Wapen van Heeckeren in Hummelo

1437197325 84
1519170176 79
1594311956 83

1. Rene Bakker

Vanavond kwamen wij terug van een heerlijk weekje Antwerpen. Afsluiten bij het Wapen van Heeckeren. “De jongens” heetten ons letterlijk “handen wrijvend” welkom. Het werd een geweldig fijne avond. Een heerlijke “Chef Special (Dorade filet) en een fijne/leuke bediening. Echt een aanrader voor iedereen. Maar dat wisten wij al van eerdere fijne ervaringen. Ga zo door allemaal.

Grtz
    Karin Wamelink
    René Bakker

2. Gereserveerd via website, half zeven samen Valentijn vieren. Bij aankomst 4x mijn naam genoemd, u staat niet op de lijst!!! daarna de vraag heeft u een bevestiging gehad. De website geeft aan bedankt voor uw reservering!
    U kunt tot kwart voor acht daar zitten… hoezo gezellig uit eten! Schandalig dat er geen oplossing gezocht wordt op Valentijn avond!

3. Bethan Bakker

Visited for dinner with a friend that was here from abroad. Very poor quality glass of wine and the attitute of the staff regarding this was quite rude when I complained. The waiting staff were not the most pleasant. The quality of wine needs to be reviewed. We live nearby but we will not repeat our visit.

4. Richard Jansen

Snelle bediening, letten goed op.
    Netjes ontvangen en weer uitgelaten.
    Zeer goed!

5. Heerlijke bouillabaisse gegeten op het terras

6. Hans

7. Personeel zou wat attenter kunnen zijn, en als er wat vaker gevraagd zou worden of we nog iets willen drinken, is na het 1e drankje niet meer gevraagd, kan er ook wat meer verdiend worden. Het is maar een tip😉. Eten is heerlijk en de buiten accomodatie geweldig!

8. Zeer uitgebreidde high tea voor 9 personen geserveerd gekregen in een gemoedelijke ambiance.
    Voor degene met een allergie werd haar keuze van de kaart in kleine hapjes gepresenteerd. Supergoed geregeld!

9. Vandaag ivm corona het 4 gangen kerstmenu laten bezorgen. Alles netjes verpakt en ontvangen op de afgrsproken tijd met een duidelijke opwarm instructie. De porties waren ruim en heerlijk van smaak. Dit is voor herhaling vatbaar maar dan natuurlijk als het weer kan in het restaurant zelf. Ga zo door!!!

10. Jaco uit toldijk

Super goed! We komen hier al meerdere keren. Je proeft dat er met liefde wordt gekookt. Alles ruim voldoende en uitstekende kwaliteit.
    De plek is geweldig en zomers van het terras onder de lindes genieten is een beleving van rust en genot.
    Heerlijke gastvrije mensen.
    Super!

11. Twee keer heerlijk gegeten. Ook een aanrader voor vegetariërs. Gastvrij en goede bediening.

12. Mick Vliet Van

Vaak voorbijgereden; zondag binnengestapt! Niet de laatste keer; lekker smikkelen in classieke ambiance, Mick en Liedwien van Vliet- Arnhem.

13. Lija oudbier

Gezellig en heel goed eten.

14. Wauw wat kan je hier heerlijk eten pluim voor de koks, en het bedienend personeel is zeer vriendelijk je wordt netjes ontvangen vakmanschap!

15. Een avond uit eten bij het Wapen van Heeckeren begint al bij de zeer hartelijke ontvangst bij binnenkomst. Die hartelijkheid voel je de hele avond! Prima menu kaart. Bijzonder zoveel smakelijke vegetarische gerechten er op de kaart staan.
    Gisteravond voor de tweede keer bij Het Wapen gegeten, het was net als de vorige keer helemaal geweldig, we hebben ervan genoten, heel smakelijk en prachtig opgediend!
    Graag tot een volgende keer!

16. Jammer toch. Het leek zo veelbelovend bij het nieuwe Wapen van Heeckeren. Maar na een jaar, lijkt de kaart nog steeds hetzelfde. Het slahoopje krijg je nog steeds bij ieder gerecht en zels als bijgerecht. En de bediening is echt onder de maat. Glazen worden ergens voor je op tafel gezet en de manier waarop je wordt aangesproken. Niet wat je bediening noemt. En de eigenaren zitten wat te hangen in de bar en laten zich helemaal niet zien. Dat was ons de vorige keer ook al opgevallen. Je kunt je gasten toch verwelkomen? De spirit is eruit in het restaurant. Voor ons geen restaurant meer om terug te keren.

