Hier zie je hoe de meningen over de Restaurant Méditerranée verdeeld zijn.

1. In 1 week tweemaal bij dit gezellige restaurant gegeten. De eerste keer een overheerlijke cordon bleu, wat was die heerlijk! Gisteren had ik de canneloni, die heeft mijn cijfer van een 9 naar een 8 gehaald helaas. De saus te flauw en het gehakt ongekruid. Had het gevoel dat het vanuit de vriezer de oven in is gegaan.. Mijn vriend had de verschillende soorten (lams, rund, kalfs en varkens) vlees met een super pepersaus. De citroensorbet was super en ook de choco mousse goed van smaak. Helaas wel wat "wit uitgeslagen", maar dat is alleen het zicht! Ik kom zeker vaker terug!

2. Heerlijk gegeten, prima bediening. Tip voor de kok: zoveel saus bij het kalfsvlees misschien beter in een jus-schaaltje serveren, dan hoeven frietjes/kroketjes en groentjes niet in de saus te liggen weken. Is overigens bij ons snel opgelost met een extra leeg bordje.
    Meditérranée is een aanrader!

3. Weer heerlijk gegeten dit weekend. Méditerranée is een restaurant waar we regelmatig graag terug komen. Eerst lekker aan het water gezeten en de Sangria geprobeerd. Deze was erg lekker moet ik zeggen! Zeker een aanrader! Daarna een goed gevulde salade voor mij zelf en een pizza voor mijn man en de kinderen. Alles was gewoon weer van uitmuntende kwaliteit. Vriendelijke eigenaar en vriendelijk personeel. Het interieur heeft ook recentelijk ook een opknapbeurt gekregen. Nieuwe tafels / stoelen / banken. Ziet er erg netjes uit. Wij kijken al weer uit naar de volgende keer! Ga zo door!

4. mieke bogaert

Gaan regelmatig eten daar. Niet alleen de pizza's en pasta's maar ook vis en vlees zijn van prima kwaliteit en smaakvol bereid. Flinke porties en verse produkten. Het vers gebakken brood vooraf is heerlijk en het aperitief van het huis is een echte aanrader. Ruime kaart, voor ieder wat wils. Prachtige ligging, vooral in de zomer is het heerlijk vertoeven aan de Bierkaai. Vriendelijke bediening, plekje waar iedereen zich thuis voelt. Ook de kleintjes hebben een speelhoekje. Hygiëne is OK, vanuit het restaurant ziet men de chef aan het werk in de keuken.

5. fam. de waal en cobussen

Of het eten smaakt? Geen idee. We zijn niet verder gekomen dan de bediening die ons schaapachtig aankeek toen we vroegen of een van onze kinderen glutenvrij kon eten. Daar had ze nog nooit van gehoord. De volgende serveerster die kwam heeft navraag bij de kok gedaan maar het bleek niet mogelijk. Wij vinden het onvoorstelbaar dat je in deze tijd niet glutenvrij in een restaurant kunt eten. Gemiste kans!

6. Wij vonden het een zeer aangename ervaring. De prijs/kwaliteit/kwantiteit verhouding vonden wij zeer goed. Zou zo nog eens terug gaan :D

7. Paul Verbeke

Patroon zorgt voor een smakelijke maaltijd en heeft tijd voor een gezellige babbel met de gasten. Ik ga er zeker terug!

8. fam, Gijselings

Gezellig restaurant, toffe bediening, goede kok, scherpe prijzen, mooie locatie

9. Rinie Deijkers

Voor de vijfde keer gegeten en wederom geweldig lekker. Een kok die beter presteert dan menig Italiaan. Ook de sangrià is een echte aanrader.

10. Vandaag weer eens gegeten hier. Echt onwaarschijnlijk lekker. Voorgerecht met aubergines uit de oven met parmezaanse kaas en veel tomatensaus. Super. Daarna hoofdgerecht met lamskoteletjes in provencaalse saus. Super. M'n vriendin had scampi's aan een spies met spek er rond en in de currysaus. Super. Kan niet anders zeggen dan dat iedereen die in Hulst komt hier eens moet gaan eten. Klein foutje op de rekening, maarja dat kan gebeuren. Je proeft gewoon Italië als je hier eet.

11. Ria van Bunderen

Het italiaanse brood vooraf is werkelijk heel lekker.. en dat vind ik niet alleen!! Enkel voor het mandje vooraf moet je er al heen gaan!

12. Angelo Bauwens

Prima restaurant met lekkere gerechten. Goede service en goede bediening. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Men kan er ook prima terecht voor lekkere vlees- en visgerechten. Wij gaan er dikwijls eten en altijd naar volle tevredenheid. Voor de kinderen is er ook een speelhoek aanwezig.

