Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in IJmuiden verdeeld zijn.

1. Thais IJmuiden

Prima eten, kreeg de scherpte (3 pepers) die ik vroeg. Kom hier vaker.

2. Chinees-Indisch IJmuiden

Top!!! Het was gezellig druk en alles ging toch heel goed.

Wij hadden een visplateau besteld voor Oud en Nieuw, kosten: 45 euro voor vier personen.
    Het waren wat wraps en een drietal salades en 4 cupjes met wat sla en garnalen.
    De wraps waren allemaal met zalm en sla. Geen andere vis. De kleine salades was ook zalm en iets met denk ik haringsalade. Voor dat geld had ik ook wel wat zalmwraps kunnen maken en wat bakjes vissalade kunnen halen. Vorig jaar hadden we de vis etagere van 37.50, hier was veel meer variatie bij (ook paling o.a.) Ik zou dit niet meer bestellen, zonde van je geld. Niet of nauwelijks variatie en een grote teleurstelling. Voor ons niet meer. ;-(

4. Internationaal IJmuiden

Wij hadden een tafel met 15 personen gereserveerd op 1ste kerstdag. We kwamen rond half zeven binnen en moesten tot kwart voor negen wachten op de amuse.....De gang naar het volgende gerecht duurde ook drie kwartier. Bij het opnemen kozen de meesten voor een hertenbiefstuk en men vroeg of deze licht, medium of doorbakken moest zijn. Bij het rondbrengen werd dit gedaan door andere personeelsleden die waarschijnlijk alleen met kerst invielen. Gevolg dat vrijwel iedereen ging klagen, omdat men niet de eigen keuze kreeg. Uiteindelijk waren we blij dat we weg konden zonder een scene. Dus het kerstdiner was een mislukking. Nooit weer.

Het eten is goed, maar zeker niet het beste van IJmuiden. Je krijgt snel en juist de gevraagde order.
    Het grootste probleem is dat het personeel erg onvriendelijk is.

6. Thais IJmuiden

Barbara de Bruin

Op de 2e kerstdag hebben mijn man en ik echt heerlijk gegeten bij Siam. Zij waren de afgelopen jaren met de kerst gesloten en nu voor het eerst open. Zeker voor herhaling vatbaar.

7. Thais IJmuiden

Super lekker gegeten.

Peter Hartman

Wij hebben genoten van de soep, pizza en de heerlijke tiramisu!
    En hebben gezellig zitten praten met de gastheer en vrouw, we
    komen zeker terug!

Gisteravond hier wezen eten al met al een redelijke ervaring, bediening aardig en professioneel, eten op zich goed alleen zeer jammer dat ze niet echt veel kaas gegeten hebben van iets op smaak maken, voorgerecht carpaccio met oude kaas dus geen parmezaan en haast geen dressing waardoor dit vrij vlak van smaak was, vlees dito het zelfde en de prijs is ook redelijk stevig.

10. Grieks IJmuiden

Van de week bij Kreta IJmuiden gegeten, ik heb hier geen woorden voor! Dit was de 3e keer voor ons en het was perfect! Vriendelijke bediening, vlot en er hing een gezellig sfeertje. De eigenaar is supervriendelijk en zeer professioneel! Het eten is verrukkelijk, we hebben nog nooit zo lekker Grieks gegeten!
    En we hebben er genoeg geprobeerd maar deze is niet te evenaren!
    Ga zo door!

11. Chinees-Indisch IJmuiden

Alle onderstaande recensies zijn gebaseerd op de ‘oude’ situatie (een begraafplaats heeft meer sfeer) inmiddels heeft het pand een verbouwing ondergaan. De Chinese loempia is een topper...

Het eten was koud en nog bevroren van de binnenkant. Toen ik er wat van zij waren ze erg onbeleefd en het was ook nog heel duur de sfeer was kill echt waardeloos hier kom ik nooit meer terug.

13. Thais IJmuiden

Heetlijk gegeten met familie van 6 personen. Goed advies in de keuze van de gerechten. Een aanrader!

Rinus Julsing

Warm gezellie en zeer vriendelijke bediening wij hebben genoten. Zeer goed eten maar dat wisten wij al.

