Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in IJzendijke verdeeld zijn.

Lekker eten en heel vriendelijke bediening. Een aanrader!

Heerlijke biefstuk.
    Goed wijnadvies.

Jan-Peter

Eten en drinken van goede norm.
    Sfeer op terras.
    Dienster kan vriendelijker.
    Prijs in verhouding met kwaliteit

de clercq maria

Heel tevreden… lekker gegeten. Aangenaam zitten op het terras. Vriendelijke bediening… prijs kwaliteit uitstekend!

Zeer aangename bediening en een sfeervolle omgeving.
    En het eten zeer lekker kortom zeker de moeite waard om daar te gaan eten!👌

Super gegeten met een geweldige sfeer, bediening was ook top

Ongelofelijk lekkere keuken en een schitterend kader om te zitten. Vriendelijkheid ten top. Zou dit restaurant aan iedereen aanbevelen. Mooie menukaart, kortom een parel op de markt van IJzendijke in Zeeuws Vlaanderen.

le grand Heelsum

Twee keer heerlijk gegeten. Mooie tent en vriendelijk personeel.

Vanavond geweest. 3 kwartier staan wachten, vervolgens half uur gewacht op eten. Was wel kermis maar toch. Zorg dat je personeel genoeg hebt staan op zulke dagen. Was vrij chaotisch. En wij waren niet de enige die het vonden.

Over dit restaurant kan ik niks anders zeggen dan FANTASTISCH! Ik ben er een paar weken geleden met mijn vriend gaan eten en hadden allebei het menu (echt een aanrader!). Een zeer vriendelijke gastvrouw een een zeer vriendelijke chefkok die zelf ook even aan tafel kwam vragen of alles naar wens was! Goede prijs kwaliteit verhouding en een prachtige locatie. Ik kom er zeer zeker nog eens terug!

Mandy Brouwers

Mandy

M. Dieleman

De eigenaar/gastheer was ronduit onbeschoft, wat jammer is gezien het zeker lekkere eten en de leuke aankleding van het restaurant.

Wij zullen dit restaurant niet opnieuw bezoeken en zeker niet aanraden.

Menno en Rob

Vanavond ons 12 jarig samen zijn met een heerlijk etentje gevierd in dit gezellige restaurant. Eten bij Linda en Eric is altijd een feestje, gezellige sfeer, gastvrije ontvangst en een fantastische keuken. Van ons krijgen zij een dikke tien! Een absolute aanrader!!

eduard de blaker

Zeker de moeite waard. Goede, vriendelijke bediening. Als een gerecht anders op de kaart staat, bijvoorbeeld je wilt een andere saus of een toetje tijdens het hoofdgerecht, dan zijn ze niet moeilijk en passen ze het gerecht aan naar wens. Zeker voor herhaling vatbaar.

Favoriete restaurant van mij en mijn vriendin. Echt super lekker. Kosten noch moeite worden gespaard om het ons naar de zin te maken. Favorieten van ons: scampi's van het huis, biologische biefstuk rode wijnsaus (niet op kaart, maar doen ze wel als je het vraagt deze combinatie) en zalm la marmite. Smullen!

Brian van den Berk

Heel lekker gegeten een tijdje geleden. Zeer gastvrij ontvangen. Mooi interieur en geweldige sfeer. De gastvrouw komt een paar keer aan tafel om te vragen hoe de avond bevalt en of de gerechten in de smaak vallen. Je kan er genieten van lekkere streek producten. Kortom: de moeite waard om heen te gaan.

Vanavond weer heerlijk gegeten bij La Marmite. Wij komen daar regelmatig, het is echt ons restaurant geworden. De kwaliteit prijs verhouding gewoon geweldig. Heerlijk eten, mooi opgemaakt, want het oog wil ook wat. Je kan er kiezen van de kaart of uit het keuze menu. Er is voor elk wat wils, vlees, vis, vegetarisch... Je kunt er op het gemakje zitten, gezellige sfeer en het personeel is ook vriendelijk. De gastvrouw komt ff langs en op het eind van de avond, komt de kok een rondje maken om te vragen of het allemaal gesmaakt heeft. Dus al met al een voor ons geweldig restaurant...

Greta Roets

Gewapend met kortingsbon van 15€ vertrokken. Mooi uitziende menu kaart met wildmenu het water stond ons al in de mond. Het eten werd zeer mooi gepresenteerd, maar er zat nergens smaak in dat vonden we zeer jammer. Ook de huiswijn (Chili) was op zijn zachtst uitgedrukt van bedenkelijke kwaliteit. De paté in het voorgerecht: 2 soorten smaakten eender en waren zeker niet vers. Misschien geen kortingsbon geven en verse ingrediënten gebruiken.

Gisteravond voor de 2e keer gegeten bij delaussanne, nu voor de restaurantweek en weer onze complimenten voor de kok uitstekende keuze en combinaties. Ik carpaccio, vorige keer de soep, en wederom uit de kunst. Mooi mals vlees en top op smaak. Mijn vriend st.jacobsschelp op pompoenpuree, fantastisch van smaak, kabeljauw op bedje van zuurkool zalig, bosduif met herfstgroente tongstrelend, dessert heerlijk. Met andere woorden voor herhaling vatbaar. Bedankt voor het heerlijke eten en de gezellige entourage.

Was hier met vrienden 29 november voor de A.H. aanbieding. Het pand is prachtig en ook binnen is de sfeer prima. Maar juist bij zo'n restaurant verwacht men toch een persoonlijke benadering, dus een welkom, aannemen van de jassen en begeleiding naar de tafel. Wij werden naar boven gestuurd, heel onpersoonlijk. De bediening aan tafel was ook niet echt bijzonder. Het eten was goed maar niet echt top.

Wat een slechte ervaring. Twee uur op ons eten moeten wachten... lauwe soep, taai vlees en de vis was niet smaakvol. Dessert erg duur en niet lekker. Was net gele vla met droog koekje. En tenslotte een peperdure rekening... 8,50 euro voor een fles water. Wij komen hier nooit meer!

Alex van Pamelen

Super gegeten. Ga zo door, we komen zeker nog eens terug.

Gea / Rien

Afgelopen zaterdag hebben wij er gegeten en het was er ontzettend gezellig, sfeervol, nette bediening, heel goed gegeten. Kortom een aanrader.
    De gastheer en gastvrouw deden er alles aan om de gasten het naar de zin te maken. Zeker de moeite waard om terug te komen.