Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in IJmuiden verdeeld zijn.

1. Heerlijk gegeten, bediening en service perfect.
    Leuke ambiance, we komen gauw weer terug.

2. Hebben hier nu verschillende keren met meerdere personen gegeten en tot grote tevredenheid en hopen hier nog dikwijls terug te komen.
    De gerechten zijn heerlijk, wil je pittig dan vraag je dat. De bediening is uiterst vriendelijk maar dat ligt mede aan je eigen opstelling. Kortom, niets dan lof!

3. p de gier

Kwalitatief goed thais restaurant, keurige bediening. Als je goed tegen pittig/heet eten kan, kan je vragen of ze het gerecht "thais" pittig kunnen maken. Twee pepers op de kaart is pittig, maar minder als je andere thaise rstaurants gewend bent. Aanrader.

4. Manuel en karen

Gezellig lekker gegeten met goede service. Thais bier was duur voor de kwaliteit, dus volgende keer een tappie. Zeker voor herhaling vatbaar.

5. Mooie balans in de smaken. Was echt lekker. Maar......ik had ook iets pittigs besteld. Geen idee welk gerecht dat had moeten zijn. Mijn boerenkoolstampot is pittiger. Zal ik de volgende keer bij bestellen maar melden dat we wel wat gewend zijn?

Groet,

Menno

6. Gistereren voor het eerst thais gegeten. Ik was bang dat het heel pittig zou zijn. Maar het was heerlijk. Je mag zelf aangeven hoe pittig je het wilt. De serveersters zijn erg aardig en behulpzaam. Ik kom zeker terug. Zeer goede prijs voor wat je krijgt.

7. Frank de Groot

Lekker gegeten, nette en aardige bediening. Zeker de moeite waard voor een tweede keer.

8. Heerlijk eerlijke gerechten, super service en bediening. En de prijzen kom je zeker voor terug. Top

9. Dijkhuizen

Leuk restaurant in IJmuiden waar goede kwaliteit lekker thais eten word geserveerd.
    Geen reuze porties maar wel smaakvol !
    De Pittigheid van de gerechten naar smaak aan te passen.

10. Weer heerlijk gegeten bij Siam Thai in IJmuiden. De ontvangst was weer aller vriendelijkst. De gerechten heerlijk bereid. Dorade met mango, noten, en koriander is behoorlijk pittig, maar niet te erg. Verder is er genoeg keuze uit pittige en niet zo pittige gerechten.
    Siam Thai een aanrader!!

11. Arjen van Dongen

12. G.j visser

Heerlijk gegeten met 10 man.
    Goede gezellige bediening.
    Eten was lekker en voldoende.
    Leuke ongedwongen sfeer.
    Kan iedereen aanraden er een keer te eten.

13. Erg vriendelijk ontvangen. Goede service. Gezellige bediening en eten was goed. Had misschien iets pittiger mogen zijn.

14. Helaas waren jullie de eerste keer vol. Wij hadden niet gereserveerd toen.
    Deze fout maken we nu niet meer. We hebben voortreffelijk gegeten en zeker voor herhaling vatbaar.

15. Soep slecht, grote stukken erin. Halve champignons, eend smaakloos. Bediening goed.

16. Weer een keer naar Siam, maar dit keer met schoonmoeder van 87.
    Slecht ter been, dus reserveren maar.
    Beneden werd moeilijk omdat ze vol zaten, ze vroegen of ze even overleg konden plegen en ons daarna terug bellen.
    Helemaal goed we konden komen.
    Wat een service geeft deze zaak en het eten was deze keer ook weer heerlijk.
    Hier is de klant echt koning.

17. De sfeer is leuk, de inrichting is leuk en het eten is fantastisch. Ik kom hier zeker nog eens terug.

18. Eerste kennismaking met Thaise keuken.
    Aanrader, attente bediening, heerlijk eten in een perfecte sfeer.

19. Een warme ontvangst.Lieve hartelijke bediening.

Het eten heerlijk bereid en zeer smakelijk.

Als je er eenmaal geweest bent kom je zeker terug.

20. Zeer vriendelijke bediening. Het eten mooi opgemaakt en heerlijk van smaak. Een aanrader! Wij hebben genoten.
    Ook al gebruik gemaakt van de breng service aan huis en dit is ook prima bevallen. Al met al een dikke 10!
    Ga zo door!

