Laatste updates in Hulst

1. Martijn de Maagt's profielfoto
    Martijn de Maagt heeft gereageerd op een recensie van Restaurant Méditerranée

Dankjewel Steven voor jouw recensie! Graag tot een volgende keer bij ons in Hulst.

2. T. Braem's profielfoto
    T. Braem heeft een recensie geschreven voor Bistrot En Passant

Zojuist bij dit restaurant gaan eten met zijn tweeen. Voor en hoofdgerecht besteld. We kregen ons voorgerecht. Tijdens het afruimen zei ik tegen de dame dat ze met het hoofdgerecht nog even mogen wachten. Ik krijg te horen dat dit niet gaat omdat ze al bezig zijn aan het hoofdgerecht. 7 min na het voorgerecht ontvangen we dus ons hoofdgerecht. Hiermee klaar te zijn wordt er afgeruimd en vervolgens komt er niemand meer naar ons toe om te vragen of we nog iets na willen. We gaan zelf naar de bar en geven aan de beste jongen aan dat het ons tegenvalt dat we zo snel onze gerechten op elkaar hebben gekregen. Ook vanuit hem is er totaal geen compassie. Je zou toch denken dat een drankje van het huis wel op zijn plaats is. We bestellen nog 2 drankjes en vragen de rekening. Hierbij staan zoals gedacht deze 2 drankjes gewoon bij de rekening. Kortom: enorm slechte service door het jonge personeel wat er rondloopt. Ik vermoed dat de eigenaar hier niet eens van op de hoogte is. Jammer, want de kwaliteit van het eten was wel goed. Voor ons een reden om er voorlopig niet meer te komen.

3. Steven verley's profielfoto
    Steven verley heeft een recensie geschreven voor Restaurant Méditerranée

Steven verley

Heel vriendelijke bediening en lekker gegeten.

4. Thiery cappaert's profielfoto
    Thiery cappaert heeft een recensie geschreven voor Mulan

Thiery cappaert

Weer super eten gekregen. Vriendelijke bediening zoals gewoonlijk. Een top locatie!

5. Rordon Gamsay's profielfoto
    Rordon Gamsay heeft een recensie geschreven voor Mulan
    Chinees Hulst

Wel lekker, aparte gerechten, maar veel te duur en te lang wachten.

6. Martijn de Maagt's profielfoto
    Martijn de Maagt heeft gereageerd op een recensie van Restaurant Méditerranée

Bedankt Raymond voor deze recensie. We zullen je feedback meenemen en zien je graag weer bij ons terug!

7. Raymond Keetell's profielfoto
    Raymond Keetell heeft een recensie geschreven voor Restaurant Méditerranée

Raymond Keetell

Wij hebben hier vaker gegeten. Altijd lekker, geen opmerking voor zover. De sfeerverlichting mag wel iets minder fel. Wij zaten aan de barzijde en hier hangen van die grote lampen boven de tafel. Vond ik persoonlijk een beetje teveel licht. Maar voor de rest Oke. Eten goed en lekker, bediening uitstekend, tafels stoelen banken netjes en een schoon toilet. Prijs is altijd teveel natuurlijk, maar is nog wel te doen.

8. Martijn de Maagt's profielfoto
    Martijn de Maagt heeft gereageerd op een recensie van Restaurant Méditerranée

Wat fijn om te horen Edkdk. We kijken uit naar je volgende bezoek!

9. Edkdk's profielfoto
    Edkdk heeft een recensie geschreven voor Restaurant Méditerranée

Gisteren heerlijk gegeten bij Méditerranée. Eigen gebakken brood met lekkere kruidenboter en daarna heerlijke hoofdgerechten. Voor herhaling vatbaar.

10. Marnick De Tant's profielfoto
    Marnick De Tant heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Vest

Marnick De Tant

Vispannetje niet lekker. Enkel wat stukken vis met saus.
    Visplateau met 3 stukken gebakken(gekookt?) vis was 1 stuk daarvan niet ok.
    Wijn was van de tap en niet zo goed. Mr stond voor alles alleen.

11. Schaap's profielfoto
    Schaap heeft een recensie geschreven voor Bally's Diner
    Amerikaans Hulst

Ben hier vandaag wezen eten. Ik was hier al eens eerder geweest, had een burger, die superlekker was. Vandaag ging ik voor de ribs. Er zijn 3 soorten ribs en je kan ook een mix krijgen van die 3 soorten.

Toen ik het op m'n bord geserveerd kreeg (moest wel iets lang wachten, ongeveer 40 minuten), dacht ik, het ziet er goed uit, maar het lijkt wat weinig.

Boy was I wrong. Het was niet weinig. Het was ontzettend veel. Deze ribs, die heb je nog nooit ergens anders gehad, supergrote stukken vlees eraan. Je weet wel hoe je spareribs krijgt in die andere restaurantjes? Veel bot, weinig vlees? Niet hier, ik pakte dat ene stuk op en dacht van hoe ga ik dit op krijgen. Ik kreeg het ook niet op en heb de laatste 3 ribben (met vlees) lekker mee naar huis genomen. Het is ongelooflijk lekker. Twister fries erbij, beetje salade, beetje coleslaw, maar die ribs, onvoorstelbaar. Ik heb nog nooit zoveel vlees gezien op een sparerib. En voor niet veel geld. Als je in Hulst bent moet je een keer bij Bally's gaan eten. Het is er ook nog supergezellig, allemaal dingetjes aan de muur van Amerika. Als je daar ook eens bent geweest is het helemaal leuk. Maar als je nog nooit in Amerika bent geweest en je wil wel een authentiek Amerikaans etentje, dan moet je bij Bally's in Hulst zijn.

