Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Joure verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Joure

Wikje Bakker

Prima eten/ drinken, prima sfeer, prijs kwaliteit uitstekend.

2. Hamburger Joure

Om 10 uur 's ochtends 15 minuten wachten op 1 bacon and egg. Afgelopen vrijdag 20 minuten gewacht op een quarter pounder en 6 kipnuggets. Niet de snelste medewerkers hier.

3. Eetcafé Joure

Fantastisch goed gegeten, alles goed op smaak en met veel aandacht bereidt. Zeer gastvrij van ontvangst tot vertrek. We komen graag weer.

4. Internationaal Joure

An goorkate

Ik heb me nog nog nooit zo onwelkom gevoeld als vanmiddag.
    Zat meer dan 10 minuten te wachten, 4 bediendes langs mijn tafel geweest, bewust niet kijkend naar mij, uiteindelijk opgestapt en gevraagd of ze gingen sluiten, nee was het antwoord. Waarom loopt iedereen langs mij zonder mij iets te vragen. Ik heb maar half uur pauze en zou graag een kleinigheidje willen eten!!!
    Ben maar weggegaan. In zo’n restaurant wil ik niet eten.
    Slecht personeel die geen enkel gevoel hebben voor de horeca!

Beoordeling: beneden alle peil

5. Eetcafé Joure

Een heerlijke Beefburger genuttigd. Prima smaak, niet te vet en ruim voldoende!

6. Chinees-Indisch Joure

Prima eten, goed sfeer, service was goed en de prijs / kwaliteit was goed vergeleken met andere wok restaurants waar wij zijn geweest.

Zeker een aanrader!

7. Eetcafé Joure

Met 5 oud collega's heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar.

8. Pizzeria Joure

geert van der sluis

Heerlijk gegeten met mijn gezin, heerlijke pizza en een goede service ondanks het wachten bij binnen komst. Dit was voor ons weer de derde keer en bevalt enorm goed.complimenten aan de staf, en gr aan jjonny. Tot een volgende keer. Geert en janike en kids.

9. West-Europees Joure

Vriendelijke ontvangst en leuke bediening. Lekker gegeten en een leuke sfeer.

10. Internationaal Joure

Van middag waren wij met de fietsgroep uit Dronten bij Hajé.
    Alles klopte.
    Een prettige ontvangst, een vlotte bediening en de uitsmijters, tosti's en andere snelle hap was goed bereid en goed van smaak.
    En de prijs, uiterst correct.
    Hajé in Joure en de Hajé restaurants aan de A6 bij Lelystad waar wij geregeld komen zijn allemaal uitstekende restaurants voor een goede maaltijd.

11. Chinees-Indisch Joure

Het eten was goed maar ik ergerde mij wel aan een serveerster die constant aan de babbel was met een echtpaar met kind. Dit gaat ten koste van andere gasten die graag bediend willen worden.

Wij hebben er niet heel lang gezeten veel korter dan je mag blijven ook heel stom.

12. Chinees-Indisch Joure

Prima eten, zeer vriendelijke en vlotte bediening.
    Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

13. West-Europees Joure

Janny Slim

Heerlijk gegeten in de Gaststube. Voorkomende bediening en vriendelijke sfeer.
    We konden tijdens het eten prima genieten van 'Joure Swingt' en dat deed Joure.
    Eén minpuntje; ik ben rolstoelgebonden en had speciaal bij de Gaststube gereserveerd omdat volgens de website zij een invalidentoilet hadden. Dit is helaas niet zo. De toiletten zijn voor mindervaliden, cq. rollatorvriendelijk, maar niet rolstoeltoegankelijk.

14. Chinees-Indisch Joure

De wok ming is een goed restaurant. Er hangt een gezellige sfeer en het eten is heerlijk.

15. Chinees-Indisch Joure

Willem en Tineke Verjans-de Boer

Wij haalden dinsdag 25 juli jl. Een afhaalmaaltijd voor 2 personen voor 17.50 Euro.
    Alles was van slechte kwaliteit en smaakloos.
    Dit was ons eerste en tevens laatste bezoek aan dit Chinese restaurant.

