Stad Parijs in Hulten

1200307621 59
1207216764 65
1407581911 77
1511219057 80

1. Vandaag 10-10 weer heerlijk gegeten in deze prachtig gepimpte locatie.

2. We zijn zeer gastvrij ontvangen bij Stad Parijs. Super bediening en evenzo heerlijk eten. Een echte aanrader!

3. J.A. Kroes

Zeer positieve en goede ervaring; leuke/vlotte bediening. In kader van dieet werd uitstekend opgelost en alternatieven/kleine aanpassingen aangeboden. Eten was zeer goed en genoeg.

Kortom: zeer aanbevelenswaardig. Prijs/kwaliteitsverhouding uitstekend.

Wij zijn er zeer positief over.

4. Stefhan

cees

1 punt
  5. Naar aanleiding van onze recensie van 7 juni j.l. heeft de eigenaar contact met ons opgenomen. Hij erkende dat het een en ander helaas niet goed is gegaan. Zeer sportief! Hij vroeg of wij hen een 2e kans wilden gunnen. Dat hebben wij afgelopen zaterdag 24 oktober gedaan.
    Mijn partner en ik hebben een geweldige avond gehad en hebben genoten van het gerecht buiten de kaart om. Haas en konijn in een saus van Kriekbier, erg lekker en uitstekend bereid en leuk opgediend.Ook de groeten garnituur, gebakken aardappeltjes en frietjes was voldoende en goed! Kortom voor ons weer een reden om stad Parijs aan te doen.

6. Enkele weken geleden gingen we met vieren uit eten bij Stad Parijs, ingegeven door eerdere goede ervaringen.
    Maar deze keer dus niet.

De menukaart liet al lang op zich wachten. Een voorbode voor het lang wegblijven van de gerechten. De soep werd lauw opgediend en de overige voorgerechten, zonder enige fantasie, werden geserveerd door ongeïnteresseerde dames (chagrijnig).

De hoofdgerechten lieten ook weer lang op zich wachten en de porties waren te klein, met heel weinig groenten erbij, 1 bakje salade, 1 bakje frites en 1 bakje aardappeltjes (10 cm in het vierkant) en dat voor 4 personen.

Er werd tussendoor helemaal niet gevraagd of alles naar wens of voldoende was, dus hebben we uiteindelijk
    maar zelf om extra frites gevraagd. Na een hele tijd daarop gewacht te hebben, vroegen we het nog maar eens. Het bleek "vergeten" te zijn. Toen de frites eindelijk kwam, was het vlees intussen natuurlijk koud geworden.

Ook het nagerecht was een aanfluiting: 3 bolletjes ijs op een bord met een dotje slagroom en een beetje chocoladesaus in een kannetje. Totaal geen gevoel voor presentatie, geen fantasie.

Dit alles voor een belachelijk hoge prijs. En zelfs op de rekening moesten we nog lang wachten. Zeker niet voor herhaling vatbaar.

7. Heerlijk gegeten bij Stad Parijs. Mooie zaak met bruin en rood tinten. We hebben genoten van het heerlijke aan het lijntje wat we goed kunnen aanraden. Mals vlees, vriendelijk personeel. Kortom een uitstekende prijs kwaliteit verhouding voor wat je krijgt. Voor ons de eerste maar zeker niet de laatste keer dat we hier waren.

8. Cees van Kruijsbergen

Elke keer weer verrast door de service en de kwaliteit. Geweldig lekker eten, altijd vriendelijke bediening, echt kei goed.

9. Maandagavond weer eens uiteten geweest bij Stad Parijs! Het was heerlijk weer, dus lekker plaatsgenomen op het half volle terras. In de bediening liepen 2 obers die dit terras top onder controle hadden. Voor een maandagavond waren we verrast door de hoeveelheid mensen. We werden snel geholpen. Naast de dinerkaart werd ons gevraagd een wijnkaart in te willen zien. Een aantal toppers uit de kaart werden aangehaald, maar ook alle huiswijnen werden besproken. We kozen voor de rosé uit de Provence, die volgens een van de obers perfect bij het warme weer paste. De bediening had goede kennis van de wijn- en dinerkaart. De gerechten verschenen vervolgens snel en deze waren van goede kwaliteit! Mooi geserveerde gerechten op aparte borden! Naast de gerechten an sich verschenen er bakje met verse gebakken friet en aardappelen en een heerlijk verfrissende salade. Dit was eigenlijk niet nodig aangezien de gerechten voldoende waren, toch was dit een leuke aanvulling.

Natuurlijk droeg het weer bij aan onze heerlijke zomerse terrasavond, maar het restaurant heeft dit voor ons afgemaakt! Chapeau.

10. Zeer slecht. 1 week van te voren gereserveerd voor zaterdagavond dineren 4 pers aankomst 18.00 uur
    We waren om ca 17.50 aanwezig, en hadden een plaats op het terras genomen. We werden best snel voorzien van drinken, maar om 18.15 heeft mijn vrouw gevraagd om de menukaart, na weer wachten kregen we deze en hebben we onze menu's besteld. Daarna hebben we verschillende keren hebben we gevraagd of ons niet vergeten waren, dat was niet werd telkens gemeld. Dat was dan ook niet want om 7 uur verscheen onze soep. Toen werd het weer even wachten op het hoofd gerecht, ook dat kwam maar niet. Ik ben toen naar binnen gegaan en heb de rekening van de soep en drinken betaald en gemeld dat we een andere zaak gingen op zoeken.

