Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hummelo verdeeld zijn.

1. Lekker buiten op het terras.
    Heerlijke mosterdsoep en kalfstong gegeten.

2. Heerlijk gegeten. Het was weer top. Komen er graag en bijzonder gastvrij en prettig personeel. Een aanrader.

3. Rene Bakker

Vanavond kwamen wij terug van een heerlijk weekje Antwerpen. Afsluiten bij het Wapen van Heeckeren. “De jongens” heetten ons letterlijk “handen wrijvend” welkom. Het werd een geweldig fijne avond. Een heerlijke “Chef Special (Dorade filet) en een fijne/leuke bediening. Echt een aanrader voor iedereen. Maar dat wisten wij al van eerdere fijne ervaringen. Ga zo door allemaal.

Grtz
    Karin Wamelink
    René Bakker

4. Gereserveerd via website, half zeven samen Valentijn vieren. Bij aankomst 4x mijn naam genoemd, u staat niet op de lijst!!! daarna de vraag heeft u een bevestiging gehad. De website geeft aan bedankt voor uw reservering!
    U kunt tot kwart voor acht daar zitten… hoezo gezellig uit eten! Schandalig dat er geen oplossing gezocht wordt op Valentijn avond!

5. Reindert Boot

Ik kom hier al jaren, altijd goed en gastvrij!
    Ondanks de oubolligheid, wat wel wat toevoegt aan de ambiance, een heerlijk adres voor uitstekende maaltijden en mooie wijnen!

6. Bethan Bakker

Visited for dinner with a friend that was here from abroad. Very poor quality glass of wine and the attitute of the staff regarding this was quite rude when I complained. The waiting staff were not the most pleasant. The quality of wine needs to be reviewed. We live nearby but we will not repeat our visit.

7. Richard Jansen

Snelle bediening, letten goed op.
    Netjes ontvangen en weer uitgelaten.
    Zeer goed!

8. Heerlijk gegeten in zijkamer met mijn vrouw, dochter, schoonzoon en twee kleinkinderen van 2 en 5 jaar. Ging gelukkig prima met die kleine lummels. Sinds zaterdag een nieuw en gevarieerde kaart. Lekker, zeker een reden om weer snel een tafel te boeken.

Sfeervolle huiskamer, gezellig. De bediening was weer uitstekend.

9. Heerlijke bouillabaisse gegeten op het terras

10. Lekker onder veranda gezeten en gelunched.
    Klassiek gerechten klassiek bereid en geserveerd.
    Heel prettig.

11. Hans

12. Personeel zou wat attenter kunnen zijn, en als er wat vaker gevraagd zou worden of we nog iets willen drinken, is na het 1e drankje niet meer gevraagd, kan er ook wat meer verdiend worden. Het is maar een tip😉. Eten is heerlijk en de buiten accomodatie geweldig!

13. Zeer uitgebreidde high tea voor 9 personen geserveerd gekregen in een gemoedelijke ambiance.
    Voor degene met een allergie werd haar keuze van de kaart in kleine hapjes gepresenteerd. Supergoed geregeld!

14. Vandaag ivm corona het 4 gangen kerstmenu laten bezorgen. Alles netjes verpakt en ontvangen op de afgrsproken tijd met een duidelijke opwarm instructie. De porties waren ruim en heerlijk van smaak. Dit is voor herhaling vatbaar maar dan natuurlijk als het weer kan in het restaurant zelf. Ga zo door!!!

15. We hebben gisteravond heerlijk en meer dan genoeg gegeten. De bediening is zeer gastvrij.
    Het is zowel binnen als buiten op het terras heel gezellig vertoeven. Evenals in de kapschuur. Kortom, een heerlijke avond gehad.

16. Wij hebben er gegeten op een mooie zomerdag. Wij zaten op het terras en wilden wat bestellen. Er werd gevraagd of wij gereserveerd hadden want we mochten alleen op de veranda eten omdat er te weinig personeel was. Het terras liep inmiddels leeg en wij zaten opgepropt op de veranda. Ik had een carpaccio besteld en de pesto die er overheen zat was vies en muffig. Er werd ook niet gevraagd of het smaakte. Leuk om wat te drinken maar niet om te eten.

