Hier zie je hoe de meningen over de Restaurant Méditerranée verdeeld zijn.

1. Afgelopen week 2x bij Méditerranée gegeten, 1x met 20 man en 1x met 12 man! Allemaal tegelijk eten, erg lekker. Super vlees, heerlijke sauzen, lekkere pizza's en pasta's. Grote porties. Vriendelijke chef die staat voor zijn zaak en zijn kwaliteit. Gezellige bediening. En een goede kwaliteit/prijsverhouding! Een echte aanrader!!

2. Geweldig restaurant! De bediening is fantastisch, ze doen er alles aan om te zorgen dat je een leuke avond hebt. De kok komt ook vaak spontaan een praatje maken en vertelt dan met passie over de zaak. Het eten was heerlijk en grote porties. Het is dus geen restaurant waar je met honger naar buiten zult gaan. Als je in de buurt bent van Hulst en voor een klein prijsje lekker en gezellig wilt eten in Méditerrannée zeker een aanrader!

3. Heel gezellig, vriendelijk onthaal, lekkere en grote porties, een aanrader voor iedereen.

4. Naomi Wolfert

Heel gezellig restaurant, zeker voor stellen om te gaan eten is de sfeer zeer romantisch. Geen restaurant om als gezin naartoe te gaan.

5. Zeer lekker eten en de porties zijn ook heel groot.
    Je zult niet met honger naar buiten gaan.
    En de bediening is heel vriendelijk!

6. Kathy de stobbeleere

Een leuk restaurant!
    Met een open keuken en vriendelijke werknemers.
    Grote porties en lekker eten.
    Wij zijn hier nog nooit zonder honger uit de deur gestapt!

7. Prima restaurant! Porties soms wel erg groot, maar je gaat dan in ieder geval niet met honger naar buiten! Altijd vriendelijk personeel, lekker eten en prima locatie. Ik ga hier met regelmaat naartoe!

8. Erg smakelijk gegeten en zeer vriendelijke dames in de bediening!

9. Gisteren alweer een heerlijke lunch bij Méditerranée. Bedankt Martijn en crew!

3 vorige recensies
  10. Gisteren middag even hier gaan eten, het voorgerecht prachtig en lekker, maar als hoofdgerecht hadden we gekozen voor saltimboca romangna, het vlees was niet op te eten enorm sterk door gedrongen van de rozemarijn, twee takken op elke stukje vlees, zelfs de binnenkant de ham niet te eten zeer sterke rozemarijnsmaak.
    Het beetje saus had geen smaak!
    De kok zal beter toch eens goed zijn vak moeten leren.

11. DJ

De pizza was niks op aan te merken gewoon goed te eten, maar de service?? We hebben een uur op de pizza's zitten wachten terwijl het niet eens echt druk was, kijken of je glas leeg was deden ze ook niet.

Wel een chagerijnig hoofd toen er geen fooi kwam, ik geen service jij geen fooi... zo werkt dat!!

12. Frans&lillian

Bij Méditerranée diverse keren het genoegen gehad om daar te dineren. Het jonge, enthousiaste team onder leiding van chefkok Martijn maakt ons bij elk bezoek weer blij. De prijs/kwaliteit, het enthousiaste team, gezellige ambiance, maar bovenal de heerlijke verse gerechten van vlees en vis, van pasta tot pizza, alles tot in de puntjes verzorgd, zorgen ervoor dat wij hier ons helemaal thuis voelen.

Warme aandacht op een van de mooiste plekjes van Hulst.
    Bedankt lieve mensen, we komen snel weer terug.

Groeten van ons en chapeau!!

13. Wat we hier ook bestellen, is heerlijk. Onze favorieten: Ossehaas en tagliatelle met scampi's. Heerlijke frietjes, altijd salade, warme groenten inclusief op verzoek! Mandje vers brood met kruidenboter krijg je vooraf!
    Wij komen zeker nog terug.

