Rhodos laten bezorgen?

1335209813 69
1354961948 74
1591987576 77
1661120051 76

1. Altijd heerlijk en gezellig om er te eten. Nu in de lockdown zo nu en dan eten bestellen en wat was het vanavond ook weer lekker! Met een flesje wijn erbij! Heerlijk.

2. Afgelopen zondag weer heerlijk gegeten, vooraf verschillende hapjes besteld, mooi geserveerd en zo met zijn viertjes heerlijk kunnen delen. Het hoofdgerecht (vis en vlees) was ook erg lekker en genoeg voor iedereen. Niet overdreven veel patat. Wat mij opviel was de ruimtes tussen de tafels. Al met al, een geslaagde avond.

3. Mijn vrouw en ik komen van buiten IJmuiden.
    Waren op zoek naar restaurant, liepen deze zaak binnen.
    Bediening was best goed.
    De souvlaki etc die mijn vrouw en ik hadden, was werkelijk smerig.
    Taai, veel te zout, patat slap, smakeloos.
    Na paar hapjes gaven wij het op.
    De ober vroeg of we iets anders wilden.
    We wilden maar één ding, wegwezen.
    Ik overdrijf niet, wanneer ik zeg dat ik zo iets smerigs nog nooit eerder heb aangetroffen.
    Daar staat absoluut geen kok in de keuken.
    Als eigenaar, zou ik me kapot schamen.

1,9
  4. Kina 28 punten

NOOIT MEER

In dit restaurant zijn wij afgelopen zondag (5-7-2020) wezen eten.
    Ik wil het niet hebben over de kwaliteit, de bereiding en de hoeveelheid van het eten: dat is gewoon allemaal ok.

Wat mij/ons grenzeloos gestoord heeft is de ABSOLUTE nonchalance waarmee de regels met betrekking tot het coronavirus worden gehanteerd. Of liever gezegd: NIET gehanteerd. Er is letterlijk niets maar dan ook niets gedaan om een evt. besmetting te voorkomen. Alles drentelt vrolijk door elkaar en de 1,5 m krijgt hier een geheel nieuwe betekenis . Uiteraard ook geen mondmaskers of schermen omdat dat helaas niet verplicht is in de horeca. Pluspunt is de menukaart die is vervangen door een papieren placemat zodat de hygiëne op dit punt in ieder geval gewaarborgd lijkt.

Wat ons het meest gestoord heeft is de hoestende mijnheer die deel uitmaakt van het bedienend personeel en die zich vrijelijk door het restaurant heen begeeft, soms zijn hoest dempend met een hand voor de mond (waarmee hij later weer van alles vastpakt) maar die bij voorkeur zijn hoest aan de vrije ruimte prijsgeeft. Hoezo hoesten/niezen in de elleboog? Toen wij er op een gegeven moment een opmerking over maakten, vroeg hij ons 'of we er moeite mee hadden' en toen ik die vraag bevestigend beantwoordde, ons toevertrouwde 'dat zijn hoest niets met Corana te maken had doch slechts een rokershoestje was'. 'Geen zorgen dus' voegde hij er nog geruststellend aan toe.

Het kan aan mij liggen, maar ik vind deze manier van doen en dus mijns inziens van weinig respect getuigende houding Not Done!!! Mijn man en ik zijn beiden boven de 70 (73 n 75) en behoren derhalve tot de risicogroep.
    Het kan toch niet zo zijn dat alle info die er op dit moment voorhanden is aan het (Griekssprekende) personeel van dit restaurant voorbij is gegaan? Op deze manier zit je echt niet lekker te eten en ons vertrek op een gegeven moment had meer weg van een vlucht dan van een relaxed en voldaan vertrek na een geslaagde en gezellige maaltijd.

5. Super service bij jullie, wij laten altijd bezorgen, omdat mijn man is geopereerd aan zijn tong, is niet fijn eten in een restaurant, maar ik had wat besteld en dacht dat daar tzaziki bij zat, dus niet, niet goed gekeken, maar jullie kwamen het wel gratis langs brengen! Echt super!

6. Heerlijk eten voor een goede prijs. Altijd vriendelijk en gezellig personeel.

7. Het eten zelf was qua smaak goed, maar de kip souvlaki was niet gaar, de aardappelen nog keihard, het ijs zat vol met schilfers (was dus ontdooit geweest en opnieuw ingevroren), we moesten anderhalf uur op ons eten wachten en de vijfde persoon in ons groepje kreeg pas zo laat eten dat het eten van de anderen ondertussen koud was geworden. Al met al, niet best.

