gratis parkeren

75 bus 82bus

Wok Four You laten bezorgen?

• Buffet: € 23,00
  • Veganistisch
  • All-inclusive

• Rookruimte

1286319889 91
1511924677 59
1521951556 53

1. Patricia

Terwijl ik reserveerde zag ik dat als je jarig was dat het gratis zou zijn voor die gene. Ik heb dit Aangegeven bij de reservering. Eenmaal aangekomen werdt er verteld dat ze daar niet meer aandeden? Terwijl ik daar zat werdt er tot 2 x het verjaardags muziekje gedraaid maar dat was niet voor mij. Zij kregen ook een klein kadootje. Vond het raar dat ik de korting al niet kreeg en vervolgens werd er ook niks mee gedaan! Jammer…

2. Jaren lang kwamen wij hier met veel plezier, we konden pakken wat we wilde aan eten en drinken, er lag genoeg vis vlees groenten en zoetigheid, voor jong en oud. Maar nu na de verbouwing zijn jullie ons (4 klanten ) voorgoed kwijt! Wat wat dit een vreselijke maar diep trieste tegenvaller zeg! Er lag bijna geen eten. Drinken was ineens "apart", De wok is weg… jullie zijn een wok restaurant… hoezo zou je het belangrijkste stukje waar mensen voor komen weghalen? Ook hoor ik personeel schreeuwen over gamba eters: zijn die vele gamba eters al weg? ASO! Rauw groenten is weg. Zelfs het kabab-shoarma hoekje wat niet eens zo oud was is al verdwenen… jullie gaan heel wat klanten kwijt raken, weg gegooit geld was dit voor ons! 4 Teleurgestelde vaste klanten!

3. R schouten

Waren bezig met verbouwen dus waren er vorige week maar was dicht in verband met verbouwing waren er zaterdag 20 januari maar niets verbetert en nog niet klaar met verbouwen was een grote bende nog achter ijs counter en je kan er ook niet meer wokken dus geen vooruitgang maar slechter geworden en drank moet nu apart worden betaalt dus wij komen hier niet meer

4. Diana Schouten

5. Van 19:30 tot 21:30 binnen. Toen we na lang wachten binnen kwamen, kwamen we in een grote chaos terecht. Ze waren waarschijnlijk over geboekt, want er liep niks goed. Dat was nog niet het enige:
    - Het eten was op.
    - Personeel geïrriteerd.
    - Wat er van eten stond was koud. Normaal gesproken hoort eten warm te zijn, zeker het vlees moet zeker rond de 60 tot 80 graden zijn.
    - De mensen voor ons haden gereserveerd, maar stonden niet op de lijst. Wij hadden gereserveerd, maar er was geen tafel. De vloer was glad en ik gleed dan bij de counter van de koffie bijna uit.
    - De toiletten waren niet schoon.
    - Het water op de bar ging druipen op de grond. Daar moet beter naar gekeken worden.
    - Je bord wordt uit je handen gerukt door de mensen achter de wok/bakplaat

Ik ga wok four you beoordelen met een 4. Verbeterpunten zou een waslijst worden:
    - Het personeel zou op een sociale vaardigheidscursus moeten.
    - Het eten moet ter aller tijden warm zijn, de nasi smaakte naar niks, de borden zweten en waren niet droog, wat een bron van norovirus kan zijn. Tip van mij zou zijn om natte borden met een theedoek na te drogen als ze uit de spoel keuken komen.
    - Zorg voor genoeg (schoon) bestek.
    - Zorg voor genoeg (niet vette) glazen.

Minpunten: eten was op bij binnenkomst, was veel te koud voor consumptie.
    Pluspunten: geen. Ja een; de koffie was wel lekker, maar daar was alles mee gezegd.

6. Echt Geweldig! Wat was alles heerlijk. Vandaag alleen van de kinderen te horen gekregen hoe gezellig en dat ze heerlijk hadden gegeten. Bedankt daarvoor.

7. Hannie van Leeuwen

Hier gisteravond voor de eerste keer gegeten. Bij binnenkomst vond ik het al een rommelige sfeer. Zag er ook niet gezellig uit. Maar het eten was een fiasco. Onverzorgd, oud, pizza's uitgedroogd en zelfs gekruld door het lange liggen. Carpaccio stond naast de desserts. Kortom voor mij de eerste en tevens de laatste keer.