Ben weer naar buiten gegaan en we wilden net weg gaan, stond de ober met 2 hoofdgerechten in de deur. We hebben toen toch maar besloten om deze te nemen en zijn weer gaan zitten. Daarna ijs besteld Dame Blanche 3 bolletjes ijs, dotje slagroom en wat cacao erbij. Hier hebben ook weer zeker een half uur op zitten wachten. Het was echt een grote flater. We vertrokken ver na 9 uur, en hebben meerdere mensen die op het terras plaats namen weer zien vertrekken zonder dat ze iets genomen hadden. Mensen, als jullie het niet aan kunnen verkoop dan nee dan is de klant teleurgesteld, maar doe het niet zo want dan komt de klant echt niet meer terug, wat ik wel gemeld heb. Ik was er met Belgische mensen die wisten niet wat ze zagen.

De rekening vond ik voor het eten ook aan de forse kant. Wij gaan regelmatig uit eten, en het hoeft niet in een uur te zijn afgewerkt maar dit leek echt nergens op. Ik kom echt Nooit meer. Een zeer ontevreden klant.

11. Zondag 7 juni daar gegeten met mijn partner. Mijn partner koos voor de zalm en ik had de sliptongetjes genomen. Met de zalm was niets mis mee, echter de peultjes/sugarsnaps waren niet schoongemaakt en de gebakken aardappeltjes waren diversen malen opgewarmd, ze waren hard en dreven in het vet. De sliptongetjes waren ronduit slecht, 3 tongetjes waar werkelijk niets aanzat. Erg ondermaats en te lang gebakken. Met de aan- en opmerkingen werd niets gedaan. "Wij zullen het aan de kok doorgeven." Prijs kwaliteit verhouding klopt dus niet! Begrijp dus totaal niet de 10-en die hier en daar gegeven worden!

12. M. van Uden-Claassen

Stad Prijs is top. Wij hadden een etentje gewonnen via Tilburg.com en gereserveerd voor afgelopen vrijdag. In het begin van de week gebeld en dat gesprek gaf al een warm welkom. Mijn man en ik gingen dus daar naar toe, niet wetende wat ons te wachten stond. We kwamen daar binnen en voelden ons gelijk dat we welkom waren, echt een warm gevoel. Je jas wordt aangenomen en je wordt netjes naar je tafel begeleid.
    Daarna een fijne uitleg over de avond en heel bijzonder was of je nog wensen of allergieën had, dan konden ze daar rekening mee houden. We lieten ons verrassen...nou we werden ook verrast. Een 4 gangendiner met wijnarrangement over heel de avond verdeeld. Alles wat op tafel kwam was zo lekker en goed verzorgd. Dit was echt genieten en dat hebben we ook zeker gedaan.
    Voor herhaling vatbaar, van begin tot het einde. Wij gaan hier zeker vaker komen en ik raad het iedereen aan om daar echt een keer te gaan eten. De sfeer, ambiance, bediening, keuken, noem het maar op is uitstekend. Echt een aanrader.

13. Prijs/kwaliteit 100% in orde, gecombineerd met enthousiaste jonge bediening: dus gewoon een prima adres om met gezelschap / gezin lekker te eten. Leuke kaart waarop gewone gerechten lekker bereid worden.

Goedbedoeld advies: enige vernieuwing van de kaart zou een pluspunt zijn.

14. Eten goed, service ook goed. Binnen oogt het minder luxe dan het buiten aanzicht.

15. mieke van der stokker

Voor het eerst gegeten bij stad Parijs, zeker een aanrader. Sfeer goed, eten lekker, fijn personeel, prijs goed. Leuke avond gehad, zeker voor herhaling vatbaar.

16. De eerste ervaring met stad Parijs. Het eten was overheerlijk en de service was ook uitstekend. Wel zaten de borden overvol, voor een kleine eter is dit geen aanrader.. wel voor de grotere eters.

17. ans hopstaken

Vanavond onze trouwdag gevierd met een heerlijk etentje bij Stad Parijs. Sfeer geweldig, fantastisch personeel en een fijne bediening. Wij raden iedereen dan ook aan om hier eens lekker te komen eten.

18. Inge Reinieren

19. Op advies van een kennis hier gegeten. Wat een tegenvaller zeg. Ikzelf had een biefstuk die gewoon goed was, niks op aan te merken. Mijn vrouw had scampi's die zwommen in het vet. De kinderen hadden een kinderschotel met spareribs. Helaas helaas, deze waren extreem droog en lauw. De tomatensoep was wel lekker en heet.
    De gastvrouw was sacherijnig. De kaart kreeg je pas ná het eerste drankje. Jammer dat je als je het drankje bestelt nog niet weet of je vlees of vis gaat bestellen. Dan weet je dus ook niet of je witte of rode wijn moet bestellen. Jammer dat ze het niet aan de klanten laten maar gewoon zeggen, "zo doen we dat hier".
    De geur als je binnenkomt is niet echt fris. (Het ruikt naar urine). Jammer want met geurkaarsen of verdampers is dit zo opgelost.

Dit was voor ons de eerste en laatste keer hier. Jammer hoor.......

20. Fam. van Voorden

Vanavond bij Stad Parijs het Valentijnsmenu gegeten. Alle tafels waren bezet (zegt ook wat) en alles zag er gezellig en geordend uit. Een vriendelijke gastheer met veel productkennis zorgde ervoor dat wij van een heerlijk vier gangen konden genieten. Kortom een heerlijke avond die voor herhaling vatbaar is!