13. Kiki Eikhout, Peter Stel en Wouter Stel

Heerlijke pizza's gegeten, vooral de pizza bavaria. Geweldig met de extra toevoeging van knoflook over de pizza's!
    Bijzonder gezellige, informele sfeer door de eigenaar.

14. Alfons en Thonia .de Rop

Was uitstekend , smakelijk , en goede , vriendelijke bediening .

15. Lekker eten, ruim voldoende, goede prijs/kwaliteit en klantvriendelijke bediening.
    Het lekkere brood vooraf is al een reden om terug te komen.
    Pizza's zijn goed belegd en de scampi's goed van smaak.
    Een pluspunt is nu ook het terras gelegen aan de bierkaai.

16. Laatst hier genoten van de lamskoteletten, perfect gegrild met een goede saus.

De bediening was beter dan de laatste keer, je kan merken dat de puntjes op de i worden gezet hier.

Ga zo door!

17. Zeer lekker en voldoende gegeten. De baas (Martin) kan koken. We zijn van ons vorige restaurant overgestapt naar hier! Echt een aanrader.
    Proficiat en doe zo voort.
    Koen Pensaert

18. Hadden voor mijn verjaardag lekker avondje gereserveerd.. zelf waren we er nog nooit geweest maar moet zeggen, is zeker voor herhaling vatbaar. Hadden ossehaas besteld en die was echt heerlijk.. Ook de scampi's waren super lekker bereid.. alleen het interieur mag een boost krijgen, maar hebben ons daar niet echt aan gestoord. Ten slotte gaat het toch nog altijd om een heerlijk diner en dat voldeed echt aan onze verwachtingen. En de sfeer moet je toch nog altijd zelf maken :-).. ons zie je hier zeker nog terug..

19. In dit restaurant enkel keren gegeten, het eten is niet slecht maar het viel toch zwaar op de maag, iets teveel kaas op de pizza. Naar mijn mening geen restaurant voor fijnproevers.

20. Geen welkom ontvangst op terras! Met het mooie weer dachten we wat te drinken op het terras. Werd ons verteld door de bediening, in opdracht van de baas, dat het terras
    's avonds alleen om te eten was! Terwijl er 4 lege tafels waren en het al 20.30u was! Dus liever een lege tafel en geen omzet. Welkom op de bierkaai, gelukkig zijn er op de markt ook nog steeds gezellige terassen!

21. Verbist gustaaf

Reeds verscheidene malen gaan eten,het gewenste gerecht is steeds in orde ,alsook de bediening.Geen klachten

22. Zondag met mijn man heerlijk gegeten. Ondanks de drukte werden we toch goed bediend. Mijn pasta scampi was heerlijk, ook de vleesschotel van mijn man was overheerlijk. Vriendelijke bediening en we vonden het leuk dat de kok persoonlijk aan tafel kwam om naar onze ervaring te vragen.
    Het was voor ons de eerste keer dat we kwamen en komen zeker terug!

23. Zaterdag met z'n tweetjes naar Mediterranee. Het was (te) druk. We hadden snel ons aperatiefje en de kaart en ook werd er brood en knoflookboter meteen op tafel gezet.
    Toen we onze bestelling doorgaven werd ons verteld dat het wel enige tijd zou kunnen duren omdat het erg druk was in de keuken.Dat bleek ook, maar hetgeen we op tafel kregen maakte alles meer dan goed. Een stuk ossehaas waar je u tegen kunt zeggen; groot en mooi bleu/medium zoals gevraagd. M'n vrouw haar tapasschotel was dusdanig dat zij het niet op kon en ze is best een gezonde eter.
    Tegen tienen kwam de eigenaar nog even gedag zeggen en vroeg of alles naar wens was. Dat ik het personeel € 12,-- tip gaf zegt wellicht ook het een en ander. Meer dan tevreden en ga spoedig terug maar hoop dat het iets minder druk is, want de wachttijd was ons enige minpuntje.

24. Hele slechte ervaring. Het was druk: pizza's mochten niet meer besteld worden. Serveerster wist de namen van de gerechten niet te benoemen, waardoor veel verwarring bestond. Met 7 personen 3 verkeerde gerechten gehad. 2 gerechten werden teruggenomen en daarvoor in de plaats kregen we een pasta die werkelijk niet te eten was; hebben we laten staan. Tapas schotel leek wel een bord met kliekjes (aangebrand bovendien), vissaus was flauw en smakeloos, de lasagna en de cantallonnie was precies hetzelfde, friet ipv bestelde pasta, bestelde drankjes werden niet geserveerd. Kok probeerde het nog wat goed te babbelen ("Ja.heb het al vanaf vanmorgen erg druk, en waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt etc etc) maar daar hadden wij geen boodschap meer aan. Koffie en dessertje in een ander restaurant genomen. Ons zien ze daar never nooit meer terug. Jammer want wij zijn grote liefhebbers van de Italiaanse keuken. Maar dit kan ik zelf als hobbykok stukken beter, lekkerder en goedkoper.

