Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Joppe verdeeld zijn.

1. Nederlands Joppe

Service is 10 keer niks. Mijn vrouw en ik werden volledig genegeerd. Telkens oog contact met de bediening en zwaaien maar niemand die reageerde. Na 25 min konden we eindelijk ons drinken bestellen. Het drinken hebben we nooit gehad en we zijn ook gewoon weer lekker naar huis gegaan. Een zware afrader. Jullie zullen ons nooit meer terug zien…

2. Nederlands Joppe

Jan Willem.

Gisteravond genoten van een sfeervolle avond. Lekker eten en vriendelijke bediening het is met kinderen altijd genieten want die hebben een geweldige speelplek. De geitenkaas salade is een aanrader. Jammer dat ze niet aan huis bezorgen want daar had ik zeker gebruik van gemaakt!

3. Nederlands Joppe

Wat een leuke plek! Altijd gezellig met grote speeltuin buiten en alle ruimte voor kinderen binnen. Prima eten voor een scherpe prijs. Ik kom altijd voor de bediening (Saskia volgens mij) is de beste gastvrouw die je kan wensen. Snel, duidelijk en adequaat.

4. Nederlands Joppe

Tafel gereserveerd om kwart over zeven.
    Tafal aangewezen gekregen en na 20 minuten nog geen bediening terwijl ze wel elke keer langs je heen lopen en wel andere mensen bedienen.
    Volgens mij waren wij onzichtbaar, maar weg gegaan, waardeloze bediening.
    Beetje jammer van je vrijdagavond, zijn maar lekker in Zutphen gaan eten.

5. Nederlands Joppe

M.J.Zimmerman

Prettig restaurant, mooi gelegen en zeer geschikt als uit gangs punt voor wandelaars en fietsers.
    Ruime keus in eten en drinken.

6. Nederlands Joppe

Margrevan Exter

Jammer dat niet door was gekomen dat wij plantaardig eten. En dus maar gegaan voor de veg hamburger (van de AH) zonder ei en kaas. Verder een fijne gezellige plek!

7. Nederlands Joppe

Willem Sandra Hans Barbara

Sinds jaar en dag onze favoriete locatie voor een gezellige avond. Vriendelijk personeel, ontspannen sfeer, fantastische gastheer en vrouw en de beste spareribs van oost Nederland!

Via momento giftcard een heerlijke 2 gangen lunch genoten; we waren erg verrast door hetgeen ons werd geboden; we kregen een 2 gangen verrassingslunch ((invulling van de chef). Eerst kregen we stokbrood met kruidenboter en 2 sausjes, het voorgerecht bestond uit een combinatie van gambasalade, en gerookte zalm met zalmmousse en het 2e gerecht bestond uit een gebakken doradefiltet of eendenborstmedaillons. Ook werden er frites, aardappelpuree een warme groente en salade bij geserveerd. Ook de bediening en entourage krijgt van ons een dikke pluim!

Gert van den Brink

Jorrit de Grutter

Heerlijk gegeten. Vlees zeer goed bereid. Zeer vriendelijke bediening, goede service.
    Verder een net restaurant met fijne stoelen. Aanrader!

Zeer goed gegeten goede prijs kwaliteit verhouding, personeel erg vriendelijk en attent. Als iets bijna op is vragen ze of ze mogen bijvullen.

Erg goed

Cees Bekker

13. Nederlands Joppe

pieter biezenaar

Waar in Nederland tref je nog een restaurant zonder een vegetarisch hoofdmenu!! Komt het zien bij de Zevensprong. En iets in de keuken in elkaar flansen is ook te veel gevraagd voor deze uiterst ongastvrije uitbaters. Niet te geloven!!!

14. Nederlands Joppe

Martin Preuter

Op een vrijdagavond prima gegeten in een ongedwongen, gezellige huiskamer sfeer. Bediening goed, verzoek dat niet op de kaart stond, werd gewoon aangenomen en geserveerd “daar maak ik wel van” :-) Gewoon goed!