21. Het restaurant zat gisterenavond al lekker vol toen wij binnenkwamen. Wij werden welkom geheten door een uiterst vrolijke gastheer, die nadat hij de jassen had aangenomen, ons netjes naar onze gezellige tafel begeleide. Deze jongeman vertelde ons een mooi verhaal over hun 'Verbeeten project' en het daarbij horende menu. Wij vonden dit initiatief erg sympathiek. De ambiance in het restaurant was uitstekend, overal werd gezellig gelachen en gepraat. Gedurende de gehele avond zijn wij op onze wenken bediend door het uitstekend ingewerkt personeel. De bediening was attent en had veel overzicht, wat voor ons een pluspunt is omdat het veruit het belangrijkste is. Iemand van ons twijfelde tussen twee gerechten, toen de gastheer de keuzes kwam opnemen adviseerde hij deze persoon uitstekend door verschillende dingen tegen elkaar af te wegen. Daarnaast weet de bediening erg veel informatie te geven over de verschillende soorten wijn. De service die dit restaurant biedt geeft net dié extra ervaring waardoor je terugkeert, dit restaurant maakt hierdoor het verschil. We gaan verder niet diep in op het eten, omdat dit gewoon goed was. De temperatuur van de gerechten was prima, het was goed op smaak en de borden waren netjes opgemaakt. De tijd tussen de gerechten was ook goed. Al met al een uitstekende zaterdagavond!

Wij bezoeken het restaurant een paar keer per jaar en merken dat de prestaties steeds verbeteren. Dit zorgt ervoor dat wij uiteraard zullen terugkomen!

22. fam. van de Ven

We eten er als we wat te vieren hebben. Het eten is lekker de bediening is beleefd en vriendelijk. Gezellige sfeer, super.

23. Mariëlle

Onlangs heerlijk gegeten voor de eerste keer. Soep was heerlijk, hoofdgerecht goed en meer dan genoeg. Bediening goed gehumeurd en aandacht voor de gast. Top!

24. h van hest

Op 2 oktober 2013 examendiner met 5 personen, op reservering, heerlijk aan een ronde tafel.
    Gevarieerde kaart voor vlees en vis. Betaalbaar menu. Uitstekende informatie over gerechten en kennis van de kaart. Houden rekening met het gewenste tempo. Vriendelijke bediening in een ontspannen sfeer.
    Ieder was zeer tevreden en staat met stip genoteerd voor een volgende keer!

25. Silvie van den Brand

Hebben deze negatieve mensen het echt over hetzelfde restaurant? Want van een paar beoordelingen begrijp ik geen snars. Gelukkig is het gros van u zeer positief, waaronder ik. Mijn advies: probeer eens wat meer te genieten van het leven en niet op ieder slakje zout te leggen.

Wij, mijn ouders, mijn zus en ik hebben zeker wél genoten. De avond begon alles behalve positief, maar daar wij een familie zijn, die niet meteen bij de pakken neer gaat zitten na een kleine tegenslag, werd het toch nog een bijzonder aangename avond. Mijn vaders auto viel zo'n 200 meter voorbij Stad Parijs stil en na een hoop over en weer gebel met ons en de ANWB, kwam alles op zijn pootjes terecht. Wij gingen onze ouders ophalen en de kapotte auto werd in eerste instantie naar de parkeerplaats van dit restaurant gesleept voor het afhandelen van de administratie. Mijn vader kwam op het lumineuze idee mij dat restaurant in te sturen om te vragen of er nog een tafeltje voor vier vrij was. Een zeer vriendelijke, spontane serveerster wist mij te vertellen dat er nog plaats was, hoewel de parkeerplaats vol auto's stond en nagenoeg alle tafels gevuld waren. Dit zegt toch iets. Er was geen speciale actie of zo, het was maar een gewone maandagavond en een restaurant zit bijna vol. In crisistijd nota bene.

Of we eerst iets te drinken kregen of dat de kaart er eerder was, dat weet ik niet meer, maar dat boeit me ook totaal niet. De bediening was uiterst vriendelijk, vlot en in mijn ogen absoluut niet opdringerig. Ondanks de drukte hadden we ons drinken en eten op tijd. Ik heb opnieuw niet voortdurend op mijn horloge, op de klok op of mijn mobiele telefoon zitten kijken hoe lang het duurde, maar het tijdsbestek van opdienen van het voorgerecht en hoofdgerecht waren volgens ons prima. Niet te lang en zeker ook niet te kort op elkaar.

De gerechten waren heerlijk. Pap en ik gingen voor de vissoep en mijn zusje en mam voor de garnalenkroketten. Daarna koos mijn zusje voor de gamba's, mam voor de varkenshaas gerold in spek met champignonsaus en pap en ik voor het vispannetje. (Hoezo twee handen op een buik?) Echt niets op aan te merken. De vis was heerlijk mals, zeker niet te droog. De varkenshaas perfect licht rosé gebakken en de garnituur van groente was vers, nog een beetje knapperig en prima van temperatuur en smaak. De hoeveelheden waren lekker Brabants bourgondisch. Niemand hoeft hier met honger naar buiten. Daar onze buiken goed gevuld waren was er enkel nog plaats voor een lekker kopje koffie en hebben we geen dessert meer genomen.

De sfeer in het restaurant was ongedwongen. Er werd overal gezellig gebabbeld en af en toe werd er hier en daar eens flink gelachen. Het interieur van het restaurant is knus en warm. Niet echt spectaculair, maar voor hoogstandjes op het gebied van interieur en design ga ik wel naar een designbeurs of naar een museum, niet naar een restaurant. Dit doet dus niet ter zake. Misschien een klein puntje. Ik weet niet of er nog een tweede ingang van het restaurant is, maar het restaurant is moeilijk te bereiken voor mensen in een rolstoel. Het overigens mooie terras, is dusdanig ingericht dat je het als rolstoelgebruiker zal moeten ontzien. Dit is geen negatieve kritiek, enkel een vraag naar de uitbaters. Mijn vader is namelijk zeer slecht ter been, kan het nu nog met een wandelstok af, maar zal waarschijnlijk ooit gebruik van een rolstoel moeten maken. Ik weet echter zeker dat hij dan nog met plezier naar jullie restaurant terug zal willen komen, tenzij het voor hem uiteraard goed toegankelijk is.

