Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hulten verdeeld zijn.

1. Nederlands Hulten

Vandaag 10-10 weer heerlijk gegeten in deze prachtig gepimpte locatie.

2. Nederlands Hulten

We zijn zeer gastvrij ontvangen bij Stad Parijs. Super bediening en evenzo heerlijk eten. Een echte aanrader!

3. Nederlands Hulten

J.A. Kroes

Zeer positieve en goede ervaring; leuke/vlotte bediening. In kader van dieet werd uitstekend opgelost en alternatieven/kleine aanpassingen aangeboden. Eten was zeer goed en genoeg.

Kortom: zeer aanbevelenswaardig. Prijs/kwaliteitsverhouding uitstekend.

Wij zijn er zeer positief over.

4. Nederlands Hulten

Stefhan

5. Nederlands Hulten

cees

6. Nederlands Hulten

Naar aanleiding van onze recensie van 7 juni j.l. heeft de eigenaar contact met ons opgenomen. Hij erkende dat het een en ander helaas niet goed is gegaan. Zeer sportief! Hij vroeg of wij hen een 2e kans wilden gunnen. Dat hebben wij afgelopen zaterdag 24 oktober gedaan.
    Mijn partner en ik hebben een geweldige avond gehad en hebben genoten van het gerecht buiten de kaart om. Haas en konijn in een saus van Kriekbier, erg lekker en uitstekend bereid en leuk opgediend.Ook de groeten garnituur, gebakken aardappeltjes en frietjes was voldoende en goed! Kortom voor ons weer een reden om stad Parijs aan te doen.

7. Nederlands Hulten

Enkele weken geleden gingen we met vieren uit eten bij Stad Parijs, ingegeven door eerdere goede ervaringen.
    Maar deze keer dus niet.

De menukaart liet al lang op zich wachten. Een voorbode voor het lang wegblijven van de gerechten. De soep werd lauw opgediend en de overige voorgerechten, zonder enige fantasie, werden geserveerd door ongeïnteresseerde dames (chagrijnig).

De hoofdgerechten lieten ook weer lang op zich wachten en de porties waren te klein, met heel weinig groenten erbij, 1 bakje salade, 1 bakje frites en 1 bakje aardappeltjes (10 cm in het vierkant) en dat voor 4 personen.

Er werd tussendoor helemaal niet gevraagd of alles naar wens of voldoende was, dus hebben we uiteindelijk
    maar zelf om extra frites gevraagd. Na een hele tijd daarop gewacht te hebben, vroegen we het nog maar eens. Het bleek "vergeten" te zijn. Toen de frites eindelijk kwam, was het vlees intussen natuurlijk koud geworden.

Ook het nagerecht was een aanfluiting: 3 bolletjes ijs op een bord met een dotje slagroom en een beetje chocoladesaus in een kannetje. Totaal geen gevoel voor presentatie, geen fantasie.

Dit alles voor een belachelijk hoge prijs. En zelfs op de rekening moesten we nog lang wachten. Zeker niet voor herhaling vatbaar.

8. Nederlands Hulten

Heerlijk gegeten bij Stad Parijs. Mooie zaak met bruin en rood tinten. We hebben genoten van het heerlijke aan het lijntje wat we goed kunnen aanraden. Mals vlees, vriendelijk personeel. Kortom een uitstekende prijs kwaliteit verhouding voor wat je krijgt. Voor ons de eerste maar zeker niet de laatste keer dat we hier waren.

9. Nederlands Hulten

Cees van Kruijsbergen

Elke keer weer verrast door de service en de kwaliteit. Geweldig lekker eten, altijd vriendelijke bediening, echt kei goed.

10. Nederlands Hulten

Maandagavond weer eens uiteten geweest bij Stad Parijs! Het was heerlijk weer, dus lekker plaatsgenomen op het half volle terras. In de bediening liepen 2 obers die dit terras top onder controle hadden. Voor een maandagavond waren we verrast door de hoeveelheid mensen. We werden snel geholpen. Naast de dinerkaart werd ons gevraagd een wijnkaart in te willen zien. Een aantal toppers uit de kaart werden aangehaald, maar ook alle huiswijnen werden besproken. We kozen voor de rosé uit de Provence, die volgens een van de obers perfect bij het warme weer paste. De bediening had goede kennis van de wijn- en dinerkaart. De gerechten verschenen vervolgens snel en deze waren van goede kwaliteit! Mooi geserveerde gerechten op aparte borden! Naast de gerechten an sich verschenen er bakje met verse gebakken friet en aardappelen en een heerlijk verfrissende salade. Dit was eigenlijk niet nodig aangezien de gerechten voldoende waren, toch was dit een leuke aanvulling.

