Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in IJmuiden verdeeld zijn.

Gisteravond hier wezen eten al met al een redelijke ervaring,bediening aardig en professioneel, eten op zich goed alleen zeer jammer dat ze niet echt veel kaas gegeten hebben van iets op smaak maken,voorgerecht carpaccio met oude kaas dus geen parmezaan en haast geen dressing waardoor dit vrij vlak van smaak was,vlees dito het zelfde en de prijs is ook redelijk stevig.

2. Grieks IJmuiden

Van de week bij Kreta IJmuiden gegeten, ik heb hier geen woorden voor! Dit was de 3e keer voor ons en het was perfect! Vriendelijke bediening, vlot en er hing een gezellig sfeertje. De eigenaar is supervriendelijk en zeer professioneel! Het eten is verrukkelijk, we hebben nog nooit zo lekker Grieks gegeten!
    En we hebben er genoeg geprobeerd maar deze is niet te evenaren!
    Ga zo door!

3. Chinees-Indisch IJmuiden

Alle onderstaande recensies zijn gebaseerd op de ‘oude’ situatie (een begraafplaats heeft meer sfeer) inmiddels heeft het pand een verbouwing ondergaan. De Chinese loempia is een topper...

Het eten was koud en nog bevroren van de binnenkant. Toen ik er wat van zij waren ze erg onbeleefd en het was ook nog heel duur de sfeer was kill echt waardeloos hier kom ik nooit meer terug.

5. Thais IJmuiden

Heetlijk gegeten met familie van 6 personen. Goed advies in de keuze van de gerechten. Een aanrader!

Rinus Julsing

Warm gezellie en zeer vriendelijke bediening wij hebben genoten. Zeer goed eten maar dat wisten wij al.

7. Thais IJmuiden

Ted Bierman

8. Thais IJmuiden

Weer heerlijk gegeten. Voldoende lekker vers eten tegen een redelijke prijs. Vriendelijke bediening, redelijke wachttijd.

9. Thais IJmuiden

Vriendelijke ontvangst en bediening.Het voorgerecht speciaal voor ons gemaakt, het stond niet op de menukaart.
    Hoofdgerecht was echt heerlijk, en zelfs zoveel dat we het niet allemaal op konden.

10. Nederlands IJmuiden

Het is een hele aparte ervaring hier te zijn geweest. Het is moeilijk voor te stellen dat dit 'restaurant' nog bestaat.
    Het interieur zou zelfs bij de kringloop nog misstaan. Alles is vettig en onfris.
    De toiletten stinken en alles maakt een zeer onverzorgde indruk.

Ik was hier nu voor de tweede keer en wilde het nog een kans geven. Het uitzicht is prachtig vanaf het terras, daar is niets mis mee.

De koffie was slap en lauw. Geen koekje er bij. De tosti was flinterdun en ook lauw, maar vooral smakeloos. Wel een zakje ketchup er bij, maar geen zout en peper op tafel. Dit alles voor €7,00.

Onvriendelijke bediening, niet vlot, zijn vooral met zichzelf bezig.

Nooit meer!

Frank en Linda

Sinds we laten bezorgen door deze kanjers weten we dat we heerlijk eten en dat alles vers is. Altijd snel en supervriendelijk. Aanrader! Echt!

12. Internationaal IJmuiden

Wij hebben een top avond gehad, eten was heerlijk de service was echt.
    Prima.
    Echt een aanrader en we komen er zeker nog eens terug.
    Chapo een dikke 10!

Wij waren na jaren terug Maar wij komen nooit meer.
    Reden anderhalf uur moeten wachten op 2 gebakken visjes.
    Mensen die later kwamen Hadden eerder hun eten.
    1 Uur en een kwartier later kreeg ik van 1 serveerster 1 biertje ter compensatie voor het wachten.
    Toen de vis op was had ik het gevoel van en nu opzouten.
    Want alles werd meteen van tafel gerukt.
    J.a. Over.

14. Thais IJmuiden

Heerlijk gegeten en een vriendelijke bediening.

Reservering was correct tafel was gereserveerd.
    Bediening was erg vlot voorgerecht was ook goed maar bij het hoofdmenu vielen de bijgerechten groente en patat tegen de frites waren allemaal kleine stukjes en die waren nog hard ook bijna niet te eten werd door ons wat van gezegd kregen als antwoord kon gebeuren dit was niet correct.
    Moeten ze wel opletten maar je gaat erheen voor de vis en niet voor de frieten maar ja dat hoort erbij.

16. Thais IJmuiden

Super goed restaurant, behulpzaam vriendelijk personeel. Net zo lekker als in Thailand.