25. al enige tijd geleden hier gegeten maar blijft in ons geheugen vanwege de prettige ervaring. Restaurant is betreft inrichting eenvoudig maar hier wordt gekookt! En hoe, vlees perfect betreft garing en smaak, saus niet uit een pakje maar
    (h)eerlijk zelf gemaakt en goed op smaak. Een kort gesprekje met de kok gehad en je merkt dat hij met plezier kookt, en dat proef je. Hier voor het eerst genoten van pasta bij het hoofdgerecht i.p.v friet of gefituurde aardappelschijfjes, ook weer lekker op smaak gemaakt met een tomatensausje, aanrader. Als nagerecht hadden we ijs, smaak was o.k maar presentatie eenvoudig. Maar die hoofdgerechten...moeilijk te vergeten zo lekker, 't is dat we zover weg wonen.....

26. fam.gijselings

wij hebben zeer goed gegeten en kregen zeker voldoende
    De service is heel vriendelijk en behulpzaam
    Zelfs ondanks de grote drukte zeer goed bediend en zeer aangenaam
    we komen zeker terug.

27. Weer heerlijk gegeten. Heerlijke aspergesoep, heerlijke salade met gebakken gamba's. Boterzachte biefstuk met champignonsaus. Lamskoteletjes waren verukkelijk.
    Deze man kookt graag!!!

28. Pas weer geweest en kom er al jaren.

Altijd goede ervaringen gehad, porties zijn geweldig (prijs/kwaliteit is top), ook pizza's smaken authentiek. Daarbij altijd lekker vers gebakken brood + knoflookboter gratis en af en toe een drankje na van het huis.

Daarbij leuke / spontane bediening, die bijdrage geeft aan de gezellige mediteraanse sfeer.

29. Heerlijk gegeten en meer dan genoeg. Typische zuiderse sfeer en heel vriendelijke bediening. Schappelijke prijs. Dikke aanrader. Hééérlijke broodjes met lookboter ;-)

30. Tjit en Vera

Prima gegeten met 5 man, iedereen had ander menu en alles was perfect en op tijd klaar. Aardige kok/eigenaar, echt vakman en liefhebber van zijn werk. Kan mooi vertellen over zijn vak en specialiteiten, en neemt hiervoor alle tijd.

Open keuken en fraaie inrichting van het restaurant en goed meubilair.
    Wij hebben voor een redelijke prijs een fijne avond gehad.

31. Mark en Karin

Sfeervol restaurant, uitstekend gegeten, echt een aanrader. Restaurant komt op een goede locatie te liggen. Vriendelijk personeel. Zijn kinderen zijn rustig en zeer beleefd. Lief dat ze smakelijk en goede avond zeggen bij het verlaten van het restaurant.

32. Lunch gebruikt. Dat is mogelijk tussen 12.00-14.00.

Ruime kaart. Eigenaar is zeer vriendelijk. Tafels met linnen gedekt. Jammer dat zijn kinderen in de zaak rond liep te rennen (kerstvakantie). Beide een pizza besteld. Goed bereid, precies zoals een pizza moet zijn. Goede prijs verhouding. 2 pizza, 3 drankjes, 2 koffie 28 euro is heel netjes.

33. Goed eten en drinken. Vlotte service. Het is jammer dat het restaurant een lange pijpelade is met weinig buitenlicht, maar verder is er echt niks op aan te merken.

34. Viviaan

Onzettend heerlijk eten en uitermate vriendelijk personeel. Ik ben al in vele Italiaanse restaurants geweest maar deze steekt er met kop en schouders bovenuit. Mijn complimenten aan de kok! Tevens uitstekende prijs-kwaliteit verhouding! Een echte aanrader.

35. Onze ervaring is veel beter Goed eten voor een redelijke prijs ik ben er eens binnen gekomen onverwacht maar ben er blijven komen.Tot genoegen ,maar me schien is bovenstaande mevrouw of mijnheer wel binnen gekomen met andere verwachtingen.

piet

36. Doe deze zaak niet aan voor het dessert van een culinaire wandeling in Hulst! Je wordt er zowat genegeerd. Niemand komt naar je toe. Plotseling wordt je een dessert voorgezet dat die naam niet waard is. Met moeite kon er nog een drankje besteld worden. Geen reclame voor deze zaak. We gaan er dus ook niet heen voor een volledige maaltijd.

Vorige pagina