Jin Poo in Hulsberg

1305320542 85
1319168676 83
1499194420 74
1519966621 65

1. Eten besteld om 17.45 Uur. Dit zouden we om 19.00 Uur kunnen afhalen. Maar helaas om 20.30 Uur was dit nog niet klaar. Geld retour ontvangen. Maar nog niet eens een verontschuldiging. Schandalig.

2. Dave v Heuven van Staereling

Geweldig goed verzorgt en rustig gegeten.
    Wij komen hier ruim 2 jaar wekelijks.

En we genieten elke keer weer.
    Prijs kwaliteit verhouding. Is scheef.
    VEEL TE GOEDKOOP.

3. Lekker gegeten. Was gisteren niet te druk, wachttijd bij de wok en bakplaat daarom prima te doen.

4. B Schröeder

We hebben heerlijk gegeten, de sfeer en bediening waren erg goed. Wordt zeker snel herhaald. Het was in een woord super.

5. Dick Zoetemeijer

Op en top alles naar wens voor herhaling vatbaar.

6. Rob Lemmens

Ondanks dat het op het moment dat wij aankwamen (zaterdag voor Moederdag 19.00) erg druk was in de zaak, hadden ze het perfect voor elkaar.

Echt een aanrader!

7. Zijn de eerste keer gaan eten bij Jin Poo op eerste kerstdag.
    Het was ons zeer goed bevallen we waren met 6
    man.
    Inmiddels zijn we al 5× geweest en maandag gaan we met 4 personen.
    Denk dat ik mijn verjaardagsfeest bij Jin Poo houd dan zijn we met 30 personen.
    Is natuurlijk een bijzondere gelegenhied omdat ik dan 70 jaar word.
    Dus we zijn zeer tevreden over Jin Poo.

8. Bier was op.
    Zalm werd niet op tijd aangevuld.
    Bazin niet vriendelijk.
    Eten niet warm.
    Stokbrood zag niet smakelijk uit.
    Personeel viel mee.

9. We kwamen hier op dinsdag voor "jan met de korte achternaam". Blijkt op dinsdag geen buffet te zijn, terwijl dit wel op de website staat!

10. Geweldig gegeten. Keurig netjes. Zelden zo gezien en gesmaakt.

11. Het was veel te druk en chaotisch. Lange wacht rijen voor de wok en bakplaat.
    Dan maar naar het buffet, Bakken waren regelmatig en het te lauw en smakeloos.
    Borden en lege flessen opruimen duurde te lang.

Wij gaan hier niet meer naar toe.

12. Reinartz

Wil hier best wel met ons beide komen wokken.
    Echter wat de prijs hiervan per persoon is staat nergens en ik wil wel weten wat het gaat kosten . Dus wij gaan wel ergens waar ik weet wat mij te wachten staat. Als ik de resencies lees dan zijn die in het begin goed en naarmate steeds slechter worden.

13. Lorenzo

Rauw vlees en rauwe vis worden samen gebakken. En het overige eten is smakeloos. Personeel achter de wok spreekt nog niet eens nederlands en gebrekkig engels.

14. Jose de Raden

Jammer dat je een reservering hebt om 16 uur, je pas om half vijf terecht kan bij de bakplaat!! Het ergste ... een hond in het restaurant!!

15. Jin Poo is geheel aan deze tijd aangepast, uitstekende, gezellige ambiance. Het eten was smakelijk en uitgebreid verzorgd en van prima kwaliteit. Vriendelijke mensen, zowel bediening als koks. Over de prijs/kwaliteit verhouding
    zijn we ook zeer tevreden. Kortom: een echte aanrader. We gaan zeker nog vaker naar Jin Poo.

16. Van Meijel

Slechte ervaring met eten wat lauw is en voor kids niet gezellig

17. Reeds in september geboekt voor eerste kerstdag te wokken. Wij komen er al ruim 20 jaar, maar werden een paar dagen voor kerst gebeld de afgesproken tijd 6 uur kon niet meer! We reserveren in september!? We konden wel om half 3 of half 8. Pardon hoezo dan wel? We waren maar met twee personen en dan kon onze tafel maar een keer gebruikt worden. Aangegeven dat een diabetes niet opeens midden in de dag kan eten waarop we terug kregen dat het op zijn vroegst kwart over 7 kon en dat een uurtje niet zoveel kon uitmaken. Geen goede en fijne ervaring, wij voelden ons letterlijk afgewimpeld omdat we maar met 2 personen waren, schandalig. Waarna we bedankt hebben en bij onze vaste Griek heerlijk gegeten hebben en zeer welkom waren.
    Kortom wij vertellen deze ervaring aan ieder die het horen wil en zullen zelf nooit meer naar Jin Poo gaan. Je kunt ook nooit genoeg binnen krijgen en daarbij de menselijkheid vergeten.