Natuurlijk droeg het weer bij aan onze heerlijke zomerse terrasavond, maar het restaurant heeft dit voor ons afgemaakt! Chapeau.

11. Nederlands Hulten

Zeer slecht. 1 week van te voren gereserveerd voor zaterdagavond dineren 4 pers aankomst 18.00 uur
    We waren om ca 17.50 aanwezig, en hadden een plaats op het terras genomen. We werden best snel voorzien van drinken, maar om 18.15 heeft mijn vrouw gevraagd om de menukaart, na weer wachten kregen we deze en hebben we onze menu's besteld. Daarna hebben we verschillende keren hebben we gevraagd of ons niet vergeten waren, dat was niet werd telkens gemeld. Dat was dan ook niet want om 7 uur verscheen onze soep. Toen werd het weer even wachten op het hoofd gerecht, ook dat kwam maar niet. Ik ben toen naar binnen gegaan en heb de rekening van de soep en drinken betaald en gemeld dat we een andere zaak gingen op zoeken.

Ben weer naar buiten gegaan en we wilden net weg gaan, stond de ober met 2 hoofdgerechten in de deur. We hebben toen toch maar besloten om deze te nemen en zijn weer gaan zitten. Daarna ijs besteld Dame Blanche 3 bolletjes ijs, dotje slagroom en wat cacao erbij. Hier hebben ook weer zeker een half uur op zitten wachten. Het was echt een grote flater. We vertrokken ver na 9 uur, en hebben meerdere mensen die op het terras plaats namen weer zien vertrekken zonder dat ze iets genomen hadden. Mensen, als jullie het niet aan kunnen verkoop dan nee dan is de klant teleurgesteld, maar doe het niet zo want dan komt de klant echt niet meer terug, wat ik wel gemeld heb. Ik was er met Belgische mensen die wisten niet wat ze zagen.

De rekening vond ik voor het eten ook aan de forse kant. Wij gaan regelmatig uit eten, en het hoeft niet in een uur te zijn afgewerkt maar dit leek echt nergens op. Ik kom echt Nooit meer. Een zeer ontevreden klant.

12. Nederlands Hulten

Zondag 7 juni daar gegeten met mijn partner. Mijn partner koos voor de zalm en ik had de sliptongetjes genomen. Met de zalm was niets mis mee, echter de peultjes/sugarsnaps waren niet schoongemaakt en de gebakken aardappeltjes waren diversen malen opgewarmd, ze waren hard en dreven in het vet. De sliptongetjes waren ronduit slecht, 3 tongetjes waar werkelijk niets aanzat. Erg ondermaats en te lang gebakken. Met de aan- en opmerkingen werd niets gedaan. "Wij zullen het aan de kok doorgeven." Prijs kwaliteit verhouding klopt dus niet! Begrijp dus totaal niet de 10-en die hier en daar gegeven worden!

13. Nederlands Hulten

M. van Uden-Claassen

Stad Prijs is top. Wij hadden een etentje gewonnen via Tilburg.com en gereserveerd voor afgelopen vrijdag. In het begin van de week gebeld en dat gesprek gaf al een warm welkom. Mijn man en ik gingen dus daar naar toe, niet wetende wat ons te wachten stond. We kwamen daar binnen en voelden ons gelijk dat we welkom waren, echt een warm gevoel. Je jas wordt aangenomen en je wordt netjes naar je tafel begeleid.
    Daarna een fijne uitleg over de avond en heel bijzonder was of je nog wensen of allergieën had, dan konden ze daar rekening mee houden. We lieten ons verrassen...nou we werden ook verrast. Een 4 gangendiner met wijnarrangement over heel de avond verdeeld. Alles wat op tafel kwam was zo lekker en goed verzorgd. Dit was echt genieten en dat hebben we ook zeker gedaan.
    Voor herhaling vatbaar, van begin tot het einde. Wij gaan hier zeker vaker komen en ik raad het iedereen aan om daar echt een keer te gaan eten. De sfeer, ambiance, bediening, keuken, noem het maar op is uitstekend. Echt een aanrader.