14. Yvo Van Asch

Via internet vond ik het restaurant dat aangaf om glutenvrij te eten wat voor mij telt. Ik heb dan ook niet verder gezocht en vergeleken. Het onthaal was uiterst vriendelijk, en de service ook. Het eten was zeker niet slecht maar niet van hoge culinaire waarde, zeker geen ster maar dat is niet wat we zochten. Het was vermakelijk te kunnen genieten van de goede service. Wat primordiaal was dat ik glutenvrij heb genoten van mijn maaltijd. De kennis is een opsteker voor de chef omtrent dit probleem en zelfs een aanrader voor mensen die zoals ik aan coeliakie onderhevig zijn.

15. I. Spitters

We eten hier regelmatig en zoals gewoonlijk was het weer heerlijk. De porties zijn ruim en van uitstekende kwaliteit, je gaat nooit met honger van tafel.

De bediening is vriendelijk en behulpzaam. En Martijn is ook altijd vriendelijk,vraagt ook altijd of alles naar wens was. Dit restaurant is zeker een aanrader!

16. Sjoerd Hofland

Ik heb hier in de zomer een keer gegeten, en de pizza die ik op had was een van de lekkerste die ik ooit gegeten heb. Zeker een aanrader dus, deze pizzeria!

17. De bediening was erg behulpzaam. De kinderen hebben zich prima vermaakt.

Jammer dat de vistapas voor de helft kant en klaar uit de diepvries kwamen. Het vlees kwam enigszins verbrand en ongekruid van de grill. We hebben geen van allen ons bord leeg gegeten. Jammer.

18. Super restaurant, ga er al van jongs af aan eten. Leuk en vriendelijk personeel en een gezellige baas die graag een praatje komt maken met zijn klanten. Vorige week ben ik er nog geweest en heb ik de lamskoteletten geprobeerd. Ik kreeg een grote portie super lekker bereid vlees voor een goede prijs.

19. jean-paul van den berghen

Heb er veel gegeten en is elke keer weer heerlijk, vriendelijke mensen. En voor de duidelijkheid het is mediteraans en niet persee een italiaan. Erg lekkere tapas met name!

De nieuwste recensie
  20. patrick savelkoul

Gezellige zaak, goeie bediening, uitgebreide kaart, meer moet dat niet zijn... Voor ons 'n beetje uit de buurt, maar zeker af en toe de verplaatsing waard.

21. Paul Erades

Gisterenavond met vrienden een lekkere pizza gegeten. Vooraf wat vers brood met eigen gemaakte kruidenboter voor bij het aperitief. De pizza's zijn lekker vers klaar gemaakt en de smaak is niet van een goede Italiaanse kok te onderscheiden! Het personeel is vriendelijk en attent. Een kleine tip is dat de pizza's moeilijk te snijden zijn met het bijgeleverde mes. Wij komen in ieder geval weer terug.

22. In 1 week tweemaal bij dit gezellige restaurant gegeten. De eerste keer een overheerlijke cordon bleu, wat was die heerlijk! Gisteren had ik de canneloni, die heeft mijn cijfer van een 9 naar een 8 gehaald helaas. De saus te flauw en het gehakt ongekruid. Had het gevoel dat het vanuit de vriezer de oven in is gegaan.. Mijn vriend had de verschillende soorten (lams, rund, kalfs en varkens) vlees met een super pepersaus. De citroensorbet was super en ook de choco mousse goed van smaak. Helaas wel wat "wit uitgeslagen", maar dat is alleen het zicht! Ik kom zeker vaker terug!

23. Heerlijk gegeten, prima bediening. Tip voor de kok: zoveel saus bij het kalfsvlees misschien beter in een jus-schaaltje serveren, dan hoeven frietjes/kroketjes en groentjes niet in de saus te liggen weken. Is overigens bij ons snel opgelost met een extra leeg bordje.
    Meditérranée is een aanrader!

24. Weer heerlijk gegeten dit weekend. Méditerranée is een restaurant waar we regelmatig graag terug komen. Eerst lekker aan het water gezeten en de Sangria geprobeerd. Deze was erg lekker moet ik zeggen! Zeker een aanrader! Daarna een goed gevulde salade voor mij zelf en een pizza voor mijn man en de kinderen. Alles was gewoon weer van uitmuntende kwaliteit. Vriendelijke eigenaar en vriendelijk personeel. Het interieur heeft ook recentelijk ook een opknapbeurt gekregen. Nieuwe tafels / stoelen / banken. Ziet er erg netjes uit. Wij kijken al weer uit naar de volgende keer! Ga zo door!

