kabeljauw met gebakken aardappelen.
    Klein beetje sla erbij op het bord.
    De aardappelen noem je in Duitsland bratkartoffeln, ze dreven in hun eigen vet en dit geprobeerd te camoufleren met een servet eronder om het vet op te vangen.
    De vis komt uit de supermarkt en lijkt in het geheel niet op kabeljauw vis.
    De serveerster was vriendelijk maar toen we gingen afrekenen verstopte ze zich snel in de keuken (bang om iets te moeten compenseren)? Thuis gelijk een beker karnemelk genomen om de vette smaak weg te werken. In een restaurant voor deze prijs verwacht je in ieder geval iets van kwaliteit!

5. Internationaal Joure

Hennie de Bruin

6. Chinees-Indisch Joure

Gisteren avond gegeten met ons gezin schoonzoon en ouders.
    Onze dochter was jarig.
    Een hele fijne avond gehad alles goed.
    Voor elkaar, nette ontvangst keurig, naar onze tafel begeleid, echt een aanrader om daarheen te gaan.

7. Chinees-Indisch Joure

Na een jaar er toch weer ingetrapt. Afhaal. Bij binnenkomst struikel je weer over dravende kinderen maar dat terzijde. Weer een flauwe nietszeggende hap eten. Bapipangang. Droog gortdroog vlees. De saus, smakeloos. De bami en nasi idem. En nooit heet altijd hooguit warm. Koe loe yuk kleine verschrompelde deegballetjes. Man man wat maken ze er een potje van. Vergeten kroepoek te bestellen. Je moet niet denken dat je die er bij krijgt. Bestelling van 61 euro. Helaas stootte deze ezel zich twee keer.

8. Prima eten, hele goede bediening en gezellig. Beperkte menu kaart.

9. Bert H.

10. Chinees-Indisch Joure

de Vries

Waar zal ik beginnen.. dit was 1 keer maar nooit weer! We wilden eens een andere wok proberen. Het was wel erg rustig voor een zaterdag viel ons op. Het buffet is klein opgezet, het nodige kun je krijgen. De meneer bij de grill zegt geen woord en kijkt erg chagrijnig. Als je iets tegen hem zegt over je vlees, medium gebakken bijvoorbeeld, kijkt hij je aan maar hij verstaat je van geen kant. Bij de wok was de meneer iets vrolijker maar daar was ook alles mee gezegd. Mijn eten werdt welgeteld 5 seconden in het gekookte water gedaan en daarna in de wokpan, welgeteld 10 seconden. Toen het op mijn bord kwam heb ik met open mond en vol verbazing zitten kijken. Toen ik een hap nam kwam ik er al snel achter dat het nog rauw was, wat me uiteraard niets verbaasde. De garnalen waren niet gaar en de groentes waren keihard, los van dat er totaal geen smaak aan zat. De vrouw des huizes erbij geroepen en die moest lachen?? om mijn verhaal. Ze zei dat het niet kon en er nog nooit klachten waren geweest want ze bestaan al 37 jaar en de kok werkt er al 34 jaar. Ik voelde me totaal niet serieus genomen en verder wilde ze er ook niks van weten. Geen eens excuses oid. Daarnaast komen de toetjes allemaal uit de diepvries en zijn verre van smakelijk.
    Toen we buiten kwamen stond er een groep mensen die er precies hetzelfde over dachten als ons, 1 keer maar nooit weer!!!

11. Klumpenaar

Lekker buiten op het terras gezeten, bediening niet echt alert (een enkeling wel), redelijk lang wachten op onze bestelling. Pizza was prima, ribeye was te rauw en al enigszins afgekoeld. Bij afrekenen gemeld en ze zouden het doorgeven. Hopelijk doen ze hier iets mee.

12. Alie de Leeuw

De beste snackbar van Joure en omstreken. Heerlijk eten. Goede kwaliteit. Snelle bediening. Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. TOP!!!

13. Superlekker gegeten! De sfeer was wel leuk en de bediening was wel goed.

14. Chinees-Indisch Joure

Vreselijk zo druk, wij aan een ronde tafel gezet met 5 man 1 baby. Weinig loop ruimte, achter ons tafel met tieners. Wij hadden wel gezien na uur betaal je voor ruimt 2 uur en 15 min om van ellende uur eerder weg te gaan. Wat een leuk verjaardagsetentje moest worden werd een uur eerder weg van ellende.

6,5
  15. Kees Bouter

Kreukelfriet is daar altijd lekker. Vriendelijke bediening. Ik wacht nog even en dan haal ik daar weer een lekkere snack.

