HappyFood laten bezorgen?

1. Wij wouden graag wat afhalen.
    Paar keer over gebeld maar geen gehoor aan de telefoon, zijn we dus maar langs gegaan om zo de bestelling te plaatsen! Mevrouw kon ons niet eens fatsoenlijk te woord staan en zei gelijk nee kan niet het is te druk en liep zo weer weg?! Blijkt dus dat ze bewust gewoon de telefoon niet opnemen omdat het te druk is?! Slechte service en klantonvriendelijk!!

2. Het eten was smaakvol en van een goede kwaliteit.

De gastvrouw en chefkok gaan zeer onbeschoft met hun personeel om. De gastvrouw tolereert geen feedback en is haar personeel letterlijk aan het commanderen.

De chefkok is zeer gestresst en niet geschikt om in een open keuken te werken.

3. Aan het eten mankeert niets. Maar de eigenaresse waant zichzelf in een sterren restaurant. Personeel word in het bijzijn van de klanten gecorrigeerd. De serveerster tikte per ongeluk met het dienblad tegen een vaas, niks kapot en niks gevallen. De eigenaresse komt er gelijk aan stormen en maakt er een gigantische drama van. En dat ging de hele avond door, en tegen de klanten gedraagt zij zich overdreven vriendelijk. Ik heb nog nooit zo'n asociaal gedrag in een restaurant gezien als daar. Ik hoop dat de serveersters snel ergens anders werk vinden waar ze wel gewaardeerd worden.

4. Anette Lankheet

Gisteren weer heerlijk gegeten! Genoten van het herfstmenu. Alles was weer even lekker. Als extraatje: appelcompote, op smaak gebracht met o.a. een vleugje steranijs. Lekker fris/zoet!

Voor herhaling vatbaar

5. Vandaag uiteten geweest en moet heel eerlijk zeggen we hadden mosselen, vispotje de andere groentesoep en boerensnitsel en het was HEERLIJK.
    Als u lekker wilt uiteten wilt is het een echte aanrader!! Ik ben heel kieskeurig en ik kon niet anders zeggen
    dat het heel lekker was en voor herhaling vatbaar.
    De eigenaresse was heel vriendelijk en goede service.

6. We hebben met 11 personen erg lekker gegeten en de bediening was zeer attent.

7. Lekker gegeten en vriendelijke bediening.

8. We dachten eens de afhaal te proberen bij dit restaurant. Kregen te horen dat de keuken dicht was en toen werd er opgehangen. Dit was om 20 uur. Uurtje later bij de buurman eten opgehaald en zag dat er nog volle tafels zaten. Ze hadden er gewoon geen zin in. Vreemde manier om klanten af te kappen.

9. Uitstekend! Wij waren hier met de Shell tank en dineer aktie. Hebben heerlijk gegeten en genoten van de vriendelijke bediening. Echt een aanrader.

10. In de afgelopen periode hebben we regelmatig bij de Eetalage in Haaksbergen gegeten en gaan er steeds graag weer terug. Zonder uitzondering was het telkens een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. De ontvangst en sfeer is prettig. De uitleg is duidelijk. De bediening verloopt vlot en keurig, In vergelijking tot andere restaurants in en rond Haaksbergen steekt de Eetalage positief af, ook waar het gaat om de hygiëne in de keuken (mijn maag merkt dat onmiddellijk). Van te voren liefst wel even reserveren. Sterk aanbevolen.

11. We hebben daar met ons tweeën gegeten met de AH-diner actie.

De bediening was zeer correct en het personeel was vriendelijk. Het eten was heerlijk en we hadden voldoende keus. Er heerste een gezellige sfeer en wij komen zeker een keer terug.

12. We hadden bij vrienden al in juli heerlijk gegeten van een buffet, verzorgd door de eetalage. Afgelopen weekend bezorgde de eetalage een zeer smakelijk buffet bij ons thuis. Alles volgens afspraak met de vriendelijke eigenaresse. Zeker aan te bevelen!

13. Ten eerste geen leuke eigenares, ten tweede geen verse groenten (diepvries). Tot slot; de gehaktballetjes hebben uren in de saus liggen te weken! Dus eindresultaat een 1! Het was een buffet dat ze langs kwamen brengen.