2,6
  8. Arnold en Susan

Was gezellig... lekker en fijn!!

9. Heerlijk gegeten! Bij binnenkomst gelijk drinken kunnen bestellen met ouzo van de zaak als welkomstdrankje. We konden rustig de kaart bekijken. Tussen voorgerecht en hoofdgerecht genoeg tijd. Totaal niet opdringerig of gehaast. Fijne vriendelijke bediening. Zeker genoeg eten.

10. Voor Tweede keer gegeten bij Rhodos IJmuiden, tevens allerlaatste keer!
    Bij binnenkomst stond internetradio tegen de zender aan boven ons hoofd heel hard te knerpen, konden elkaar niet verstaan.
    Salade werd als eerste, zonder pardon, op ons tafeltje gesmeten, kon geen "goedenavond" vanaf, het bestond uit droge ijsbergsla met een flintertje tomaat, een piepklein groen pepertje, geen dressing en geen griekse olijven te bekennen. Bah dus!
    Mixed Grill besteld, overvolle borden met smakeloos vlees, gyros was erg vet, hoort knapperig krokant te zijn en er zat geen smaak aan, souvlaki en het andere vlees, het smaakte allemaal nergens naar. Griekse kruiden vergeten? Liever de helft minder vlees maar dan wel zo gekruid dat het smaakt naar Grieks vlees.
    Toilet, niet schoon, geen zeep, geen handdoekjes, handendroogapparaat was defect, met druipende natte handen terug naar tafeltje gelopen en kreeg twee papieren servetjes om mn handen mee af te drogen. Schande!
    Conclusie: dit zou geen Grieks Restaurant mogen heten want het is niets meer dan een ordinaire vreetschuur, zeer ongeinteresseerd personeel loopt op gympen, spreken amper Nederlands.
    Inrichting erg gedateerd en ongelooflijk rommelig.
    Kortom, Geen Aanrader. Een Aanfluiting!
    De eerste keer dat we hier aten, jaren geleden, hadden we om 19.30 uur gereserveerd en kregen ca 23.00 uur ons eten opgediend.

1,1
  11. Ondanks de drukte was er toch een snelle bediening. Het eten was top!

12. Heel gezellige sfeer en heerlijk gegeten.

14. Fam verberne

We hadden het tapas menu, een goede keuze, super lekker en meer dan genoeg, echt een aanrader.

15. Heerlijk gegeten. Het is verbazingwekkend wat voor smaakwondertjes uit die keuken rollen, gebracht met
    de alleraardigste glimlach van het personeel, die behendig tussen de druk bezette tafels door laveren.
    Ondanks de drukke gesprekken aan de tafels hoor je de passende Griekse muziek en door het lekkere eten waan je je even in Griekenland.

16. Joey

17. Heerlijk gegeten voor een aantrekkelijke prijs. Grote borden tot de rand gevuld met heerlijk mals vlees. Enig minpuntje vond ik dat de salade het niet haalt met de salade die je in Griekenland zelf krijgt, ik miste de ui, de olijven en de feta. Verder een top restaurant en zeker een keer voor herhaling vatbaar.

18. Heerlijk gegeten, en de bediening is top. Komen hier zeker vaker eten.

19. Grote porties, prima kwaliteit en een redelijke prijs. De hoeveelheid vlees had wel wat kleiner gekund.

20. Martijn Hendriks

Heerlijk gegeten, leuke bediening en goede prijs/ kwaliteitverhouding. Mijn enige puntje van kritiek is betreft de inhoud van de gerechten. Ik had de kip-souflaki en dat bestond uit 2 kleine stokjes kip-souflaki (je moest er wel een loep bij houden want anders miste je ze) en een enorme berg Giros. Voor een souflaki gerecht vond ik dat de Giros erg overheersend was op het bord. Tip: doe er voortaan een extra stokje kip-souflaki bij en halveer de hoeveelheid Giros en dan zou mijn cijfer voor eten en drinken kunnen stijgen van de 7 die ik er nu voor over heb tot een dikke 9!

21. Ruben Heijstek

Top restaurant! Maar inderdaad erg grote porties. Verder fijne en zeer vriendelijke bediening. Super sfeervol en absoluut waar voor je geld.

22. Gisteren top gegeten bij Rhodos. Sfeer erg gezellig, bediening uitstekend en aardig. En na de verbouwing ziet het restaurant er uitstekend uit, wat een verbetering! Zeker een aanrader.