Bedankt voor het lekkere eten en de fijne avond. We komen zeker nog eens terug.

Familie B.

26. Zondagavond werd ik zonder moeite door 4 man overgehaald om weer bij Stad Parijs te gaan eten. We weten van diverse malen dineren dat het altijd vertoeven is geweest en dit bleek gisteren weer te zijn. Als voorgerechten hadden we 2 soepen en een duo van garnaal. De soepen waren goed op temperatuur en smaakten erg goed, ook de duo was prima. Na zo'n 20 minuutjes kwamen de hoofdgerechten, drie keer een stoofpotje, een schnitzel en een diversiteit van visgerechten werden ons voorgeschoteld. Buiten de mond wil het oog natuurlijk ook wat, het zag er erg goed uit. Over de stoofpotjes waren de drie erg te spreken, de schnitzel smaakte ook goed en de visgerechten waren verrukkelijk! De extra frietjes werden erg snel geserveerd en ook de gebakken aardappeltjes en salade smaakten goed. Na even uitbuiken kregen we desserts en koffie's. De opmaak was uitstekend en het smaakte allemaal erg lekker. Ondanks het niet erg druk was bleef de bediening oplettend en erg attent reageren, dikke pluim dus!

Al met al hebben we gezellig, maar vooral erg lekker gegeten. Wij komen natuurlijk terug.

27. We hebben het weer eens geprobeerd, lange tijd ging het goed met de keuken en de bediening (nooit geweldig geweest) maar de een na laatste keer was het al twijfelachtig en dat hebben ze dan gisterenavond helemaal bevestigd.
    Bibberend personeel brengt de soep, soepstengel vergeten...geen coquille bij de visschotel, de saus heeft een velletje en smaakt poederig. De 2 L'os, gegrild, worden geserveerd, ogen goed maar bij het eerste stukje in de mond proef je de verbrande onderkant al, bah!! Dat je het durft zoiets door te zetten. Er wordt een nieuwe gebakken, de andere gasten zijn klaar met eten als er weer een L'os wordt uitgeserveerd. UIteraard is de rest van het garnituur koud, toppunt is de afgebeten aardappel op het bord, half verstopt onder het vlees.Vergeten om de opgenomen drankbestelling te serveren, nogmaals roepen en opgeven danmaar.
    Het personeel struikelt over "loslopende" peuters die door hun ouders worden genegeerd; meerder tafels kijken het personeel verongenoegzaamd aan, er wordt geen actie ondernomen. Jammer van de avond, maar wel de laatste keer hier( dat horen we van meer mensen).

28. Familie Schellingerhout-Leoné

Heerlijk gegeten! Super sfeer en correcte, gezellige bediening. Begonnen met gegratineerde champignons met daarna de Cote a l`os als hoofdgerecht, woow wat een smaak sensatie! Als afsluiter stroopwafel-ijs met een lekkere kop koffie. Voor mij en mijn tafelgenoten was het een smaakvolle top avond!

Restaurant Stad Parijs, zeker een aanrader!

29. Frank en Carla

Zondag heerlijk gegeten bij restaurant Stad Parijs. We hebben genoten van het eten wat heerlijk was, de sfeer was helemaal super, maar vooral van de vriendelijke bediening. Sander en Michelle dank je wel voor jullie goede en gezellige bediening, we komen zeker terug.

30. Mevr- van Dijk

Mevr van Dijk.
    Ik ben 70 geworden en dat heb ik gevierd in Stad-Parijs in Hulten, het was geweldig. Gezellig en heel lekker. Daar word je als klant in de watten gelegd. Fijne bediening, en je kan alles van tevoren goed afspreken. Daarbij heb ik met mijn vriendinnen ook nog een middag High-Tea gedaan. Was ook heel lekker, weer eens wat anders maar ook gezellig. Is een aanrader als je een feestje hebt of zomaar een avondje uit en lekker wilt eten..
    Bedankt Stad-Parijs.

31. Vriendelijk personeel, eerlijke kost en redelijke prijzen. Vaak is het mogelijk om enigszins af te wijken van het menu. Zoon wilde bv graag frietjes ipv aardappelkroketjes. Dit was geen enkel probleem en er werden ook geen extra kosten voor in rekening gebracht. We kregen wat lekkere warme groente bij het hoofdgerecht (heerlijk mals vlees), plus een lekker bakje salade, gebakken aardappeltjes en frietjes. Het was dus een complete maaltijd. We hebben genoten!

32. We hebben hier gisteren gegeten. We waren de enige gasten (binnen) maar het was desondanks een vrij prettige omgeving alhoewel de stoelen wellicht een tikje laag zijn t.o.v. de tafels.

Als voorgerecht hadden we de Waldkorn met kruidenboter en een salade met geitenkaas. De salade was niet slecht maar toch wat gewoontjes.

Ik had een karbonade met boursinsaus en mijn vriendin een schnitzel. De schnitzel was wat te donker gebakken alhoewel je er niet direct iets verkeerd aan proefde.
    Er werden verse frites en gebakken aardappelen bij geleverd. Lekker met zout en peper.
    De saladekom was welkom maar blonk ook niet bepaald uit qua samenstelling of smaak.
    De groenten bij beide schotels waren (nagenoeg) gelijk en wat overgegaard en wat saaitjes.

De twee desserts waren niet onaardig. Warme kersen met ijs /slagroom en Brownies met ijs/slagroom.

