Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in IJhorst verdeeld zijn.

1. Nederlands IJhorst

Heerlijk gegeten in een gezellige huiskamersfeer. Service prima, heel gemoedelijk.

2. Nederlands IJhorst

Idsard Septer

Prima gegeten, prijs in verhouding met de kwaliteit, (zeer) ruime porties. Geen minpunten. Goede avond gehad.

3. Nederlands IJhorst

Ontspannen sfeer, vriendelijke bediening en heerlijk gegeten

4. Nederlands IJhorst

Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen door het vriendelijke personeel. Sfeer in het restaurant is beetje oubollig en de geur was dito. Eten was daarentegen prima. De varkenshaas en steak met salade bevelen we aan. Snelheid van de bediening was prima en er werd tijdig bijgeschakeld toen het wat drukker werd. Prijs was aan de hoge kant en past niet bij hetgeen geserveerd wordt.

5. Nederlands IJhorst

Ontzettend vette schnitzel met nagenoeg geen aankleding zoals wel aangegeven op de kaart. Champignons, ui en spekjes. Bijna geen groente. Inrichting zoals 50 jaar geleden, weinig sfeer. De rabarbersaus was wel lekker.
    En de prijs is zeker niet zuinig. Voor ons nooit meer.

Eten was heerlijk. Elk gerecht weer, echt complimenten. Bediening daarentegen stuntelig. Er werd bijvoorbeeld niet goed in de gaten gehouden of er bestek lag, bij andere tafels moest men ook om bestek vragen. Ook werd er niet goed op het drinken gelet, mijn man had zijn glas al een hele tijd leeg, bij de 2e gang werd hem pas gevraagd of hij nog iets wilde drinken. Daar laat men dan ook omzet liggen lijkt mij.... maar over het algemeen dus echt genoten van de vaardigheid van de kok!

Hetty Bos

Voor 4 personen een reservering gemaakt via Social Deal voor 20 april 2017. Deze is door de eigenaar 's-middags geannuleerd vanwege een besloten feest. Toch gaan kijken. Niemand aanwezig. Bizar. Gelogen! Wij hebben een ander restaurant moeten zoeken en waren duur uit, wat niet de bedoeling was. We zijn inmiddels terug in Noord Brabant en kunnen niet om uitleg vragen.

Heerlijk gegeten met goede en vriendelijke bediening. De gerechten zijn uitgebreid en heerlijk klaar gemaakt.

Sabine en Jan van der Star

Zojuist met mijn vrouw gegeten, we waren de enige gasten in het restaurant. Bediening was super, mooi warme inrichting en het eten was super lekker. Wij gaan hier zeker nog eens eten

Bij aankomst waren we verrast over het prachtige terras/kinderspeelplaats. Het ziet er allemaal heel verzorgt uit. De kaart ziet er goed uit, de prijzen zijn heel redelijk.
    Het eten werd met zorg opgediend en de smaak was heel goed. De hoeveelheid was ruim voldoende. De bediening was vriendelijk en geduldig.
    Kortom een aanwinst voor de regio.
    Wij gaan hier zeker vaker heen.

In dit restaurant kun je altijd lekker eten: lekkere zalm met pasta of een lekker stukje diamanthaas. Soms als het rustiger is maken ze iets speciaals voor je wat niet op de kaart staat! Verder gemoedelijke sfeer en gezellige bediening. Ik blijf zeker terugkomen.

Lekker gegeten in dit restaurant. Mooi gelegen in het bos naast een mooi chaletpark. De ribroast was heerlijk alsmede de mosterdsoep met Drentse worst. Erna beiden een lekkere espresso. Eigenaar is jongeman en timmert leuk aan de weg. Veel succes, wij komen zeker terug!

13. Nederlands IJhorst

Op vrijdag 14 augustus 2015 hebben we met z'n zessen hier heerlijk gegeten. We konden buiten op het terras bij elkaar zitten en we hebben genoten van het drie gangen menu voor €27,50. Bij de ossenstaart moesten we wel €7,00 bijbetalen, dus zo heel goedkoop was het niet, maar het was wel lekker. Het is voor herhaling vatbaar. Zo'n klein dorpje dat zo'n goed restaurant bezit moeten we koesteren, dat geldt natuurlijk ook voor het restaurant zelf.

14. Internationaal IJhorst

Heerlijk eten en goede service! Zeker een bezoekje waard!

15. Nederlands IJhorst
  16. Nederlands IJhorst

Familie Van Dijk

Op vakantie neem je de bruine kroeg sfeer voor lief. Helaas moetsen we een uur wachten op het hoofdgerecht dat koud en smaakloos was. De bediening heeft 't netjes opgelost, maar we waren dus het haasje bij het Vosje.

17. Internationaal IJhorst

D. Verloop

13 december naar De Dassenburcht geweest. Heerlijk gegeten. Prima kwaliteit en normale prijzen. Prijs kwaliteit verhouding prima. Gezellig ingericht restaurant. Niet te groot, erg knus. Accurate bediening.

18. Nederlands IJhorst

Dik

Wij zijn hier ook geweest en op aanraden van een eerdere recensie het voorgerecht "stokstoete"gegeten, dit is echt genieten. De prettige bediening en de goede kwaliteit heeft er voor gezorgd dat we daarna nog een paar keer zijn langsgeweest. Een eettafel uit de betere categorie.

19. Nederlands IJhorst

Dit keer hebben we een Dame Blanche gehad op het terras.
    Werkelijk grote klasse. Is het proberen waard.

20. Nederlands IJhorst

mitch

21. Nederlands IJhorst

Augustus 2010

Mooi plekje op het gezellige terras opgezocht.

Vriendelijke bediening.

Probeer de daghap...... een maaltijd voor een zeer zeer redelijke prijs.

Smakelijk bereid, ruime portie en warm geserveerd.

Zo hoort het!

Voor herhaling vatbaar.

22. Nederlands IJhorst

leeuwtje

23. Nederlands IJhorst

We zijn hier alweer een tijdje geleden geweest.
    't was werkelijk prima!
    En het "vosjes stokstoete" is een echte aanrader!

Super!

24. Nederlands IJhorst

Olga de Kruyf

Heerlijk gegeten, super vriendelijk, prettige sfeer wat wil je nog meer.
    Mooi servies en lekker warm.
    Veel succes!

25. Nederlands IJhorst

Johan Mansens

Heerlijk gegeten in een gezellig, huiselijke sfeer. Het eten was echt erg lekker. Bedankt voor een leuke avond!