23. Gisteren met vriendinnen een ontzettende leuke avond gehad bij de Griek. Goede en snelle service, heerlijk eten (lekker vers bereid en royale porties) en een gezellige sfeer! Zeker een aanrader!

24. Onlangs erg lekker gegeten in IJmuiden bij Rhodos, er hangt een erg gezellige sfeer in de zaak het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten is erg lekker en de porties zijn erg groot.

25. Twee keer gegeten, het eten was erg goed en je krijgt een hoop. De bediening is ook goed !

26. Wij gaan regelmatig 2 a 3 x uit eten.
    Bij Rhodos komen we steeds weer terug omdat het eten heel goed/lekker is en je er gezellig uit eten bent, je kan merken dat het een familiebedrijf is, de bediening is heel vriendelijk.
    Bij binnenkomen is het gebruikelijk dat iedereen een ouzo krijg.
    De voorgerechten zijn heerlijk.. maar, deze slaan wij meestal over omdat wij anders het hooftgerecht niet op kunnen.
    Ik bestel bijna altijd Ossenhaas met Paprika sauce.. een aanrader. Ook de varkenshaas of de specialiteit v/d kok zijn heerlijke gerechten.
    Als afsluiting nog een lekker nagerecht en dan gaan we weer met een goed gevoel van een geslaagde avond naar huis.
    We zullen hier zeker vaak terug komen.

27. Via vakantieveiling voor de tweede keer hier gegeten.
    Ik kan mij niet echt plaatsen in de negatieve reacties die ik hier lees. Voor de tweede keer een prima ontvangst, compleet met een glaasje ouzo van het huis.
    Snelle bediening waarbij het voorgerecht snel op tafel stond en bijzonder goed smaakte.
    Een goed glas rode wijn erbij, zonder opdringerig gedrag om de drankrekening op te schroeven, gewoon heerlijk op je gemak genieten.
    De tijd werd je gegeven om van je voorgerecht te genieten en een goed gesprek met je tafelpartner te voeren.
    Hierna het uitstekende hoofdgerecht dat ook echt genieten was. Mooie producten met heerlijke smaken.
    Het nagerecht kwam vlot nadat de borden waren afgeruimd en hier kon je in alle rust samen van genieten.
    Gewoon een hele fijne (Zater)dagavond heerlijk gegeten en genoten.

28. Eerste keer en nooit meer! Via vakantieveilingen gegeten.. Wat de recensies al zeggen: de mensen die niet via vakantieveilingen kwamen kregen borden vol, wij hadden verbrand gyros vlees en een beetje patat. Personeel spreekt amper Nederlands en aan uitzonderingen doen ze niet. Wilde ipv de varkensvleesspies een kipfiletspies erbij. Nee hoor dat kon niet, ze deden niet aan uitzonderingen. En zo kan ik nog een paar dingen opnoemen. Nooit meer in ieder geval.

3,9
  29. N 25 punten

Ook wij hebben via vakantieveilingen.nl hier gegeten.
    De eerste en voor mij part ook meteen de laatste keer.

Als je denkt dat je via vakantieveilingen.nl hier kan eten en dezelfde porties krijgt als mensen die betalen heb je het flink mis. Ik zag redelijke borden voorbij komen helemaal vol. Toen onze borden kwamen was het een teleurstelling.

Voorgerecht 2 gerookte (?) gehaktballetjes en hoofdgerecht een miniscuul bordje met smaakloos vlees, een klein bolletje rijst met een paar patatjes en een hoopje tzaziki. Oja, en dan de salade die je erbij krijgt, een kommetje ijsbergsla met een schijfje tomaat en bizar veel vette dressing, kan je geen ''salade'' noemen lijkt mij!

Bediening ook zeer onprofessioneel, harde muziek aan, dansen en met stapels servetjes gooien terwijl je rustig aan het eten bent.

Daarna 15 tot 20 minuten op het toetje zitten wachten, of eigenlijk tot iemand de bestelling op kwam nemen.

Ook het nagerecht is dood simpel, 2 bolletjes ijs (waar een groot gedeelte van was gesmolten met chocosaus en slagroom, en dit terwijl niet-vakantieveilingen gebruikers een overvol bord kregen!

Een flinke teleurstelling.

2,1
  30. Willem van Vliet

Via vakantieveiling hier gisteren wezen eten.
    Keurige apparte menu kaart insamenwerking met vakantieveiling.

Lekker voorgerecht (gehaktballetjes, tomatensaus, salade)
    Hoofdgerecht was ook prima, niet teveel maar zeker niet te weinig.
    Toetje smaakte en zag er goed uit.

Met drankjes en veilingbon heerlijk gegeten met 2 personen voor nog geen €40,00 Toppertje.

31. Ik heb hier inmiddels 2x gegeten.
    Beide keren middels een bon van vakantieveilingen.
    Het was beide keren heerlijk. En wat krijg je veel voor zo weinig.
    1e keer zaten we wel aan een tafeltje midden in het restaurant geplaatst. Als mensen binnen kwamen staan ze meteen tegen je tafeltje aan.
    2e keer hebben we dit tafeltje geweigerd en hebben we een leuke goede tafel gekregen.
    Omdat we wegens een misverstand onder bediening langer moesten wachten een drankje van hen gekregen.

Voor € 25.00 een heerlijk voorgerecht (beiden)
    een heerlijk hoofdgerecht
    een heerlijk nagerecht
    en ook nog koffie of thee na
    oh ja en een ouzo vooraf
    Voor 2 personen.
    Ik vraag me af waar ze dat van doen.

Wij komen zeker terug bij dit goede restaurant met leuke bediening.
    Alleen niet aan dat rare tafeltje. Voor de rest helemaal perfect.

32. Via vakantieveilingen bij dit restaurant terecht gekomen. De indeling van het restaurant is gezellig en de tafeltjes zijn onderlig van elkaar gescheiden met decor etc. De bediening is zeer vriendelijk en beleeft. Het eten was prima.

Als voorgerecht de soep van de dag gekozen. Dit was een pittige griekse groetensoep en smaakt goed. Hierna een griekse salade gegeten met olijfolie / dressing, sla, tomaat. Als hoofdgerecht de souflaki gekozen met 2x sate, giros vlees, patat en knoflooksaus.

Het hoofdgerecht was ook zeer smakelijk en snel opgediend. (had ietsje minder zout gemogen) Ook de hoeveelheid vlees was meer dan normaal gesproken verwacht mag worden.

Als laatst nog een dame blance genomen die ook heel goed en smakelijk was. Al met al een heel geslaagd etentje voor een zeer redelijke prijs.

33. Wij zijn hier enige tijd geleden geweest met een bon van vakantieveilingen. We hadden al wat slechtere verhalen gehoord over dit restaurant, maar alsnog heen gegaan.

Het begin ging goed, we kregen een drankje, voorgerecht en hoofdgerecht. Nadat we het hoofdgerecht op hadden moesten we erg lang wachten op het nagerecht en uiteindelijk moesten we zelf iemand aanspreken of we het nagerecht konden krijgen. Dit was ook zo toen we aan het einde van de avond onze drankjes wilden afrekenen.

Voor ons idee was het personeel niet echt gemotiveerd. Ze waren drukker met zichzelf bezig (of hun kleding en haar wel goed zat) dan met de gasten.
    Halverwege de avond zagen we steeds minder personeel langskomen om te vragen of we bijv. nog iets wilden drinken en het bleek dat een aantal personeelsleden buiten zat te roken.
    Later op de avond werd dit alleen maar erger. We moesten dus zelf iemand aanschieten om ons te bedienen en de rest van het personeel was nergens te bekennen of zat buiten. Erg slechte service dus! Verder was het eten wel goed, maar ik zou hier zeker niet nog een keer heen gaan.

34. Rita en Dini

We hebben zondagavond in het restaurant gegeten en waren verrast door de gezellige sfeer en het gevoel van welkom toen we aankwamen.

Het eten was heerlijk en lekker veel.

De bediening is erg vriendelijk. Wij komen hier zeker nog een keer terug!

35. Tevreden klant

Ik heb hier op een door de weekse dag met mijn zoontje gegeten. Het was er erg druk moesten even wachten maar werden vriendelijk en gastvrij opgevangen ook de sfeer was erg goed waardoor het wachten niet vervelend was. De bediening was (kind)vriendelijk en vlot. We hebben heerlijk gegeten, alleen een beetje teveel wat natuurlijk niet verkeerd is. Zelfs mijn zoontje heeft genoten. Vond het een schoon, sfeervol en goed restaurant. Echt een aanrader. Zelfs al moet je er even voor rijden!

Ik kom zeker weer.

36. Met 2 Vakantie veilingenvouchers, dus 4 personen, voor een prikkie gegeten. Superdrukke tent, maar vlot en vriendelijk personeel.

Bij de wijn gratis karafje leidingwater. Vanzelfsprekend extra betaald voor de extra bestelde mayo.

Gevarieerde voorgerechtjes. Goedvullende hoofdschotels - souvlaki of moussaka. Dessert simpel maar prima.

We komen zeker terug om van de kaart te eten.

37. ikke 47 punten

Tijdje terug hier gegeten met voucher van vakantieveilingen.

Echt heel lekker en veel en erg gezellige sfeer.

Supersnelle bediening.

Hebben ook nog eens bij ander restaurant met bon gegeten, maar heel veel minder lekker en gezellig dan hier!

Aanradertje!

38. Via vakantieveilingen hier gegeten en er een dubbel gevoel aan over gehouden.

Welkomstdrankje gehad, hartstikke leuk.

Het voorgerecht was heerlijk (fetaschotel) en ook de keftedes was lekker. Het hoofdgerecht (wij hadden souvlaki) was ontzettend zout en bijna niet weg te krijgen maar de gyros die erbij zat was wel lekker.

Het nagerecht moest ijs met warme caramelsaus zijn maar de nagerechten stonden al klaar in een koeling met als gevolg koude caramelsaus en gesmolten ijs!

Alles werd supersnel uitgeserveerd dus we hebben maar 1,5 uur gezeten ongeveer. De bediening liep te rennen en te vliegen dus rustig eten was er niet bij. Ze liepen constant langs onze tafel druk te discussieren met elkaar over de bediening en was dus chaotisch, dat was erg jammer want je kon niet eens rustig met elkaar praten.

Ik vond het niet heel erg slecht maar ons zien ze zeker nooit een tweede keer.

5,7
  39. Een viergangen menu gekocht bij vakantieveilingen.

De sfeer en bediening bij Rhodos is geweldig, gezellig, vriendelijk gastvrij, blij, vrolijk en snel.

Het eten was top, een super lekker voorgerecht, bij de gehaktballetjes leek het alsof ze zo van de barbeque kwamen, ook het feta schoteltje was heerlijk.

Het hoofdmenu diverse soorten vlees en meer dan genoeg. Tevens rijst, sla en patat, super.

Nagerecht ook geweldig en veel, 3 bollen ijs met warme caramelsaus en slagroom, heerlijk.

Daarna nog een kopje koffie.
    Nou, het was het zeker waard.

40. Via vakantieveiling hier gegeten.

Bediening was goed, niks te kort gekomen qua eten en drinken. Glas leeg, binnen een minuut personeel of we nog drinken wilden. Dit terwijl het 80% bezet was, sfeer was leuk, welkomstdrankje, voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht was gewoon normaal. Voldoende gegeten en met een goed gevoel weg gegaan.

Dus ga aub niet zeiken over rekening of apart menu, want dit is allemaal aangegeven.

41. Jeanette

Wat hebben wij hier genoten. We hadden een winnend bod (vakantie veiling) en zijn gisteravond neutraal gestemd naar dit restaurant gegaan. Iedereen was even vriendelijk en vrolijk en we merkten geen verschil op in bediening omdat we een voucher hadden. Na elke gang werd er aan ons gevraagd of alles naar wens was en of het gesmaakt had. Van te voren was ons bekend wat de menukaart kaart was, en het arrangement sprak ons wel aan. Natuurlijk zagen we dat aan andere gasten een ouzo werd gegeven, maar daar stoorden wij ons absoluut niet aan. Het eten was bijzonder smakelijk en de sfeer was goed. Al met al een geslaagde (smakelijke) avond.

42. Wij waren hier via vakantieveilingen.

Belachelijk dat iedereen ouzo krijgt maar de mensen via vakantieveiling niet, net of wij geen volwaardige klanten zijn. Erg onprofessioneel. Ons zoontje was mee maar kreeg geen bordje of geen bestek, we moesten alles vragen. Het eten was aardig, het was net voldoende allemaal. Je merkte wel dat het erg druk was en we snel weg moesten want we kregen de koffie gelijk met het ijs. Wij vonden het erg rommelig allemaal, de bediening was een zooitje, 2 bier op de rekening terwijl we er maar 1 hadden gehad en dat duurde al erg lang. Nee, geen aanrader, zijn wel betere Griekse restaurants.

4,1
  43. Ton 28 punten

Ook via vakantieveilingen met 4 personen gaan eten.

4 gangen keuze menu.

Wij kregen eerst de "gewone menu kaart" maar na het zien van het vakantieveiling formulier, werden deze gelijk weer ingenomen.

Na 15 min, toch maar even gevraagd of wij nog een menukaart kregen om te kiezen wat wij wilden eten.

Wij kregen toen een geplastificeerd blauw A4-tje met vakantieveilingen logo keuze menu.

Eten was voldoende, maar het personeel heeft geen aandacht voor ons als klant.

Het ergste was dat na betaling en tot 2 keer toe tot ziens te hebben gezegd tegen 3 personeels leden er totaal geen reactie terugkwam, er werd niet eens omgekeken.

Zo'n slechte klanten waren wij nu ook weer niet.

Helaas komen wij hier niet meer eten!

6,3
  44. Bij vakantieveilingen de veiling gewonnen.

Meteen diezelfde dag gereserveerd en naar Rhodos gegaan met mijn vriendin.

Keuze uit 3 voorgerechten (kan het niet iets meer?), keuze uit 2 hoofdgerechten (idem), keuze uit 2 desserts (idem)!

Na koffie of thee. Mijn vriendin wilde een koffie verkeerd (2.50 euro) ipv. een normale koffie (2 euro)!
    Gaan ze moeilijk doen om die 50 cent +, het was niet mogelijk.

Uiteindelijk aangegeven dat het verschil wordt betaald.

En ja hoor... de 50 eurocent stond op de rekening!

Service?

Eten was lekker, maar niet bijzonder!

Met andere woorden: mijn vriendin en ik komen hier nooit meer terug :-(

3,2
  45. Erg fijn eten bij deze Griek. Altijd gezellig, sfeervol. Vriendelijk personeel, goede bediening, veel lekker eten voor een redelijk vriendelijke prijs. De samos is heerlijk... De baklava en de moussaka ook echt goed!

46. Typisch en gezellig Grieks restaurant.

Heerlijk eten, leuke sfeer en vriendelijke bediending.

Wat wil je nog meer... zeker een aanrader!

47. Petra 608 punten

Nooit meer.

Personeel zat bij gasten aan tafel.

Onze bestelling was weg en na enige uren konden we eindelijk ons hoofdgerecht op eten.

Dat werd dus een late avond.

48. Familie van Dongen

Prima restaurant. Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

49. Hebben hier heerlijk gegeten, gaan zeker nog een keer terug.

Bediening is erg vriendelijk.

Prijs/kwaliteits verhouding is ook perfect.

Zeker de moeite waard om heen te gaan als je van Grieks eten houdt.

50. Ik kom er al jaren en eet er echt heel erg lekker.

Ook nu hij is overgenomen is het nog steeds goed.

De borden worden mooier aangekleed, daar hou ik wel van en de portie's zijn iets aangepast, ook dat kon geen kwaad.

Top restaurant zeker een aanrader. Vanavond zijn we er weer hoor.

Gr monique.

51. Met echtgenoot, zoon en vader heerlijk gegeten.

Het eten is heerlijk, de sfeer is goed en de bediening is uitstekend.

Vriendelijk, hulpvaardig en in voor een grapje.

Super.

52. Ik kom er al vanaf het begin, en kom er graag, gelukkig is er nadat Fanny de boel overgedragen heeft alles hetzelfde gebleven, ik hoop ook dat ze op deze voet doorgaan.

Ga deze week weer eten.

53. jan willem

Gisteravond gegeten heerlijk buiten gegeten.

De nieuwe eigenaar heeft de kok gehouden en het eten is als vanouds heerlijk, de bediening is goed. De sfeer is helemaal geweldig.

We komen snel weer terug.

54. Gisterenavond met de kinderen voortreffelijk gegeten bij Rhodos in Ymuiden. Ruime en goede porties, veel variaties en mooi opgemaakte borden. Attente en vriendelijke bediening. Wij hebben begrepen dat Mikes en Maria heb sinds een halfjaar het restaurant hebben overgenomen. De keuken is echt heel goed.
    Veel succes wij komen zeker terug voor een avond heerlijk Grieks genieten.

55. we hebben daar laatst gegeten en wisten niet dat het over genomen was.het eten was vies de sfeer was totaal weg.ik vind het ronduit walgelijk dat de nieuwe eigenaren de hele tijd te slymen en toneel te spelen.

56. Ik heb er heerlijk met mijn vriend gegeten. De gyros is echt verrukkelijk. Dit is mijn favoriete restaurant in heel IJmuiden!

57. Heb er slecht gegeten.Gerechten waren kleiner dan bij de vorige eigenaar.Ik ga er niet meer heen

1,6
  58. eidelijk nieuwe mensen in de zaak en lekker schoon ook