14. Wij hadden een buffet besteld, het was niet lekker en te weinig!

15. Erg goed, prima prijs-/kwaliteitverhouding. En zeer vriendelijke gastvrouw.

16. Heerlijk buffet gehad van de Eetalage ! Alles volgens afspraak geregeld door Iwan en zijn team, keurig op tijd en alleen maar complimenten! Super Iwan!

17. Dat was een aangename kennismaking met de Eetalage!
    Pand ligt op een tamelijk druk kruispunt: op het buitenterras zit je dicht bij de straat en manifesteert het verkeer zich nadrukkelijk. De serre is een prettige plek om te zitten. De “kunst” aan de muur straalt weinig uit, lijkt meer te zijn uitgezocht op kleur dan op artistieke kwaliteit. De muziek die gedraaid werd, was mijn smaak niet bepaald – maar dat kan aan mij liggen. Maar: wat hébben we lekker gegeten! Voorgerechten: mosterdsoep was heerlijk, goed gevuld, al bijna een maaltijd op zich. Gerookte zalm met garnalen: een plaatje om te zien en voortreffelijk van smaak, puur en eerlijk. Als hoofgerecht kozen we allebei de boerenkotelet met champignons. Nog nooit zo’n malse kotelet gehad! Garnituur was eenvoudig, frietjes, gebakken aardappeltjes, groente die deels ook al was gesignaleerd als garnering van de zalm. Niet spectaculair, die garnering, maar zeker OK. Toetjes: aan de ene kant van de tafel de verse aarbeien, aan de andere zijde de zomersorbet. Het ijs leek nog wat diepgevroren, maar dat was dan ook het enige kleine kritiekpuntje. De bediening was voortreffelijk, zij doet haar uiterste best om het de klant naar de zin te maken. Wij komen nog wel eens terug, zeker weten!

18. Hier afgelopen week gegeten, prima gegeten. Je kunt hier eten voor een vriendelijke prijs. Het visstoofpotje is een echte aanrader.

Gastvrouw Jacqueline probeert het haar gasten erg naar de zin te maken.

19. De eigenaresse is onbeschoft. Het eten is matig. Als je ergens commentaar op hebt word je afgesnauwd. Niet voor herhaling vatbaar.

20. Vrijdag met z'n drieen gegeten bij de Eetalage. Het eten was bijzonder goed, lekkere wijn en een super getapt pilsje. Pluspunt niet alleen friet maar ook gebakken aardappelen en verse groente, wat ons betreft mag dat ietsje meer zijn. Al met al waren wij zeer tevreden ook over de bediening en komen hier zeker terug. Ik kan iedereen aanraden het eens te proberen. Eet smakelijk! Y. Olthof

21. Gisterenavond daar wezen eten, het 3 gangen herfstmenu gehad, dit was van het voorgerecht tot het nagerecht helemaal super.
    Bediening is erg fijn en leuk, ook kun je zelf nog aanpassingen doen aan het menu als je dit wenst.
    Lekker stokbrood vooraf en heerlijke wijn met een karaf water er bij.
    Zeker een aanrader en wij komen dan ook erg graag terug.

22. Hier gegeten via de vakantieveiling. Bij binnenkomst direct een karaf water op tafel: waar vind je dat nog? Tevens wat stokbrood met smeerseltjes. We konden kiezen uit het totale herfstmenu van drie gangen. Ik koos voor de gegratineerde garnalen en mosselen, mijn vrouw nam de knolselderijsoep met eendenborst. Ons oordeel over beide voorgerechten: heerlijk!! Goed van smaak, duidelijk met goede ingrediënten gemaakt. Als hoofdgerecht kozen we beiden de lendebiefstuk met runderstoof. Ook hier aten we met heel veel genoegen van. Gewoonweg voortreffelijk. Als dessert kozen we voor de coupe d'eetalage en de hazelnoot parfait. ook hier geldt weer: voortreffelijk. Wij namen de witte en rode huiswijn en daar werd niet zuinig van geschonken. De wijnen waren goed van smaak en prima van temperatuur. Kortom: we hebben genoten en zullen - ook zonder de vakantieveiling - dit restaurant zeker weer bezoeken. Een aanrader voor iedereen die lekker en niet duur wilt eten. De bediening was vriendelijk en attent.
    Het herfstmenu kost op dit moment €26,50 en dit is niet veel voor het gebodene.