18. familielammers

Onze ervaring is dat het niet voor kinderen is afgestemd, en niet erg correct wordt om gegaan als er iets gebeurd niet door onze schuld. Twee van onze kinderen hadden het glas op zich gekregen, gelukkig niet in de ogen. Wij hadden de gevolgen niet willen zien.

19. Wij komen hier al jaren, altijd tevreden geweest, maar nu gaan ze opeens moeilijk doen dat ik alleen sate saus wil bestellen, klant is koning toch? Nou hier blijkbaar niet, wij gaan naar een anderen chinees.

20. Gisteravond zijn we heerlijk gewokt van een jarige familielid.
    En eten was zo heerlijk en lekker, je kunt ook zelf pakken wat je wil.
    Ook is er nog vriendelijke en behulpzaam personeel.
    Zeker aanrader!!!!!

21. 1 september.
    Eten is goed, maar kindvriendelijk nul. Kinderen moeten sowieso rustig blijven, maar mogen ook niet op filmpjes kijken. Het geluid van de iphone stond heel laag, maar moest uitgezet worden. Probeer kinderen van 3 jaar maar eens 2 uur op een stoel te houden als er voor de rest geen voorzieningen zijn voor kinderen. Dus advies goed eten, maar niet voor kinderen onder 6 jaar. Ons zien ze dan NOOIT meer. Ps. Het personeel is vriendelijk maar de eigenaresse niet.

22. Peter Mantingh

Wij hebben vandaag tussen 17.00 en 19.30 uur heerlijk gegeten (gewokt) in een goede en smaakvolle ambiance.
    Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
    Kwaliteit van het eten was uitstekend, met een zeer ruim assortiment.
    Kindvriendelijk, zeker een aanrader.

23. Herveille

24. Twee keer heerlijk gegeten. Kwaliteit en keuze was zeer goed. Vriendelijk personeel.

25. Wij hebben hier vanavond afgehaald. Bij binnenkomst rook je het riool. Daarnaast was het eten niet lekker: alles was erg melig en zonder smaak. Ook erg mat van smaak. Kip kerrie was zelf smaakloos, niet een beetje pittig. Ook bijna alleen vlees en bijna geen groente. Tot slot duur vergeleken met anderen soort gelijke afhaalrestaurants in de buurt.
    Conclusie: niet nog een keer!!

26. H.Puts

Super gegeten ,en gedronken. 100% Tevreden, aanbod en bereiding super, Zeker voor herhaling vatbaar.
    Reisje vanaf Maastricht zeker waard

27. Jin Poo is geheel vernieuwd. Er is nog meer keuze in wat je kunt eten naast het gewone wokken. Het wokken vond ik altijd al goed, beter dan de meeste anderen en nu met meer keus en inclusief 2,5 uur drank was het op een doordeweekse dag best wel gezellig druk. Er was overigens nog plaats genoeg om te zitten, want de zaak is groter geworden.
    Al met al is € 24,90 inclusief bier en wijn (in mijn geval), gezien al het eten en drinken wat je daar voor krijgt en best wel erg lekker is, een heel schappelijke prijs. Leuk en lekker om zeker vaker te doen.

28. Vandaag een maaltijd afgehaald. Aangezien het restaurant in een verbouwing zit beoordeel ik het decor niet, ik ben zelfs zeer benieuwd naar de heropening. Hetgeen dat ik wel beoordeeld heb is het personeel dat aanwezig was.

Een zeer ongeïnteresseerde jongenman hielp ons. Nam de bestelling aan en liep daarna weg om zijn eigen 'ding' te doen. Had graag even gehoord hoe lang het ging duren, neemt u plaats etc. Ik had mij vergist in de bestelling wat overigens mijn eigen fout was, ik stelde hierover een vraag aan de betreffende jongenman welke zeer kort en ongeïnteresseerd antwoordde en bij het naar buiten lopen een jow nariep in plaats van fijne dag of bedankt.

Het eten was prima, maar betreft de service... Erg spijtig, al begrijp ik dat werken op een zondagmiddag misschien niet het leukste is. Maar als je daar met slechte zin staat is het minste dat je kunt doen een toneelstukje opzettten. Je bent immers het gezicht van de zaak op dat moment.

29. John vd bos

Gezellige sfeer en de tafels staan ruim van elkaar, vlotte bediening en het eten was 👌. Als we weer eens in de buurt zijn gaan we zeker weer hier heen.