15. Thais IJmuiden

Ted Bierman

16. Thais IJmuiden

Weer heerlijk gegeten. Voldoende lekker vers eten tegen een redelijke prijs. Vriendelijke bediening, redelijke wachttijd.

17. Thais IJmuiden

Vriendelijke ontvangst en bediening.Het voorgerecht speciaal voor ons gemaakt, het stond niet op de menukaart.
    Hoofdgerecht was echt heerlijk, en zelfs zoveel dat we het niet allemaal op konden.

18. Nederlands IJmuiden

Het is een hele aparte ervaring hier te zijn geweest. Het is moeilijk voor te stellen dat dit 'restaurant' nog bestaat.
    Het interieur zou zelfs bij de kringloop nog misstaan. Alles is vettig en onfris.
    De toiletten stinken en alles maakt een zeer onverzorgde indruk.

Ik was hier nu voor de tweede keer en wilde het nog een kans geven. Het uitzicht is prachtig vanaf het terras, daar is niets mis mee.

De koffie was slap en lauw. Geen koekje er bij. De tosti was flinterdun en ook lauw, maar vooral smakeloos. Wel een zakje ketchup er bij, maar geen zout en peper op tafel. Dit alles voor €7,00.

Onvriendelijke bediening, niet vlot, zijn vooral met zichzelf bezig.

Nooit meer!

Frank en Linda

Sinds we laten bezorgen door deze kanjers weten we dat we heerlijk eten en dat alles vers is. Altijd snel en supervriendelijk. Aanrader! Echt!

Wij hebben een top avond gehad, eten was heerlijk de service was echt.
    Prima.
    Echt een aanrader en we komen er zeker nog eens terug.
    Chapo een dikke 10!

Wij waren na jaren terug Maar wij komen nooit meer.
    Reden anderhalf uur moeten wachten op 2 gebakken visjes.
    Mensen die later kwamen Hadden eerder hun eten.
    1 Uur en een kwartier later kreeg ik van 1 serveerster 1 biertje ter compensatie voor het wachten.
    Toen de vis op was had ik het gevoel van en nu opzouten.
    Want alles werd meteen van tafel gerukt.
    J.a. Over.

22. Thais IJmuiden

Heerlijk gegeten en een vriendelijke bediening.

Reservering was correct tafel was gereserveerd.
    Bediening was erg vlot voorgerecht was ook goed maar bij het hoofdmenu vielen de bijgerechten groente en patat tegen de frites waren allemaal kleine stukjes en die waren nog hard ook bijna niet te eten werd door ons wat van gezegd kregen als antwoord kon gebeuren dit was niet correct.
    Moeten ze wel opletten maar je gaat erheen voor de vis en niet voor de frieten maar ja dat hoort erbij.

24. Thais IJmuiden

Super goed restaurant, behulpzaam vriendelijk personeel. Net zo lekker als in Thailand.

25. Zuid-Amerikaans IJmuiden

Wederom lekker gegeten voor een redelijke prijs.
    Heerlijke malse Argentijnse biefstuk met lekkere saus.
    Prima bediening

26. Broodjes IJmuiden

Mevr menges

Best burger ever! Heerlijk gegeten super leuke en gezellige bediening gezellig interieur erg sfeervol…

27. Thais IJmuiden

Super ervaring. Wij waren een tijd niet geweest. Zeer vriendelijk personeel. En nam ook de tijd bij de tafels. Eten was top… zeker voor herhaling vatbaar, en zou het iedereen aanraden. Mijn Filipijnse vrouw, wil hier altijd eten, dan heeft ze het gevoel Filipijns te eten. Service is top daar nog steeds. En dat is nooit anders geweest.

Meestal alles lekker maar de babipangang schotel was niet te eten…

29. Thais IJmuiden

Heerlijk gegeten. Ondanks de enorme drukte was de service fantastisch kunnen velen nog een voorbeeld aan nemen. Sfeer is goed. Mooie inrichting.

30. Thais IJmuiden

Wederom heerlijk gegeten. Alles supervers en je kan het zo mild of heet bestellen als jezelf wilt.
    Probeer als het kan zoveel mogelijk verschillende gerechten te bestellen. Dan kun je van elkaar proeven. Ze zijn allemaal ontzettend lekker.