Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in IJsselstein verdeeld zijn.

1. M. Smits

- mooie locatie
    - menukaart: 3 hoofdgerechten: 1 vegetarisch, 1 vis- en 1 vleesgerecht; zéér aan de prijs.
    - 2 van de 3 hoofdgerechten bevatten truffel; lastig als je dat niet lust.
    - na bestelling bleek: vegetarisch gerecht was er niet! Dat behoor je van tevoren te melden! Alternatief: risotto. ??
    - bij opdienen bleek: geen paling meer ; daarvoor in de plaats gamba's : helaas kon één van ons gamba's niet verdragen. Behoort ook van te voren vermeld te worden.
    - kwaliteit gerechten verder uitstekend.
    - bij bestellen van een kleine portie frites: blijkt 4,95 euro.....
    - bediening matig;  wijn wordt te laat geserveerd: als hoofdgerecht nagenoeg op is
    - prijs zeer / te hoog

2. Kimara

3. Ze geven je een heerlijk en eerlijke service, het eten is de lekkerste sushi die ik ken… Echt een aanrader.

4. Obed Broersma

5. John jongerius

Vandaag oliebollen gekocht. Echt niet normaal zo slecht; wat een vieze smaak; leek wel naar gebakken vis te smaken. En dat voor 1,30 per stuk.

6. Eelco Westbroek

7. Mia

Allereerst was het 5 gangen diner erg lekker. Waar we wel heel teleurgesteld over waren dat we online om 17 uur hadden geboekt met een bevestiging maar de keuken ging pas 17.30 van start dus moet je de tijd volbrengen met drinken wat extra inkomsten opleverde.
    Wat helemaal onze verbazing heeft opgewekt dat we gevraagd werden of we er patat bij wilden en 3.95 moesten aftekenen voor handje patat. Ze hebben gedaan alsof het bij de 5 gangen hoorden maar niet vermeld dat het extra was. Jammer dat maakte het dat je niet meer daar heen gaat. Wij vonden het ongepast

8. Chinees-Indisch IJsselstein

Eten afgehaald.
    Combinatiegerechten 3 keuzes en Ossehaas met uien. Alle gerechten vonden wij lekker.
    Vooral de mihoen vinden wij lekkerder dan van menig ander chinees restaurant.

9. 2× na bestellen geprobeert te bellen tot 2× toe voicemail slecht bereikbaar dus was voor mij de eerste en gelijk ook de allerlaatste keer dat ik hier heb besteld.

10. Chinees-Indisch IJsselstein

Christine Kilian

Eten werd laat gebracht, moest nog een keer tussendoor bellen om te vragen waar de bestelling bleef. Eten was niet bijzonder warm. Vleesgerecht Ritja besteld, het leek meer vegetarisch door het lage vleesgehalte. Verder is het eten wel goed maar ik ga absoluut niet meer bestellen.

5,5
  11. Chinees-Indisch IJsselstein

Ester Hopman

Eten werd te laat gebracht, was koud en de nasi én bami ontbrak.
    Die werden nabezorgd.
    Tegen die tijd was alles nog kouder en ook de nabezorgde nasi en bami was niet warm.

1,1
  12. Mediterraans IJsselstein

Geweldige service en lekker eten.

13. Chinees-Indisch IJsselstein

Willemijn

Vandaag om half 6 besteld voor een bestelling. We konden het kwart voor 7 ophalen. Toen we aankwamen zagen we al dat het een puinhoop was en een hoop boze lang wachtende mensen. Meer als een uur later dan gezegd kregen we onze bestelling. Tijdens het wachten veel mensen zien komen die al heel lang op bezorging zaten te wachten, mensen met verkeerde bestellingen, mensen met vergeten dingen. Wat een drama! Ik heb de mensen achter de balie geen 1x sorry horen zeggen tegen de klanten, echt schande. Bij thuiskomst was het ook nog eens lauw/koud. Nooit meer voor ons!

2,3
  14. sonja

15. Drukke werkmiddag achter de rug snel eten besteld wat in 16:30 geleverd word. Snel naar huis rijden wachten op eten zodat ik snel weg kon om mijn concert te halen.
    Ondertussen kreeg sms’je dat de bestelling on 16:50 aan komt. Oké dat is heel vervelend want moest rond 17:00 weg, dan neem ik het eten maar mee.
    Eenmaal 16:50 werd ik gebeld, de bezorger moest nog terug komen van de vorige bestelling en dan zou ze mijn kant op komen.
    Duidelijk gezegd dat ik hier niet blij mee ben want ik moet weg. Eten zou om 16:30 al komen.
    Ja sorry mevr ze is er over 10 min.
    10 Min later, nog steeds geen eten. 17:15 Nog steeds geen eten en ondertussen hang ik voor de 3e keer aan de telefoon en nu goed boos en dat ik compensatie wil omdat het te laat is en omdat ik te laat kom.
    Afgesproken dat ze mij de volgende dag bellen.

17:20 Mijn eten is er eindelijk wij met het eten de auto in om snel naar treinstation te gaan om vervolgens daar achter te komen dat de crispy box niet (meer) crispy is. En dat de pokebowls veel te vol zitten met rijst en zo goed als geen groente. En dan ook nog eens niet de juiste samenstelling die ik had aangegeven. Teriyaki saus? Was niet te bekennen. Op de foto is de pokebowl te zien zoals ik het kreeg.

Besloten dat ik met openingstijd bel(niemand neemt op) ik rij naar de zaak staat er een jongen die de telefoon niet op neemt omdat hij niet goed Nederlands spreekt(nou echt top geregeld dus NOT)
    telefoonnr gekregen van zijn baas(denk ik) het verhaal uit gelegd en dat ik geld terug wilt omdat ik geen 50 euro ga betalen voor deze service en eten. Ik zou die dag nog gebeld worden. Ik word niet gebeld. Ik bel die avond de zaak, meisje neemt op zegt dat hij binnen 15 binnen komt het dan gaat overleggen en mij dan terug gaat bellen. JE RAAD HET NOOIT! Ik word nooit gebeld.
    Hopelijk hoor ik snel iets van thuisbezorgd zelf want ik ga hier echt geen 50 euro voor betalen. (Edit thuisbezorgd mag je geld terug niet terug geven als eigenaar niet akkoord gaat)

na tientallen keren te bellen eindelijk soort van antwoord. Ik zou mijn bestelling opnieuw krijgen, mits ik mijn review van thuisbezorgd en Google aanpas naar positief. Eerste instantie wou ik mee werken maar bij thuisbezorgd kan je het niet aanpassen dus ik kreeg natuurlijk niets meer te horen van de gozer.

Dus nu heb ik toch mijn review aangepast maar niet naar zijn zin. Want eigenlijk moet deze zaak niet bestaan. In iedergeval niet met hem als eigenaar.

16. Sjenna

17. Mediterraans IJsselstein

Joke Van Bemmel

Wat geweldig dat we jullie ontdekt hebben geweldig lekker gegeten heerlijk mals vlees top zaziki goede en gezellige bediening wij komen terug bedankt. Joke.

18. Gezellig restaurant. Moesten lang wachten en porties zijn smaakvol maar ontzettend klein. Frites moet apart bij besteld worden.
    Niet voor herhaling.

19. Gezellige zaak op mooie locatie. Vriendelijke mensen. En eten verzorgd en lekker. Maar eet van tevoren even iets want het zijn belachelijk kleine porties. Je moet het echt hebben van het brood en de frietjes (apart bij bestellen).

20. Bestelling 18.15 gedaan online. Betaald, krijg ik een mail dat het 19.35! geleverd wordt. Pffff fastfood? Maar 19.45 nog niks gebracht. Gebeld, zwak excuus gekregen maar ze moesten nog weg rijden daar. Uiteindelijk komen ze om 20.00 aanzetten. Het is dat ik al betaald had maar anders hadden ze bestelling niet hoeven brengen. Eten was redelijk. Vond het erg zout.
    Voor mij geen Jannis meer na deze ervaring.

21. Laura benschop

Erg gezellig, volop genoten.

22. Vriendelijke, niet opdringerige bediening. Heerlijke voorgerechten. Hoofdgerecht lam is aan de kleine kant, amper saus/jus over het vlees, weinig groenten... En dan moet je voor frites voor 2 personen nog EUR 5,00 extra betalen. Hierover een opmerking gemaakt bij de ober. Voor de prijzen die voor de hoofdgerechten gevraagd worden kan de frites er makkelijk zonder bijbetaling bij geserveerd worden. Hoofdgerechten smaakten overigens ook heerlijk!

23. Budding

Hebben voor 45 euro besteld en toch bezorgkosten. Maar na openen van mijn mixed grill, om te huilen, uitgedroogd oud lauw patat (dit is echt opgewarmd) bifteki was helemaal plat en droog, kreeg hem niet eens weg. Was echt een hamburger! De suflaki was klein en vierkant. Gyros ging, heb ik wel zout overheen moeten gooien omdat alles op m'n bord geen smaak had. Dit ben ik van hun niet gewend. Echt balen van mijn 45 euro.