8. Wij komen al jaren bij Wok Four You maar de laatste tweemaal gaat de kwaliteit zienderogen achteruit. Vlees verkleurd, toetjes oud.

ik zeg nooit meer

1,3
  9. greep vuur

10. Willem R.

Fijne ervaring. Waren er een paar jaar eerder ook al eens geweest. Eten bediening etc waren toen ook wel goed, maar nu beter en zeker de entourage, meubilering vooral, veel beter. De bediening attent (lege borden snel en geruisloos verwijderd). Misschien komt dat omdat het niet zo druk was. Het is dan ook prettig dat je niet zo lang bij de kookplaten en wok hoeft te wachten. Minpuntje was wel dat het in die drie jaar van 22 naar 28E is gestegen, wat met 11 personen toch een aardig verschil maakt. Groet.

11. Gisteren wezen wokken. Na het lezen van de recensies getwijfeld of we zouden gaan, maar wouden toch beide graag wokken dus het besluit genomen om te gaan. Daar aangekomen had ik een korte uitleg verwacht zoals ik anders ben gewend bij andere restaurants. Verder was de binnenkomst goed. Vriendelijk personeel. De eerste ronde vlees smaakte goed. Vanaf het moment dat ik op de vis overstapte ging het mis. Je kon duidelijk merken dat de vis ingevroren was geweest en niet vers was. Het was droog en smaakloos. Ook de hartige etenswaren waren van goedkope kwaliteit. Het ijs was absoluut niet lekker. Dingen die op waren zoals de slagroom, hartige etenswaren, het bier etc. werden niet of nauwelijks aangevuld. Daarnaast was ook de keuze niet reuze en dat voor een all inclusive prijs van €28. De prijs/kwaliteitsverhouding was uitermate slecht. Als je een bord leeg had gegeten dan werd het zonder pardon voor je neus weggehaald. Er werd niet even vriendelijk gevraagd of het had gesmaakt en of ze het bord mee konden nemen. Op dit moment wist ik het personeel plotseling een stuk minder te waarderen. Van binnen is de ruimte netjes en modern ingericht, echt wel heel open. Dit kan wellicht komen door mede van het hoge plafond. Al met al een zeer teleurstellende avond gehad.

12. Vandaag bezocht ik uw restaurant om te wokken. Ik ben jarig en wilde dat bij u vieren. Wij willen u en uw medewerkers hartelijk danken voor de leuke avond, die mede door uw attentie tot een zeer geslaagde avond is geworden.

13. wokfouryou

14. jenny

15. Wij wokken regelmatig en vinden het nog steeds erg lekker kortom lekker eten voor een leuke prijs.

16. Prima wokrestaurant waar je voor een acceptabele prijs lekker kunt eten en drinken. Een aanwinst voor IJmuiden!

17. Ik ben hier afgelopen weekend op uitnodiging gaan eten. Nou vind ik IJmuiden, met alle respect, niet echt een plek dat uitnodigend oogt, maar het pand en de ligging van Wok Four You sloeg echt alles. Ja, het is groot van binnen, maar ook donker en hoog. Wellicht een oude opslagloods van een rederij geweest??

Eten & drinken.
    Nou ja, het gaat uiteindelijk om het eten. Daar kan ik kort over zijn: bedroevend. Geen verse vis (dat zou je toch mogen verwachten in een vissershaven), en het vlees leek nergens op omdat het niet goed bereid was. Te droge 'sushi', vruchten uit blik, slagroom uit de spuitbus en slappe patatjes in warmhoudbakken.
    Minstens 10minuten bij een kok staan wachten voordat je aan de beurt bent, die vervolgens een kunstje doet die iedereen kan, namelijk wat smaakmakers over het eten gooien. Uiteraard wordt over ieder stukje vis/vlees/groente gehakte knoflook gegooid. De reden hiervan ontgaat mij even.

Sfeer.
    Het pand heeft de uitstraling van een oude, vervallen opslagplaats. Binnen is er voldoende ruimte, dat wel. Maar die ruimte wordt beheerst door rondhollende en joelende kinderen, die overal met hun vingertjes aanzitten, behalve aan de bakplaat. Wie dit leuk vind moet vooral hier naartoe.

Service.
    Een goedlachse kok heb ik niet gezien, net zo min als goedlachse Nederlandse gastvrouwen. Op een afblafferige manier vragen je bord mee te nemen hoort niet. De Aziatisch ogende gastvrouwen waren daarentegen wel vriendelijk.

