Eetgelegenheid gesloten

Op dit adres zit nu: Sfeer

2. Ambiance
    • Kindvriendelijk
    • Romantisch

1196211760 82
1205299758 90
1341619728 69
1505203693 74
1568819679 74

1. Met een voucher van social deal gegeten. Een 'culinair' 5-gangen diner van 55 euro voor 27,50. Vriendelijke mensen (volgens mij met weinig horeca-ervaring of opleiding), zeer matig en fantasieloos eten, eigenlijk is 27,50 al een stevig bedrag gezien de kwaliteit van het eten. Het lijkt erop dat het eten al geruime tijd klaarstond, voordat het uitgeserveerd werd. Ook was het opvallend koud (en rustig) in het restaurant. Ik vind het geen aanrader.

2. keurmeester

De oudere heer die hier bediende heeft volgens mij geen horeca opleiding gehad, misschien wel ooit in een frietentent gestaan. Drank is veel te duur en je krijgt inderdaad geen rekening, dus ook geen pepermuntje.
    Toiletten niet schoon, wel kleine handdoekjes maar dat maakt het dan niet meer beter.

3. Waardeloze WOW deal bij Le Carrefour in Ittervoort. Opdringerige eigenaresse, die weinig moeite deed om de temperatuur wat behaaglijker te maken. Het was er ongezellig koud. Als we bijv. om een kan kraanwater vroegen, dan was de eerste reactie dat ze geen waterkannen hadden. Een tweede keer reageerde ze gewoon niet. Soep smakeloos, vissoort uit de supermarkt, die we niet hebben opgegeten. Aardappelvariaties waren ook niet vers en te zout. Groenten ook niet vers en smakeloos. Een toetje moest apart besteld worden en was veel te duur net zoals de dranken. Voor deze WOW deal/prijs kun je overal eten en zeker lekkerder. Hier gaan we zeker niet meer terug.

4. Gisteravond wow deal gehad, we dachten dat dit restaurant wat exclusiever was, tenminste dat hadden wij ons voorgesteld, dit viel wat tegen. Het eten was voor dit geld goed, maar de prijs van de drank was echt te gek. Als je dan achter de bar kijkt en ziet dat de frisdrank allemaal huis merken zijn uit de goedkopere supermarkt.. Ook geen rekening gehad of gezien.

5. Gisteravond hebben ook wij van een wow-deal mogen genieten in dit restaurant. De sfeer is erg goed en ook de service staat merkbaar hoog in het vaandel. Dit alles in combinatie met al die heerlijke gerechten maakte het voor ons een onvergetelijke avond! Wat een kwaliteit. Kortom: we hebben ontzettend genoten en dit is zeker voor herhaling vatbaar. Wij kunnen het iedereen aanraden. En de prijs/kwaliteit verhouding is naar onze mening prima in orde. Wij zijn in verschillende restaurants geweest, maar dit is één van de weinige restaurants waar aan alles wordt gedacht. Wij kunnen dan ook geen minpunten benoemen. Alleen maar complimenten voor de kok en de bediening!

6. Gisteren hebben we met een wowdeal met 4 personen hier voortreffelijk gegeten. De bediening was heel erg aardig en vriendelijk en het eten was overheerlijk voor die prijs.
    Een paar minpuntjes wil ik toch nog noemen, waarschijnlijk dat hier in de toekomst aan gewerkt kan worden, n.l.:
    1. bij zo'n heerlijk verrassingsdiner behoren toch minstens stoffen servetten;
    2. de rekening werd aan het einde niet gepresenteerd, alleen het bedrag werd genoemd.Toen wij vroegen wat de prijs van het bier en de wijn was, schrokken wij toch wel even;
    3. Wij hebben vaker in een sterrenrestaurant of een 4-sterrenhotel gegeten, waar de huiswijn echt geen € 4.50 kost, dit vonden wij schandalig duur, overigens de prijs van een pilsje € 2.50 kon ons ook niet echt bekoren. Waarschijnlijk omdat wij een wowdeal hadden, werd de prijs van de drank extra opgevoerd, terwijl dit aan het eten absoluut niet was te merken. Jammer!!!

7. fam Peters

Van de brunch wisten we al dat die heel goed was bij Carrefour.
    Vier gangen diner was heel erg lekker, het eten zag er prachtig uit en smaakte uitstekend.
    Heerlijke prosecco en wijnen. Gastvrouw is erg attent.

8. Bart Janssen

Al vaak gaan eten in dit gezellige restaurant, zeer goede bediening, lekkere wijnen, grote porties, heerlijk van smaak.
    Voor ons telkens weer een feest, als we hier zijn geweest !

Eén vorige recensie
  9. Familie's F. J. en N.

Het restaurant van Lion is sfeervol en gezellig ingericht.
    Buiten was het winters weer en binnen lekker warm.
    De biefstuk en de scholfillets smolten op de tong: heerlijk!
    Een lekkere wijn erbij, prettige bediening en veel genietende mensen om ons heen.
    Bij de afsluitende geurige koffie nog een huisgemaakt appelgebakje, kortom: genoten!
    Bedankt Lion, Marc en personeel en tot ziens.