30. H. Lahaye

Vandaag sinds lange tijd weer eens een portie babi pangang gehaald bij Jin Poo. Gewoon afhalen en thuis opeten. De kwaliteit, smaak en hoeveelheid waren perfect! Bedankt hiervoor. Kom zeker terug bij jullie.

31. Regelmatig gaan we uit eten en we merken wel verschillen in restaurants. Bij binnenkomst werden we niet vriendelijk ontvangen. 'Tafel voor twee?' Ja, 'oké ga daar maar zitten'. Wokken of kaart? Wokken graag, eet smakelijk. Zo dat was de binnenkomst. Niet echt vriendelijk.

Het wokken is inclusief drinken. Verschillende keren hebben we moeten vragen of we wat drinken mochten hebben. Na een bord leeggegeten te hebben zijn we het zelf maar aan de bar gaan halen. Meerdere gasten waren ook al aan de bar geweest. Iedereen moest steeds lang wachten op de drank.

Er was veel jong personeel die het nog niet helemaal begrepen en vooral rond de bar bleven hangen ipv tafels afruimen en drank rond brengen.

Het wokken was wel goed in eerste instantie. Volle schalen en schoot lekker op. Naarmate het drukker werd werd het hier ook minder. Borden waren op en schalen waren steeds leeg.

Dan het warme buffet. Veel producten waren koud en niet vers. De friet was zelfs niet te vreten. Hier de bediening op aangesproken, bord werd meegenomen kwam geen verdere reactie. Het boeide ze allemaal niet echt.

Omgang met andere gasten was lachwekkend. Er komt een groot gezin binnen. Willen graag gaan eten en melden zich. De gastvrouw geeft aan dat ze nog een tafel klaar moet maken. Heel normaal in een restaurant, alleen nu wil het geval dat de tafel al leeg was en er alleen nieuw bestek neergelegd dienden te worden. Op een afstand volgden wij dit ritueel. De gasten konden pas een half uur later aan die tafel plaats nemen. Is het maar goed dat zij dit niet gezien hebben terwijl ze zaten te wachten. Schandalig om te zien hoe laks de gastvrouw hiermee omgaat en gewoon niet effe doorwerkt.

Even later zijn de servetten op. In het hele pand niets meer aanwezig. Het personeel onderling begint te kibbelen. Alles gaat er mis.

Bij vertrek hebben we aangegeven niet tevreden te zijn en niet met plezier daar gegeten te hebben. Het antwoord was dat we voor 24,95 ook niet echt veel konden verwachten. De gastvrouw lachte ons uit en nam ons niet serieus. Ongelooflijk dat er geen begrip is voor een ontevreden klant. De hele tijd moest het personeel zich excuseren aan de tafels bij de gasten.

Het kwam niet tot een goede afsluiting met de gastvrouw. Nieuwe gasten die al een tijdje stonden te wachten en zag hoe het verliep in het restaurant zijn ook vertrokken. Een nieuw gezinnetje wat binnen kwam hebben we het advies gegeven niet te gaan eten daar.

Voor een ieder die dit leest, bedenk je voordat je hier gaat eten. Er zijn zovele betere restaurants met professionele en vriendelijke bediening waar een avondje uit eten wel gezellig wordt.

32. Sibylle Gordebeke

Ter gelegenheid van mijn 25 jarig dienstjubileum ben ik met een groep van 40 personen gaan wokken. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Het eten, de drank, de sfeer, was zeer gezellig. Geen last van de overige gasten. Alleen maar positieve reacties ontvangen van mijn collega's.
    Het was in een woord geweldig! Jin Poo, bedankt voor deze mooie avond. We komen weer snel terug.

33. Ik kan alleen maar met lof spreken over dit restaurant !

Ter gelegenheid van mijn dienstjubileum met een grote groep gaan eten en alles was tot in de puntjes verzorgd.

Iedereen was zeer te spreken over het eten en de ongedwongen sfeer. Knus, gezellig en netjes.

Jin Poo, bedankt voor deze mooie avond. We komen weer snel terug.

34. Niet eens een parkeerplaats meer. Hebben in de buurt een plek moeten zoeken. Binnen alle tafels bezet met lange rijen voor de wok. Soms één kok, soms twee. Kon niets uit de salade vitrine halen omdat er altijd wachtende mensen voor stonden. De vrouwelijke bediening van de drank was onvriendelijk. Lang moeten wachten op de drank omdat ze na de bestelling eerst tafels gingen afruimen. Mijn thee was niet goed warm meer toen ik hem kreeg en daardoor ook niet lekker. Het eten dat gewokt is was lekker. Ben teleurgesteld en kom hier niet meer terug.

35. