Marnemoende in IJsselstein

Bezorgrestaurants in de buurt van Marnemoende

Online eten bestellen

• Aan het water
  7. Betalen pin

ma Gesloten
di 11:00 - 21:30

Het eindcijfer is 7. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1193360017 70
1204352226 57
1391219791 73
1402212000 74
1413204210 74
1424196420 72
1622056194 62

1. Mia 13 punten

Allereerst was het 5 gangen diner erg lekker. Waar we wel heel teleurgesteld over waren dat we online om 17 uur hadden geboekt met een bevestiging maar de keuken ging pas 17.30 van start dus moet je de tijd volbrengen met drinken wat extra inkomsten opleverde.
    Wat helemaal onze verbazing heeft opgewekt dat we gevraagd werden of we er patat bij wilden en 3.95 moesten aftekenen voor handje patat. Ze hebben gedaan alsof het bij de 5 gangen hoorden maar niet vermeld dat het extra was. Jammer dat maakte het dat je niet meer daar heen gaat. Wij vonden het ongepast

2. Gisteren wilden we om 17.00 een glaasje wijn bestellen met een portie bitterballen. We hadden gezien dat er volgens het mededelingenbord ’s avonds geen diner werd geserveerd ivm een party. Hoewel het nog geen avond was, konden wij geen bitterballen meer bestellen. Wat schetst onze verbazing: 10 minuten later werden er twee schalen gefrituurde hapjes naar een andere tafel gebracht. Wat was het nou voor een moeite geweest nog even een paar bitterballen in het vet te hebben gegooid! Ik geef trouwens voor Service een 4: 8 voor de serveerster die er niks aan kon doen en 0 voor de keuken.

3. Wij komen al jaar en dag bij Marnemoende en tot op heden altijd netjes en goed behandeld maar daar heeft een of andere snotneus die in de bediening werkt voorgoed verandering in gebracht.

Na aankomst netjes onze gegevens doorgegeven waarna we de keuze hadden tussen twee plekjes: beide vol in de zon. Wij besloten om nog even te wachten op een plekje in de schaduw en gingen aan de zijkant zitten op een bankje. Na een tijdje kwam er een plekje vrij maar op hetzelfde moment kwamen er nieuwe klanten binnen die ook aan dezelfde tafel wilden zitten. Aangegeven dat wij al enige tijd aan het wachten waren. In plaats van dat de eerdergenoemde snotneus uit de bediening een passende oplossing ging zoeken gaf hij gelijk aan niet in discussie te willen gaan en hij verzocht ons om te vertrekken. Honds brutaal en totaal geen visitekaartje voor het bedrijf. Nooit gehoord van de uitspraak: ‘Klant is koning.’ Dit soort types kunnen je bedrijf ten gronde brengen! Bah!

4. Tanja Lappain

Gisteren hebben we in Rivers Marnemoende de bruiloft van onze zoon bijgewoond. We waren nog niet eerder in Marnemoende geweest, maar het zal zeker niet de laatste keer zijn dat we hier waren. Wat een prachtige, sfeervolle locatie! Het eten was heerlijk. Niet in de laatste plaats de complimenten aan het personeel, dat buitengewoon attent, voorkomend en vriendelijk was. Dit alles heeft het tot een onvergetelijke dag gemaakt. Bedankt, Marnemoende!!

5. Afgelopen zaterdag met 6 personen wezen dineren, heerlijk gerechten, mooie wijnen en fijn bediening, al met al een top avond

6. Was er alweer een tijdje niet meer geweest, maar wat is 't mooi geworden boven en wat zit je dan op een top lokatie heerlijk te eten als je ook nog eens uit zoveel goede wijnen kan kiezen.

7. Mooie locatie. Het eten was erg goed! Via groupon 5 gangen diner, heerlijke smaken in prachtige kleuren. Maar.. de bediening is zeer matig. Het was erg druk en de drankjes worden dan echt vergeten, je moet zelf gaan vragen of je nog wat te drinken mag, bediening is amicaal.