Als maaltijd voldoende om je een voldaan gevoel te geven maar het ontbreekt aan verrassingen in het menu. Daarom vind ik de gerechten wat te duur.
    Wat mij ook tegenstond is dat de fles plat water die op ieder tafel stond en door ons opgedronken is voor 3,95 doorberekend werd. Ik ging er toch werkelijk vanuit dat dit plat water service van het huis was.
    Om daarvoor het equivalent van twee consumpties te rekenen en ik vind het niet juist om je clientèle in zo'n val te lokken.
    Jammer, want het zorgde ervoor dat ik geen fooi gegeven heb terwijl de bediening voor het overige keurig was.

Conclusie: niet slecht maar ontbeert spanning en daardoor geen aanrader.

33. Geboers Schilderwerken V.O.F

Zaterdag lekker gegeten bij stad parijs ,zeer lekkere gerechten en zeer smakelijk bereidt (roodbaarsfilet),nagerecht stond niet op de kaart maar werd op verzoek klaargemaakt. chapeau

34. Evelien

35. Evelien 175 punten

We zijn hier al een aantal keer gaan eten, en altijd met een tevreden gevoel de deur uit gegaan.

Het eten is er prima, de bediening doet wat ze moeten doen en alles verloopt steeds erg vlot!

36. Met een groep gegeten bij Stad Parijs. We kregen een drie-gangen menu en konden kiezen uit 3 voorgerechten, 4 hoofdgerechten en 2 nagerechten. Veel keus voor een vaste prijs.
    De voorgerechten waren heerlijk en zagen er mooi uit, de porties waren prima, er werd brood met kruidenboter bij geserveerd. Ik had een salade met gemengde gerookte vis, lekker!
    Bij de keuze in hoofdgerechten miste ik een echte vegetarische mogelijkheid, er waren wel twee visgerechten. Ik koos echter de varkenstournedos, ook weer smakelijk klaar gemaakt, mooi geserveerd en bereid met ham en champignonssaus. Er werden aardappelgerechten bij geserveerd, ook sla, deze vond ik wat minder, op het bord lagen verschillende gekookte groentes, deze hadden iets minder "papperig" mogen zijn.
    Het nagerecht, de favoriet van mijn man, Dame Blanche was prima, de chocoladesaus zat in een apart kannetje, je kon er zoveel overgieten als je wilde. Bij onze jarige werd het toetje geserveerd met vuurwerk.
    De drankjes waren prima en gewoon een glas kraanwater was geen probleem,we hebben heerlijk genoten van deze maaltijd, iedereen was tevreden.
    Bovendien werd voor 1 persoon de voeding gemalen omdat hij het anders niet kan eten, dit was een hele goede service waar ze in veel restaurants nog wat van kunnen leren!
    De bediening was prima, ze hadden onze jassen zo weg gehangen dat ze ook weer meteen wisten waar ze waren toen we gingen. Er was speciaal voor ons een tafel klaar gezet midden in het vertrek. De obers en serveersters schreven onze bestelling op zodat we zelf niet hoefden te onthouden wat we besteld hadden, als ze met het eten kwamen zetten ze de gerechten meteen bij de goede persoon neer, netjes hoor.
    De sfeer was gewoon, hiermee bedoel ik de aankleding van het restaurant, het zag er gewoon goed uit, geen aparte dingen maar wel netjes en uitnodigend.
    De prijs was prima.
    Ik hoop dat ik daar nog vaker kan eten.

37. Op zaterdag 15 oktober gaan eten met 4 personen. Het was volle bak en dacht dat het allemaal lang zou duren, maar dat was niet het geval. De bediening was zeer alert en vriendelijk en het eten was zeer smakelijk en mooi opgemaakt. Zeker de voorgerechten (mosselen,gamba's) waren zeer lekker en genoeg. Voor zondag weer gereserveerd.

38. Prima... Ik ben geen kleine jongen, en kan bevestigen dat je hier niet met honger naar huis gaat... Heerlijk gegeten en ruim voldoende.. Goede prijs kwaliteit verhouding!!

39. Son de Jager

Prachtig, sfeervol restaurant; prima eten, dat creatief wordt opgediend.
    De serveersters waren zeer vriendelijk en servicebewust. Een absolute aanrader!

40. De prijs / kwaliteit van € 28,00 voor een tournedos van maar 100 gram is veel te duur, voor deze prijs minimaal een tournedos van 250 gram serveren, ga je ook niet met honger
    naar huis.
    Vispannetje en Kabeljauwhaas waren uitstekend.

41. Je kunt niet iedereen naar de zin maken; de een wil bij binnenkomst eerst gevraagd worden door de ober om eerst iets te willen drinken, de andere wil het zelf eerst bestellen voordat de menukaart aangeboden wordt. De normale gang van zaken bij ieder restaurant in Nederland is dat bij binnenkomst door de ober eerst word gevraagd wat men wil drinken waarna de menukaart wordt uitgedeeld. Het laatste gebeurde ook bij ons en dat hoort ook zo.

Voor de rest was de bediening, het voortreffelijke eten, de vriendelijkheid en de wachtijden tussen de gangen acceptabel.

Ik kreeg de indruk dat een gedeelte van het personeel van de opleiding De Rooie Pannen afkomstig was, omdat alles zo perfekt verliep en bij navraag bleek dat ook zo te zijn, onze complimenten.

Een advies nog voor de kok: Mijn vrouw is coeliakie patient, dus moet glutenvrij eten, was allemaal perfekt, alleen maak bij de biefstuk of ander vleesgerecht een sausje van maizena, aardappelmeel of glutenvrije bloem, smaakt nog lekkerder.

Overigens de gerechten waren voortreffelijk, evenals de vorige keren dat wij bij Stad Parijs gegeten hebben.

