Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hurdegaryp verdeeld zijn.

Tjebbe nijp

Altijd goed snel en lekker. Wat mij betreft de beste in de omgeving.

2. Chinees-Indisch Hurdegaryp

Heerlijk gegeten! Telefonish besteld binnen 10 minuten al klaar.
    Gezellige sfeer en muziek.

3. Chinees-Indisch Hurdegaryp

Vandaag een loempia met babi pangang. Niet te eten. Loempia alleen gevuld met taugé, vieze ham en de babi pangang taai en de saus was kennelijk op. Loempia keihard aan de buitenkant. Zeer slecht. Ook de dames die de bestelling opnemen moeten nog veel leren. Kortom geen aanrader. Voor mij echt de laatste keer hier iets gehaald. Kan het niemand aanraden.

4. Pizzeria Hurdegaryp

Erg lekker eten, de allerlekkerste shoarma haal je hier. Heerlijk met gesmolten kaas on top. En erg vriendelijke mensen.

5. Chinees-Indisch Hurdegaryp

Afhaalmaaltijd : eend met chinese champignons en nasi goreng.
    Allesoverheersende smaak: ZOUT.
    Wat een teleurstelljng, nooit meer!

Kwaliteit wordt steeds beter!

Heerlijk gegeten, alles zag er netjes en schoon uit. Leuke Bediening. Zeker een aanrader. Wij komen eens vaker bij jullie eten!

8. Pizzeria Hurdegaryp

Onze eerste ervaring in Leeuwarden was matig tot slecht. Oase is een geweldige pizzeria. Om je vingers bij af te likken: heerlijke pizza's en diverse vlees schotels en broodjes met wat dan ook. We hebben tot nu toe 6x besteld en de kwaliteit blijft bijzonder hoog. Balen dat ze op dinsdag gesloten zijn omdat vaak blijkt dat wij dan juist willen bestellen. Oh en prettig dat zij bezorgen en dat je met pin kunt betalen. Toppie.

Goede en vriendelijk bediening zeer goede prijs Kwaliteit verhouding en wat voor velen ook belangrijk is super lekkere glutenvrije frikadellen en kroketten echt top

10. Chinees-Indisch Hurdegaryp

Leuk buffet in het weekend en op de afhaal elke maand een leuk menu

11. Pizzeria Hurdegaryp

Goeie bediening en de pizza quatre stagione smaakt heerlijk!!
    Maandag 13 februari kom ik zeker met iemand anders lekkere pizza eten. :)

Al jaren een vertrouwd adres! Eigenaresse uiterst geschikt, vriendelijk, belangstellend en vlot. Goeie snacks en een schone zaak!

Tjebbe nijp

Altijd vriendelijk en snel geholpen, royale porties en heerlijk eten.

14. Chinees-Indisch Hurdegaryp

Baukje scheppink

Lekkere pittige tau fu.

15. Chinees-Indisch Hurdegaryp

Slechte waterige gado gado. Myfang met zwarte stukjes erin en super vet. Chinese eigenaar slecht te verstaan en bij verkeerde portie (vergeten bami) niet open voor enige feedback maar vol in discussie. Wij komen hier niet weer. Wachttijd van ruim 40 minuten op vrijdagavond. Terwijl vooraf 20 minuten was doorgegeven.

1,1
  16. Chinees-Indisch Hurdegaryp

Jan en echtgenote en zoon.

We aten een menu van de kaart. Eten was prima. Smaakte lekker en zag er verzorgd uit. De bediening was erg vriendelijk. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Zeker aan te raden !

17. Chinees-Indisch Hurdegaryp

Jaren terug kwamen we hier met regelmaat en was het altijd prima. Nu zagen we dat ze een buffet aanboden en besloten om weer eens hier naartoe te gaan. Als start tomatensoep. In de soep zat kip, tenminste dat neem ik aan. Het waren jelly achtige stukje zonder smaak. Erg jammer. Dan maar naar het buffet. Nasi en bami met verschillende soorten gerechten. Ook hier zat overal vlees in die jelly achtig waren. Overgaar of uit? Erg balen. De babipangang was het enige vlees waar een bite aan zat en ook lekker was. De gebakken banaan was lekker maar wel wat groot. Het toetje was wel erg lekker.
    Al met al een teleurstelling. Smaken verschillen natuurlijk maar wij gaan hier nooit weer naar toe.