16. Cavialolbroek

17. Na een uitje naar het strand even langs voor een snelle hap door de drive.
    Helaas was de bestelling niet snel klaar en werden we naar een parkeerplaats verderop gestuurd. Dit parkeerplekje lag in de brandende zon wat om 12 uur bij 30 graden snel opwarmt. Niet ideaal met 2 kleine kinderen in de auto. Na bijna een kwartier wachten(!) in een verder geheel lege drive toch maar eens gevraagd of het eten al klaar was. Bij het raam was er geen excuses maar werd ik afgesnauwd met ‘daar zijn we al mee bezig, hoor’. Daarna nog bijna 5 minuten moeten wachten. Bij het opeten was de helft al koud en echt niet lekker meer. Helaas pindakaas…

2,6
  18. Internationaal Joure

S. Kroes

Ik vond het persoonlijk vreemd dat je niet meteen de menukaart krijgt en je eerst gevraagd wordt of je een broodplankje wilt. Pas als je dit op hebt krijg je de menukaart van de bediening aangereikt.
    Portie van mij was prima, echter van mijn partner aan de kleine kant. Duurde wel wat lang voordat het eten geserveerd werd, ondanks dat er nauwelijks gasten zaten.
    Ook vond ik de salade en 'warme groente' en de hoeveelheid patat erg karig. De warme groente was ui, paprika en champignons. Ik had gekookte groente verwacht, bijvoorbeeld worteltjes, boontjes, o.i.d. Niet de garnering die over de schnitzels gaat. Vond de salade en 'warme groente' vrij prijzig, zeker gezien de hoeveelheid. Staat niet in verhouding.
    Bediening wel vriendelijk.
    Het valt mij op dat er nogal raar gereageerd wordt door de eigenaar op kritische reviews. Lees: 'In hoeverre moeten en kunnen wij lering trekken uit uw recensie?' en meer van dit soort termen. Horecazaken zouden zeker nu, na alle corona-ellende, hun gasten meer mogen waarderen! Ook als deze kritisch zijn. Want door dit soort reacties, waaruit blijkt dat je je betalende gasten niet serieus neemt, maak je dat diezelfde gasten niet meer terugkomen. Gemiste kans!

5,9
  19. Internationaal Joure

Eten op zich prima maar de porties overdreven uitgeknepen. Varkenshaas besteld en was een helftje van een varkenshaas. Beetje garnering op bord. Er wordt je gevraagd of je ook warme groente en sla wilt. Daar antwoord je dan op met prima. Let op want de 2 kleine kopjes, groente” en sla staan later op de bon voor 4,50 per kopje.
    Vraag vooraf de kaart want die geeft men niet!
    Nagerechten; geen ijs aanwezig.
    Voor iedereen duidelijk dat de horeca duurder is geworden maar men is hier niet transparant. Je gaat als gast niet bij elke bestelling de kaart opnieuw vragen en daar maakt men daar gebruik van. Elke champion moet betaald worden en dat is zeer ongastvrij!

20. Chinees-Indisch Joure

We zijn met 16 personen wezen eten. Geweldig…👌 zo gezellig. Goede bedieningen en heerlijk eten. Er was aan niks tekort. Zeer vriendelijk personeel. Dit is de moeite waard. 👌👌👌👌

21. Christel en ron

We hebben heerlijk gegeten, gezellige bediening! Gewoon een top tent. Als we in Friesland zijn moeten we gewoon lekker eten bij BistroFred!

22. West-Europees Joure

Super uitgebreide kaart mbt snitzels en toppings. Heerlijk mals vlees.
    Gezellig aangekleed en super vriendelijk personeel. Heerlijke avond gehad en zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.

23. H Siemonsma

We hebben een gezellige avond gehad.
    Het eten en drinken was prima.
    De bediening verliep vlot en het personeel was vriendelijk.
    Wel een aanrader om hier eens te eten.

24. Chinees-Indisch Joure

FD

Afhalen. Smakeloos. Vlees is meer vet /spek dan dat het vlees moet zijn. Pindasaus, tja siew, babipangang, flauw, totaal geen smaak. Tja siew ligt op een donkerbruine sompige taugee. Dit heeft niets meer met “chinees” eten te maken. Productie schuur die niks heeft met kwaliteit. Bestel je voor 55 euro, moet je 2,5 voor kroepoek betalen…
    De Mac Donalds onder chinees. Ben er toch weer ingetrapt om ze weer eens een kans te geven. Was nog slechter.

2,5
  25. Chinees-Indisch Joure

FD

26. We hebben weer heerlijk gegeten en gedronken bij Sardegna. Personeel is erg vriendelijk en zaak is erg sfeervol. Wij komen hier graag.

27. Heerlijk.

28. Chinees-Indisch Joure

Weinig voorgerechten. Sushi leek niet op sushi. Flauwe salade. Slappe oude friet.Ingedroogd stokbrood bij voorgerecht. Toetje keiharde aardbeien en bevroren soesjes. Nooit weer! Zeker ook veel te duur voor die kwaliteit. Dan kun je beter naar een ander wereldrestaurant gaan. Daar word alles met liefde bereid. Ook heel sjagerojnige bediening trouwens. Vooral de koks.

2,9
  29. Chinees-Indisch Joure

Cunthia

30. Internationaal Joure

Heerlijk gegeten.

Uitstekende kwaliteit. Personeel erg vriendelijk, toppers.

Eten was verrukkelijk.
    Zeer een aanrader.