Nieuwste foto's in Jelsum

Er zijn geen foto's gevonden.

Laatste updates in Jelsum

1. Nanda de Jong's profielfoto
    Nanda de Jong heeft een recensie geschreven voor Wok Paradijs

Nanda de Jong

Het eten is altijd goed in Jelsum en de prijs is, inclusief toetje, goed. Het wordt zo langzamerhand wel eens tijd voor een renovatie. De aankleding is erg armoedig, lekkage vlekken in de plafonds, smerige vloerbedekking en de gordijnen zijn erg grauw. Jammer.

2. Johan's profielfoto
    Johan heeft een recensie geschreven voor Wok Paradijs
    Chinees-Indisch Jelsum

Vers en lekkere gerechten. Afhaalgerechten zijn ook top.

3. Dijkstra's profielfoto
    Dijkstra heeft een recensie geschreven voor Wok Paradijs

Dijkstra

Zeer slechte ervaring, is wel eens beter geweest. Weinig keus, babi pang was alleen voorzien van saus bijna geen vlees erin. De bami was lauw qua temperatuur. Weinig sushi. Keuze was alleen bami of nasi. Geen aanrader om weer te boeken.

vr gr Dijkstra

4. Sandra Beuker's profielfoto
    Sandra Beuker heeft een recensie geschreven voor Wok Paradijs

Sandra Beuker

Zoals altijd, heerlijk eten!! Voor de kinderen ook een paradijs en dat niet alleen voor de ijsjes en andere lekkernijen 😄maar ook een leuke speelhoek! Kortom zeker de moeite waard ( stiekem nog beter dan de wok en ja we noemen het nog steeds de E10 )!

5. Klaas en Dorine's profielfoto
    Klaas en Dorine heeft een recensie geschreven voor Wok Paradijs
    Chinees-Indisch Jelsum

Lekker eten en genoeg keus, het wordt goed en met aandacht bereid, door de week minder druk maar in het weekend is het aan te bevelen om te reserveren. We hebben geen minpunten en zijn tevreden over eten in het restaurant en het afhalen.

6. Van der Werf's profielfoto
    Van der Werf heeft een recensie geschreven voor Wok Paradijs

Van der Werf

Na al de positieve recensies over Wokparadijs Jelsum besloten er ook maar eens te gaan eten. Voor een vrijdagavond mag je toch verwachten dat het druk zal zijn en zeker voor een tent die zo hoog staat aangeprezen.
    Op mijn vraag aan de bediening of het altijd zo rustig was op vrijdagavond (18.30 uur) werd geantwoord dat het iets later wel druk zou worden. Dit was later op de avond ook niet het geval en rond 21.00 uur was er alleen nog een groep bij elkaar horende eters.

Qua eten vonden wij (gezin met 5 volwassen personen) het weinig keus hebben in vergelijking met andere wokrestaurants in Friesland. Het eten van het warm buffet was lauw en dus niet lekker.
    Rond 21.00 uur vertrokken wij en ik zou er dan ook niet graag nog hebben willen eten. Alles zag er ronduit vies uit. Pindasaus op de satés was helemaal uitgedroogd en ook de Chinese gerechten als foe yong hai en andere gerechten met saus zagen er ronduit vies en uitgedroogd uit.

Nu is het wokrestaurant al een principe a la vreetschuur maar dit restaurant vonden wij alle 5 ongezellig en waarschijnlijk kwam dat ook omdat er maar zo weinig mensen waren.
    De bediening was vlot en vriendelijk. Niets op aan te merken. Hele kleine irritatie vonden wij wel dat ze wel heel erg vaak aan tafel kwam om te vragen of we nog drinken wilden. Hieruit wordt waarschijnlijk nog wat winst voor ze behaald. Mijn zoon zei voor de grap nog dat al die lovende recensies vast door het eigen personeel geplaatst zullen zijn. Hoe dan ook...voor ons was dit restaurant eenmalig.

7. Rimmy van Beek's profielfoto
    Rimmy van Beek heeft een recensie geschreven voor Wok Paradijs
    Chinees-Indisch Jelsum

Altijd lekker, en super vers. Ook voor afhalen het juiste adres.

8. sabine's profielfoto
    sabine heeft een recensie geschreven voor Wok Paradijs
    Chinees-Indisch Jelsum

Super vriendelijke bediening. Heerlijk eten, veel keuze. Onze dochter van 5 heeft ook heerlijk gegeten en ze heeft zich prima vermaakt. Wij komen zeker terug

9. T.'s profielfoto
    T. heeft een recensie geschreven voor Wok Paradijs
    Chinees-Indisch Jelsum

Wij hebben heerlijk gegeten bij het Wokparadijs voor een klein prijsje! Sinds kort een nieuw buffet als aanvulling bij de dessert, erg lekker. Bediening en koks zeer vriendelijk en het eten is vers. Veel keuze, ook qua sauzen bij de wok en bij de bakplaat. Als laatste heerlijk op het terras gezeten. Kortom, heerlijk gegeten voor een klein prijsje en voor herhaling vatbaar.