8. Mijn ervaring is hier altijd het zelfde. Goed eten en zeker niet duur voor wat je allemaal krijgt. Fijne bediening en heerlijke wijnen. Wat allemaal uit de keuken komt, is altijd even goed en smaakvol. Wij blijven komen op deze unieke locatie!

9. Ulrich Pohlert

Een aanfluiting. Kom nooit meer in dit restaurant ondanks de prachtige lokatie. Met 36 personen gedineerd vanwege mijn afscheid i.v.m. pensioenering. Ondanks schriftelijke afspraken heeft dit restaurant mijn feest helemaal verpest door zich niet te houden aan de per mail gemaakte afspraken.

De gerechten werden niet culinair geserveerd. Het afgesproken keuzemenu voor het tussengerecht was er niet, ook niet vermeld op de kaarten op de tafels. Entrecote werd niet opgediend zoals ik gewend was bij een eerder bezoek. Een stuk vlees vol vet en zeer amateuristisch neergekwakt op het bord. Sommige bezoekers worstelden met het stuk vlees dat niet mals was. Het dessert was een aanfluiting.

Heb een klacht ingediend maar na 1 week nog niets vernomen, ondanks toezegging dat contact met mij opgenomen zou worden. Nadat ik rappeleerde werd schuld niet erkend, maar kwam men met allerlei smoesjes. Toen ik dreigde met een slechte review, was men bereid telefonisch of persoonlijk de kwestie op te lossen. Op mijn voorstel om schuld te erkennen en mij en al mijn bezoekers excuses aan te bieden voor de slechte gang van zaken op mijn feest van 13 juni, werd niet ingegaan.

Dit restaurant, waar ik voorheen prima heb gegeten en daardoor mijn keuze op viel, had het op mijn feestdag niet waargemaakt. Ik sta bekend als een culinair liefhebber die regelmatig bij gerenormeerde en sterrenrestaurants dineer, daarom schaamde ik me rot voor mijn bezoekers dat Marnemoende er op mijn feestdag een zooitje van gemaakt heeft. Ik en mijn bezoekers hebben genoten van elkaar en van de prachtige lokatie, maar niet van het diner. Mijn gezin zal hier nooit meer terugkomen en mijn bezoekers hoogstwaarschijnlijk ook niet, ondanks de prachtige lokatie.

Gegeten op 13 juni 2015

10. Angelique

11. Hier een menu du Chef geboekt via Groupon. Het is een leuk restaurant aan een jachthaven , midden in de polder rond IJsselstein. Je wordt er netjes ontvangen en naar je plaats gebracht. Op de tafel staat een menu, zodat je weet wat je gaat eten. Je kunt doorgeven als je iets niet lust of mag en dan wordt er een alternatief voor gezocht. Het eten liet niet lang op zich wachten en was van uitmuntende kwaliteit. De smaakcombinaties zijn zeer goed bij elkaar gezocht. Ondanks dat de chef het menu samenstelt en je niet van de kaart eet, hebben we hier een bijzondere dinerervaring gehad. De bediening is alert, maar nooit opdringerig of afwezig. We hebben er een tussengang extra bij genomen. Dit was een uitstekend bereide vis. De (rode) huiswijn is niet bijzonder, maar drinkt makkelijk weg, voor mensen die meer willen is er een wijnarrangement beschikbaar tegen meerprijs. De drie gangen verraste telkens qua smaak en het dessert was een erg lekkere afsluiter.
    Wij gaan hier zeker terug.

12. Doornenbal

Afgelopen zondag wezen eten, een plaatje met de grootste kerstboom van Europa op de achtergrond. Eten super, bediening zeer gastvrij. Voor herhaling vatbaar.

13. Arnold de Haan

14. Heerlijke locatie! Het eten is altijd goed! Maar.. de bediening is zeer matig. Drankjes worden vergeten, je moet zelf gaan vragen of je nog wat te drinken mag, bediening is klungelig.. meerdere tafels gaven aan zeer lang op het drinken te wachten. Jammer!