Prijs / kwaliteit.
    Tsja...voor die 27,95 pp in het weekend kan je nu eenmaal geen culinaire hoogstandjes verwachten. Maar het is 'all-you-can-eat & drink', dus dat concept spreekt de prijsbewuste consument aan. Mensen die denken dat ze voor die prijs authentiek Japans of Chinees eten voorgeschoteld krijgen, komen bedrogen uit.

In het kort.
    Wil je voordelig eten en drinken, als kwantiteit boven kwaliteit gaat, je het geen probleem vindt dat er onopgevoede jengelende kinderen rondrennen in een, toch wel enigzins deprimerende vreetschuur (want zo is het gewoon), dan is dit de place-to-be.
    Voor mensen die dit niet aanspreken, is de Wok Four You IJmuiden een no-go-area.

18. Eerste keer hier en laatste .. voordat ik hierheen ging eerste de recensies gelezen .. begon al twijfel te krijgen na een aantal slechte te hebben gelezen.. maar toch het voordeel van de twijfel gegeven. Maar het was echt vreselijk, het eten was koud, geen smaak en zeker geen vers eten. Onze spullen gepakt en na een half uur al weg gegaan. Nooit meer hier. Denk goed na voordat je hierheen gaat !

19. Vergeleken met veel andere wokrestaurants in onder andere Breda en Eindhoven, is het hier vrij karig qua buffet. Ook is het er donker en het buffetgedeelte is kaal, met veel ijzeren platen, en ongezellig. Er was niet veel sushi en veel bakken waren bijna leeg, terwijl het toch een zondagavond in een toeristische periode was. Ook geen lekkere toetjes. Alleen wat ijs en fruit en spekjes en drop voor de kinderen.

Op de site stonden de huidige prijzen niet, we waren 78 euro kwijt met 2 volwassenen en 2 kinderen. Voor een wok vind ik dit veel geld. Ter vergelijking: in Tilburg kostte het ons hetzelfde, terwijl daar veel meer keuze is en een hele kelder waar kinderen kunnen spelen. En het is er gezelliger.

20. Vanavond gegeten. Typisch een wokrestaurant van deze tijd, geleid door Chinezen. Bediening is prima maar de kwaliteit is zoals de meeste wokrestaurants: matig tot zeer matig. De sushi's waren snel op en werden ook niet meer bijgevuld. Niet te vergelijken overigens met echte Japanner. Meeste groente en fruit komt uit blik en vis is niet vers maar diepvries. De sfeer van het restaurant is als een grote vreetschuur. Eenmaal aan tafel merk je hier weinig meer van. Volgende keer weer naar een kleinschaliger restaurant met meer kwaliteit.

21. Gewoon goed en vooral mijn kinderen genieten er van. Ze kunnen alles zelf pakken, helemaal super.

22. Top. Lieve mensen, aanradertje om gezellig met groepen te gaan. Kids komen er dolgraag, ik neem zelfs mijn zakenrelaties mee. Top.

23. Het is er heerlijk, eten en drinken, alles staat klaar en het personeel is heel erg vriendelijk. Heb alleen 1 min puntje, sommige personeelsleden halen even TE vlug het bord weer weg, als je nog aan het eten bent dan word het al weg gehaald, dat is niet zo netjes. Maar deze week gaan we weer heen hoor, heerlijk.

24. Eten en drinken niet over te klagen. Het blijft een wok restaurant daar krijg je geen culinair eten. Maar wat een drukte op zaterdagavond, rennende kinderen door het hele restaurant en lawaai van jewelste!

Geen aanrader als je van rust houdt, voor de rest is goed te doen.

25. We eten altijd bij wok for you en altijd met veel plezier. Ook veel wok restaurants door heel nederland bezocht, qua service, eten & drinken en prijs/kwaliteit de beste van nederland.

26. Moeder van zoon die wokken lekker vindt

Als je belt... zo ontzettend onvriendelijk zoals er wordt opgenomen. Je hoort alleen maar "Ja"?". Goh heb ik Wok Four You aan de lijn: "Ja?"
    We hebben er wel gegeten en we vinden wokken sowieso lekker. Maar mijn ouders waren er al om 18:30 terwijl we 19:00 hadden afgesproken en vanaf dat moment zijn we pas gaan wokken maar we werden wel eerder "weggestuurd".

27. We zijn een aantal keer geweest en nu voor de laaste keer! Klantvriendelijkheid was ver te zoeken, we werden letterlijk weggestuurd omdat onze tijd erop zat. En als je bij andere wok restaurants bent geweest dan weet ik dat je bij andere veel lekkerder ken eten. Maar het weggestuurd worden omdat je 2 minuten over tijd bent, dat vind ik niet kunnen!! zeker niet terwijl het leeg was.

