Nieuwste foto's in IJsselstein

Laatste updates in IJsselstein

1. Sannie's profielfoto
    Sannie heeft een recensie geschreven voor Edelweiss

Vandaag voor het eerst hier gegeten. Het eten was erg lekker, goede salades en de schnitzels waren prima! De bediening erg vriendelijk!!! We komen zeker nog eens terug!

2. K.R.'s profielfoto
    K.R. heeft een recensie geschreven voor Restaurant Rood

Goed eten, snelle en vriendelijke service.

3. Tuunter's profielfoto
    Tuunter heeft een recensie geschreven voor Edelweiss

We vierden de verjaardag van oma met drie generaties. Het was gezellig en het eten smaakte ons allemaal prima.

4. Kees's profielfoto
    Kees heeft een recensie geschreven voor HappyFood

Ik kom binnen gelopen en er staat personeel met een arrogante blik naar mij te kijken. Ik bestel mijn berenklauw en deze was zo klaar. Wanneer ik deze aangereken krijg en een fijne avond wens krijg ik geen gehoor terug. Ik stap in mijn auto om de snack gelijk op te eten en het eerste wat mij opviel was dat ik mijn mond verbrand en de berenklauw aan de binnenkant nog ijskoud is. De berenklauw heb ik uitgespuugd en weggegooid. Hierna ben ik weer naar binnen gelopen bij het restaurant en heb ik de berenklauw op de toonbank gezet en verteld dat deze koud was. Het personeel wilde niks met mij te maken hebben en vraagde alleen of ik een nieuwe wilde. Ik dacht nou nee want dan moeten ze weer gauw opschieten en dan krijg ik weer een koude berenklauw. Graag wil ik dat deze recensie bij Happyfood ijsselstein terecht komt en het personeel op hun gedrag aan mag gaan spreken. 24-10-2018 is dit plaats gevonden en hoop ik dat er iets mee gedaan wordt.

5. Sjaak's profielfoto
    Sjaak heeft een recensie geschreven voor Edelweiss

Wij hebben heerlijk gegeten en gedronken.
    En heerlijk ijs na het eten.

We hebben gelijk weer geboekt nu voor tweede kerstdag.

6. Astrid's profielfoto
    Astrid heeft een recensie geschreven voor Edelweiss

Het eten lekker. Een zeer vriendelijke bediening, zonder opdringerig te zijn hadden de dames oog voor de gast.

7. Miriam's profielfoto
    Miriam heeft een recensie geschreven voor Edelweiss

Gezellige sfeer en goede prijs/kwaliteit verhouding! Aanrader.

8. Marco's profielfoto
    Marco heeft een recensie geschreven voor Edelweiss

Lekker eten, gezellig en ontspannen sfeer. Ook voor samen met de kids.

9. Jochem's profielfoto
    Jochem heeft een recensie geschreven voor Edelweiss

Door een hele vriendelijke jongen, weet even zijn naam niet meer, geholpen. Erg lekkere schnitzel gegeten en de käsekuchen was werkelijk héérlijk.

10. fam de Wit's profielfoto
    fam de Wit heeft een recensie geschreven voor Edelweiss

Heerlijk gegeten en gezellig gezeten met 9 personen.

11. Ray's profielfoto
    Ray heeft een recensie geschreven voor Edelweiss

Schnitzel was niet best (niet krokant) waarschijnlijk opgewarmd.
    Kaiser Schmarn was zwart aangebrand en lag omgekeerd op het bord.
    Na reclamatie is er geen reductie gegeven (teleurstellend).
    Er is wel vervanging aangeboden maar mn vrouw had er genoeg van.
    Kartoffelen salade was heerlijk.
    Vrouwelijke bediening was erg aardig.

12. Jan van Groot's profielfoto
    Jan van Groot heeft een recensie geschreven voor Edelweiss

Jan van Groot

Een fijne aanwinst voor Ijsselstein. We hebben hier heerlijk gegeten. Kwaliteit is prima en op zijn "duits" . De sfeer is gemütlich met op de achtergrond duitse muziek. De bediening is zeer vriendelijk. Wij komen hier zeker terug!

13. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Edelweiss

Wij hadden via mail een reservering gedaan, maar bij aankomst was deze niet bij hen niet doorgekomen. Vreemd want wij hadden wel bevestiging terug gekregen. Al met al een tafel gekregen en top gegeten. Een aanrader dus.

14. C's profielfoto
    C heeft een recensie geschreven voor Sushibox
    Afhaal en bezorg IJsselstein

Zeer hoge kwaliteit verse vis! Super lekkere sushi en snel bezorgd!

15. Post's profielfoto
    Post heeft een recensie geschreven voor Edelweiss

Je kan hier echt heerlijk eten en de prijs is goed.