3,9
  17. judy

18. Jaco uit toldijk

Super goed! We komen hier al meerdere keren. Je proeft dat er met liefde wordt gekookt. Alles ruim voldoende en uitstekende kwaliteit.
    De plek is geweldig en zomers van het terras onder de lindes genieten is een beleving van rust en genot.
    Heerlijke gastvrije mensen.
    Super!

19. Twee keer heerlijk gegeten. Ook een aanrader voor vegetariërs. Gastvrij en goede bediening.

20. Mick Vliet Van

Vaak voorbijgereden; zondag binnengestapt! Niet de laatste keer; lekker smikkelen in classieke ambiance, Mick en Liedwien van Vliet- Arnhem.

21. Lija oudbier

Gezellig en heel goed eten.

22. Wauw wat kan je hier heerlijk eten pluim voor de koks, en het bedienend personeel is zeer vriendelijk je wordt netjes ontvangen vakmanschap!

23. Een avond uit eten bij het Wapen van Heeckeren begint al bij de zeer hartelijke ontvangst bij binnenkomst. Die hartelijkheid voel je de hele avond! Prima menu kaart. Bijzonder zoveel smakelijke vegetarische gerechten er op de kaart staan.
    Gisteravond voor de tweede keer bij Het Wapen gegeten, het was net als de vorige keer helemaal geweldig, we hebben ervan genoten, heel smakelijk en prachtig opgediend!
    Graag tot een volgende keer!

24. Jammer toch. Het leek zo veelbelovend bij het nieuwe Wapen van Heeckeren. Maar na een jaar, lijkt de kaart nog steeds hetzelfde. Het slahoopje krijg je nog steeds bij ieder gerecht en zels als bijgerecht. En de bediening is echt onder de maat. Glazen worden ergens voor je op tafel gezet en de manier waarop je wordt aangesproken. Niet wat je bediening noemt. En de eigenaren zitten wat te hangen in de bar en laten zich helemaal niet zien. Dat was ons de vorige keer ook al opgevallen. Je kunt je gasten toch verwelkomen? De spirit is eruit in het restaurant. Voor ons geen restaurant meer om terug te keren.

25. Fantastische kwaliteit eten en drinken. Jammer dat het vrouwelijke personeel niet erg veel plezier uitstraalde. Het leek sterk op onenigheid onderling!!! Mag de klant noooooit de dupe van worden.

26. Ben melgers

Het was goed en gezellig.

27. Al jaren een gemoedelijke sfeer, prima eten en een mooie locatie.

28. Akke Baak

29. Gisteren met de familie - bestaande uit 18 personen - aan de Kerstdis gezeten bij het Wapen van Heeckeren; het was in 1 woord: GEWELDIG! Van het moment van reserveren tot aan het weer weggaan was de service, sfeer en vooral het eten top! Wij zaten in de Voorkamer, een perfecte ruimte voor zo'n groep als die van ons.
    Het 4 gangen menu was niet al te uitgebreid, maar dat vonden wij helemaal niet erg, er was voor ieder wils. Het uitserveren van de gerechten verliep bij elke gang zeer vlot en elke keer weer met een glimlach, er werd zeer hard gewerkt door het bedienend personeel, hier hadden wij enorme bewondering voor!

Om toch een klein minpuntje aan te geven: we misten een zacht achtergrondmuziekje, dat had het geheel helemaal af gemaakt. Maar afgezien van dat kleine dingetje ging iedereen zeer tevreden en voldaan naar huis toe!

Team van Wapen van Heeckeren: onze complimenten en dank voor de goede zorgen! Wij hebben een hele fijne Kerst bij jullie gehad!

30. W Westerveld

Zaterdag 5 november met 4 personen heerlijk gegeten, zeer vriendelijk bediening en heel correct. Op gevraagd advies goed en vakkundig advies gekregen. Dus toppie, zeker voor herhaling vatbaar.