14. Nederlands Hulten

Prijs/kwaliteit 100% in orde, gecombineerd met enthousiaste jonge bediening: dus gewoon een prima adres om met gezelschap / gezin lekker te eten. Leuke kaart waarop gewone gerechten lekker bereid worden.

Goedbedoeld advies: enige vernieuwing van de kaart zou een pluspunt zijn.

15. Nederlands Hulten

Eten goed, service ook goed. Binnen oogt het minder luxe dan het buiten aanzicht.

16. Nederlands Hulten

mieke van der stokker

Voor het eerst gegeten bij stad Parijs, zeker een aanrader. Sfeer goed, eten lekker, fijn personeel, prijs goed. Leuke avond gehad, zeker voor herhaling vatbaar.

17. Nederlands Hulten

De eerste ervaring met stad Parijs. Het eten was overheerlijk en de service was ook uitstekend. Wel zaten de borden overvol, voor een kleine eter is dit geen aanrader.. wel voor de grotere eters.

18. Nederlands Hulten

ans hopstaken

Vanavond onze trouwdag gevierd met een heerlijk etentje bij Stad Parijs. Sfeer geweldig, fantastisch personeel en een fijne bediening. Wij raden iedereen dan ook aan om hier eens lekker te komen eten.

19. Nederlands Hulten

Inge Reinieren

20. Nederlands Hulten

Op advies van een kennis hier gegeten. Wat een tegenvaller zeg. Ikzelf had een biefstuk die gewoon goed was, niks op aan te merken. Mijn vrouw had scampi's die zwommen in het vet. De kinderen hadden een kinderschotel met spareribs. Helaas helaas, deze waren extreem droog en lauw. De tomatensoep was wel lekker en heet.
    De gastvrouw was sacherijnig. De kaart kreeg je pas ná het eerste drankje. Jammer dat je als je het drankje bestelt nog niet weet of je vlees of vis gaat bestellen. Dan weet je dus ook niet of je witte of rode wijn moet bestellen. Jammer dat ze het niet aan de klanten laten maar gewoon zeggen, "zo doen we dat hier".
    De geur als je binnenkomt is niet echt fris. (Het ruikt naar urine). Jammer want met geurkaarsen of verdampers is dit zo opgelost.

Dit was voor ons de eerste en laatste keer hier. Jammer hoor.......

21. Nederlands Hulten

Fam. van Voorden

Vanavond bij Stad Parijs het Valentijnsmenu gegeten. Alle tafels waren bezet (zegt ook wat) en alles zag er gezellig en geordend uit. Een vriendelijke gastheer met veel productkennis zorgde ervoor dat wij van een heerlijk vier gangen konden genieten. Kortom een heerlijke avond die voor herhaling vatbaar is!

22. Nederlands Hulten

Het restaurant zat gisterenavond al lekker vol toen wij binnenkwamen. Wij werden welkom geheten door een uiterst vrolijke gastheer, die nadat hij de jassen had aangenomen, ons netjes naar onze gezellige tafel begeleide. Deze jongeman vertelde ons een mooi verhaal over hun 'Verbeeten project' en het daarbij horende menu. Wij vonden dit initiatief erg sympathiek. De ambiance in het restaurant was uitstekend, overal werd gezellig gelachen en gepraat. Gedurende de gehele avond zijn wij op onze wenken bediend door het uitstekend ingewerkt personeel. De bediening was attent en had veel overzicht, wat voor ons een pluspunt is omdat het veruit het belangrijkste is. Iemand van ons twijfelde tussen twee gerechten, toen de gastheer de keuzes kwam opnemen adviseerde hij deze persoon uitstekend door verschillende dingen tegen elkaar af te wegen. Daarnaast weet de bediening erg veel informatie te geven over de verschillende soorten wijn. De service die dit restaurant biedt geeft net dié extra ervaring waardoor je terugkeert, dit restaurant maakt hierdoor het verschil. We gaan verder niet diep in op het eten, omdat dit gewoon goed was. De temperatuur van de gerechten was prima, het was goed op smaak en de borden waren netjes opgemaakt. De tijd tussen de gerechten was ook goed. Al met al een uitstekende zaterdagavond!