17. Ben melgers

Het was goed en gezellig.

18. Akke Baak

19. Gisteren met de familie - bestaande uit 18 personen - aan de Kerstdis gezeten bij het Wapen van Heeckeren; het was in 1 woord: GEWELDIG! Van het moment van reserveren tot aan het weer weggaan was de service, sfeer en vooral het eten top! Wij zaten in de Voorkamer, een perfecte ruimte voor zo'n groep als die van ons.
    Het 4 gangen menu was niet al te uitgebreid, maar dat vonden wij helemaal niet erg, er was voor ieder wils. Het uitserveren van de gerechten verliep bij elke gang zeer vlot en elke keer weer met een glimlach, er werd zeer hard gewerkt door het bedienend personeel, hier hadden wij enorme bewondering voor!

Om toch een klein minpuntje aan te geven: we misten een zacht achtergrondmuziekje, dat had het geheel helemaal af gemaakt. Maar afgezien van dat kleine dingetje ging iedereen zeer tevreden en voldaan naar huis toe!

Team van Wapen van Heeckeren: onze complimenten en dank voor de goede zorgen! Wij hebben een hele fijne Kerst bij jullie gehad!

20. W Westerveld

Zaterdag 5 november met 4 personen heerlijk gegeten, zeer vriendelijk bediening en heel correct. Op gevraagd advies goed en vakkundig advies gekregen. Dus toppie, zeker voor herhaling vatbaar.

21. Vanmiddag lekker geluncht met heerlijke koffie! Gastvrij ontvangen in het oude "Normaal" café en een "rondleiding" gekregen door dit prachtige pand. Wij hebben genoten van het aangezicht van die grote hond die pontificaal op een stoel aan een tafel zat en alles goed in de gaten hield. Wij komen zeker nog eens terug!

22. Slechte communicatie. Biertjes van 30cl in glas van 25cl scheelt 20%. Vraag om een stukje brood bij het voorgerecht (gebakken kippenlevertjes) werd ongevraagd om gezet naar een extra voorgerecht van 6,25. Uiteindelijk veel te veel betaald.

23. Wij hebben lekker gegeten, alles was vers en een vriendelijke bediening.

24. S Klijnsma

Heerlijke sfeer, no nonsens, maar wel met perfecte kwaliteit. Eten verrukkelijk, bediening zeer sympatiek met goeie service en... In mooi buitengebied vlakbij het bos. We hebben heerlijk buiten gegeten, kinderen vermaakten zich. Echt een aanrader als je in de buurt bent en... om vaker te gaan! Ook om zomaar even aan te wippen voor lunch of koffie met je vrienden

25. Janny Wesselink

We hebben vanmiddag lekker gegeten met onze vrienden

26. Onze ervaring was minder. Kwaliteit naar prijs verhouding slecht, erg weinig van alles en bediening alles 2 keer vragen. We hadden er meer van verwacht. Kok die steeds buiten aan het roken was, niet gepast bij gasten! Wij komen er in ieder geval niet meer.

1,8
  27. Maria Jansen

Leuke authentieke sfeer. We hebben geluncht. Prima gerechten die er mooi uitzien en goed smaken.
    Alleen een hond die steeds onder de tafel tussen onze benen doorloopt, terwijl de eigenaar daar niets aan doet, is erg hinderlijk.
    Er wordt te lang gewacht met het opnemen van een bestelling.
    Verder prima.

28. Nel 17 punten

Vanavond zo lekker gegeten bij het Wapen van Heeckeren. Wij waren al een beetje treurig toen de vorige eigenaar de deuren sloot van het Wapen. Gelukkig wil ook de nieuwe eigenaar het de klant naar de zin maken en goed eten serveren. De kaart is veelzijdig met ook een uitgebreide vegetarische kaart en voor nu een aspergemenu. De huiswijnen zijn goed, wij hadden een heerlijke Sauvignon, een Chardonnay en een rode Merlot bij het hoofdgerecht.
    De prijs kwaliteitverhouding is in orde. Wij hebben echt genoten en komen zeker terug. De eigenaar liet ons ook de twee bed en breakfast huisjes zien. Helemaal nieuw ingericht. Heel leuk als je de Achterhoek wilt verkennen en zo dichtbij heerlijk kunt eten in een kwaliteitsrestaurant.