Geen succes. Gisteren een warm broodje brie met honing en walnoten gegeten maar dit bleek een broodje te zijn met daarover ongeveer 20 walnoten, honing en een bijna niet terug te vinden stukje brie erop. Echt niet lekker. Tafel plakte overal.

17. Chinees-Indisch Joure

Ontevreden

Sorry hoor maar wat ik niet begrijp is dat al deze mensen hier zo positief over beoordelen op deze site. Het is ronduit slecht te noemen naar de meningen van mijzelf en mijn vriendin. Het eten was erg zout. We hebben hier 1 bord gehad met wat ijs die zelfs de texstuur had van vla/melk. Kortom lang verhaal kort: Wij komen hier nooit meer!!

18. Eetcafé Joure

Mus

Lekker gegeten, vriendelijke personeel, goede verhouding prijs-kwaliteit.
    Als ik er in de buurt woonde, zou ik er zeker vaker gaan eten.

19. Internationaal Joure

Breda

Een paar keer nu geweest er is hier altijd een rustig en gemoedelijk sfeer. Soms kan het even duren voor je bestelling aan tafel gebracht wordt. Alleen jammer dat de koffie hier altijd lauw is.

20. Eetcafé Joure

Leuk knus restaurant waar je heerlijk kunt eten.
    Vriendelijke en gastvrije bediening waar de gerechten met zorg worden bereid en opgediend worden.

Heerlijk gegeten, goede bediening, kwaliteit voor weinig geld en waar zie je dat nog in deze tijd!!

22. West-Europees Joure

Op Valentijnsdag hebben mijn echtgenote en ik, hier bijzonder lekker gegeten. Uitermate vriendelijk personeel en een heel leuke sfeer. Wij komen zeker nog eens terug.

23. Pizzeria Joure

De pizza die ik kreeg was goed van smaak, maar jammer genoeg was de bodem erg dun en toch niet gaar (bestond grotendeels uit natte dunne deeg). Intiem dineren met z'n twee is er hier niet bij omdat er voortdurend afhaalvolk langs je tafel loopt. Inrichting wel ok.

24. West-Europees Joure

Martin Bakker

Heerlijk gegeten, leuke bediening. Komen wel weer een keertje terug.

25. West-Europees Joure

Gisteren samen hier gegeten in een heerlijke Duitse sfeer. Ontvangst en gastvrijheid van de gastvrouw zijn uitstekend, ze snapt precies wat een gast wil en is vlot en attent. We hebben kipfilet uit de oven gegeten en de schnitzel fantasie van de kok. Dit laatste was een overweldigend gerecht, maar niet alleen een groot portie maar zeer smaakvol. De kipfilet viel ook in de smaak, was alleen niet helemaal gaar, maar dit is prima opgelost. Dus wij zijn zeer tevreden de deur weer uit gegaan.

Zaterdag heerlijk gegeten, vlotte service en betaalbaar. Tevens hebben we geregeld bij ons op het bedrijf een lunch altijd goed verzorgd.

27. Eetcafé Joure

Sebastiaan 233

Heerlijk gegeten bij schnitzel met spekjes uitjes waren heerlijk en het was gezellig druk zeker de moeite om weer eens terug te komen waard!

28. West-Europees Joure

Gezellige sfeer, heerlijk en meer dan genoeg. De wijnglazen voor de rode wijn vond ik wat gewoontjes, zag dat de Duitse witte wijn wel in van die echte Duitse wijnglazen geschonken werd. Leuk. Kruidenboter op... Serveerster bracht zonder te vragen nieuwe kruidenboter.

29. Eetcafé Joure

Gjilke Mulder

We hebben heerlijk gegeten bij bistro Fred. Voorgerecht Carpaccio was verrukkelijk! Hoofdegerecht pasta gamba heb ik eveneens van genoten. Het was wel veel. heerlijk

Eetcafé?? Dan denk je aan een gezellig iets. Hier is de sfeer nul, het is er vies en de bediening is niet echt prettig. Het eten is wel goed, maar het is een veredelde snackbar. En dan zijn de prijzen veel te hoog. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.