28. 1e kerstdag met kinderen en kleinkinderen (11 personen) heerlijk gegeten.
    Ondanks volle zaal een goede sfeer. Geweldig assortiment aan heerlijkdeden.
    Een lage prijs voor een uitstekende tegenprestatie.Komen zeker weer eens op bezoek.
    O ja, ook vlotte medewerkers(sters) die lege borden en glazen snel ophaalden!

29. Ik vind het een leuk concept, ik vind wel je moet hier niet voor een romantisch etentje heen of met kerst, daarvoor vind ik het persoonlijk niet geschikt, maar gewoon tussendoor eens met de kinderen op en top, genoeg keus voor iedereen, en dat maakt het leuk, ook voor de kinderen.

30. Gisteren na lange tijd weer bij de wok gegeten. Het was weer heerlijk. Pluspunt is natuurlijk de drankjes die bij de prijs inbegrepen zijn. Er is is naast het wokgedeelte ook veel keus aan bijgerechten. Ruime keus aan toetjes: verschillende smaken schepijs, taart, vruchten. Hoewel ik dat laatste niet zo heel lekker vind. Ik vind het juist fijn dat de ruimte zo groot is. Je hebt tenminste niet het gevoel opgeprakt te zitten. Ruimte tussen de tafels is ook goed.
    Kortom het blijft een leuk en lekker avondje uit.

31. Tja zijn hier 1e kerstdag wezen eten.... wat een enorm slechte ervaring! Veel te veel mensen, lange rijen voor het buffet, wachttijden oplopend tot 15 minuten bij de wok en dan nog in de rij voor je nasi.... dus alles koud.
    Kerstsfeer niet aanwezig, personeel zenuwachtig, kortom chaos. Sta je dan met je moeder van 80 in een lange rij, gewoon schandalig !!!! Ga hier nooit meer naar toe. Slagroom gewoon uit een spuitbus, gewoon weg geld binnen harken wat ze hier doen! Slecht

32. Als men mij vraagt waar ik wil eten dan is het hier.
    Het ziet er van buiten niet uitnodigend uit maar eenmaal binnen ziet het er Amerikaans groot uit en alles is keurig netjes.
    Het personeel is erg vriendelijk. Het belangrijkste is het eten en drinken, dat is er in overvloed. Het eten is vers en bijzonder lekker. Alles is er, klassiek chinees, patat en dergelijke voor de kleintjes, wok, een wagenwiel met de lekkerste Sushi en natuurlijk de plaat. Daarna natuurlijk volop toetjes.
    Het drinken kan je allemaal zelf pakken en tappen, fantastisch !
    Lekker en veel eten en drinken voor een lage prijs.

33. Het is er prima vertoeven, lekker eten en drinken .
    Maar een min puntje is, als je later op de avond komt zijn er een aantal schalen leeg wat slecht wordt aangevuld. Erg jammer, personeel erg vriendelijk .

34. Komen hier regelmatig eten, omdat het goed en lekker is, bediening heel vriendelijk, koks kijken niet altijd vrolijk maar ook klanten kunnen bot en onvriendelijk tegen de koks zijn.

35. m.tervoort

De Wok is een uitstekend restaurant, vooral met een groepje vrienden! Eten en is van prima kwaliteit. Ijs, koffie en salades heerlijk!

Wel is de lokatie erg groot, maar een plekje aan het raam is gezelliger. Marjan en Helene.

36. Heerlijk eten en vrij drinken.

Kom er geregeld.

37. Ben woensdag wezen eten, van binnen zag het er erg mooi uit.. wel groot en hol..

Bediening was uitermate slecht en ook het eten was niet altijd even vers... Drinken was onbeperkt dus daarover niks te klagen.

De koks waren ook niet altijd even aardig.. Je gaf je bordje en hij kwakte het weer terug..

Wat een teleurstellende avond.

38. Vrijdag wezen eten.. voor de 2e keer.

Het eten is ok, de sfeer is goed alleen jammer dat er weinig ramen zijn zodat het een beetje benauwd is in mijn beleving.

De smaak van het eten is voor iedereen te doen, niet heet oid maar aangepast aan de wersterse keuken.

Drinken kan je pakken zoveel je wilt, wijn, bier, frisdrank... net als het eten...

Gewoon een tent waar ik zeker snel terug ga komen, met een groep vrienden..