A.Hoekstra

Zeer vriendelijke bediening. Leuk personeel. Het eten wat je ophaalt wordt super verpakt, zodat het nog heet is als je thuis komt. Heerlijk gegeten!!

19. Chinees-Indisch Hurdegaryp

Buffet is zeer goed en vers en authentiek.

Zeer onvriendelijk. Bestelling niet compleet. Lauw eten. Absoluut geen aanrader. Eenmalig vanaf deze kant. Nooit weer!!

Superservice en lekker eten! Jelly kent haar klanten! Top!

22. Chinees-Indisch Hurdegaryp

Jan Huurneman

16/09/2014.
    Afgelopen zaterdag hebben we voor de tennisvereniging in Hurdegaryp een complete rijsttafel voor 32 personen laten verzorgen door Rose Garden. Alle gerechten werden keurig op tijd in het clubhuis afgeleverd, compleet met warmhoudschotels, borden en bestek. Het zag er perfect uit en smaakte een ieder ook geweldig. Het was voor ons een prachtige afsluiting van het zeer gezellige tennistoernooi van Tytsjerksteradiel.
    De hoeveelheden eten waren ruim voldoende, terwijl nog was aangegeven dat wanneer tijdens het eten zou dreigen dat er te weinig was, we maar hoefden te bellen voor tijdige aanvulling van de gerechten.
    Na afloop werd alles (inclusief de vuile vaat) weer opgehaald.
    Een aanrader voor een ieder die in eigen omgeving wat te vieren heeft.

23. Pizzeria Hurdegaryp

Eten laten bezorgen. Uurtje moeten wachten, werd ook aangegeven. De maaltijd bestond uit een mixed grill en een pizza. Echter de gerechten waren bij aankomst niet heet meer. Ik weet niet hoe het vervoerd werd maar dit kan nog beter.

De mixed grill was voor 1 persoon meer dan genoeg. Lekker vlees. Aardappeltjes waren slap. De Pizza was goed van smaak. Iets vettig en door de vervoerswijze ook wat slapjes geworden.

De prijzen vind ik wat aan de hoge kant, mag wel een paar euro lager om het vaker te laten bezorgen. Echter is dit mijn mening. Ik bestel hier nog wel een keer.

K. Doornbos

Gisteren heerlijk uit eten geweest bij Van der Valk Hardegarijp. Complimenten voor de keuken en het vlotte bedienende personeel, allemaal nog vrij jong maar erg bekwaam. Ondanks de zeer drukke avond waren ze allemaal erg attent en behulpzaam. We komen zeker terug.

H Boonstra

Afgelopen donderdag 24-7-2014 patat gekocht. Bij thuiskomst was de teleurstelling groot. Patat slap, bruin en vet. Plus voor de prijs die ik heb betaald valt het erg tegen.
    Ik heb zelden zulke vieze patat gehad als deze keer.

Eten was redelijk. Personeel kan stuk beter.

Laatst bij Fisk & Friet gegeten. Het eten was super lekker. Heerlijke vis en snacks. Ik ga er zeker vaker heen.
    Vriendelijk personeel en je word snel geholpen. Kortom; een echte aanrader!

Alberdina

Het is nu weer super goed met nieuwe eigenaar Engbert Kuipers. Heerlijke kibbeling en lekker bek. Plus heerlijke goed gebakken snacks. Een echte aan rader.

Eten is zeker goed, enkel jammer met de korte openingstijden. En vriendelijkheid mag wel iets beter. Meerdere keren geweest maar vaker voor dichte deur gestaan.

Onwijs slecht, werden genegeerd aan de balie terwijl het niet druk was. De dame die recht voor ons aan het werk was had duidelijk geen zin in haar werk, ze kon het niet eens opbrengen om ons te begroeten. Na 5 minuten wachten hebben we besloten om ons eten ergens ander te gaan halen.