Nieuwste foto's in Hurwenen

Laatste updates in Hurwenen

1. Dick van osenbruggen's profielfoto
    Dick van osenbruggen heeft een recensie geschreven voor Eetcafe de Roskam

Dick van osenbruggen

Eten was perfect, bediening was perfect, gezelligheid goed, dus geweldig. Dank je wel

2. van Rooij's profielfoto
    van Rooij heeft een recensie geschreven voor Eetcafe de Roskam

Vriendelijk personeel Gezellig. Kwaliteit redelijk. Prijsstelling idem. Wel wat overlast van luidruchtige kinderen, maar dat kun je niet altijd voorkomen. Verder alles prima.

3. Lia Wilma Annelies's profielfoto
    Lia Wilma Annelies heeft een recensie geschreven voor Eetcafe de Roskam

Lia Wilma Annelies

Gezellige ambiance
    Leuke bediening denk ook nog met je mee.
    Eten was heerlijk 😊

4. Dhr. F. de Boer's profielfoto
    Dhr. F. de Boer heeft een recensie geschreven voor Eetcafe de Roskam

Het zag er leuk uit.
    Maar: gyoza… gefrituurde kaasstengel.
    Vlees: bevroren opgebakken… ach…
    Vegetarische gerecht… een aanfluiting.
    Valis zou zich ervoor schamen!

En als je er wat van zegt, ben je niet reeel. En krijg je een grote mond…

Ik bezit zelf 2 restaurants en 1 café. Weet waarover ik praat… De mensen bij de roskam snappen het niet.

Je mag het proberen, maar je bent gewaarschuwd!

Gr. Fred.

1,5
  5. Piet's profielfoto
    Piet heeft een recensie geschreven voor Eetcafe de Roskam

2 ijscoupe besteld om op het mooie terras te zitten: met een hoorntje softijsje niet mogelijk om daar te zitten. 1 ijscoupe met warme kersen en 1 dame blanche. In een glas op voet geserveerd: het was er ahw ingeplompt! Kersen uit een potje en de verhouding ijs en chocolade van de dame blanche was totaal niet goed en ook nog slordig afgewerkt met kapotte garnering. Hier €16,50 voor betaald; in het vervolg gaan we wel een ijsje in de supermarkt halen.

1,9
  6. Johan mulders .'s profielfoto
    Johan mulders . heeft een recensie geschreven voor Eetcafe de Roskam

Johan mulders .

Brunch was geweldig, bediening en sfeer was top. Met 8 mensen zeer tevreden.

7. Leentje's profielfoto
    Leentje heeft een recensie geschreven voor Eetcafe de Roskam

Leentje

Drinken was goed, niks mis mee. Kwamen voor de onbeperkt spareribs eten. Weet niet waar die vandaan komen. Waren erg matig van smaak en veel te droog. Dus voor ons geen sparreribs meer eten daar.

8. Trees's profielfoto
    Trees heeft een recensie geschreven voor Eetcafe de Roskam

We waren met familie en kleinzoon. Familie was vaker geweest en had goede ervaringen, maar gisteren bleek dat de uitgebreide kaart vervangen was door een klein blaadje op een clipbordje met zeer beperkte mogelijkheden. We bestelden uiensoep. Dit was suikerwater met uien en rubberige spekjes.. Er was een kindermenu. We bestelden voor onze kleinzoon een pizza. Deze had het formaat van een gebaksbord en was duidelijk niet vers bereid. Hij kreeg de pizza gelijk met onze uiensoep. Zo'n jongen van 11 heeft zo'n pizza snel op. Bleef een bult rauwkost over. En toen begon het wachten. Een uur na de uiensoep /pizza nog geen hoofdgerecht. Wel elke 10 minuten vragen of we drinken wilden en of het bord van onze kleinzoon weg moest. We hebben 3 maal uitgelegd dat we onze frietjes zouden delen met onze kleinzoon en bij de rauwkost wilden doen op dat bord. Maar ja,.... De frietjes/hoofdgerecht kwamen maar niet. We hebben daar van 18.30 tot 20.30 uur op 1 uiensoep en een Mini pizza gezeten. Het werd bovendien ook te laat voor onze kleinzoon. Toen hadden we er genoeg. Helemaal na de defensieve houding van het personeel.

2,2
  9. Michael's profielfoto
    Michael heeft een recensie geschreven voor Eetcafe de Roskam

Michael

We kwamen hier vaker. Maar nu echt voor het laatst.
    Eten is ronduit smakeloos. En absoluut uit prijs/kwaliteit verhouding.

Hoeveel geld kun je vragen voor 3 mini loempia’s uit het frituur? In ieder geval geen 11€. Vegetarische kaart is echt een aanfluiting. Over het algemeen alles ook heel karig.

Als je er iets van zegt, dan is het nog je eigen schuld. Respectloos!
    Nee, zo werkt het niet in de branche waar je als gast bediend wil worden.

Voor ons geen roskam meer, best jammer … want de locatie is top! Sfeer binnen kan er zeker mee door!

