Bezorgrestaurants in de buurt van Rhodos

Online eten bestellen

1412009581 76
1454652086 80
1571918977 80
1657203988 65

1. Nog nooit zo smerig gegeten in een Grieks restaurant. Maar dit restaurant is een koploper in smerig eten serveren. We hadden het menu van de kok. Het was zout en vet. Alles drop in de olie. Gamba’s super vet. Calamaris en mosselen te lang in de frituur gelegen. Waren niet te eten. Werd aangeboden om het opnieuw te maken… nou geen verbetering. Calamaris was nu een kluwe van Inktvisringen. Heb een paar super zouten frieten geven en een beetje rijst. Mijn maag kon al dat zout en vet niet aan. Kan deze kok niet een kookboek krijgen over hoe je lekker Grieks kan koken. Oja nog bedankt voor het verpesten van mijn verjaardag. Had mij zo verheugd om lekker Grieks te eten op deze feestdag. Nou niet meer bij jullie. Bah wat was het smerig.

1,2
  2. Het eten stond in 5 minuten op tafel. De vis was echt slecht, zo uit de vriezer, via de magnetron op het bord, niet eens warm.
    De friet was niet gaar, de ene scampi ook niet, die zag nog grijs. De calimares waren taai en slap, niet gebakken leek het.
    Eet hier dus geen vis.
    Toen ik klaagde over het eten werden onze borden afgeruimd en mijn nog halfvolle drankje ook, daarna zagen we niemand meer, echt raar.
    We hebben maar betaald, maar ons zien ze hier nooit meer.

3. Annick Tourné

Een ouzo 'als apero van de zaak met lekker groenteschoteltje. Zeer lekkere schotel souvlaki met veel groentjes en rijst en frietjes en partner heerlijk stoofpotje van groenten. Vriendelijk personeel en zeer net restaurant. Als wij naar Hulst komen keren wij hier zeker terug! Kali orexi!

4. Ricky van den akker

Zeer slechte ervaring bij deze Griek, geen drankje vooraf laffe salade die niets met Griekenland te maken heeft, het vlees lijkt op pemmikan taai droog, zeker geen aanrader deze Griek.

5. F Gielen

Wij dachten lekker naar de Griek in Hulst, mijn vrouw had een giros schotel ik had een mixgril.
    Bijde taai smakeloos droog vlees echt bijzonder slecht, ons zien ze daar nooit meer!

6. Ongelooflijk dat deze zaak nog zoveel positieve reacties krijgt. De service is een aanfluiting, het eten een schande voor een Grieks restaurant. De eigenaar heeft er zelf geen enkele belangstelling in de kwaliteit te verbeteren. Dat geld eveneens voor de keuken. Als je in de omgeving goed Grieks wil eten met een bekwame bediening, rij dan even door naar Terneuzen op de markt. Smakelijk!

1,9
  7. Nicole Saman

Goed en gezellig restaurant, met uitstekend personeel.
    Goede prijs, kwaliteitsverhouding. De eigenaar is begaand en vriendelijk.
    Een echte aanrader.

8. Ik kom al ruim 25 Jaar in Restaurant Rhodos, en ben altijd tevreden over het eten en de prijs/kwaliteits verhouding is meer dan voldoende. De eigenaars, het keukenpersoneel en de bediening is altijd heel vriendelijk. De sfeer is altijd gezellig; als er iets ontbreekt of als er een aanpassing nodig is wordt er altijd voor gezorgd. Echt een aanrader!