25. mieke bogaert

Gaan regelmatig eten daar. Niet alleen de pizza's en pasta's maar ook vis en vlees zijn van prima kwaliteit en smaakvol bereid. Flinke porties en verse produkten. Het vers gebakken brood vooraf is heerlijk en het aperitief van het huis is een echte aanrader. Ruime kaart, voor ieder wat wils. Prachtige ligging, vooral in de zomer is het heerlijk vertoeven aan de Bierkaai. Vriendelijke bediening, plekje waar iedereen zich thuis voelt. Ook de kleintjes hebben een speelhoekje. Hygiëne is OK, vanuit het restaurant ziet men de chef aan het werk in de keuken.

26. fam. de waal en cobussen

Of het eten smaakt? Geen idee. We zijn niet verder gekomen dan de bediening die ons schaapachtig aankeek toen we vroegen of een van onze kinderen glutenvrij kon eten. Daar had ze nog nooit van gehoord. De volgende serveerster die kwam heeft navraag bij de kok gedaan maar het bleek niet mogelijk. Wij vinden het onvoorstelbaar dat je in deze tijd niet glutenvrij in een restaurant kunt eten. Gemiste kans!

27. Wij vonden het een zeer aangename ervaring. De prijs/kwaliteit/kwantiteit verhouding vonden wij zeer goed. Zou zo nog eens terug gaan :D

28. Paul Verbeke

Patroon zorgt voor een smakelijke maaltijd en heeft tijd voor een gezellige babbel met de gasten. Ik ga er zeker terug!

29. fam, Gijselings

Gezellig restaurant, toffe bediening, goede kok, scherpe prijzen, mooie locatie

30. Rinie Deijkers

Voor de vijfde keer gegeten en wederom geweldig lekker. Een kok die beter presteert dan menig Italiaan. Ook de sangrià is een echte aanrader.

31. Vandaag weer eens gegeten hier. Echt onwaarschijnlijk lekker. Voorgerecht met aubergines uit de oven met parmezaanse kaas en veel tomatensaus. Super. Daarna hoofdgerecht met lamskoteletjes in provencaalse saus. Super. M'n vriendin had scampi's aan een spies met spek er rond en in de currysaus. Super. Kan niet anders zeggen dan dat iedereen die in Hulst komt hier eens moet gaan eten. Klein foutje op de rekening, maarja dat kan gebeuren. Je proeft gewoon Italië als je hier eet.

32. Ria van Bunderen

Het italiaanse brood vooraf is werkelijk heel lekker.. en dat vind ik niet alleen!! Enkel voor het mandje vooraf moet je er al heen gaan!

33. Angelo Bauwens

Prima restaurant met lekkere gerechten. Goede service en goede bediening. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Men kan er ook prima terecht voor lekkere vlees- en visgerechten. Wij gaan er dikwijls eten en altijd naar volle tevredenheid. Voor de kinderen is er ook een speelhoek aanwezig.

34. Kiki Eikhout, Peter Stel en Wouter Stel

Heerlijke pizza's gegeten, vooral de pizza bavaria. Geweldig met de extra toevoeging van knoflook over de pizza's!
    Bijzonder gezellige, informele sfeer door de eigenaar.

35. Alfons en Thonia .de Rop

Was uitstekend , smakelijk , en goede , vriendelijke bediening .

36. Lekker eten, ruim voldoende, goede prijs/kwaliteit en klantvriendelijke bediening.
    Het lekkere brood vooraf is al een reden om terug te komen.
    Pizza's zijn goed belegd en de scampi's goed van smaak.
    Een pluspunt is nu ook het terras gelegen aan de bierkaai.

37. Laatst hier genoten van de lamskoteletten, perfect gegrild met een goede saus.

De bediening was beter dan de laatste keer, je kan merken dat de puntjes op de i worden gezet hier.

Ga zo door!