15. Nederlands Joppe

Met twee volwassenen en een klein kind geluncht. Twee jonge meiden in de bediening die ongeïnteresseerd hun werk doen. De tonijnsalade was keurig. De pannenkoek (met appel en gongorzola) zeer matig. De plek is schitterend, speeltuin en minigolf gedateerd. De plek zorgt voor de bezoekers, het restaurant zelf niet.

16. Nederlands Joppe

Jan en Joke

Gistermiddag ons veertigjarig huwelijks jubileum hier gevierd met ca. 80 personen.
    Alles kon naar onze wensen in een prima overleg worden ingevuld.
    Het buffet was uitstekend verzorgd en het personeel was vriendelijk.
    Een prima locatie voor dit soort feestjes.

Een minpuntje is dat het invalidentoilet moeilijk tot niet toegankelijk is voor een rolstoel met beenlade vanwege de te krappe ruimte voor de toiletdeur.

17. Nederlands Joppe

Zondag hier weer heerlijk gegeten, de tent zat weer helemaal vol. Kinderen lekker gespeeld in de kinderhoek en de meiden in de bediening erg leuk en vriendelijk. Eigenaar overigens ook zeer gastvrij. De Latte Macchiato is hier aan te raden, super lekker in een mooi groot glas. Gezellig restaurant en heerlijke sliptong gegeten!

18. Nederlands Joppe

Als het hier druk is, moet je hier niet heen gaan. Wilde een latte maciatho, kreeg een koffie verkeerd en ook nog koud. Klacht ingediend, krijg je te horen dat het druk is en heel veel werk om te maken. Ja dus...? Dan moet je het niet verkopen. Eigenaar staat er bij en doet niets, terwijl we hier vaker komen. Maar dat moet ik nu nog maar weer zien.

19. Nederlands Joppe

Mooie plek om te zitten. Lekker rustig in het bos. De appeltaart was heerlijk, de chocoladetaart was niet vers (jammer) en het broodje tonijn was zeer matig. Het broodje was vers, maar er zat gewoon tonijn uit blik op, dit was gewoon niet lekker. Maak er dan een lekkere tonijnsalade van! Buiten rook het niet lekker, rioleringlucht. De wc ' s kunnen een stuk schoner. De speeltuin is zeer verouderd, dit geldt ook voor de midgetgolf baan. Jammer, deze plek heeft veel potentie maar wordt niet ten volle benut!

J.G. Bits-Hollander

Fantastisch, we hebben 19-07-2013 met 4 personen gegeten en alles was erg lekker. Zalm/gamba's, varkenshaas, grote gamba's, verschillende toetjes, allemaal even lekker. We kunnen dit restaurant zeer zeker aanraden en zullen zelf ook zeker terugkomen. Bediening was ook snel, heel klantvriendelijk en gezellig. Niets dan lof.

21. Nederlands Joppe

We hebben zondag een hapje gegeten met manlief en de kinderen. We mogen van geluk spreken dat de kinderen niet gewond uit de speeltuin gekomen zijn! Uiteindelijk na lang wachten twee biefstukken gekregen en twee kindermenu.
    De friet was zacht en slap, de biefstuk zat vol met zenen. Zonde van de mooie middag, we hadden een andere afsluiting van de vakantie verwacht. En dan de prijs kwaliteit is zeer slecht. De C1000 bij ons heeft beter vlees dan dit restaurant.
    De meisjes van de bediening deden erg hun best, maar konden de maaltijd niet veranderen. Zonde!! Nooit weer

In tijden niet zo lekker gegeten. En heerlijk gezeten op het mooie terras. We hadden het driegangenmenu, proeverij van 6 gerechten vooraf was echt heel erg lekker. Daarna kabeljauw op de huid gebakken met een citroenmousseline. Perfect! Als toetje weer een proeverijtje van 4 toetjes, ook super lekker. Twee glazen heerlijke witte wijn erbij die werden aanbevolen bij dit menu. Voor 40 euro inclusief fooi pp. echt geweldig. Ik ga hier vaker naar toe!