21. Voor het eerst hier gegeten. Frisse uitstraling en bijzonder vriendelijk personeel. Waren samen met vrienden en de sfeer was relaxt en ontspannen. In een goed tempo genoten van 3 gangen. De smaken waren goed op elkaar afgestemd en elk gerecht had een lekker en smaakvolle afronding. Feestelijk opgediend en dit alles voor een goede prijs/ kwaliteit verhouding. Een 10 lijkt wellicht overdreven, maar er bestaan voor ons geen argumenten om op welk onderdeel dan ook een lagere score toe te kennen. Dank voor het culinaire en gastvrije genot!

22. Piet van Kroonenburg

Was voor mij een eerste kennismaking met de Thaise keuken. Prima bevallen, smaakt naar meer. Ambiance en bediening van uitstekend niveau. En dat alles voor een eerlijke prijs. Wat mij betreft een regelrechte aanrader.

23. Anneke Ringersma

Heerlijk gegeten en je proeft Azië gewoon ;-)
    De smaken zijn authentiek en de porties ruim (lees: zeer ruim) voldoende. De bediening is erg aardig en zeer gastvrij.
    Absolute aanrader wanneer je van Thais eten houdt!

24. Bijzonder gast vrij, en het eten heerlijk. Alles lekker vers.
    De bediening gezellig en correct.
    Een absolute aanrader.
    Wij gaan zeker nog een keer terug.

27-01-2012

25. Wij hebben heerlijk gegeten, met een hele groep van 16 wilde vrouwen.
    Drukke boel dus, maar erg gezellig en gelachen met de bediening die zijn echt super, niks is te gek.

Het begon met de soep, ja hoor allemaal soep, arme kok met zijn versgemaakte soep, we hebben het gezien!! (wat een schone keuken) dan smaakt meteen alleen een stuk beter.

Het hoofd gerecht was een mix van alles wat de Thaise keuken zoal te bieden had, één woord geweldig.

En dan als laatste toch nog na al dat lekker wilden we meer en meer, dus het nagerecht wow, wat is dit dan? waren de vragen? Vruchten die wij nog nooit hadden gezien of van hadden gehoord maar lekker, af gemaakt met heerlijk ijs en slagroom natuurlijk.

We hebben genoten, stuk voor stuk, we hebben het er nog steeds over en een paar zijn zelfs al terug geweest hebben ze laten weten. En daarom krijgen jullie een dikke 10 !!

Nou lieve mensen van Siam, we komen ook snel eens naar jullie Wellness, die staat op onze verlanglijst.

Tot snel, groetjes en liefs
    De wilde vrouwen

26. Andries de Bruin

Met onze trouwdag hier gegeten, met onze kinderen.

We hebben diverse gerechten genomen, alles was tot in de puntjes verzorgt.

Het eten was met liefde gemaakt dat proef je gelijk.

Het praatje met onze gastheer en vrouw aan tafel was ook leuk en soms verhelderend voor wat betreft de uitspraak van diverse gerechten.

Na afloop nog wat nagerechten besteld hierbij waren de fruit hapjes een smakelijke afwisseling van nog onbekende soorten.

Al met al een zeer geslaagde avond en voor herhaling vatbaar.

27. Namens Stichting Opkikker wil ik jullie nogmaals bedanken voor jullie gastvrijheid en het heerlijke diner in jullie restaurant!

Wij komen graag weer eens in jullie wellness en restaurant!

Liefs Fam. Osinga, Jeannette en Lies.

28. Josephine

Onlangs bij Siam Thai gegeten. Van het weekend bij toeval bekend mee geraakt. Op basis van de recensies wilde ik er snel een keer eten. En ik moet zeggen wij hebben er heerlijk gegeten.

Restaurant ziet er netjes uit. Bediening is zeer vriendelijk en bereid bij vragen de tijd te nemen om je te woord te staan. Kwaliteit van het eten is erg goed. Dus wat ons betreft zeer zeker voor herhaling vatbaar. Wij zijn benieuwd of bij afhalen dezelfde kwaliteit geboden kan worden. Dit gaan we op korte termijn ook zeker uitproberen.

29. Willem Legerstee

30. Diverse malen gegeten en gehaald.

Bediening is top.

Het eten is super.

Spreek uit ervaring, na vele malen Thailand!

Het eten is autenthiek.

Eindelijk hoeven wij IJmuiden niet uit voor goed Thais eten.

31. Charlie en Joyce

Afgelopen weekend bij Siam gegeten. Een nieuwe Thai in de regio. Zeker geen spijt van de rit naar IJmuiden; we hebben heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening en aandacht voor de klant. Ongedwongen sfeer. Mooie, nieuwe zaak. De bovenverdieping hebben we niet gezien, maar daar is zelfs een rookruimte. Beneden mag wat ons betreft wat verder authentiek aangekleed worden. De mogelijkheid de Boeddha te eren met een blaadje bladgoud biedt een leuke afsluiting van een heerlijk avondje uit eten.

32. Michael & Jessica

We hebben hier kort geleden gegeten en absoluut genoten van het eten. Goede en zeer vriendelijke bediening en een mooie aankleding. Het eten was uit de kunst, heerlijke smaak, een genot. Ikzelf had de Dorade(vis) genomen in pikante curry saus en kokos melk, heerlijke kruiden.

Dit restaurant is qua eten een aanwinst in IJmuiden, een aanrader als je de van de Thaise keuken houdt.

33. Àntoinette Blaeser

Als fervent Thailand liefhebster, zeker de keuken, moest ik toch een keer bij Siam in IJmuiden langs.

De 1e indrukken: keurig netjes, het gehele interieur incl. overige inrichting zijn geheel vernieuwd, uiterst nette bediening, die je graag te woord staan bij eventuele vragen.

Ook zien alle mensen, werkzaam bij het restaurant, er keurig uit.

Het eten: alles wordt netjes verzorgd en de gerechten zijn van uitmuntende kwaliteit, precies zoals in Thailand zelf.

Eindconclusie: IJmuiden heeft er weer, een uitstekend restaurant bij waar klantvriendelijkheid en gastvrijheid hoog in het vaandel staan.

Antoinette Blaeser.

34. Janet en Peter

Ik wist niet dat Thais eten zoooooooo lekker kon zijn. Ik heb hier nu al meerdere keren gegeten en het blijft mij verrassen. Ieder gerecht heeft zijn eigen smaak, wat je niet vaak tegenkomt. Het verveelt ook niet, iedere keer kan ik me er al weer helemaal op verheugen, op dit heerlijke eten. De soepjes zijn ook echt verukkelijk en dan al die verse kruiden erin, alles helemaal toppie. Ook de hygiene is helemaal top, zo wordt het nog wat op de Kennemerlaan. Wij vinden het een superaanwinst en zijn er heel blij mee.

35. Heerlijk gegeten en wat een genot in zo'n prachtig en fris restaurant binnen te komen waar je zo fantastisch wordt ontvangen en welkom bent.

Echt een aanwinst voor IJmuiden, dit smaakt echt naar meer en vaak terugkomen om alles uit te proberen.

Gefeliciteerd met jullie restaurant.

36. Bij binnenkomst voel je je meteen welkom door het rustige frisse interieur, en de vriendelijke ontvangst.

Het eten is heerlijk en wordt prachtig gepresenteerd, op een manier die je eigenlijk alleen bij de betere, en duurdere, Chinese restaurants tegenkomt.

Wanneer je van echt 'heet' (pedis) eten houdt kun je dat beter even aangeven bij bestellen, want er is voorzichtig met de pepers omgesprongen.

Al met al heerlijk gegeten in een leuk restaurant, dat zeker een aanwinst voor het culinaire gebeuren in IJmuiden is.

Ga hier zeker terug komen.

37. Gisteren gegeten bij Siam en het was heerlijk. Alles even smaakvol. Aanrader als je van pittig eten houdt. De Thaise salade met ossehaas mmmmmm, maar alle andere gerechten die wij op de tafel hadden waren top! Wij gaan zeker nog heel veel Thais eten bij Siam.

38. Hhhhmmmm, heerlijk gegeten, top Siam, na horen zeggen dat het heel lekker eten is bij jullie, kunnen wij bevestigen dat het ook echt heel lekker was, wij proefden Thailand op zijn best!

De beste van de regio, een echte aanrader...

Een 10+.

Heel veel succes en dat jullie er nog lang mogen zitten!