Eén vorige recensie
  38. Zeer lekker en voldoende gegeten. De baas (Martin) kan koken. We zijn van ons vorige restaurant overgestapt naar hier! Echt een aanrader.
    Proficiat en doe zo voort.
    Koen Pensaert

39. Hadden voor mijn verjaardag lekker avondje gereserveerd.. zelf waren we er nog nooit geweest maar moet zeggen, is zeker voor herhaling vatbaar. Hadden ossehaas besteld en die was echt heerlijk.. Ook de scampi's waren super lekker bereid.. alleen het interieur mag een boost krijgen, maar hebben ons daar niet echt aan gestoord. Ten slotte gaat het toch nog altijd om een heerlijk diner en dat voldeed echt aan onze verwachtingen. En de sfeer moet je toch nog altijd zelf maken :-).. ons zie je hier zeker nog terug..

40. In dit restaurant enkel keren gegeten, het eten is niet slecht maar het viel toch zwaar op de maag, iets teveel kaas op de pizza. Naar mijn mening geen restaurant voor fijnproevers.

41. Geen welkom ontvangst op terras! Met het mooie weer dachten we wat te drinken op het terras. Werd ons verteld door de bediening, in opdracht van de baas, dat het terras
    's avonds alleen om te eten was! Terwijl er 4 lege tafels waren en het al 20.30u was! Dus liever een lege tafel en geen omzet. Welkom op de bierkaai, gelukkig zijn er op de markt ook nog steeds gezellige terassen!

42. Verbist gustaaf

Reeds verscheidene malen gaan eten,het gewenste gerecht is steeds in orde ,alsook de bediening.Geen klachten

43. Zondag met mijn man heerlijk gegeten. Ondanks de drukte werden we toch goed bediend. Mijn pasta scampi was heerlijk, ook de vleesschotel van mijn man was overheerlijk. Vriendelijke bediening en we vonden het leuk dat de kok persoonlijk aan tafel kwam om naar onze ervaring te vragen.
    Het was voor ons de eerste keer dat we kwamen en komen zeker terug!

44. Zaterdag met z'n tweetjes naar Mediterranee. Het was (te) druk. We hadden snel ons aperatiefje en de kaart en ook werd er brood en knoflookboter meteen op tafel gezet.
    Toen we onze bestelling doorgaven werd ons verteld dat het wel enige tijd zou kunnen duren omdat het erg druk was in de keuken.Dat bleek ook, maar hetgeen we op tafel kregen maakte alles meer dan goed. Een stuk ossehaas waar je u tegen kunt zeggen; groot en mooi bleu/medium zoals gevraagd. M'n vrouw haar tapasschotel was dusdanig dat zij het niet op kon en ze is best een gezonde eter.
    Tegen tienen kwam de eigenaar nog even gedag zeggen en vroeg of alles naar wens was. Dat ik het personeel € 12,-- tip gaf zegt wellicht ook het een en ander. Meer dan tevreden en ga spoedig terug maar hoop dat het iets minder druk is, want de wachttijd was ons enige minpuntje.

45. Hele slechte ervaring. Het was druk: pizza's mochten niet meer besteld worden. Serveerster wist de namen van de gerechten niet te benoemen, waardoor veel verwarring bestond. Met 7 personen 3 verkeerde gerechten gehad. 2 gerechten werden teruggenomen en daarvoor in de plaats kregen we een pasta die werkelijk niet te eten was; hebben we laten staan. Tapas schotel leek wel een bord met kliekjes (aangebrand bovendien), vissaus was flauw en smakeloos, de lasagna en de cantallonnie was precies hetzelfde, friet ipv bestelde pasta, bestelde drankjes werden niet geserveerd. Kok probeerde het nog wat goed te babbelen ("Ja.heb het al vanaf vanmorgen erg druk, en waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt etc etc) maar daar hadden wij geen boodschap meer aan. Koffie en dessertje in een ander restaurant genomen. Ons zien ze daar never nooit meer terug. Jammer want wij zijn grote liefhebbers van de Italiaanse keuken. Maar dit kan ik zelf als hobbykok stukken beter, lekkerder en goedkoper.