10. vriendengroepje

Wij hebben heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant. Het personeel is vriendelijk en geïnteresseerd naar de gasten toe.
    Wij komen zeker nog eens terug.

11. Niet echt genoten van een avond uiteten bij Carrefour. Het eten was te gaar en zat weinig smaak aan. Temperatuur binnen was erg koud, het werd maar niet warm binnen (verwarming stond wel aan, maar het was onbehaaglijk binnen). Sfeer kwam er bij ons vanwege de kou niet echt in. Iedereen rilde van de kou en hield het bij warme drankjes (die weer lauw waren en we teruggestuurd hebben omdat lauwe koffie en thee niet echt lekker is).
    Eigenaresse dacht niet mee naar oplossing en reageerde nogal nors en kortaf.
    Nagerechten waren erg duur (meer dan 7 euro voor een bolletje ijs met wat slagroom).
    Hier komen wij in ieder geval niet meer terug!

12. Afgelopen zondag van een voortreffelijke brunch genoten bij Lion. We hebben net als anders heerlijk gegeten.
    Volop keuze in allerlei soorten vlees en vis.
    De sfeer was als vanouds. Wij hebben een gezellige en heerlijke zondag gehad. Lion en personeel bedankt voor alles en tot een volgende keer

13. Fred van Baekel

Wij waren 30 jaar getrouwd en hebben hier met een gezelschap van 8 personen gegeten.
    Ik kan niet anders zeggen dan dat wij hier heerlijk hebben gegeten. de sfeer en gastvrijheid hebben wij als zeer prettig ervaren.
    wij komen hier zeker nog eens terug!

14. Wij hebben recent de buffetavond bezocht.
    Veel enorm tegen! De soep smakeloos.
    Verschillende soorten vis als voorgerecht geserveerd met salades die ik zo in de supermarkt koop. Het hoofdgerecht, enkele soorten vlees/ hazepeper was helaas niet warm.
    Een nagerecht zit er niet bij en kun je op de kaart uitzoeken en apart betalen. Een schandalig bedrag voor een klein toetje.
    Wij dronken met verschillende mensen rode wijn en kregen dit in erg kleine glazen (kleiner dan witte wijn glazen) en betaalden de hoofdprijs.
    In het restaurant was het erg koud. De sfeer was het enige wat goed was.
    Voor ons, als trouwe klant van Le Carrefour, helaas een koude douche en gaan ook op zoek naar een ander restaurant! Jammer, maar voor deze prijs kun je overal eten en zeker lekkerder!!!!

15. We bezochten dit restaurant op een vrijdagavond (zonder reservering). Ambiance is aardig, er hing echter wel een soort rioollucht m.n. in garderobe maar ook (in mindere mate) in het restaurant zelf (althans waar wij zaten). Als voorgerecht hadden we wildsoep en uiensoep. De wildsoep was lekker, de uiensoep beduidend minder: te zout en op basis bouillon met een smaak lijkend op varkensgehakt. Als hoofdgerecht fazant met bospaddestoelensaus en hertenbiefstuk in rode wijnsaus. Beide waren wat te hard gebakken en fazant daardoor wat taai. De aardappelkroketjes hadden een hoog snackbar-gehalte, de frites was lekker, de gebakken aardappeltjes erg zout. De gekookte groenten waren vlak van smaak. De huiswijn smaakte prima. Desondanks hadden we meer verwacht, zeker gezien de prijsklasse van dit restaurant.

16. Geweldig! Heerlijk eten, ongelofelijke service, erg mooi ingericht, het eten is heerlijk en bovenal is het eten er heerlijk! ;-)

Super restaurant waar mijn familie, vrienden en ik zeker nog heel erg vaak langs zullen komen!

17. Anja Timmermans

Hallo Wiek en Lion,

Afgelopen vrijdag hebben we onze bruiloft bij jullie gevierd. Het was een geweldig feest met uitstekende service. Het eten was overheerlijk en meer dan voldoende keuze. We hebben veel complimenten ontvangen van onze gasten. Een uitstekende locatie om een bruiloft te vieren aangezien er een goede sfeer is.

Groetjes.

Roel en Anja Timmermans.

18. peter scheijvens

een heerlijk avondje met familie in een zeer gezellig resaurant met lekker eten geserveerd door attent personeel en een prima kok en gastvrouw. wat wil je nog meer!!!!!

19. Laatst gebruik gemaakt van het vrijdag-avond buffet.
    ONGELOFELIJK wat lekker !!! Hier weten ze wat lekker eten betekend !!

20. Franca zegers

We zijn er al diverse keren geweest,en kunnen niet één minpuntje opnoemen.Het eten is erg goed, de bediening vriendelijk en gastvrij.

21. Geweldig

22. Prima en gezellig restaurant waar je heerlijk kunt eten. Bediening is altijd even vriendelijk