39. Siam, wat zal ik erover zeggen.

Het eten is echt een aanrader het word met veel liefde klaar gemaakt.

Alle gerechten zijn heerlijk.

Het personeel is heel behulpzaam, en het restaurant ziet er super schoon en netjes uit.

Ik ben zelf heel vaak in thailand geweest, en het eten word echt tradioneel klaar gemaakt in dit restaurant. Geen verschil met thailand.

Ijmuiden heeft er een top tent bij!

Succes!

40. Richard

Vanavond voor het eerst bij Siam afgehaald.

Het rundvleesgerecht met groenten was oke, goed op smaak,

De gebakken rijst was overduidelijk in de magnetron opgewarmd, waardoor het een kleffe smakeloze bedoening was.

Het gerecht met garnalen was een teleurstelling, eigenlijk sloeg het als gerecht helemaal nergens op, zogenaamd 1 pepertje, maar dat was nergens te bekennen. (Het rundvlees gerecht was wel enigzins pittig (zeker pittiger dan de garnalen), maar heeft als gerecht geen pepertje op de lijst.

Daareentegen zeer hartelijke vrolijke eigenaren, er is zeer zeker ruimte voor (veel) verbetering.

41. Tinus

IJmuiden heeft er inderdaad weer een top-tent bij.

Heb hier nu 3 x afgehaald en elk gerecht wat ik geproefd heb was tot nu toe heerlijk. Zowel de voorgerechten als de hoofdgerechten zijn echt tongstrelend.

Wat vooral opvalt is de hoge mate van hygiëne, de zaak is gewoon smetteloos schoon en ook de kokkin draagt een keurig haarnetje, allemaal van die dingen waardoor je gewoon nog lekkerder zit te eten! Sympathieke bediening ook, supervriendelijk, snel en efficiënt.

Ik kan het iedereen aanbevelen om eens een bezoekje te brengen aan deze prima tent!

Gr Tinus.

42. Ben er nu twee keer geweest. Heb er heerlijk gegeten en echt niet wening mensen zijn erg vriendelijk en gast vrij ga er zeker vaker eten gr karin.

43. Wat een mooi restaurant! Toppie top kan niet anders zeggen wat een mooi restaurant en een sfeer. Eten afgehaald vandaag, het was erg lekker smaakt naar meer dus van de week daar lekker gaan eten! Een aanrader, We hebben er in IJmuiden weer een toptent bij.

Succes met jullie mooie zaak, Tot laters L4a.

44. Jaja ijmuiden heeft er weer een top thaise restaurant bij!

Ik heb er net heerlijk mijn eten afgehaald.

En ik kan niet anders zeggen dat t super heeft gesmaakt zou liegen als t niet zo was!

En de volgende keer blijf ik lekker in t gastvrije restaurant om te eten....

Heel veel succes toegewenst.

45. Ed

We zijn goed geholpen, eten was lekker (zeker niet weinig). Al met al een lekkere maaltijd en voor herhaling vatbaar.

46. Jos

Geweldig, Geweldig, en nog eens geweldig!

Kan niet anders zeggen al heel veel thais gegeten overal.

Maar zoals bij hier nog nergens heerlijk gegeten en genoten.

Nog wel wat dingen liepen er mis, maar kan ook niet anders alles is nog super nieuw. Mooie zaak en een goede prijs voor het eten.

Sterkte met de opstart en tot volgende week.

Groetjes Jos.

47. Wij waren zo enthousiast dat er een Thais restaurant in onze buurt kwam. Helaas valt deze erg tegen. Vooral de service laat veel te wensen over. Aangezien het een nieuw restaurant betreft had ik wel wat opstartproblemen verwacht. Ze zijn welgeteld 3 keer op mijn bon komen kijken wat ik besteld had en telkens werd mij verteld dat ik nog 10 minuten moest wachten. Daarnaast moest ik constant aanhoren hoe druk ze het wel niet hadden terwijl het naar mijn idee niet extreem druk was. Ruim anderhalf uur (!) later en na meerdere keren vragen waar mijn eten bleef vertrok ik met een halve bak mihoen en de rest van mijn bestelling naar huis. Eten smaakt wel oké maar was in verhouding met de prijs erg weinig.

Eens, maar nooit meer..

Vorige pagina