9. Afgelopen weekend weer eens gegeten bij dit restaurant. Daar het lekker weer was verkozen we buiten te zitten. Op zich gezellig, alleen de tafeltjes aan de kant v.d. reling staan redelijk schuin maar de borden en glazen blijven gelukkig nog staan! Een paar schotels besteld met "boerenslalade"? Eén boerensalade was helaas weer eens een uiensalade afgedekt met een schijfje tomaat en een stukje feta. Dit doorgegeven aan een vriendelijke serveerster die het zou "doorgeven"? Kennelijk is het ongenoegen niet overgebracht want ik heb er geen reactie meer op gekregen, helaas. Ook het stukje moussaka was niet echt moussaka maar meer een stukje quiche, helaas. Ook zat er tzatziki bij de schotels, jawel, we moesten alleen wel even zoeken voor we het druppeltje tzatziki gevonden hadden! Als je een portie tzatziki erbij wil, je bent bijna verplicht bij te bestellen zo weinig tzatziki krijg je, betaal je meteen €5, - voor het kwakje yoghurt met knoflook smaak! En zoals gewoonlijk bij het weggaan wordt je niet gegroet door de eigenaar noch door z'n vrouw. Een heel verschil met z'n vader! Ik sla dit restaurant voorlopig maar even over totdat de recensies weer beter worden!

6,1
  10. Deze week bij dit restaurant gegeten. Bij de kaart krijg je ouzo, men vraagt niet naar leeftijd en of je het wilt. Het personeel spreekt iedereen aan met JE en JOU. De salade die je bij je eten krijgt is met een soort cocktailsaus die niet bij de Griekse smaak past, onder de salade ligt een bergje zure kool verstopt: een vreemde verrassing. Extra Tzatziki kost meteen 5 euro (zonder broodje of iets erbij). Het meest storend was dat er standaard zakjes fritessaus (van de groothandel) op tafel gegooid worden, kom op, het is geen snackbar!
    Het vlees is perfect, de porties groot genoeg, lekkere steakhousefriet en tomatenrijst erbij. Eigenaar is erg vriendelijk, personeel is niet op de hoogte van alle gerechten en drankjes, maar is zeer enthousiast, spontaan en altijd in om een stapje extra te doen.
    Kortom: een beetje finetunen om het nog beter te maken!

11. Perfect, ik snap niet dat er mensen zijn die het niet goed vinden. Het is altijd heerlijk en super veel, voor weinig geld.

12. Tonia Star

Heerlijk aan het water. Ruime goed samengestelde salade vooraf, plus een drankje van de zaak. Hoofdgerecht: goed bereid en rekening gehouden met allergie. Aan het einde nog een rozig drankje. We voelden ons dubbel verrast.

13. Gezellig Grieks restaurant en altijd heerlijk eten!

14. Van Nachtegael

We komen hier vaker eten en het is altijd heerlijk!! De porties zijn ruim voldoende dus je hoeft nooit met honger naar huis te gaan! Hele vriendelijke bediening en echte griekse eigenaren. Goede locatie en in de zomer lekker buiten langs het water eten. Wijntje erbij en het is net echt of je in griekenland zit.. :)

15. Oh-oh!! We zijn hier vaker geweest... mensen de klat komt er in! Maar wat ons voor de tweede keer opviel (we zaten ook voor de 2de keer achterin) is dat de bediening totaal geen interesse heeft in de klant! Er wordt niet gevraagd of het smaakt, oké prima - maar ik vind ze de laatste tijd niet gastvrij.

Het vlees word steeds minder, de salade groter... scheve verhouding!! En wat een kleine rotborden- dessertborden worden er gebruikt... Waarschijnlijk zodat het minder opvalt dat je veel minder vlees krijgt, en dat is zeker een feit!! Ohja Giros was een deel erg aangebrand, bikkelhard en niet te eten!!

Maar er wordt ook niet gevraagd of je nog wat te drinken wil... als jullie omzet willen verliezen, mooi doen...

Of we er nog een keer heen gaan? Zeer waarschijnlijk niet. Mijn motto is "wij geen service-en jullie geen fooi"!

3,2
  16. Veel eten voor een goede prijs. Lekkere traditionele Griekse gerechten. Een echte aanrader!

17. John Bloed

Heerlijk en veel gegeten, het was vrij rustig, maar het was dinsdagavond, goed en snelle bediening! Nette prijzen.