23. Heerlijk eten en prima gastvrouw en gastheer,we gaan er zeker vaker heen.

24. JW Hofstee

We hebben er heerlijk gegeten; mooi aangelegd terras; uitstekende bediening

25. j.w.Oosterhof

Zeer slechte uitbaters, niet geschikt voor de horeca sector.
    Als het huisbier dat ze schenken (Budbier) niet aan de smaak van de klant voldoet, wordt daar negatief op gereageerd.
    En als klap op de vuurpijl was de Irish koffie niet om te drinken of slecht whiskey of slechte koffie.
    De reactie was buiten proporties, ons werd mede gedeeld dat we de volgende keer beter naar een andere gelegenheid konden gaan.
    Dit zullen we dan ook zeker doen.
    Wel heb ik alles afgerekend!!

26. Brigitte

Afgelopen zaterdag met z'n achten gegeten in de Eetalage, zeer vriendelijke en professionele gastvrouw. Eten was heerlijk! Een van ons heeft Lactosevrij dieet, gastvrouw adviseerde daar prima in en menu werd perfect en creatief aangepast.
    Dit restaurant is een echte aanrader!

27. We hebben kerstdiner voor 10 pers afgehaald en het was voortreffelijk
    Onze dank daar voor

Gr:fam Bruinewoud

28. We komen hier af en toe met een clubje. Het eten is altijd uitstekend! De gastvrouw neemt alle tijd voor haar gasten. Prima locatie voor een avondje uit!

29. Weer eens bij de Eetalage geweest.
    Hele spontane en vriendelijke bediening, zoals altijd!

Als je de eigenaresse niet leuk vindt, ben je echt wel een zuurpruim! Ze neemt altijd de tijd voor elke tafel en zorgt echt voor iedereen.
    Vooral de vis van de dag is een aanrader, altijd lekker.
    De sfeer, prijs en kwaliteit zijn voor dit bedrijf prima!

30. Afgelopen zondag 30 september 2012 hebben wij van S+S Tuning voor de 6e keer een tourrit georganiseerd voor auto motor sportief in Haaksbergen. Wij hebben voor de 6e keer gekozen voor De Eetalage. De onvangst met koffie/ thee en de bekende krentenwegge, en niet te vergeten de overheerlijke en meer dan voldoende brunch was weer uitstekend
    Hans Sieverink, Bennie en Ine Keizers en de 146 deelnemers bedanken De Eetalage voor de keurige service en het heerlijke eten en drinken

31. FAM. MEILINK

Geweldig lekker gegeten en een plezierige bediening door de eigenaresse.
    Goeie sfeer en een gezellig knus buiten terras.
    Kortom zeker voor herhaling vatbaar.
    Zijn we in de buurt; dan komen we weer eten en drinken.

32. Reijken

Catering voor ruim 40 personen door Eetalage laten verzorgen. Alles geheel conform afspraken verlopen, prima verzorgd, eten heerlijk en zeer redelijke prijs.

33. Het eten is redelijk. Bediening door eigenaresse over dienstbaar bij onfatsoenlijk/onbeschofte af.
    Geen prettige ervaring.
    Je kunt ook eten afhalen, hier behandelde de eigenaresse haar personeel ook zeer bazig en onvriendelijk.

34. Ik heb hier een mix-grill gehad. Ik vond het eten niet goed bereid. Soms was het vlees droog. De curry-soep was daar in tegen juist erg lekker! Erg wisselend. De prijs vind ik wel wat te hoog.
    De sfeer vind ik wat kil, het zou wat warmer aangekleed kunnen worden.

35. Lekker gegeten, inrichting is meer lunchroom dan restaurant. Prijs is ok.

36. In mijn ogen was de bediening best wel brutaal.

En daardoor ook een slechte service.

Het eten en drinken was op zich niet slecht, maar de prijs ervoor was veel te hoog.