29. Vanavond voor de tweede keer gegeten bij het wapen, goede prijs en kwaliteitverhouding. Gewoon lekker eten, een aanrader voor een ieder die van vers in combinatie met goede kwaliteit houdt. Tot een volgende keer!
    Groetjes Petra.

30. Fam rugers

Lekker gegeten en leuk restaurant. Afwisseling van stoelen is leuk, maar op de houten stoelen zou een kussentje fijn zijn.

31. Wij zijn er met ons 4en geweest. Wij hebben in het knusse café gegeten. Ook het restaurant ziet er gezellig uit. Het eten was heerlijk. Ook het personeel en eigenaar "Kees" zijn heel vriendelijk en gastvrij. Wij komen hier zeker nog eens terug.

32. l jansen-vos

Heel vriendelijk personeel. Liep lekker vlot door. Kom zekers nog eens terug.

33. Zelden zo'n matige bediening meegemaakt! De leiding heeft onvoldoende gevoel bij opmerkingen van jou als client. Als je na 5x vragen na een uur nog geen mandje brood en voorgerecht hebt ontvangen en voor de teleurstelling niet eens een kop koffie of excuus krijgt aangeboden, begrijp je het niet echt. Voor ons de laatste keer geweest.

34. Kees en lia van der waal

Vol verwachting naar dit goed aangeschreven restaurant (zie de cijfers). De bediening was ver ja zeer ver onder de maat. De ober of wat er voor door moest gaan was totaal niet op klanten voorbereid. Na 10 minuten kwam hij aan tafel met de mededeling dat hij zo terug kwam. Terwijl het terras bijna leeg was. Nog eens 10 minuten later werd ons het menu voorgeschoteld met de opmerking "kan je alvast even kijken" en weg was hij. Na nog eens 10 wachten zijn wij maar opgestapt.

35. Uitzonderlijk lekker gegeten met allemaal kleine hapjes. Werkelijk fenomenaal! We gaven aan dat we niet van vlees houden, dus: heerlijke krab, zalm en vegetarische ravioli. Prachtige wijn er bij, kortom super. In jaren niet zo lekker gegeten als hier!! Bediening helemaal zoals het hoort: niet te formeel, maar super attent.
    Een echte smaakbeleving, helemaal te gek. Hier gaan we zeker vaker naar toe.

36. Willem de Pater

37. Samen met mijn vriendin een bezoek gebracht aan 't Wapen. Een top locatie. Goede smaken van de gerechten. 3-gangen verrassings menu gekozen. Onze complimenten aan de chef-kok Michel en zijn team! Ook de bediening weet wat ze doen. Goede uitleg van de wijnen, met dank aan Tim!

Wij komen terug...

38. Ellen Willems

Wat een heerlijk restaurant! We zijn wandelend door de bossen vanaf Doetinchem naar dit mooie stekje gelopen. Na een uurtje wandelen was het fijn aankomen op het terras onder de lommerrijke bomen. Later verkast naar het verbouwde deel waar we werkelijk zalige visgerechten hebben gegeten. Heel gemoedelijke sfeer, vriendelijke en moderne bediening met duidelijk vakkennis zonder de achterhaalde stijfheid. Echt een restaurant van deze tijd. Eerlijk eten, biologische keuken met veel uit de streek tegen een zeer betaalbare prijs. Hulde, wij komen hier zeker weer.

39. Sinds kort is dit prachtige Rijksmonument in de Achterhoek omgetoverd tot een gemoedelijk en kwalitatief hoogstaand restaurant. Ook is er een kleine kroeg aanwezig waar de oorspronkelijke elementen nog terug te vinden zijn. Leuk! De nieuwe chef-kok Michel Kuipers, die zijn sporen al ruimschoots verdiende in andere top-restaurants, werkt met voornamelijk regionale produkten en tovert de mooiste juweeltjes uit de keuken. Ook komt hij zo af en toe een babbeltje maken met de gasten. Voor een zeer acceptabele prijs (neem bijvoorbeeld het verrassingsmenu) krijg je hier echt waar voor je geld. Alles vers (iedere vrijdag wordt speciaal uit Urk de meest verse vis gehaald). Bediening (jonge mensen) overigens ook zeer professioneel. Kennis van zaken, maar ook losjes en luchtig. Bij ieder gerecht en elke wijn krijgt de gast een prima toelichting. Je kunt zowel buiten op het gezellige terras (onder joekels van bomen) eten als binnen waar iedere stoel aan tafel anders is. De Achterhoek is een aanwinst rijker! Wij komen hier (snel) terug.
    Richard en Marije van der Made