15. Hier gegeten met een groupon bon, vandaar het hoge cijfer voor de prijs / kwaliteit. Het eten was echt heerlijk en ontzettend mooi opgemaakt op de borden. Het personeel ook supervriendelijk en beleefd. Wij kunnen niet anders zeggen dan dat ze geluisterd hebben naar de wat oudere recensies op deze site. Jammer genoeg was het donker, want anders hadden we ook kunnen genieten van een geweldig uitzicht op deze verassende lokatie.

16. Leuk restaurant, eten was heerlijk, leuk opgediend. Voor mijn hoestbui, kreeg ik water geserveerd, toen ik het vroeg en er werd niets voor gerekend, heel netjes. Wij aten met een groupon voucher. Wij vonden de ober niet bij dit restaurant passen. Geen echte omgangs vormen en popie jopie. Als je zulke mooie gerechten serveert en een bepaalde sfeer uit wiltl ademenen, dan moet de bediening daar bijpassen.
    Wij werden netjes gewaarschuwd dat het glad was en dat was maar goed ook, het bovenste stuk was levensgevaarlijk glad toen wij naar de auto moesten lopen...
    Een fijne avond gehad, ook al ergerden wij ons aan de ober.

17. nettie lemaitre

We hebben hier zondagavond 4 november middels groupon gegeten
    Het eten was heerlijk, met aparte gerechten
    Ook de bediening was prima
    Wij waren meer dan tevreden!!!!

18. We hebben hier in juni 2012 op een warme zomeravond gegeten. Boven (het echte restaurant) zat vol, we konden plaatsnemen op het terras aan het water. Een prachtplek, uitzicht op de Hollandse IJssel, en een erg gezellig terras. Maar wat een amateuristisch personeel!! We bestelden een aperitief - dat vervolgens maar niet kwam. Pas na de vierde keer bestellen (na bijna 3 kwartier) kwam ons drankje. Dus gelijk maar het eten besteld. Toen dat werd opgediend (NB ook nog eens zonder bestek...) viel de portie frietjes om en lag over de hele tafel heen. De ober vroeg of we de frietjes nog wilden (!) maar wij vroegen een nieuwe portie. Deze portie stond naderhand mooi op de rekening.
    OK: een misverstand kan, maar dit zijn wel een heleboel flaters achter elkaar.
    De kok had overigens wel zijn best gedaan, ons vlees was mals, in een smaakvolle saus. De bediening is echter werkelijk rampzalig, vandaar de lage scores. Enorm zonde van zo'n kansrijke ambiance!!

@Marnemoende-uitbaters: geef uw terraspersoneel een cursus horeca-vaardigheden en gastheerschap! Zij zijn immers uw visitekaartje....

1,2
  19. mariël

Vorige week hier gegeten. Het eten is prima, maar het personeel vond ik (op de heren na) onvriendelijk en ongeinteresseerd. Het lijkt alsof ze geen plezier hebben in hun werk. Ik verbeeld mij dat het een aantal jaren geleden veel beter was. Opmerkelijk vond ik dat een van de serveerster niet direct wist wat er op de kaart stond. Ze moest zelf op de kaart kijken om te zien wat ik nu bedoelde. Voor de prijs verwacht ik iets meer service en dat gaat verder dan een jas aannemen en aanreiken bij vertrek. Het zit hem soms in de kleine dingen ......., stukje persoonlijke aandacht.... Verder is dit een schitterende locatie, een aanwinst voor IJsselstein!!

20. Lekker gegeten, gezellige bediening en lekker ontspannend avondje gehad. 4 gangen menu een aanrader, alles op zijn tijd, niet te lang wachten en ook niet te snel. Met zijn 4-en een heerlijk avondje gehad. Zeker 3 uur lekker getafeld in een mooie omgeving. Zomers zal het nog leuker zijn maw we komen zeker terug!