42. naam. niet belangrijk

Ik lees dat ze niet opdringerig zijn. Nou, mijn ervaring is totaal anders. Zo opdringerig als hier heb ik het nog nooit meegemaakt. Ik was er op zaterdag 23 juli om wat te eten en had nog geen behoefte aan een drankje. Nou, dat heb ik geweten. Om de 2 seconden stond er iemand bij de tafel om te vragen of ik iets wou drinken. En telkens stond er iemand anders om dat te vragen. Uiteindelijk bestelde ik wat te drinken bij degene die zich op dat moment weer ongevraagd bij mijn tafel liet zien met de vraag of ik wat wou drinken. Toen de bestelling voor een drankje was opgenomen stond er een paar tellen later weer iemand met de vraag of ik wat wou drinken. Zeer opdringerig dus. Voor de service geef ik daarom een 1 maar de bediening bestond wel uit vriendelijke mensen. Daar heb ik niets op aan te merken. Wanneer dringt het eens tot de bediening bij de restaurants door dat ik mans genoeg ben om zelf aan te geven of en wanneer ik iets wil drinken. Volgens mij moet ik de bestelling opgeven en niet de ober. Als die dus vraagt of ik wat wil drinken, dan biedt hij/zij mij dat aan en hoef ik dat dus niet te betalen. Ik heb tenslotte niet om dat drankje gevraagd.

43. Zoals in 2010 heb ik wederom mijn verjaardags party op 17 april 2011 gehouden in 'Stad Parijs' Hulten.

Wederom mijn waardering, het was prima verzorgd.

Eenieder aan te bevelen.

44. We waren hier al een paar jaar niet meer geweest. Na de verbouwing was het eigenlijk minder gezellig geworden, vonden we. Maar eten was altijd prima. Afgelopen zaterdagavond toch nog eens langsgeweest. Nog steeds vriendelijke bediening, ook als het druk is. Speelhoekje voor kinderen zit wat te dicht bij de deur (tocht). Maar personeel is bijzonder vriendelijk voor de kinderen. Vooral het idee om ze nadien een klein cadeautje te geven, valt bij ons trotse ouders, in zeer goede aarde. Niets dan lof voor deze mensen. Nu nog wachten op het goede weer voor het terras.

45. M.H.J.Grijsbach

We hebben op 3 januari a.s. Hier met 17 personen gegeten. Allemaal.

Waren wij erg tevreden. Het eten was zeer goed en leuk gepresenteerd.

Zoals wij het hebben ervaren kunnen wij dit restaurant ten zeerste.

Aanbevelen.

46. Gezellig en sfeervol restaurant. Kwaliteit is de laatste paar maanden aanzienlijk verbeterd. Zeer nette en correcte bediening.

Het eten is met aandacht toebereidt. Variabel en smaakvol. Leuke presentatie van de voorgerechten. Iemand met een behoorlijke eetlust is hier aan het goede adres. Prijs kwaliteitverhouding is OK.

47. Hans de B.

48. Voor zondag 14.11.10 voor 9 personen tafel besproken voor eten à la carte. Keurig ontvangen, tafel was klaar. Vlotte en toch discrete bediening, niet opdringerig. Eten was heerlijk en betaalbaar. Dit is voor herhaling vatbaar.

49. Woon al jaren in de buurt, nooit aan gedacht om zo dicht bij huis iets te gaan eten. Per toeval tijdens de vakantie op zondag enkele uurtjes een terrasje gepikt, veel positieve reacties van andere klanten en hele vlotte vrolijke bediening. Enkele dagen later met 4 personen wezen eten, wederom een hele fijne ervaring. Vandaag op donderdag onverwachts een zakendiner voor 2 personen te regelen, stoute schoenen aangetrokken en Stad Parijs gebeld. Ook deze keer een zeer goede ervaring, vriendelijk, goede sfeer, goede kwaliteit. Kortom 3x is scheepsrecht, komen zeker weer een keer terug.

Bedankt voor de goede service.

50. Ben vanavond ( 26 aug ) met mijn moeder hier gaan eten.

Bij binnenkomst een warme ambiance en goede sfeer.

Een wisselende jeugdige en vlotte bediening, waarbij iemand nog speciaal voor mijn moeder de overheerlijke slibtongen filleerde; een mooie aktie!

Het eten was ronduit goed. Grote hoeveelheden, stijlvol geserveerd met een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Sterker nog een heel sympathieke prijs.

Stad Parijs had mijn schoonmoeder als eens aanbevolen en ik kan het bij deze iedereen aanbevelen.

51. Het eten is goed.

De bediening is erg wisselvallig! De ene keer heel vriendelijk en netjes de andere keer wat minder.

De bediening van de gerechten mag wel iets vlugger op elkaar.

Veder een leuk restaurantje waar je voor een schappelijke prijs goed kunt eten.

52. elly van hintum

Wij hadden om half 7 gereserveerd en om kwart over 7 kregen we ons eerste drankje daarna besteld en om half 9 kregen wij ons hoofdmenu.

Ondertussen een keer gevraagd waarom het zo lang duurde en dan kreeg je een antwoord het terras is ook erg druk.

Daar hadden wij toch niets mee te maken wij zaten binnen maar wij zijn toch ook klant! Het eten was niet slecht maar de ergenis was wel erg heftig wij hebben zelfs geen dessert meer genomen omdat ons geduld op was.

53. Carin van Spaerendonck

Op woensdag 21 juli voor het eerst geweest bij stad Parijs. Het was mooi weer om op het terras te zitten. Het was rond zeven uur al gezellig druk op terras. Er liep niet veel bediening, maar het personeel deed hun best om iedereen van dienst te zijn. Echter werden wij door een jongeman herhaaldelijk over het hoofd gezien, dit stoorde mij en mijn man. Daarna dit aangegeven bij een andere, wat oudere jongeman (+/- 24). Deze heeft na zichzelf te verontschuldigen, ons bijzonder goed geholpen. Ook de andere jongeman heeft ons verder op deze avond weten te vinden. Netjes opgelost en goed gecorrigeerd! Het eten was écht heerlijk! Ons ziet u zeker terug!