17. Zuid-Amerikaans IJmuiden

Wederom lekker gegeten voor een redelijke prijs.
    Heerlijke malse Argentijnse biefstuk met lekkere saus.
    Prima bediening

18. Broodjes IJmuiden

Mevr menges

Best burger ever! Heerlijk gegeten super leuke en gezellige bediening gezellig interieur erg sfeervol…

19. Thais IJmuiden

Super ervaring. Wij waren een tijd niet geweest. Zeer vriendelijk personeel. En nam ook de tijd bij de tafels. Eten was top… zeker voor herhaling vatbaar, en zou het iedereen aanraden. Mijn Filipijnse vrouw, wil hier altijd eten, dan heeft ze het gevoel Filipijns te eten. Service is top daar nog steeds. En dat is nooit anders geweest.

Meestal alles lekker maar de babipangang schotel was niet te eten…

21. Thais IJmuiden

Heerlijk gegeten. Ondanks de enorme drukte was de service fantastisch kunnen velen nog een voorbeeld aan nemen. Sfeer is goed. Mooie inrichting.

22. Thais IJmuiden

Wederom heerlijk gegeten. Alles supervers en je kan het zo mild of heet bestellen als jezelf wilt.
    Probeer als het kan zoveel mogelijk verschillende gerechten te bestellen. Dan kun je van elkaar proeven. Ze zijn allemaal ontzettend lekker.

Ronald Reijnders

Wij hadden een tafel gereserveerd afgelopen maandag voor 4-8 om 18.00, voor 2 personen aan het raam met mooi uitzicht. Wij waren mooi op tijd en werden naar een tafeltjes begeleid in de hoek terwijl er nog allerlei andere gereserveerde tafeltjes vrij waren. Het tafeltje bood voor één voor ons een muur als uitzicht (!). Een ander tafeltje bleek niet mogelijk terwijl het tafeltje naast ons gedurende de ruim 5 kwartier dat wij er waren leeg bleef! Dit viel dus behoorlijk tegen. Wat het eten betreft had wij de zeetong gekozen, niet goedkoop €42,00 maar als je er dan ook wat voor krijgt maakt dat niets uit. Voor één persoon hadden wij wat schelpdieren erbij genomen. De tong die wij kregen was prima van formaat en goed bereid, dus niets op aan te merken. De bijlagen vielen echter tegen voor bij een zeetong van deze prijs. Patat, tuinboontjes en bietjes. Gebakken aardappeltjes en een frisse salade zou beter gepast hebben. Wat zeker ook wenselijk is voor bij het eten van schelpdieren zijn verfrissingsdoekjes om je hadden schoon te maken. Het totaalplaatje in ogenschouw nemend, zullen wij niet snel teruggaan om hier wat luxer uit eten te gaan, jammer.

ZO KAN HET OOK!!!!!!!
    Na een teleurstellende ervaring op zaterdag 15 juli 2017 en na aanleiding van mijn schrijven van een recensie heeft Pieter op maandag 17 juli 2017 telefonisch contact met ons opgenomen.
    Na hoor en weder hoor over het voorval heeft hij ons aangeboden om via een nieuwe afspraak alsnog gebruik te maken van onze Social Deal. Daar hebben wij afgelopen zondag 23 juli gebruik van gemaakt.
    En dat viel niet tegen.
    Zowel de bediening als het eten waren perfect. Gekozen voor een geitenkaas salade en carpaccio en als hoofd gerecht 2x varkenshaas sate met patat en koffie als afsluiting.
    Nogmaals het was uitstekend en bedankt voor de perfecte oplossing.
    Vr.gr. Dick Rijke

25. Nederlands IJmuiden

Meindert

Eenvoudige kaart, maar goede kwaliteit. Prima schnitzels !!
    Bediening snel en aardig. Eigenaar met humor.
    Aanrader, omgeving tussen de duinen heel bijzonder mooi

26. Thais IJmuiden

Afgelopen zaterdagavond met 10 man bij Siam gegeten.
    Het was zoals gewoonlijk weer heerlijk. Alles is super vers bereid en de bediening is heel aardig.

We hebben er geweldig met ze alleen ons vol gegeten. Het eten is er goed en je krijgt genoeg voor dat geld.

28. Chinees-Indisch IJmuiden

herman van rijswijk

Lekker gegeten en geholpen door twee hele vriendelijke en leuke dames.

29. Thais IJmuiden

Heerlijk eten, gezellige sfeer en geweldige bediening. Wij kunnen het iedereen aanraden om bij Siam te gaan eten!

H.de Vries

Vooral heel gezellig