Wij bezoeken het restaurant een paar keer per jaar en merken dat de prestaties steeds verbeteren. Dit zorgt ervoor dat wij uiteraard zullen terugkomen!

23. Nederlands Hulten

fam. van de Ven

We eten er als we wat te vieren hebben. Het eten is lekker de bediening is beleefd en vriendelijk. Gezellige sfeer, super.

24. Nederlands Hulten

Mariëlle

Onlangs heerlijk gegeten voor de eerste keer. Soep was heerlijk, hoofdgerecht goed en meer dan genoeg. Bediening goed gehumeurd en aandacht voor de gast. Top!

25. Nederlands Hulten

h van hest

Op 2 oktober 2013 examendiner met 5 personen, op reservering, heerlijk aan een ronde tafel.
    Gevarieerde kaart voor vlees en vis. Betaalbaar menu. Uitstekende informatie over gerechten en kennis van de kaart. Houden rekening met het gewenste tempo. Vriendelijke bediening in een ontspannen sfeer.
    Ieder was zeer tevreden en staat met stip genoteerd voor een volgende keer!

26. Nederlands Hulten

Silvie van den Brand

Hebben deze negatieve mensen het echt over hetzelfde restaurant? Want van een paar beoordelingen begrijp ik geen snars. Gelukkig is het gros van u zeer positief, waaronder ik. Mijn advies: probeer eens wat meer te genieten van het leven en niet op ieder slakje zout te leggen.

Wij, mijn ouders, mijn zus en ik hebben zeker wél genoten. De avond begon alles behalve positief, maar daar wij een familie zijn, die niet meteen bij de pakken neer gaat zitten na een kleine tegenslag, werd het toch nog een bijzonder aangename avond. Mijn vaders auto viel zo'n 200 meter voorbij Stad Parijs stil en na een hoop over en weer gebel met ons en de ANWB, kwam alles op zijn pootjes terecht. Wij gingen onze ouders ophalen en de kapotte auto werd in eerste instantie naar de parkeerplaats van dit restaurant gesleept voor het afhandelen van de administratie. Mijn vader kwam op het lumineuze idee mij dat restaurant in te sturen om te vragen of er nog een tafeltje voor vier vrij was. Een zeer vriendelijke, spontane serveerster wist mij te vertellen dat er nog plaats was, hoewel de parkeerplaats vol auto's stond en nagenoeg alle tafels gevuld waren. Dit zegt toch iets. Er was geen speciale actie of zo, het was maar een gewone maandagavond en een restaurant zit bijna vol. In crisistijd nota bene.

Of we eerst iets te drinken kregen of dat de kaart er eerder was, dat weet ik niet meer, maar dat boeit me ook totaal niet. De bediening was uiterst vriendelijk, vlot en in mijn ogen absoluut niet opdringerig. Ondanks de drukte hadden we ons drinken en eten op tijd. Ik heb opnieuw niet voortdurend op mijn horloge, op de klok op of mijn mobiele telefoon zitten kijken hoe lang het duurde, maar het tijdsbestek van opdienen van het voorgerecht en hoofdgerecht waren volgens ons prima. Niet te lang en zeker ook niet te kort op elkaar.

De gerechten waren heerlijk. Pap en ik gingen voor de vissoep en mijn zusje en mam voor de garnalenkroketten. Daarna koos mijn zusje voor de gamba's, mam voor de varkenshaas gerold in spek met champignonsaus en pap en ik voor het vispannetje. (Hoezo twee handen op een buik?) Echt niets op aan te merken. De vis was heerlijk mals, zeker niet te droog. De varkenshaas perfect licht rosé gebakken en de garnituur van groente was vers, nog een beetje knapperig en prima van temperatuur en smaak. De hoeveelheden waren lekker Brabants bourgondisch. Niemand hoeft hier met honger naar buiten. Daar onze buiken goed gevuld waren was er enkel nog plaats voor een lekker kopje koffie en hebben we geen dessert meer genomen.