16. Brenda's profielfoto
    Brenda heeft een recensie geschreven voor Edelweiss

We hebben een gezellige avond gehad eerst op t terras een drankje en daarna binnen met 7 man eten.
    We vonden het heerlijk en wat een leuke bediening!

17. J's profielfoto
    J heeft een recensie geschreven voor Sushibox
    Afhaal en bezorg IJsselstein

Super slechte sushi, kwaliteit van niks, rijst wat nergens naar smaakt.

Wil je veel te veel geld en veel te weinig kwaliteit hebben? Is dit de plek.

Ga lekker naar een all you van eat, heb je nog teminste een klein beetje waar voor je geld.

Hou jij echter van sushi sushi?

HIER NIET BESTELLEN!

18. Bastiaan's profielfoto
    Bastiaan heeft een recensie geschreven voor Foe Wah
    Chinees-Indisch IJsselstein

Wij zijn al vele jaren bekend met Foe Wah. Wat jaren geleden een goed restaurant is geweest. Voor het gemak weer eens telefonisch eten besteld. Via de telefoon communiceren is nog steeds erg moeilijk Taalprobleem- geen interesse- of gewoon domheid, ik weet het niet. Kortom na twee uur wachten en weer een moeizaam gesprek en loze beloftes ben ik hier in Nieuwegein maar wat te eten gaan halen bij een Chinees restaurant waar je wel netjes en goed behandeld word. Na twintig minuten heerlijk gegeten… Oooh ja het is nu zes dagen later maar ik zit nog steeds op de bestelling van Foe Wah te wachten. Ben toch bang dat het nu niet meer bezorgd gaat worden… Hoop ik ook! Foe Wah… Weg ermee… PS. Ik aanvaard altijd nog excuses.

19. Restaurant Rood heeft een nieuwe foto
  20. Restaurant Rood heeft een nieuwe foto
  21. Restaurant Rood heeft een nieuwe foto
  22. Kamiel Leemreijze's profielfoto
    Kamiel Leemreijze heeft gereageerd op een recensie van Restaurant Rood

Een hele lange, onjuiste recensie...spijtig te lezen.
    Familie Blok is de actie van AH ook uitgelegd, zoals we bij al onze gasten aan tafel doen. Per volle (!) spaarkaart dient men 2x 3-gangen te nuttigen, waarbij wij bij de rekening het goedkoopste voor-, hoofd- en nagerecht eraf halen. 1 persoon (per kaart) eet dan dus gratis.
    Bij familie Blok die 4 spaarkaarten wilde verzilveren, had niet iedereen 3-gangen genuttigd, wat wel de SPELREGEL is. Om de familie tegemoet te komen, ondanks dat er geen volledige 3-gangen menu's zijn genuttigd, hebben wij (toch!) een korting gegeven voor de genomen 2-gangen menu's.
    Deze zaterdag waren wij meer dan vol bezet, prettig! Wat dan weleens kan zorgen voor een iets langere wachttijd dan gewend, maar wij blijven onze service hanteren en zorgen dat dit niet al te lang is, in de recensie is het tijdsbestek dan ook helaas overdreven.
    Iedereen liet weten dat het smaakte, de borden waren immers allemaal leeg gegeten....en dan toch ervaren als "mediumvlieger"?

Het halen van een kinderijsje aan de overkant bij onze andere zaak, wordt door AL onze gasten als zeer leuk ervaren. Even van tafel weg, een heerlijk softijsje met dip of saus halen bij onze leuke verse frietzaak en wij lopen ook altijd even mee met de kindjes als ze dat willen, zo ook bij deze familie. Kindjes blij en oma ook (anders loop je niet niet mee en maak je er geen foto's van toch!).

Dan niet te spreken over de toon in onze zaak bij het overhandigen van de rekening en daarna het lastigvallen met onredelijke teksten in een aantal mails. Dat is blijkbaar niet voldoende voor deze familie, zodoende dat ze ook nog hun tijd willen (en kunnen) benutten door het schrijven van deze ellenlange recensie.
    Chapeau!

Alle andere gasten verwelkomen wij graag, 7 dagen per week vanaf 17:00 uur.

Gezien onze andere recensies blijkt dat onze meer dan 15 jaar lange ervaring door vele (vaste) gasten zeer goed ontvangen wordt.

Graag tot ziens aan tafel bij Rood! (familie (Leen) Blok niet :-))

23. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Edelweiss

Anoniem

Het restaurant ziet er goed uit. De toiletten eveneens.
    We hebben erg lang moeten wachten.
    Het eten was uitstekend.