10. Wokgek's profielfoto
    Wokgek heeft een recensie geschreven voor Wok Paradijs
    Chinees-Indisch Jelsum

Vond de kwaliteit van het vlees behoorlijk tegenvallen. Lag al een mooi poosje in de koelvitrine. Kwam de smaak niet ten goede. Door de bediening werd hier louter op gereageerd. Ik vroeg om eetstokjes en die kreeg ik.....vies en gebruikt. Kwaliteit is naar mijn mening behoorlijk achteruit gegaan. Misschien omdat het rustig was voor een vrijdag maar dat mag volgens mij geen excuus zijn. Het fruit was vers....dat dan weer wel dus daar maar op uitgeleefd.

11. Randy's profielfoto
    Randy heeft een recensie geschreven voor Wok Paradijs
    Chinees-Indisch Jelsum

Lekker eten, veel keuze. Hygiënisch en vers. Goede en snelle bediening. Zeker de moeite waard.

12. Herman Gallé's profielfoto
    Herman Gallé heeft een recensie geschreven voor Wok Paradijs
    Chinees-Indisch Jelsum

Ook als vegetariër kun je hier uitstekend eten. Ik zoek zeewier, taugé, champignons, tofu, broccoli en andere groenten uit, laat ze wokken door de kok en vul het aan met vegetarische bami, mihoen, masi, fou yong hai, miniloempia's. Een lik sambal, wat kikoman en smullen maar. En niet te vergeten een uiterst vriendelijke bediening!

13. JK's profielfoto
    JK heeft een recensie geschreven voor Wok Paradijs

JK

Nu twee keer geweest, een keer op woensdag en zaterdag. Beide keren was het eten top en geen verschillen in kwaliteit eten en bediening. Woensdag was het heerlijk rustig en we hadden min of meer een privekok. Zaterdag was redelijk rustig tot een uur of half 8 toen het toch wel erg druk was en daarmee ook erg warm (te). De airco had van mij wel aan gemogen. Gelukkig waren wij toen al klaar en op het punt te vertrekken.

Je kunt er heerlijk wokken, alles goed vers en een goed kwalitatief warm buffet staat klaar. Alles wordt continu bijgevuld en de bediening is vriendelijke en zeer vlot met bestellingen. Het wokken is top. Sauzen zijn goed afgestemd en goede adviezen van de koks wat betreft keuze van sauzen. Ik ben ook bij een ander wok restaurant geweest maar deze is vele malen beter wat betreft het eten.

De presentatie van het ijs valt me wat tegen. Daarentegen moet ik zeggen dat het ijs wat geschept kan worden zeer lekker is en van goede kwaliteit. maar 4 smaken; aardbei, banaan, pistache en stratchiatella. Niet van 1 of ander supermarkt merk, kwalitatief van smaak. Taart, tompoes, aardbeien cake & soesjes maakten het een festijn (vooral voor de kinderen). De sushi kon me niet echt bekoren als was deze wel prima.

Solide restaurant waar je van op aan kan wat betreft kwaliteit.

14. Jan Lugtenborg's profielfoto
    Jan Lugtenborg heeft een recensie geschreven voor Wok Paradijs

Jan Lugtenborg

Zoals gewoonlijk dik in orde. Het ijsdessert is simpel in tegenstelling tot de rest. Hier wat meer aandacht aan schenken. Een goed en uitgebreid dessert is de afsluiting. De laatste indruk blijft hangen.

15. Ronald's profielfoto
    Ronald heeft een recensie geschreven voor Wok Paradijs
    Chinees-Indisch Jelsum

Zeer goed eten en fijne bediening. Komen er zeer regelmatig, zowel door de week als in het weekend. Altijd verse producten.

16. Steegstra's profielfoto
    Steegstra heeft een recensie geschreven voor Wok Paradijs

Snel, goed en goedkoop.

17. Tony Tolsma's profielfoto
    Tony Tolsma heeft een recensie geschreven voor Wok Paradijs

Tony Tolsma

We komen hier zeer regelmatig, je hoeft niet lang te wachten op je eten, genoeg keuze mogelijkheden van goeie kwaliteit! Personeel is super en de bediening uitstekend. En ook nog eens zeer betaalbaar.

Voor ons een echte aanrader!

