Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hurwenen verdeeld zijn.

Op zaterdag 11-2 hebben we met 4 personen voor de eerste keer gegeten bij de Roskam in Hurwenen. Het eten was helemaal TOP. Het vlees was mals en de smaak was voortreffelijk en de borden
    waren creatief opgemaakt.

Het personeel was zeer vriendelijk en de service was uitstekend. Een gevoel dat je echt welkom bent

Wat we wel jammer vonden dat er alleen huiswijn aanwezig was.

Deze keer overtrof het alle voorgaande keren dat we hier te gast waren.
    Voortreffelijk!

Avond uit met vrienden, heerlijk gegeten

Prachtig terras, prachtige omgeving en vriendelijk personeel. Helaas kwam de volgens de menukaart bestelde "Kabeljauw vanuit de oven met een krokante korst van bruchetta peterselie broodkruim" niet uit de oven. De moot kabeljauw was bestreken met een kruidenkaas en daaroverheen lagen de droge broodkruimels. Niet echt smakelijk. Daar heb ik melding van gemaakt. Het antwoord uit de keuken: "Oudere mensen bestellen vaak de kabeljauw omdat het zacht is en door de korst wordt het dan weer hard". Wat een excuus! Alsof het aan ons "oudjes" ligt en ze ons op deze manier ook nog een dienst hebben bewezen! Geen enkele compensatie door een kopje koffie of iets dergelijks aan te bieden voor de gemaakte fout. Bij het verlaten van de zaak viel ons oog op een kortingsbon van 20% op het hoofdmenu. Kijk en dat vertellen ze ons "oudjes" niet! Erg jammer want het is echt een schitterende locatie.

Mulders

Lekker gegeten, gezellig gezeten, zeer vriendelijke bediening, top!

Woensdag 17 februari 2016 met twee personen gegeten. Is er een nieuwe kok? De kwaliteit vonden wij meetbaar minder dan vorig jaar. Ook de presentatie op het bord kan met ietsje inspanning beter. Jammer. Prijzen liggen niet hoog. Schitterede locatie, waar we graag komen, maar als de kwaliteit minder wordt, zullen onze bezoeken ook minder worden.

Op woensdag 12 augustus 2015 bij De Roskam geweest met 4 personen, waarvan een met een glutenallergie.
    Vooraf contact gezocht en gevraagd of er rekening gehouden kon worden met deze allergie. Dat werd bevestigd.
    We hebben eerst geruime tijd op het terras van onze drankjes genoten en zijn daarna binnen aan tafel gegaan.
    Over de bediening, de aandacht, de gerechten en de ambiance hebben we niets dan lof! De opmaak op de borden is niet die van een doorsnee eetcafé, maar heeft meer een restaurantniveau. Glutenvrije gerechten (zelfs brood bij het aperitief) vormden geen enkel probleem. De rauwkost en het dessert (om er twee te noemen) werden separaat samengesteld. De gerechten waren van goede kwaliteit, vers, verrassend. De prijsstelling is in verhouding. De nota bedroeg voor 4 maal drie gangen à la carte en 15 drankjes (waarvan 9 wijntjes) rond de 47 euro per persoon.
    Kortom: we hebben van ca. 16.00 tot 22.00 uur genoten van het uitzicht, de scheepvaart, de bediening en niet in de laatste plaats van de drankjes en de menukeuzes die we gemaakt hebben. Een aanrader!

Mooie locatie met een mooi uitzicht. Helaas waren de bestelde broodjes gezond van mindere kwaliteit. Een betere benaming was een broodje rauwkost geweest. Broodje op zich was al droog, veel rauwkost, ei en tomaat waren ver te zoeken. Een smakeloos geheel.

Dirk

Miek en Leon

Voor een kopje koffie, een borrel of een etentje zit je hier prima. De bediening is top, de ambiance vriendelijk en de prijs/kwaliteit goed. Kortom een aanrader!

Wat een mooie middag op een mooie locatie voor 30 bejaarden mensen had moeten worden, zijn we niet netjes behandeld. Na een kopje koffie met gebak binnen wilden de mensen voor hun borrel naar het terras in de schaduw. Het was die dag 30 graden, ook binnen. Ze werden geweigerd, zij mochten binnen of op het andere terras in de zon gaan zitten. Dit was voor gasten en als er gasten komen, dan moesten zij maar in de hitte gaan zitten. De mensen wisten niet dat zij geen gasten waren, jammer. Wat voor die mensen een mooie middag had moeten worden, was dit een domper.

Jorinde

Het restaurant bevindt zich in een mooie omgeving. Het is een gezellig restaurant, niet te massaal. Het eten was heerlijk. Ik raad iedereen aan om hier een keer te eten.