1,9
  10. Marion Dijkstra's profielfoto
    Marion Dijkstra heeft een recensie geschreven voor Eetcafe de Roskam

Marion Dijkstra

Wauw wat een prachtige locatie. Lekker eten, leuke sfeer... maar... helaas weinig vegetarische gerechten. Ik heb de eigenaar hierop aangesproken. Het zou goed komen als ik mijn wensen bij de reservering zou aangeven. Helaas ... het kwam niet goed. Volgende keer beter?

11. Kees's profielfoto
    Kees heeft een recensie geschreven voor Eetcafe de Roskam

Leuke zaak, hoofdgerecht prima….maar
    —- een zakje friet voor 4 personen…..:-(
    —- een miezerig theekopje met salade voor 4 personen ..:-(
    Volgende keer maar ergens anders

12. Pauli Vissers's profielfoto
    Pauli Vissers heeft een recensie geschreven voor Eetcafe de Roskam

Pauli Vissers

Met 4 personen hier gegeten op 15-8. Warm weer, we konden heerlijk buiten zitten. Mooie, gezellige zaak en vriendelijke serveerster. Brood met olie en zout om te dippen, maar zonder lepeltjes o.i.d. dat kan niet in coronatijd vind ik. Vlees was prima, maar één puntzak friet voor 4 personen is veel te weinig. Bij andere tafels met 2 personen kregen ze ook één zak. Wij lusten er ieder wel een. De 2e stond niet op de rekening, de 3e wel. En vervelend dat je er meteen al om moet vragen en dan te horen krijgt dat ze dat doen omdat er zoveel wordt weggegooid. Hmmm. Geen groenten bij ons eten. Of ja, dat ene mini halfgevulde bakje voor 4 pers. met een paar verdronken komkommerschijfjes. Niks aan. 2e bakje kregen we gratis, ook weer moeten vragen. Geen karaf water, waar ik ook best wel wat voor wil betalen, maar een literfles à € 6,75. Klein glaasje waterige rosé. Een paar jaar geleden was dat wel anders. Toetje hebben we ergens anders gehaald. Ons zien ze voorlopig niet meer.

6,3
  13. Saskia Ververs's profielfoto
    Saskia Ververs heeft een recensie geschreven voor Eetcafe de Roskam

Saskia Ververs

Wij komen er al jaren, altijd alles top geregeld, ook houden ze rekening met deze tijd nu! Netjes schermen op het terras, en restaurant, netjes handdesinfectie voor binnenkomst! En netjes op 1.5 meter afstand!

14. Argus's profielfoto
    Argus heeft een recensie geschreven voor Eetcafe de Roskam

Blijf daar weg !!!!!
    Men neemt op geen enkele manier de wettelijk verplichte 1,5 meter afstand in acht en men zet de gasten gewoon hutje bij mutje tegen elkaar aan.
    Als je daar iets van zegt en vraagt om de 1,5 beschermingszone te respecteren dan wordt je door een mevrouw ook nog geschoffeerd.
    Het interesseert de ROSKAM schijnbaar absoluut niet of de gasten en wel of niet een gevaarlijke besmetting oplopen. Deze ge;egenheid nehoort direct te worden gesloten.

15. T.mastwijk's profielfoto
    T.mastwijk heeft een recensie geschreven voor Eetcafe de Roskam

T.mastwijk

Heerlijk gegeten buiten langs de Waal. Een warme dag. Enzo attent ik was jarig dat merkte de bediening op en er werd met het dessert extra aandacht aan besteed.

16. Wischhoff's profielfoto
    Wischhoff heeft een recensie geschreven voor Eetcafe de Roskam

Op zaterdag 11-2 hebben we met 4 personen voor de eerste keer gegeten bij de Roskam in Hurwenen. Het eten was helemaal TOP. Het vlees was mals en de smaak was voortreffelijk en de borden
    waren creatief opgemaakt.

Het personeel was zeer vriendelijk en de service was uitstekend. Een gevoel dat je echt welkom bent

Wat we wel jammer vonden dat er alleen huiswijn aanwezig was.

17. Gerrit's profielfoto
    Gerrit heeft een recensie geschreven voor Eetcafe de Roskam

Deze keer overtrof het alle voorgaande keren dat we hier te gast waren.
    Voortreffelijk!

18. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor Eetcafe de Roskam

Avond uit met vrienden, heerlijk gegeten

19. willekens's profielfoto
    willekens heeft gereageerd op een recensie van Eetcafe de Roskam

Goede avond,

wat de kortingsbon betreft: daar zult u zeker gelijk hebben. Wist niet dat De Roskam nog een locatie heeft. Oprechte excuses daarvoor.
    Maar wat de kabeljauw betreft: de menukaart suggereert echt anders. En de bediening en het keukenpersoneel eveneens gezien hun reactie. Als het geen fout is, is het nog erger. Koude douche verhaal.

Vriendelijke groet,
    Toos

20. wim de jongh's profielfoto
    wim de jongh heeft gereageerd op een recensie van Eetcafe de Roskam

goede middag
    bij deze wil ik graag even reageren op uw recensie
    de kabeljauw komt bij ons altijd uit de oven maar de de kruidenkaas krijg je nooit een hele krokante korst
    dus is dit geen fout
    en wat betreft de kortings bon die u heeft zien liggen die is niet van de roskam hurwenen die is voor onze andere vestiging en niet voor hurwenen
    vriendelijke groet wim