18. D's profielfoto
    D heeft een recensie geschreven voor Wok Paradijs

D

Alleen op vrijdag, zaterdag of zondag hier gaan eten. Door de weeks is de kwaliteit bijzonder laag omdat er weinig mensen komen.

Verder, op de "drukke" dagen, alles netjes en goed. Geen klachten.

19. Laura Vogelesang & collega's van de gastouderopleiding's profielfoto
    Laura Vogelesang & collega's van de gastouderopleiding heeft een recensie geschreven voor Wok Paradijs

Laura Vogelesang & collega's van de gastouderopleiding

We hebben hier gisteravond heerlijk gegeten. We waren met 18 personen en we hebben stuk voor stuk genoten.

Het is een aanrader op alle fronten!

20. Victor's profielfoto
    Victor heeft een recensie geschreven voor Wok Paradijs

Victor

09 mei 2010.

Voor het eerst, door aanbevelingen, waren wij hier gaan eten vorig jaar 2009. Als je gezellig en snel wil eten, hier is de plek. Voor ons nummer één. Van iedereen die ons vraagt waar naar toe om te gaan eten, horen wij later dat zij tevreden zijn met het eten van Wok Paradijs.

This is a happy place for eating.

Este lugar es alegre para cenar.

E luga aki bo ta kome dushi mes.

21. Miranda's profielfoto
    Miranda heeft een recensie geschreven voor Wok Paradijs
    Chinees-Indisch Jelsum

Wij eten hier regelmatig en het is super!

Vriendelijke en snelle bediening en volop keuze qua eten.

22. Simon en Tineke's profielfoto
    Simon en Tineke heeft een recensie geschreven voor Wok Paradijs
    Chinees-Indisch Jelsum

Het eten is er heerlijk, er is veel variatie, de bediening is uitstekend. Kortom wij komen er regelmatig eten, en zullen dat zeker ook blijven doen.

Simon en Tineke.

23. Rob's profielfoto
    Rob heeft een recensie geschreven voor Wok Paradijs
    Chinees-Indisch Jelsum

Uitstekende sfeer. Gemoedelijk. Bediening is hartelijk en deskundig. Kok's achter de wok of de plaat zijn vriendelijk en het eten is heerlijk.

Echt een aanrader voor een leuk hapje eten.

24. heidi's profielfoto
    heidi heeft een recensie geschreven voor Wok Paradijs
    Chinees-Indisch Jelsum

Heeeerlijk! En wat een keus! Gezellige sfeer, vriendelijke bediening en om de prijs hoef je t ook niet te laten.

25. Gerjanda Francina Faasse's profielfoto
    Gerjanda Francina Faasse heeft een recensie geschreven voor Wok Paradijs
    Chinees-Indisch Jelsum

We hebben vanavond 2e pinksterdag heerlijk gegeten bij het wokparadijs in Jelsum.

Ik heb hier al vaker met vrienden van mij gegeten en het bevalt steeds opnieuw fantastisch goed.

Je kunt onbeperkt eten, wat je maar wilt er is volop keus.

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel die je goed en prettig bediend.

Het ziet er zeer verzorgd uit.

En voor de prijs heb je je buik rijk gevuld.

We geven de koks en het bedienend personeel daarom een dikke pluim want dat hebben ze verdiend!

26. A.Denekamp's profielfoto
    A.Denekamp heeft een recensie geschreven voor Wok Paradijs

A.Denekamp

Het was voor ons de eerste keer dat we daar gingen wokken. En ik kan je vertellen dat we er zeker vaker heen gaan. Het eten is geweldig, het personeel heel erg vriendelijk. En het is er niet zo overdreven vol zoals in al die andere wokrestaurants.

Mijn keuze voor Leeuwarden en omstreken is Wok Paradijs Jelsum.

27. fam hoekstra's profielfoto
    fam hoekstra heeft een recensie geschreven voor Wok Paradijs

fam hoekstra

echt geweldig eten en bediening absoluut een aanrader ook voor de kleintjes onder ons. het personeel is ook erg vriendelijk dus wij gaan er vaker heen!!!

28. Ronald en Sharon's profielfoto
    Ronald en Sharon heeft een recensie geschreven voor Wok Paradijs
    Chinees-Indisch Jelsum

Komen er regelmatig eten, heerlijk.

29. sander's profielfoto
    sander heeft een recensie geschreven voor Restaurant Da Vinci

gezellige sfeervolle inrichting. het eten is super, je proeft de verse producten en kruiden, zoals ik dat ook heb geproeft op vakantie naar italie, je moet er wel echt de tijd voor nemen, gewoon gaan zitten en genieten, voor even een pizzatje kun je beter ergens anders naartoe.

30. Stiens heeft een recensie geschreven voor Wok Paradijs

super