21. Erg mooie locatie en prachtig eten. Bediening is erg wisselend en dat is jammer voor deze mooie plek! Blijf wel komen, maar bediening moet beter!

22. Vorige week bij Marnemoende gegeten. Gekozen voor een 4 gangen verrassingemenu met een bob-wijnarrangement.

Zalig gegeten. Ons favoriete gerecht was de kalfshaas met kalfswang. Super mals. Na het diner nog een lekker kopje thee met keuze uit een groot assortiment bonbons, wat aan tafel geserveerd werd op een rijdend tafeltje. Prachtige lokatie. Een topavond gehad.

23. Hoewel ik onderstaande recencies had gelezen, eigenwijs dat ik was, besloot ik toch eens heerlijk het er van te nemen en hier te lunchen. Afgezien de buitengewoon onvriendelijke bediening zat ik er toch tevreden, want ja: de locatie is prachtig. Maar zelfs die tevredenheid verstoorde men door een terrible lunchgerecht voor te schotelen. Deze man of vrouw die in de keuken werkt, zou zich geen kok mogen noemen. En dat voor die prijs!

Hoewel het uitzicht veel goed maakt, is de sfeer slecht door het slechte personeel dat daar rondloopt.

Een afrader: Slechte bediening, slechte kok, slecht restaurant.

Hopelijk leest het personeel en de eigenaar al deze recensies en neemt het personeel ontslag en verkoopt de eigenaar het restaurant aan iemand die wel weet hoe die een restaurant moet runnen.

24. Afgelopen zaterdag 23-07-2011

Dacht lekker te lunchen dus bestelde de lunch die op de kaart stond. Nog nooit zo slecht gegeten! Het gerecht bestond uit kalfsboullion parmezaanse ham asperge en zeekraal.

Wat kreeg ik.. een flintertje ham, een kwart stukje van een asperge en twee kleine stukjes zeekraal. De kalfsboullion was zo zout dat je alleen maar zout proefde w.s. van een boullion blok.. Daarbij kreeg ik twee hele kleine broodjes. Om te huilen! Dat een kok niet proeft wat hij serveert! Het leek mij op totale desinteresse. Nooit meer daar eten. De serveerster vond het wel meevallen, ook niet bepaald vriendelijke bediening.

1,1
  25. Eerder eens een keer geluncht in Marnemoende. Dat was goed. Gisteren gedineerd met een aantal collega's(7). Dramatisch slecht! We moesten heel lang wachten tussen de gangen en een aantal zaken smaakten ronuit niet lekker. Over smaak valt niet te twisten maar als vier mensen met hetzelfde gerecht dit niet opeten, is er volgens mij iets mis. Dat vond de bediening niet, want men deed er heel luchtig over. Kwam niet heel porfessioneel over. Alles was zo slecht van smaak dat we besloten het er maar niet op te wagen koffie te drinken: dat hebben we allemaal thuis gedaan.

3,7
  26. Vlak voor de kerst hier met vrienden gegeten. De ontvangst en de bediening waren voortreffelijk. Het eten was erg lekker en met zorg bereid. Dit restaurant is een absolute aanrader!

27. gon tijmstra

Kerstdiner 26-09-2009.

Goede ontvangst en mooi gedekte tafel en plaats.

Het 5 gangen diner was zeer smakelijk.

De bediening was erg goed en vriendelijk naar de gasten toe.

Mede door het hele team van Marnemoende een zeer geslaagd kerstdiner. Echt een aanrader om het restaurant een bezoek te brengen.

Met vriendelijke groet,
    Fam. Tijmstra.

28. We kwamen, volgens de chefkok, door de "artiesten ingang" binnen, en hij begeleidde ons naar het restaurant.
    De amuse was verrassend lekker. Ik vond de tonijn erg lekker, mijn man vond zijn voorgerecht oke, (de gefrituurde groenten en paddestoelen).
    De hertebiefstukken waren erg mals en het kruidenkorstje erg lekker, gaf het iets speciaals.
    Ik vond de bediening erg vriendelijk. Het eten kwam snel, we hoefden niet lang te wachten. (we zaten wel dicht bij de keuken, misschien scheelde dat :))
    Het restaurant zelf was sfeervol. Kortom, wij waren zeer tevreden en komen zeker nog eens terug. Dan gaan we wel reserveren, want een plekje bij het raam lijkt me met het uitzicht leuk.