24. Edelweiss's profielfoto
    Edelweiss heeft gereageerd op een recensie van Edelweiss
    Edelweiss
    Van restaurant

Beste Marije,
    Wat goed om te horen dat jullie het naar de zin hebben gehad! Ik denk dat je het leuk vindt om te weten dat onze schnitzels vers uit Duitsland worden geïmporteerd en door ons zelf worden gekruid en gepaneerd. Niets is prefab in onze keuken!
    Groetjes,
    Leendert & Jacqueline

25. Leen Blok's profielfoto
    Leen Blok heeft een recensie geschreven voor Restaurant Rood

Leen Blok

Wij zijn inderdaad zaterdag met de kinderen en kleinkinderen langs geweest bij Restaurant Rood, is een enorme teleurstelling geworden trouwens.
    Samenstelling van de familie: 5 volwassenen en 5 kinderen in de leeftijd van 13, 8, 6, 3 en 2 jaar.
    Het leek voor ons aantrekkelijk om hier te gaan eten met de kortingsbonnen van AH. Immers elk 2e 3 gangenmenu zou gratis zijn, niets bleek minder waar.
    Wij hebben conform de menukaart 3 kindergerechtjes en 5 keer 3 gangenmenu’s besteld. Hierbij hebben de kinderen van 13 en 8 jaar en 1 volwassene het warm brood van de buren à € 3,50 met brood met kruidenboter en aioli. Prijs op Internet stemt trouwens niet overeen met wat je moet betalen.
    De andere volwassenen hebben andere voorgerechten besteld. Hierna 7 hoofdgerechten en 7 Nagerechten. Zijn volgens ons gewoon 7 complete 3 gangenmenu‘s. Immers alles is besteld vanaf de menukaart.
    Bij afrekenen vond de eigenaar dat het warme brood geen voorgerecht was! Staat immers wel als zodanig op zijn menukaart.
    Zijn opmerking was: Kan wel op de kaart staan maar ik vind dat geen voorgerecht. Dus komt dat niet in aanmerking voor de kortingskaarten. Een heel bijzondere kijk. Deze meneer verandert tijdens de wedstrijd de spelregels en stelt niemand hiervan in kennis.
    Ze zullen ons daar als klant nooit meer zien. Interesseerde de eigenaar totaal niet. Als ik het niet met hem eens was moest ik de richtlijnen van IENS maar doornemen. Daar zou deze merkwaardige handelswijze zeker in staan.

De wachttijden bleken enorm (zeker met kleine kinderen). We hebben bijv. 1,5 uur op ons voorgerecht moeten wachten en na het voorgerecht nog ruim een half uur op ons hoofdgerecht.
    Wel zag men kans om telkens te komen vragen of er nog iets te drinken moest zijn. Is allemaal niet zo erg maar loopt wel op als men zijn klanten zo lang laat wachten.
    Volgens de bediening zat er bij de kindermenu’s een ijsje. Moesten ze wel even zelf gaan halen aan de overkant van de straat (heeft Restaurant Rood nog een friteszaak). Staat er vervolgens wel doodleuk € 3,50 per persoon (dus 3 keer) op de rekening.
    Porties waren klein en kwalitatief redelijk. Zeker geen hoogvlieger, zelfs geen mediumvlieger.

Ik begrijp dan ook niet dat een gerenommeerd bedrijf als AH zijn naam wil verbinden met dit soort restaurants.
    Deze zijn immers totaal niet waar AH voor staat namelijk transparantie, klantgerichtheid, klanttevredenheid, kwaliteit en kwantiteit.
    Restaurant Rood bezit geen van allen. Het is misschien raadzaam om met Restaurant Rood in overleg te gaan om teleurstelling van andere klanten te voorkomen.
    Nog beter zou zijn dit soort dissonanten uit uw samenwerkingsverband te schrappen. Deze manier van doen schaadt niet alleen de naam van AH maar ook die van IENS.
    De handelswijze die wij hebben mogen ontvangen werd namelijk niet voor de 1e keer toegepast.

26. Yasmin's profielfoto
    Yasmin heeft een recensie geschreven voor Braadspit
  27. Lorijn's profielfoto
    Lorijn heeft een recensie geschreven voor Foe Wah
    Chinees-Indisch IJsselstein

Zojuist sushi besteld. 1,5uur later dan de oorspronkelijke bezorgtijd gebracht. Bezorger had de tassen scheef gedragen waardoor de vis van de rijst was verplaatst. Rijst was verschrikkelijk klef, net paprijst. Ik had bij de bestelling een opmerking of de sushi zonder viseitjes gemaakt konden worden. Helaas niet aan gehouden. Aan de sushi zit weinig smaak, jammer van de €53... Wij bestellen hier geen 2e keer.

28. Annette's profielfoto
    Annette heeft een recensie geschreven voor Edelweiss

We hebben lekker ongedwongen gegeten en van de avond genoten.

29. Piet's profielfoto
    Piet heeft een recensie geschreven voor Edelweiss

Leuk Duits eetcafé en we hebben er heerlijk gegeten.