12. m.dobbelaar's profielfoto
    m.dobbelaar heeft een recensie geschreven voor Mulan

m.dobbelaar

Heerlijk en apart. Hebben hier al meerdere keren gegeten en zullen er nog vaak komen.
    Alle gerechten zijn heerlijk vooral de tipan gerechten.

13. Kees junior's profielfoto
    Kees junior heeft een recensie geschreven voor Ephese
    Shoarma Hulst

Kees junior

Was super en goed service bedankt mannen

14. Herbert's profielfoto
    Herbert heeft een recensie geschreven voor Ephese
    Shoarma Hulst

Eten was goed warm en van goede kwaliteit. Bedankt shoarma boer.

15. Hulstenaar's profielfoto
    Hulstenaar heeft een recensie geschreven voor Bally's Diner

Hulstenaar

Super vriendelijke en attente bediening. Eten en drinken was lekker. Misschien de quesadillas wat langer bakken zodat ze krokanter zijn, dan smaken ze nog lekkerder!

16. N. Bogaert's profielfoto
    N. Bogaert heeft een recensie geschreven voor Oud Hulst
    Eetcafé Hulst

Heel lekker gegeten op een mooie locatie met heel vriendelijk personeel. Doen er van alles aan om aan al je wensen te kunnen voldoen. Je wordt ook niet buiten gekeken als bijna alle gasten weg zijn en wij als laatste nog zitten te borrelen. Ook wordt er goed rekening gehouden en advies gegeven met speciale wensen ivm een allergie. Kortom, een top avond gehad, we komen zeker nog terug.

17. Peggy's profielfoto
    Peggy heeft een recensie geschreven voor Mulan
    Chinees Hulst

Gezellig en lekker gegeten vriendelijke bediening.

18. Arco den Dikken's profielfoto
    Arco den Dikken heeft een recensie geschreven voor Mulan

Arco den Dikken

Het is een heel sfeervol restaurant het eten is top en absoluut niet alledaags geen afhaal wat ik een pluspunt vind de bediening is heel erg goed voor alle mensen een vriendelijk woord de kokkin komt als ze even tijd heeft ook een rondje door de zaak het is geen groot restaurant dat maakt het juist zo persoonlijk en leuk echt een aanrader.

19. Mieke's profielfoto
    Mieke heeft een recensie geschreven voor 't Broodjesatelier

Tijdens een leuke fietstocht toevallig in het Broodjesatelier terechtgekomen.
    Wat een meevaller!
    Lekkere broodjes en salades. Originele keuze. Joviale bediening.
    Gezellige sfeer met rustige achtergrondmuziek.
    Wij keren zeker terug.

20. N. Bogaert's profielfoto
    N. Bogaert heeft een recensie geschreven voor Bistrot En Passant

Heerlijk gegeten met 7 volwassenen en 2 kinderen. Bediening was vlot en vriendelijk. Ondanks dat het restaurant volledig vol zat kregen we vlot de diverse gangen op gediend. De kinderen kregen, volgens afspraak, hun hoofdgerecht bij ons voorgerecht, wat je weleens anders meemaakt. Kortom, wederom super tevreden, wij komen snel weer terug.

21. Martijn de Maagt's profielfoto
    Martijn de Maagt heeft gereageerd op een recensie van Restaurant Méditerranée

Dankjewel voor je goede recensie Catherine. Graag tot een volgende keer!

22. Martijn de Maagt's profielfoto
    Martijn de Maagt heeft gereageerd op een recensie van Restaurant Méditerranée

Dankjewel voor je enthousiaste reactie Grace. Fijn dat jullie gezellig hebben gegeten. Graag tot ziens!

23. Catherine Delcour's profielfoto
    Catherine Delcour heeft een recensie geschreven voor Restaurant Méditerranée

Catherine Delcour

Zonder meer superlekker en zeker voldoende grote portie.

24. Grace Bogaert's profielfoto
    Grace Bogaert heeft een recensie geschreven voor Restaurant Méditerranée

Grace Bogaert

Heel gezellig gegeten persoonlijke bediening.

25. Martijn de Maagt's profielfoto
    Martijn de Maagt heeft gereageerd op een recensie van Restaurant Méditerranée

Dankjewel voor je positieve recensie Joris. We zien je graag weer terug!

26. joris ack's profielfoto
    joris ack heeft een recensie geschreven voor Restaurant Méditerranée

Heerlijk gegeten! Ik miste wat brood bij de Vitello tonnato, maar dit werd direct gebracht.
    Er is niets teveel gevraagd, fijn personeel en piekfijn in orde, bedankt!

27. Martijn de Maagt's profielfoto

Beste Vega95,

Bedankt voor de mooie beoordeling en de hoge score! We hopen je snel weer terug te zien in ons restaurant in Hulst.

28. Vega95's profielfoto
    Vega95 heeft een recensie geschreven voor Restaurant Méditerranée

Hele vriendelijke bediening, ruime keuze en goed te betalen. Zeker een aanrader!

29. Sandra's profielfoto
    Sandra heeft een recensie geschreven voor Bistrot En Passant

Gezellig zitten. Maar vond t vreemd dat wij maar uit 4 gerechten mochten kiezen omdat we met grote groep waren. Mijn keuze zat er helaas niet bij, dus dan maar de Beef wok gekozen. Was niet lekker, smaakte verbrand, vlees taai. We hebben het allen niet opgegeten. €19 Voor een aangebrand gerecht is erg veel. Dat je het uberhaut durft te serveren! Bediening zou het doorgeven aan kok. Geen reactie van de kok of een compensatie. Jammer.
    De rest heeft lekker gegeten. Maar voor ons geen tweede keer daar.

30. van waesberghe's profielfoto
    van waesberghe heeft een recensie geschreven voor Bally's Diner

van waesberghe

Was erg lekker en de bedieding was super vriendelijk.