Ps : mijn man miste wel de chocolaatjes bij de koffie.

29. ruud hendriks

Outstanding service. High quality food for very reasonable prices.

Mooie wijnkaart. Op weg naar de eerste ster.

30. Hele gezellige avond gehad. Lekker gegeten, gezellige en goede bediening. Helemaal top!

31. Prima locatie, jammer dat ondanks het beperkte menu ( 3 hoofdgerechten)het toch niet is gelukt om een compleet menu voor te schotelen ( salade en aardappelgarnituur nooit gekregen). Prijs prestatie volledig uit balans. Bedienend personeel heeft zijn best gedaan om eea te compenseren maar ook hier werden bestellingen vergeten. Ook om ons heen ging van alles fout.

Voortaan thuis eten en bij mooi weer daar borrelen.

32. 's Zomers een uitstekend buitenterras om te borrelen. Rijke keus aan borrel happen en zo. Het mooie terras ligt aan het water, waardoor er altijd iets is te zien. Neem een fleece mee, het kan wel waaien in ons kikkerlandje!

33. Mag wel iets bourgondischer.

Ondanks prachtige ligging en mooi terras matige portionering. Voor welgeteld 5 gamba's op een bedje van krulsla betaalde we 9 euro. Je betaalt duidelijk meer voor de prachtige locatie!

Huiswijn was overigens goed.

Heb mijn kritiek doorgegeven aan de bediening. Hoop dat ze hier iets mee doen. Ben niet de enige met deze kritiek.

34. c. schaaij

We wilde eind zomer voor een wijntje s avonds gezellig aanschuiven (op zaterdag), werden we naar buiten gestuurd om op het koude terras met een wijtje weg te waaien! Er waren binnen genoeg lege tafels dus daar lag het niet aan en zien eten doet eten!

Dit vonden we erg jammer en zijn daarna eingelijk niet meer geweest daardoor.

35. zeer leuk restaurant
    de menu's zijn precies genoeg. het is hier niet om je af te laden maar wel voor de kwaliteit.
    ben er ook zomers geweest kun je zo van het terras doorschuiven.
    ook doordeweeks kun je beter reserveren.

36. Pascal Kersten

Dineren slecht bevallen. Heel veel geld, lang wachten, zeer weinig eten. Echt jammer. Rekening inclusief 4 biertjes van de tafel naast ons! Eens, maar nooit weer(dineren)! Wel meerdere keren buiten gelunchd. Ambiance uitstekend, maar ook hier moet je altijd de rekening controlleren. Gaat bijna altijd mis. Beetje jammer. Moet toch verbeterd kunnen worden.

37. Veel geld voor zéér weining eten. Slechtste restaurant van de afgelopen 25 jaar!

2,7
  38. Marjan de Kruijf

Ongelovelijk! We hadden gekozen voor het verrassingsmenu van 4 gangen...Mensenlief.. het was inderdaad een verrassing...Wat weinig zeg! Ongekend! Geen aanrader...Duur en je krijgt er maar weinig voor!

39. Goed, apart en lekker eten, goede uitleg door bediening maar bediening was traag. Ambiance goed, zeker met mooi weer een heerlijke stek.

40. Op een koude zondagmorgenwandeling troffen we het restaurant open aan.Ipv Koffie namen we snert.
    In een mooie soepkop geserveerd met een snee roggebrood besmeert met mosterd en belegd met een plak bacon, zag er goed uit. De snert smaakte niet bijzonder. De smakeloze worst was meegekookt. Verse worst als laatste erbij gevoegd had beter geweest naar onze smaak.

5,9