46. Jaap

al enige tijd geleden hier gegeten maar blijft in ons geheugen vanwege de prettige ervaring. Restaurant is betreft inrichting eenvoudig maar hier wordt gekookt! En hoe, vlees perfect betreft garing en smaak, saus niet uit een pakje maar
    (h)eerlijk zelf gemaakt en goed op smaak. Een kort gesprekje met de kok gehad en je merkt dat hij met plezier kookt, en dat proef je. Hier voor het eerst genoten van pasta bij het hoofdgerecht i.p.v friet of gefituurde aardappelschijfjes, ook weer lekker op smaak gemaakt met een tomatensausje, aanrader. Als nagerecht hadden we ijs, smaak was o.k maar presentatie eenvoudig. Maar die hoofdgerechten...moeilijk te vergeten zo lekker, 't is dat we zover weg wonen.....

47. fam.gijselings

wij hebben zeer goed gegeten en kregen zeker voldoende
    De service is heel vriendelijk en behulpzaam
    Zelfs ondanks de grote drukte zeer goed bediend en zeer aangenaam
    we komen zeker terug.

48. Weer heerlijk gegeten. Heerlijke aspergesoep, heerlijke salade met gebakken gamba's. Boterzachte biefstuk met champignonsaus. Lamskoteletjes waren verukkelijk.
    Deze man kookt graag!!!

49. Pas weer geweest en kom er al jaren.

Altijd goede ervaringen gehad, porties zijn geweldig (prijs/kwaliteit is top), ook pizza's smaken authentiek. Daarbij altijd lekker vers gebakken brood + knoflookboter gratis en af en toe een drankje na van het huis.

Daarbij leuke / spontane bediening, die bijdrage geeft aan de gezellige mediteraanse sfeer.

50. Heerlijk gegeten en meer dan genoeg. Typische zuiderse sfeer en heel vriendelijke bediening. Schappelijke prijs. Dikke aanrader. Hééérlijke broodjes met lookboter ;-)

51. Tjit en Vera

Prima gegeten met 5 man, iedereen had ander menu en alles was perfect en op tijd klaar. Aardige kok/eigenaar, echt vakman en liefhebber van zijn werk. Kan mooi vertellen over zijn vak en specialiteiten, en neemt hiervoor alle tijd.

Open keuken en fraaie inrichting van het restaurant en goed meubilair.
    Wij hebben voor een redelijke prijs een fijne avond gehad.

52. Mark en Karin

Sfeervol restaurant, uitstekend gegeten, echt een aanrader. Restaurant komt op een goede locatie te liggen. Vriendelijk personeel. Zijn kinderen zijn rustig en zeer beleefd. Lief dat ze smakelijk en goede avond zeggen bij het verlaten van het restaurant.

53. Lunch gebruikt. Dat is mogelijk tussen 12.00-14.00.

Ruime kaart. Eigenaar is zeer vriendelijk. Tafels met linnen gedekt. Jammer dat zijn kinderen in de zaak rond liep te rennen (kerstvakantie). Beide een pizza besteld. Goed bereid, precies zoals een pizza moet zijn. Goede prijs verhouding. 2 pizza, 3 drankjes, 2 koffie 28 euro is heel netjes.

54. Goed eten en drinken. Vlotte service. Het is jammer dat het restaurant een lange pijpelade is met weinig buitenlicht, maar verder is er echt niks op aan te merken.

55. Viviaan

Onzettend heerlijk eten en uitermate vriendelijk personeel. Ik ben al in vele Italiaanse restaurants geweest maar deze steekt er met kop en schouders bovenuit. Mijn complimenten aan de kok! Tevens uitstekende prijs-kwaliteit verhouding! Een echte aanrader.

56. Onze ervaring is veel beter Goed eten voor een redelijke prijs ik ben er eens binnen gekomen onverwacht maar ben er blijven komen.Tot genoegen ,maar me schien is bovenstaande mevrouw of mijnheer wel binnen gekomen met andere verwachtingen.

piet

4 vorige recensies
  57. Doe deze zaak niet aan voor het dessert van een culinaire wandeling in Hulst! Je wordt er zowat genegeerd. Niemand komt naar je toe. Plotseling wordt je een dessert voorgezet dat die naam niet waard is. Met moeite kon er nog een drankje besteld worden. Geen reclame voor deze zaak. We gaan er dus ook niet heen voor een volledige maaltijd.

Vorige pagina