Jos en Carin van Spaerendonck.

54. Ook wij zijn gaan eten bij Stad Parijs.

We hadden gereserveerd om 18.15 voor 4 personen, en waren er ook die tijd.

Na een kwartier werd er toch eens gevraagd wat we wilden drinken.

Na ca 40 minuten zelf toch eens gevraagd waneer we de menukaart mochten zien.

Antwoord van de bediening, eerder de kaart geven had geen zin, de keuken kon toch niet sneller.

Om 19.25 uur kwam tot mijn schrik, de moeder even het eten op tafel donderen, ze was zeer gehaast, we hadden ze al over het terras zien vliegen.

Eten was netjes, maar hier kom ik toch nooit meer. Er zijn genoeg zaken in de buurt, waar men rustig kan eten en men netjes in alle rust bediend wordt. Beslist geen aanrader.

55. Zondag 25 april mijn verjaardags party gevierd in uw restaurant, Stad Parijs, van 15.00 uur t/m 21.00 uur.

De afgeproken afspraken zijn keurig uitgevoerd en het tijd schema is met het diner perfect verlopen, ondanks de enorme drukte, zowel in het restaurant als op het grote gezellige buiten terras.

56. Zondagavond om 19.00 uur met 4 personen spontaan gaan eten bij Stad Parijs. Voor mij en mijn vrouw de eerste keer.

Zeer aangenaam verrast met ontvangst en prettige bediening.

Kwaliteit van eten was zeer goed. Van stokbroodje vooraf, via 4 verschillende voorgerechten, 4 verschillende hoofdgerechten, 2 nagerechten en koffie t/m de huiswijn. Was heel weinig aan op te merken. Serveerster, ik geloof dat ze Imke heet, was ondanks haar jonge leeftijd, zeer volwassen, correct en kundig.

Gaf de juiste adviezen bij onze vragen en het tempo tussen de gerechten was zeer goed afgestemd. De eerste keer maar zeker niet de laaste. Ga zo door, hou dit niveau vast.

57. 21-02 bij Stad Parijs gegeten met mijn familie. Er werd moeilijk gekeken toen er werd gezegd dat we niet hadden gereserveerd. Achteraf bleek het restaurant binnen 45 minuten vol met andere gasten te zitten. Wij blij met onze tafel. Eten was super! Ook goed op temperatuur, heerlijk! Service was goed, dranken werden op het correcte moment opgenomen. Maar voor dat deze op tafel stonden, duurde te lang. Dit aangegeven, daarna niet meer voorgekomen. Gezellige sfeer, twee tafels naast ons was iemand jarig, het hele restaurant zong mee! Leuk! Later op de avond kwam er een dronken persoon binnen, die luidruchtig aanwezig was. Deze is na een 5 minuten praten, correct naar buiten begeleid.

Leuke zaak, kom zeker terug, let wel op de snelheid van de dranken!

Familie van Dijk,

Breda.

58. Maandag 1 februari wezen eten, was ronduit slecht. Bediening (eigenaresse?) kwam ongeinteresseerd over en het eten was duidelijk opgewarmd (groente op het bord was uitgedroogd/verlept). Kreeftensaus bij de zalmfilet was te zout waardoor de subtiele smaak verloren ging.

59. Gisteren hier gegeten. Veel keuze op het menu, en het eten was van goede kwaliteit.
    De snelheid van het bedienen viel tegen.
    Ideaal voor wanneer je op zoek bent naar een avondvullend programma.

60. Gisteren een hele fijne middag/avond doorgebracht bij Restaurant Stad Parijs. Begonnen op het grote en gezellige terras met een drankje en later binnen heerlijk gegeten.

Attente bediening, leuk gevarieerde zomers menu, goed verzorgende maaltijd, lekker verfrissend dessert.

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

We gaan er zeker nog vaker terug.

61. smulpaap

22-07-2009

Hier gestopt voor hapje te eten.
    Het 55+ menu werd bijna afgeraden door bediening, gekozen voor de kaart, 3 van de 4 menu's waren goed, 1 menu was slecht (biefstuk)
    Tussen het opnemen van de drank en de bediening hiervan zat veel tijd.

Ook op het eten moesten we zeer lang wachten.

Al bij al niet voor herhaling vatbaar.

62. Pieter & Marlies

Gewoon geweldig :-)

Diverse keren (zowel zakenlijk als prive) hebben we al van de geweldige sfeer en het heerlijke eten mogen genieten.
    Dit was voor ons dan ook de aanleiding om onze familiedag af te sluiten bij Restaurant Stad Parijs.

Het deed ons veel plezier om te zien dat alle familieleden erg tevreden waren over de ontvangst en het heerlijke eten.

We hadden vooraf een menu samengesteld samen met de gastheer Tim en deze had een leuke menukaart specifiek voor onze familie gemaakt, erg leuk en attent.
    De sfeer was geweldig en er werd door de gastvrouw Tanja en het overige personeel ook erg leuk ingespeeld op de specifieke wensen zoals "mag ik een ander voorgerecht?, mag ik dat heerlijke appeltaartijs ook eens proeven enz".
    De snelheid waarmee we bediend werden was geweldig, niemand heeft hoeven wachten en dat zie je met grote groepen wel eens anders, toch?
    Ook de toegangkelijkheid voor mensen die wat moeilijker ter been waren was geen probleem, ome Cees kon makkelijk met zijn rolstoel naar binnen en aanschuiven aan tafel.