De sfeer in het restaurant was ongedwongen. Er werd overal gezellig gebabbeld en af en toe werd er hier en daar eens flink gelachen. Het interieur van het restaurant is knus en warm. Niet echt spectaculair, maar voor hoogstandjes op het gebied van interieur en design ga ik wel naar een designbeurs of naar een museum, niet naar een restaurant. Dit doet dus niet ter zake. Misschien een klein puntje. Ik weet niet of er nog een tweede ingang van het restaurant is, maar het restaurant is moeilijk te bereiken voor mensen in een rolstoel. Het overigens mooie terras, is dusdanig ingericht dat je het als rolstoelgebruiker zal moeten ontzien. Dit is geen negatieve kritiek, enkel een vraag naar de uitbaters. Mijn vader is namelijk zeer slecht ter been, kan het nu nog met een wandelstok af, maar zal waarschijnlijk ooit gebruik van een rolstoel moeten maken. Ik weet echter zeker dat hij dan nog met plezier naar jullie restaurant terug zal willen komen, tenzij het voor hem uiteraard goed toegankelijk is.

Bedankt voor het lekkere eten en de fijne avond. We komen zeker nog eens terug.

Familie B.

27. Eetcafé Hulten

Goed eten voor een (nog) normale prijs. De bediening is hier in vergelijking tot de meeste restaurants nog goed. Aan de buitenkant lijkt het een chauffeurs restaurant maar dat is het zeker niet. Jammer dat het terras wat in een verdomhoekje zit waardoor ze je snel vergeten als er niet veel klanten zijn.

28. Nederlands Hulten

Zondagavond werd ik zonder moeite door 4 man overgehaald om weer bij Stad Parijs te gaan eten. We weten van diverse malen dineren dat het altijd vertoeven is geweest en dit bleek gisteren weer te zijn. Als voorgerechten hadden we 2 soepen en een duo van garnaal. De soepen waren goed op temperatuur en smaakten erg goed, ook de duo was prima. Na zo'n 20 minuutjes kwamen de hoofdgerechten, drie keer een stoofpotje, een schnitzel en een diversiteit van visgerechten werden ons voorgeschoteld. Buiten de mond wil het oog natuurlijk ook wat, het zag er erg goed uit. Over de stoofpotjes waren de drie erg te spreken, de schnitzel smaakte ook goed en de visgerechten waren verrukkelijk! De extra frietjes werden erg snel geserveerd en ook de gebakken aardappeltjes en salade smaakten goed. Na even uitbuiken kregen we desserts en koffie's. De opmaak was uitstekend en het smaakte allemaal erg lekker. Ondanks het niet erg druk was bleef de bediening oplettend en erg attent reageren, dikke pluim dus!

Al met al hebben we gezellig, maar vooral erg lekker gegeten. Wij komen natuurlijk terug.

29. Nederlands Hulten

We hebben het weer eens geprobeerd, lange tijd ging het goed met de keuken en de bediening (nooit geweldig geweest) maar de een na laatste keer was het al twijfelachtig en dat hebben ze dan gisterenavond helemaal bevestigd.
    Bibberend personeel brengt de soep, soepstengel vergeten...geen coquille bij de visschotel, de saus heeft een velletje en smaakt poederig. De 2 L'os, gegrild, worden geserveerd, ogen goed maar bij het eerste stukje in de mond proef je de verbrande onderkant al, bah!! Dat je het durft zoiets door te zetten. Er wordt een nieuwe gebakken, de andere gasten zijn klaar met eten als er weer een L'os wordt uitgeserveerd. UIteraard is de rest van het garnituur koud, toppunt is de afgebeten aardappel op het bord, half verstopt onder het vlees.Vergeten om de opgenomen drankbestelling te serveren, nogmaals roepen en opgeven danmaar.
    Het personeel struikelt over "loslopende" peuters die door hun ouders worden genegeerd; meerder tafels kijken het personeel verongenoegzaamd aan, er wordt geen actie ondernomen. Jammer van de avond, maar wel de laatste keer hier( dat horen we van meer mensen).

30. Nederlands Hulten

Familie Schellingerhout-Leoné

Heerlijk gegeten! Super sfeer en correcte, gezellige bediening. Begonnen met gegratineerde champignons met daarna de Cote a l`os als hoofdgerecht, woow wat een smaak sensatie! Als afsluiter stroopwafel-ijs met een lekkere kop koffie. Voor mij en mijn tafelgenoten was het een smaakvolle top avond!

Restaurant Stad Parijs, zeker een aanrader!