18. Super! Lekker eten en nog eens veel ook. Leuke en vlotte bediening en een pracht locatie in hulst. Daarnaast een goede prijs voor veel eten.

20. Erg goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik kreeg een heerlijke boerensalade bij mijn acropolis schotel. Ook de tzatsiki is heerlijk. Personeel was erg vriendelijk.

21. Ik vond de sfeer helemaal niet zo gezellig. Het eten was lekker alleen je had veel te veel salade erbij, haast meer dan je warme eten! De service vond ik ook niet zo perfect.

22. Gezellig restaurant waar je heerlijk kan genieten van de Griekse keuken, ook de sfeer en bediening is prima.

23. Jimmy van der Vliet

Koude voorgerechten liepen door elkaar heen (te vloeibaar en op 1 schaal geduwd).
    Ruime vleesschotel, maar vlees te lang gebakken, droge te gare biefstuk, varkenshaas en gyros. Friet was zo vet en zompig dat je het kon uitknijpen waarbij het vet eruit liep! Salade ging.

Na de verantwoordelijke erbij geroepen te hebben, bleek hij totaal geen verantwoording te nemen. Wij hebben toen maar verteld dat we de helft gingen betalen (het meeste ging immers terug!) Gauw werd de helft van de rekening gebracht en we hebben niemand meer gezien! Dus ook geen oplossing of een poging daartoe.

Jammer van onze 2e pinksteravond, maar pijnlijk hoe er niet gehandeld werd! Onze kinderen gingen met ons voor het eerst naar een Griek, ik hoop dat deze het voor hun niet zo verpest heeft dat ze er nooit meer heen willen, want het kan zo lekker zijn!
    PS. De meiden van de bediening waren allerhartelijks!

2,7
  24. Ik kom hier regelmatig eens eten, ter afwisseling in het weekend. De bediening is steeds vriendelijk. Het eten is verzorgd en je zal nooit met honger van tafel gaan. Ik vind toch dat er steeds voor voldoende eten gezorgd wordt op het bord, en dat vind ik toch belangrijk want ik ga niet graag met honger van tafel...
    Heb ook al verschillende menu's geprobeerd en ze zijn me allemaal al bevallen.

25. Super lekker gegeten zoals eigenlijk elke maand. Vriendelijke service en snelle levering. Eten smaakte goed. Echt een aanrader.

26. helga 187 punten

We hebben hier twee keer gegeten. Het eten is erg lekker en je gaat niet met honger van tafel! Bediening is vriendelijk en snel, gezellige sfeer. Enig minpuntje: een keer zijn we op zaterdag geweest, het was stampvol en daardoor erg rumoerig, dat doen we dus niet meer....

27. Wij gaan hier regelmatig eten. Meestal redelijk snelle service, als het druk is vaak wat minder. Verder erg lekker eten en je zit erg gezellig! Nu tegenwoordig ook aan het water en dat is zeker een voordeel qua sfeer. Elk gerecht dat je besteld is vaak veel, je zal niet met honger naar huis gaan! Super vriendelijk personeel. Al met al een aanrader!

28. Lekker eten, goede wijn, soms mis ik ook wel eens wat live muziek voor de rest tip top op alle gebied. Nooit met honger buiten gegaan. Benny uit de Klinge, België.

29. kls@zeelandnet.nl

Eten is er altijd weer lekker voor een goede prijs, alleen als je rustig een hapje wilt gaan eten dan zit je hier niet altijd even goed.

30. Een uitstekend Grieks restaurant wat een authentieke Griekse sfeer uitademt. Vlotte bediening door leuke meisjes (het oog wil ook wat), vriendelijke gastheer- en familie, soms wat rumoerig omdat het nu eenmaal bijna altijd stampvol zit en heerlijk eten. En veel! Krijg het daar maar amper op. Een uitgebreide kaart en mocht je iets bij het menu willen wat er niet opstaat dan wordt dat altijd in orde gemaakt. Zelfs de salade is om te smullen. De kok heeft volgens mij 8 poten want het eten staat meestal binnen een kwartier op tafel. Een van de betere restaurants in de regio. Oh, en uiterst betaalbaar, ik zou bijna goedkoop zeggen als het niet zo lekker was.