Zondag gegeten met z'n zessen, we werden goed ontvangen en zaten aan een tafel met een heerlijke uitzicht over het water. Eerst wat gedronken met wat snacks erbij, daarna een heerlijk voorafje en een goed hoofdgerecht. Zaten toen echt vol zodat we het nagerecht moesten overslaan. Maak niet uit, want we zijn zeker van plan terug te komen en raden het iedereen aan.

bionda

Heb er gisteren gegeten met een gezelschap. We werden er super onthaald door de gastvrouw. We hebben er heerlijk gegeten. Prijs/kwaliteit is prima in orde. Daarbij komt een schitterd uitzicht en een sfeervolle ambiance. Kortom een absolute aanrader.

Erg lekker gegeten, voorgerecht/hoofdgerecht/koffie en thee. Wel luidruchtig personeel, naar elkaar schreeuwen (bedienend personeel richting de keuken?). Mijn lege bord werd al weggehaald, terwijl mijn vriendin nog zat te eten. Dit gebeurde bij het voorgerecht en ook bij het hoofdgerecht. Je kunt er goed eten, maar bedienend personeel kan nog wat instructie gebruiken.

De wijn werd niet uitgeschonken, pas op verzoek en vervolgens werden 4 glazen tot de rand gevuld, fles leeg. Het eten wordt vergezeld van onwijze grote portie sla op elk bord en of gerecht. Voor 4 personen kregen we een ijzer mandje met ong. 15 frietjes en idem voor de gebakken aardappelen. Nabestellen kon, wordt extra verrekend echter is niet gekomen. Een minuscuul bakje mayo kost € 1,00 . Kortom prijs kwaliteit niet in verhouding. De rekening was die van een restaurant echter het is een eetcafé.

Uitzicht vanuit het restaurant is magnifiek. Vervelend is dat de mensen aan de bar de boventoon voerden, de gehele avondvoorstelling. Zelfs de eigenaar zat aan de bar mee te drinken en slappe praat te verkopen. Jammer.

Verder: eten was goed, niets bijzonders, maar smaakvol en voldoende. Bediening was ook vlot, alleen kon je merken dat ze er nog niet zolang werkte.

Verder een aanrader voor wie er onderweg langs komt.

Vandaag een uiterst negatieve ervaring gehad met gastvrouw Ingrid. Als fietstourgroep wilden wij met tien personen ieder twee keer koffie en gebak nuttigen.

Toen wij gingen zitten en een paar leden iets extra wilden nuttigen van hun eigen brood of reep, werd ons op duidelijke en niet zachtzinnige manier verteld dat dit absoluut niet kon. Ook niet toen wij aangaven gebak te willen bestellen.

We hebben het bij een kopje koffie gelaten en zijn daarna vertrokken naar een concurrent in Rossum waar we hartelijk werden ontvangen.

Als Ingrid zo met haar klanten blijft omgaan, dan jaagt ze de gasten alleen maar naar de concurrent. Wij hebben in ons gehele verenigingsbestaan nog nooit mee gemaakt dat je zo als gast behandeld wordt.

Ons zien ze hier nooit meer terug.

Gerda Derks

Wij zijn regelmatig terugkerende gasten bij de Roskam, maar na vandaag weggebonjourd te zijn door "gast" vrouw Ingrid (weliswaar niet gereserveerd) zijn we uitgeweken naar een restaurant iets verder op. We zullen heus nog wel eens een drankje komen drinken, maar dineren? Bij het andere restaurant!

Mooie lokatie

Mooi gelegen eetcafe,
    Mooie voorgerechten.
    Mooie hoofdgerechten.
    Voor de prijsstelling hadden we liefst verse warme groentes verwacht.

. de Kruijf

Mooi verbouwd eetcafé . Prima prijs/kwaliteit. Eten was goed en lekker. Leuk opgemaakt.. Bestek was niet helemaal schoon. In 2 verschillende setjes. 1 x vork/ 1 x mes. Werd niet gelet op lege glazen om evt. opnieuw te vullen. Bj dessert: wafel met slagroom werd alleen een klein gebaksvorkje gegeven. Tip: gewoon mes en vork erbij. Verder alles oké!

Afgelopen vrijdag met de fiets vanuit Heusden naar de Waal gefietst, de route lag richting de roskam,wij waren er eerder geweest, toen was het een oud boeltje. Wij wisten gisteren niet wat we zagen,helemaal nieuw en mooi vooral die lamp boven het koffie gebeuren, daar was ik echt van gecharmeerd.De bediening was erg vriendelijk ga zo door.Wij komen zeker terug,het eten zag er goed verzorgt uit en was nog lekker ook.Wij wensen jullie veel succes en tot ziens.

Lekker gegeten. Prachtig uitzicht. Mooi gepresenteerd door vriendelijk personeel. Aanrader. Vooral in de zomer wegens het heerlijke terras.

Is echt een aanrader. Zeer mooie locatie met uitzicht over de rivier de waal en heerlijk eten voor een leuke prijs. Echt genieten.