Wim en Ans Hofs

Vandaag gingen we happen en trappen met vrienden en hadden het genoegen om bij jullie twee gangen te mogen nuttigen.
    De ontvangst was heel hartelijk en gastvrij, de proeverij van 5 gerechten was super
    En de aspergesoep was heerlijk.
    We gaan jullie restaurant zeker aanbevelen en komen terug om van de kaart te eten.
    Pluim voor de gezellige inrichting en aankleding !

Ans

Patricia

Wij zijn via de restaurant cadeau kaart hier terecht gekomen. En we hebben hier de lunchspecial gehad wat bestond uit een soepje en een burger.
    En we hebben voortreffelijk gegeten! Sfeer in het restaurant was heel goed met leuke muziek op de achter grond. Bediening was heel vriendelijk en gastvrij.
    we komen hier zeker een keer terug!

25. Nederlands Joppe

Een erg gezellig adres in gemoedelijke sfeer!
    Zowel binnen als buiten is het genieten van de lekkere gerechten van een uitgebreide kaart.
    Vooral ben ik blij met de salades die je er sinds kort kunt eten!
    We komen graag nog vaak langs!

Traktatie van mijn moeder i.v.m. viering verjaardag. Wij werden aangenaam verrast door een gastvrije ontvangst (en dat gevoel zou ons die avond niet meer verlaten) in een heerlijke in een in landelijke stijl aangekleed restaurant met leuke details (o.a. lampen en salontafel) en een mooie schouw waarin wat ons betreft een vuurtje in had mogen branden. Verder was opvallend dat ook de temperatuur heel aangenaam was en bleef. De bediening allert, verzorgend en vol aandacht. Zo hoort het.
    Een mooie kaart met gerechten, die eenmaal geserveerd, met veel vakmanschap, aandacht en liefde bleken te zijn bereid. Hulde! Ook de porties waren aangenaam van formaat, je komt niets te kort en je hebt niets te weinig. Extra benoemenswaardig waren o.a. voorgerecht "Boswandeling", een heerlijk proeverijtje, leuk gepresenteerd en een echte aanrader. Ook een echte aanrader was het "oosters pannetje", vegetarisch maar ook de voor de echte vleeseter een genot. En geloof maar dat ik dat ben. Ik ben geen toetjesmens maar mijn disgenoten hadden zich laten verwennen met creme brulee en de smakgeluiden waren niet van de lucht, dus ook bijzonder lekker. En tot afsluiting nog gewoon, maar wat is gewoon, heerlijke koffie. Wij komen zeker terug, al is het helemaal uit Zeeland. Ga zo door!

Heerlijk onbeperkt spareribs gegeten! Mijn tafelgenoten namen het menu van de maand; joppepannetje.

We waren hier al veel vaker geweest en komen hier ook zeker terug.

Monique van Elburg

Met het Stentormenu op zak eens dit restaurant "uitgeprobeerd". In een woord geweldig! Menu zat prima in elkaar. Sfeer is goed, bediening goed. De wildwijn die je nog extra kon bijbestellen hoorde er gewoon bij. In tijden niet zo lekker gegeten. Hier komen we zeker nog eens terug zonder Stentormenu.

29. Nederlands Joppe

Vanavond weer heerlijk gegeten bij Hans en Liesbeth. Ondanks de drukte was het eten er snel en voor onze dochter die vegetarier is was er dit keer lasagna. Ook zij heeft er altijd voldoende keus. De sfeer is ongedwongen en de bediening hartelijk. Wij blijven graag komen!

30. Nederlands Joppe

Vrijdag jl. mijn verjaardag gevierd in "de Slagerij" bij De Zevensprong! Wat een topzaak. Alles, precies zoals vooraf was afgesproken, klopte! En méér dan dat! Zelfs (last minute!) bijzondere en aanvullende wijzigingen en wensen waren absoluut geen probleem en werden zeer accuraat opgelost!
    Chapeau voor de vriendelijke en vlotte bediening.
    Een rustige ligging, midden in het bos, maakte het nog eens heel speciaal.
    Hans & Liesbeth en jullie bediening: "Ga zo door!"
    Ik kom zeker terug en een locatie voor een volgend feest hoef ik niet meer te zoeken..... De Zevensprong!