31. Wij komen hier wekelijks eten.

Een van de beste Griekse restaurants in Zeeuws Vlaanderen.

Vriendelijke mensen, goed en veel eten en mama in de keuken.

32. Hier kun je inderdaad veel eten. De kwaliteit laat echter behoorlijk te wensen over, evenals het schoon zijn van de tafels en openbare ruimten.

33. Martijn

34. Al 2x hier gegeten, 1x met 2 personen en 1x met 4 personen, beide keren lekker gegeten, de bediening zou wat sneller mogen.

Wij hadden de schotel van de chef, was heerlijk en meer dan genoeg.

Op voorhand vroegen wij bij deze schotel een kleine verandering, en dat was geen enkel probleem.

35. Afgelopen zondag daar gaan eten.

Vriendelijk ontvangen door griekse mevr.

Bij het bestellen, aangepast kindermenu gevraagt. Dit was geen enkel probleem. Voorafje; gefrituurde inktvis, was vers, homemade en zeker niet van diepvries kwaliteit. Salade viel wat tegen(sla, tomaat, 1 olijf, en dressing)niet wat ik van een griekse salade verwacht(o.a feta) smaakte desalniettemin goed. Toen mijn zoon zich verbrande aan het stokje van de soeflakie, werd direct adequaat gereageerd door de bediening. Het eten was ruim voldoende en goed van smaak. Bij het menu zat (wat)saziki, wat ik persoonlijk wat weinig vond. Dus volgende keer wat extra bij bestellen. Het geheel was niet goedkoop, maar wel in verhouding. Ik ga zeker terug met mijn gezin.

36. Viel een beetje tegen.(smaak.)

Glazen niet schoon.

Salade niet gekoeld.

37. Steeds een zeer aangename sfeer en zeker een aanrader om een gezellig etentje met super service en klant vriendelijke bediening. Prijs kwaliteit zeker een top vijf waard, toppie.

38. Hier kun je lekker en vooral veel eten. Vind het soms een beetje gehaast. Je zit nog maar net en het voorgerecht staat er al.

39. Fantastich restaurant, gezellige sfeer, buitengewoon lekker en overvloedig eten. Wij komen speciaal vanuit Belgie hierheen, omdat er bij ons zulk een uitmuntend restaurant met Griekse specialiteiten niet te vinden is.
    Het personeel is ook zeer vriendelijk en "stressbestendig", want in het week-end is het restaurant zeer druk. Een echte aanrader om eens lekker Grieks te tafelen!

40. Een leuke locatie en serveersters zijn erg vriendelijk.

Mijn zalmmoten zaten echter vol met graten en waren echt niet te eten.
    Toen ik dit meldde werd hier slecht mee omgegaan en kreeg ik slechts het commentaar dat hij ze zelf ook niet kweekte.
    Behoorlijk minpuntje dus.
    Het dessert vroeg ik zonder chocolade wegens allergie en ook dit werd vergeten.
    Toen had ik er inmiddels al geen zin meer in, heel erg jammer.

3,5
  41. Lekker eten, in een gezellig sfeervol kader en geserveerd met een glimlach, volgens mij een topzaak op alle vlak.

42. patrick en miek

heel gezellig
    goede bediening
    en lekker eten

43. Zeer goed restaurant! Veel eten voor een lage prijs (Hoofdgerecht kun je niet op met voorgerecht). Uiterst vriendelijk. Je kan uren blijven zitten aan je tafel, ze kijken je niet weg.
    De mousaka,scampi's in rode saus, kormos en baklava is een aanrader.

44. We komen er al heel lang ,en het is altijd goed eten en fijne bediening.

45. heel lekker,en leuk.bediening is goed en eten is veeeel te veel.aanrader