Natuurlijk hoef ik voor de kenners van dit geweldige restaurant niet te vermelden, dat ook het afrekenen mee viel.
    De prijs kwaliteit mag ik zeker zeer goed noemen.

Wij willen graag Tim, Tanja en het personeel van de Stad Parijs hartelijk danken voor een geweldige familiedag en een dikke pluim toekennen.

Pieter & Marlies.

63. Op een maandagavond tijdens een fietstochtje impulsief binnengelopen om even te eten. Het restaurant ziet er keurig uit; het bedienend personeel is snel en correct. We aten het maandmenu dat lekker en goed van portie was. Wij komen hier zeker terug!

64. Heb hier lekker gegeten. Het is de 2de keer. Eerst nog in het oude interieur en nu het nieuwe. Harstikke mooi geworden. Een tip. Laat je personeel opletten, lege glazen, vraag of iemand nog iets drinken wil. Hou je gasten in de gaten en ga verder vooral zo door!

65. Lekker gegeten. Prijs/kwaliteit is redelijk. Alleen dat wachten. Na 1 uur komt het voorgerecht. Je moet zelf vragen om nog een drankje. Personeel is nergens te zien! Na het afruimen van de tafel wordt er niet gevraagd of je nog iets wil gebruiken. Wij wilde nog een toetje. Personeel nergens te bekennen. Zelf maar naar de bar gelopen waar 4 man personeel staat te kletsen!

66. Een genoeglijk samenzijn met fijne vrienden. En wat is het dan heerlijk als je zo goed en voorkomend bediend wordt. Niets dan lof.

67. Geweldig restaurant: uitmuntende keuken met vriendelijke, attente bediening in een gezellige ambiance.

68. Was zoals gewoonlijk weer heerlijk!

69. Gisterenavond weer eens bij stad Parijs gegeten. Het eten was heerlijk en de sfeer perfect! Grote klasse, graag tot de volgende keer.

70. bij binnenkomst zaten we 15 min te wachten tot er personeel kwam.we hebben uit eindelijk iemand geroepen.het duurde allemaal veel te lang.de bazin was een tijdje met een tafel aan het kletsen.mensen zaten zonder drank.tafels wat leeg waren stond een uur de glazen nog op tafels.het eten was perfect.alleen ze mogen wel de lichten wat dimmen.vreselijk je zit in volle licht te eten.zelfs andere gasten stoorde het.maak het wat gezelliger lekker knus met kaarsjes dan volop in spot light eten.

71. Het bedienend personeel was zeer teleurstellend. Dit zou echt veel beter mogen want het past niet bij de ambiance. Geen vrolijke gezichten en veel te gehaast en ook nog bitcherig naar de klanten toe. Nooit meegemaakt. Eten was verder wel goed. Advies: probeer het personeel klantvriendelijker over te laten komen. Zo jagen jullie de klanten weg. Zonde.

72. pjboogers

Was ooit een gezellig restaurant, maar weg sfeer. Keuken kan beslist beter een hoop PoeHa en nog niks, soms met de loupe je eten zoeken op veel te grote borden enz enz.

73. fien vandijk-klaasen

was allemaal geweldig

74. Fam Klerkx

Gisteren naar een lange tijd weer bij stad parijs geweest, super mooi veranderd! Heerlijk gegeten, echt uit de kunst. Aardig personeel en een zeer attente en oplettende gastvrouw. In een woord super.

Zeker tot de volgende keer

Dhr. P. Klerkx

75. B. v.d. Wouw

Perfect eten, leuke bediening, prijs = kwaliteit 100%

76. Graag meer aandacht voor de bediening die af en toe toch wel laat afweten. Gemorste soep, een reeds ontkurkte fles wijn te warm serveren, duidelijk gehaast personeel, zijn niet wat je verwacht als gast. Zeker niet van een restaurant met een net keurig gerenoveerd interieur. Ook bierviltjes onder je glas wijn zijn niet op zijn plaats. Hopelijk hebben jullie iets aan deze opmerkingen want het kan beslist beter.

77. Hans ten Rouwelaar

Ben hier nu voor het eerst geweest en vond het top!! Hier komen we terug was een prima en netjes verzorgd. Ga zo door

78. op zich een goed restaurant alleen de bazin moet met pensioen, zij houdt gasten weg, ons in ieder geval wel

79. marijke

ik ben hier in 3 weken tijd 2 maal geweest en kom er niet meer terug .zeer slechte bediening,zijn niet attent, komen niet vragen of je genoeg hebt en of het smaakt,laten je maar wachten en doen net of ze je niet zien, de bazin is zeer shagerijnig

80. al meerdere malen een zeer chagrijne gastvrouw en personeel dat zich uitslooft maar het toch allemaal niet kan bolwerken. Jammer.

81. zeer chagerijnige bediening!!

82. fam.verheijen

precies waar ik naar zocht.zo,n gezelligheid.lekker eten.erg vriendelijk personeel.een dikke tien.zeker tot ziens.

83. Hennekam

Wij kennen dit restaurant al een aantal jaren en komen hier met regelmaat, gewoon omdat het gezellig is en je er zeer goed kunt eten voor een zeer billijke prijs.
    En dat sommige mensen het er een beetje oudbollig vinden is waarschijnlijk omdat die niet weten dat het van oorsprong een chauffeurs-rustplaats is en een chauffeur zich graag "thuis" voelt en dat doen wij ook.

84. oudbollig, bediening erg arogant. Kaart uit het jaar nul.

85. jose wurff

Gezellig restaurant met een uitstekende keuken. Gevarieerde menukaart en jonge ondernemers die er duidelijk zin in hebben. Bediening is vriendelijk en heeft verstand van zaken. Hier komen we zeker nog een keer terug.