Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in IJsselstein verdeeld zijn.

1. Bizar beroerde bediening, om verdrietig van te worden. Helaas zo erg, dat we een klacht sturen naar 'het hoofdkantoor' zoals mevrouw het noemde, toen wij onze teleurstelling kenbaar maakten.

2. Chinees-Indisch IJsselstein

Estell Mol

Erg vriendelijke mensen!!! Prima service, zelfs na sluitingstijd keuken..

3. Slechte ervaring, duurde veel langer dan de afgesproken tijd, broodje warm vlees was behoorlijk vet en soppig en broodje hamburger was niet eetbaar zie foto.
    Helaas geen reactie van Jannis na contact te hebben gehad.

2,4
  4. Altijd zeer goed en stabiel van kwaliteit. Wij rijden er graag een stuk voor om!

5. Heerlijk uit eten geweest met partner, nog wel op de oude locatie .

Vriendelijke bediening die weet waarvoor de bediening bedoelt is, zeer goede indruk en verstand van gasten te bedienen!

De sfeer was erg aangenaam.

Het eten was zeer goed, salade lekker fris vlees sappig en medium zoals vooraf is besproken met de gastdame.

Kortom een ondernemer die zijn vak goed begrijpt!

Kom zeker nog eens terug bij jullie.

6. Recentelijk een patat gyros groot met tzatziki saus besteld via de jannis website en zelf opgehaald.
    Helemaal tip top en goed van smaak, zacht vlees met goed gebakken patat wat echt niet vet was.

Kortom zeer tevreden en ik kom gauw weer langs!

7. Vrijdag net voor 19.00 naar binnen gelopen voor een pitah gyros...
    Gezien de andere positieve ervaringen zou het de moeite waard moeten zijn.
    Na lang wachten mijn broodje gekregen, allereerst vreemd dat je je saus extra moet betalen op je pita!?
    De verrassing kwam later, pita werd aan tafel gebracht in een warmhoudbakje waar men hamburgers in warmhoudt. Een hele berg paprikapoeder waardoor je het vlees niet meer goed proeft, het vlees is warm en gaar, maar niet lekker knapperig gegrild. Een krokant (oud) shoarmabroodje i.p.v. een verse pita. Daarnaast zat er in plaats van folie een koffiefilter (ja, een heus bruin papieren koffiefilter) om het al veel te kleine broodje :-(
    Dit ga je toch niet menen?

Gedesillusioneerd maar weggelopen om bij elders een heerlijk vers gebakken frietje te halen. Want bij Jannis zien ze mij nooit weer.

Resumé; duurde lang! Extra betalen voor saus die standaard op je pita hoort!
    En hoe serveert Jannis je pita? In een bruin papieren koffiefilter, heus??

Jullie moeten je schamen!

1,7
  8. Eten redelijk tot goed, alleen is het heel erg rumoerig als het vol zit en kan je niet normaal met elkaar praten. Heel aardige bediening,

9. Chinees-Indisch IJsselstein

Eric Wessel

Fijne charmante bediening. Lekker gegeten, beter!!

10. Super gezellig leuke bediening gastvrij lekker eten echt een aanrader!

11. Zeer slecht, eten oké, maar service kan ik het niet noemen

12. joop tukker

in eerste instantie hadden wij niet gereserveerd, kregen een tafeltje omdat het nog niet vol was, later bleek dat onze naam niet goed was doorgekomen, jammer. Maar heerlijk gegeten.

13. Afgelopen zaterdag met 6 personen wezen dineren, heerlijk gerechten, mooie wijnen en fijn bediening, al met al een top avond

14. A v schaik

Heerlijk gegeten!
    Wij vinden het altijd een knus restaurant met aardig personeel.
    En ook belangrijk, makkelijk parkeren.

15. Heerlijk eten in een fijne omgeving met vriendelijke en leuke bediening!!

16. Marian Timmer

Nette zaak, je word keurig geholpen en ze hebben heerlijke spullen, wij halen minstens 1 keer in de week wat bij de jongens, heerlijke patat, heerlijke shoarma, goed gevulde broodjes!
    En hele goeie service!
    Ik geef ze een 10 voor hun kwaliteit!
    Gr Marian

17. Chinees-Indisch IJsselstein

Teunis

Goede kwaliteit en super aardige bedening.

18. Mediterraans IJsselstein

Gera matton

Aparte lekkere gerechten. Vriendelijke bediening en heel sfeervol ingericht. Heerlijk avondje uit !

19. Mediterraans IJsselstein

Carola Bol

Wij hebben heerlijk gegeten bij Stafili.
    De bediening was prima. Goede prijs kwaliteit verhouding.
    Vooraf de prosciutto met spinazie was heerlijk. De risotto met kip was heerlijk van smaak, voor mij wat teveel kip. En ook het toetje smaakte goed (walnotentaartje).

20. Kom hier graag als ik tijd heb voor een relaxte lunch buiten de deur. Het lekkerste broodje van IJsselstein: warme Italiaanse-bol belegd met osseworst en meer... Apart from this highlight, diner en borrelhapje ook altijd lekker!

21. Eric Fernhout

22. Was er alweer een tijdje niet meer geweest, maar wat is 't mooi geworden boven en wat zit je dan op een top lokatie heerlijk te eten als je ook nog eens uit zoveel goede wijnen kan kiezen.

23. Eric Fernhout

24. Ik dacht tot een paar weken geleden nog je hier alleen Surinaams kan eten, maar dit pareltje in IJsselstein heeft ook echt heerlijke en vooral Indiaase gerechten; SUPER! Hoeven we niet meer naar A'dam of Breda om te genieten van mijn favoriete wereldkeuken.

25. Eric Fernhout

26. Mooie locatie. Het eten was erg goed! Via groupon 5 gangen diner, heerlijke smaken in prachtige kleuren. Maar.. de bediening is zeer matig. Het was erg druk en de drankjes worden dan echt vergeten, je moet zelf gaan vragen of je nog wat te drinken mag, bediening is amicaal.

27. Mediterraans IJsselstein
  28. Verschillende keren heerlijk gegeten. Hartelijke ontvangst, fantastisch eten, meer dan voldoende en persoonlijke aandacht. Een restaurant om steeds naar terug te gaan!

29. Vandaag met een opgewekt gezicht en een lege buik, vol enthousiasme op weg naar de griek in IJsselstein. Helaas stonden we na 1 uur met teneergeslagen gezichtjes weer buiten. Reden:
    De helft van de bestelling werd niet gebracht
    Kip te droog
    Champignonsaus met paprika en uien smaakloos.
    Patat niet gaar
    1 eetlepel Tzatziki bij het hoofdgerecht serveren. Dat is nooit genoeg. "Wat hun uitgangspunt natuurlijk is". Bestel bij, en je mag gelijk 3,50 extra afrekenen (smerige truc)
    Verzoek voor extra pittigheid. Nooit gebeurd.

Topje van de ijsberg: Je meld dit en er wordt totaal geen empathie getoond. Nee ze houden hun mond dicht en willen natuurlijk zo snel mogelijk je pinpas zien. Dat was een gezellige Griekse avond bij Olympus IJsselstein.

30. Heerlijk gegeten bij Sunita. Eerste keer bij een Surinaams/Indiaas restaurant en is erg goed bevallen. Goede uitleg over de gerechten en een gezellig sfeertje. Een aanrader.