24. Gisteren wilden we om 17.00 een glaasje wijn bestellen met een portie bitterballen. We hadden gezien dat er volgens het mededelingenbord ’s avonds geen diner werd geserveerd ivm een party. Hoewel het nog geen avond was, konden wij geen bitterballen meer bestellen. Wat schetst onze verbazing: 10 minuten later werden er twee schalen gefrituurde hapjes naar een andere tafel gebracht. Wat was het nou voor een moeite geweest nog even een paar bitterballen in het vet te hebben gegooid! Ik geef trouwens voor Service een 4: 8 voor de serveerster die er niks aan kon doen en 0 voor de keuken.

25. Chinees-Indisch IJsselstein

Ik heb vandaag via thuisbezorg een maantijd besteld. Maar wat een deceptie. Eigenlijk heb ik hier geen woorden voor. Ik was echt weer terug in de jaren tachtig, maar dan echt in de vriezer van de jaren 80.. Je kent ze wel, die sateetjes met van die niets zeggende saus. Je hebt meteen de vraag, was dit wel kip??? Tevens krijg je babi met iets??? Ranzig iets met zoete saus die ze met het ei gerecht ook gebruiken. Dit mag echt niet doorgaan als eten. Zelfs de hond liep erom heen. Stop meteen met het aanbieden van dit? eten? Dit kan echt niet. Ik heb maar een boterham gesmeerd met kaas. De maaltijd heeft mijn bord niet gehaald.

26. Mediterraans IJsselstein

Sfeerverlichting bediening prima.
    Inktvis met knoflook smaakte nergens naar. Met een beetje zout geprobeerd er wat van te maken. Met zijn tweeen een schaaltje friet en een schaaltje salade. Mayonaise in een heeeel klein bakje en de knoflook saus bij de mixer grill- was wel voldoende wat hoeveelheid betrof maar alles vleessoorten smakten hetzelfde - ook. Voor 3 euro kon je saus bijbestellen en dat zal wel de bedoeling geweest zijn. De garneringen waren karig- bijvoorbeeld 1 bolletje Griekse tomaten rijst bij 1 van de gerechten - zo ook De visschotel met 1 garnaal en 2 stukjes vis. Had je Tzatziki dan krijg je dat ter grootte van 1 eetlepel erbij.
    Kortom zijn wij ontevreden de prijs-kwaliteitverhouding.

27. Wij hadden om 17:30 sushi besteld. Vervolgens na 2 uur gebeld waar ons eten bleef. Werd er gezegt ja het word nu gemaakt en dan komt het jullie kant op. (Geen excusses niks) vervolgens na een uur nog steeds niks. Weer gebeld en eerst 6 x de voicemail en uiteindelijk werd er opgenomen alsof we vriendinnen waren met heeeeei. En bleek dat ons eten nog steeds niet gemaakt was maar goed het ging echt snel de deur uit. Uiteindelijk om 21:15 ons eten gekregen en het was niet te vreten.

Bestel hier echt nooit meer wat.

1,9
  28. Wat fijn dat jullie NIET mijn bestelling afleveren. Ik wacht al meer dan 2 uur en ik kom in de voicemail uit en thuisbezorgd geeft alleen maar standaard berichtjes.

Dan maar zonder eten naar bed. Bedankt joh dat jullie nog niet eens het fatsoen hebben iets te laten horen...

29. Altijd lekkere friet, nette prijzen en altijd vriendelijke bediening die hard werkt. Heb al vaker iets extra's gekregen bij een grotere bestelling. Gewoon prima tent om lekkere frietjes te halen.

30. Ik heb op 05-04 om 17:00 een bestelling geplaats voor 21:30.
    Maar op 21:30 geen bestelling en ik belden het restaurant het was druk dus het ging net de deur uit.
    Om 22:30 was het er nog niet, dus ik bel weer en ze ging de bezorger bellen en ik kreeg de leidinggevende aan de telefoon. Om 23:00 was het er nog niet dus ik weer bellen, maar de telefoon werd niet opgenomen. Om 23:15 kwam de bezorger, maar inmiddels had ik al gegeten dus ik heb de bestelling geweigerd.
    07-04 belden ik om mij geld terug te laten storten, maar hij zei dat het heel druk was omdat het Pasen was, dus ik dacht “ja kan gebeuren”. Ik zei laat het morgen (18:30) dan bezorgen iedereen kan fouten maken.
    08-04 om 18:30 had ik nog geen bericht gehad, dus ik bellen. Zij zei: “ja het gaat nu de deur uit”. Oke ik wacht wel ff, maar het is nu 20:15 net gebeld maar de bestelling was niet door gekomen zeiden ze en de keuken was dicht
    Ik geef u een tip BESTEL HIER NIET