Nieuwste foto's in IJhorst

Laatste updates in IJhorst

1. Astrid Visser's profielfoto
    Astrid Visser heeft een recensie geschreven voor Het Vosje

Astrid Visser

Wij kijken altijd uit om bij "Het Vosje" te gaan eten als we een weekendje weg zijn of in de buurt. Heerlijk eten, enigste - puntje is dat de patat zout was maar we konden zo nieuwe krijgen. Verrassend leuk opgediend. Service en bediening is uitstekend. Op naar het volgend weekendje weg. Jammer dat het niet dichterbij is!

2. m.e.c.Madjid van Laar.'s profielfoto
    m.e.c.Madjid van Laar. heeft een recensie geschreven voor Het Vosje

m.e.c.Madjid van Laar.

Heerlijk gegeten, vriendelijke, gezellige vlotte bediening.

3. Mw.Alberts's profielfoto
    Mw.Alberts heeft een recensie geschreven voor Het Vosje

Mw.Alberts

Wij waren met zn achten en komen uit Twente. Dat klikte goed met de Drentenaren. Restaurant mooi, warm sfeervol ingericht. Warme ontvangst en de eigenaar en de bediening waren ontzettend aardig. M.n. de eigenaar was een humoristisch man. We hebben veel gelachen met hem. Het eten was bijzonder lekker. Verschillende steaks besteld en alles goed gebakken. We hebben ook niet lang gewacht op onze gerechten. Heerlijk.
    En aansluitend hadden we een wijnproeverij die vrij vroeg begon en bij Het Vosje wisten ze dat en er werd rekening mee gehouden. Alles mooi op tijd. Top!
    Hopelijk komen we hier gauw weer terug. Een aanrader. Dank beste mensen.....

Mvg
    Vrienden uut Twente

4. Benita's profielfoto
    Benita heeft een recensie geschreven voor Het Vosje
    Nederlands IJhorst

Heerlijk gegeten in een gezellige huiskamersfeer. Service prima, heel gemoedelijk.

5. Idsard Septer's profielfoto
    Idsard Septer heeft een recensie geschreven voor Het Vosje

Idsard Septer

Prima gegeten, prijs in verhouding met de kwaliteit, (zeer) ruime porties. Geen minpunten. Goede avond gehad.

6. Ria's profielfoto
    Ria heeft een recensie geschreven voor Het Vosje
    Nederlands IJhorst

Ontspannen sfeer, vriendelijke bediening en heerlijk gegeten

7. Arie's profielfoto
    Arie heeft een recensie geschreven voor Het Vosje
    Nederlands IJhorst

Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen door het vriendelijke personeel. Sfeer in het restaurant is beetje oubollig en de geur was dito. Eten was daarentegen prima. De varkenshaas en steak met salade bevelen we aan. Snelheid van de bediening was prima en er werd tijdig bijgeschakeld toen het wat drukker werd. Prijs was aan de hoge kant en past niet bij hetgeen geserveerd wordt.

8. Het Vosje heeft een nieuwe foto
  15. Het Vosje heeft een nieuwe foto
  16. Marty's profielfoto
    Marty heeft een recensie geschreven voor Het Vosje
    Nederlands IJhorst

Ontzettend vette schnitzel met nagenoeg geen aankleding zoals wel aangegeven op de kaart. Champignons, ui en spekjes. Bijna geen groente. Inrichting zoals 50 jaar geleden, weinig sfeer. De rabarbersaus was wel lekker.
    En de prijs is zeker niet zuinig. Voor ons nooit meer.

17. Sophie's profielfoto
    Sophie heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Reest

Eten was heerlijk. Elk gerecht weer, echt complimenten. Bediening daarentegen stuntelig. Er werd bijvoorbeeld niet goed in de gaten gehouden of er bestek lag, bij andere tafels moest men ook om bestek vragen. Ook werd er niet goed op het drinken gelet, mijn man had zijn glas al een hele tijd leeg, bij de 2e gang werd hem pas gevraagd of hij nog iets wilde drinken. Daar laat men dan ook omzet liggen lijkt mij.... maar over het algemeen dus echt genoten van de vaardigheid van de kok!

18. Restaurant de Reest's profielfoto
    Restaurant de Reest heeft gereageerd op een recensie van Restaurant de Reest

Goedendag,

Bij deze onze excuses, echter ligt de fout bij social deal.
    Wij hadden een buffet op locatie, deze datum hebben wij dan ook al weken dicht staan voor reserveringen, echter heeft het systeem van social deal deze reservering toch gemaakt. Op dinsdag contact gezocht met social deal en deze zou contact met jullie opnemen.
    Nogmaals excuses voor het ongemak.

19. Hetty Bos's profielfoto
    Hetty Bos heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Reest

Hetty Bos

Voor 4 personen een reservering gemaakt via Social Deal voor 20 april 2017. Deze is door de eigenaar 's-middags geannuleerd vanwege een besloten feest. Toch gaan kijken. Niemand aanwezig. Bizar. Gelogen! Wij hebben een ander restaurant moeten zoeken en waren duur uit, wat niet de bedoeling was. We zijn inmiddels terug in Noord Brabant en kunnen niet om uitleg vragen.

20. Lieke's profielfoto
    Lieke heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Reest

Heerlijk gegeten met goede en vriendelijke bediening. De gerechten zijn uitgebreid en heerlijk klaar gemaakt.

21. Sabine en Jan van der Star's profielfoto
    Sabine en Jan van der Star heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Reest

Sabine en Jan van der Star

Zojuist met mijn vrouw gegeten, we waren de enige gasten in het restaurant. Bediening was super, mooi warme inrichting en het eten was super lekker. Wij gaan hier zeker nog eens eten

Bij aankomst waren we verrast over het prachtige terras/kinderspeelplaats. Het ziet er allemaal heel verzorgt uit. De kaart ziet er goed uit, de prijzen zijn heel redelijk.
    Het eten werd met zorg opgediend en de smaak was heel goed. De hoeveelheid was ruim voldoende. De bediening was vriendelijk en geduldig.
    Kortom een aanwinst voor de regio.
    Wij gaan hier zeker vaker heen.

23. Giel's profielfoto
    Giel heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Reest

In dit restaurant kun je altijd lekker eten: lekkere zalm met pasta of een lekker stukje diamanthaas. Soms als het rustiger is maken ze iets speciaals voor je wat niet op de kaart staat! Verder gemoedelijke sfeer en gezellige bediening. Ik blijf zeker terugkomen.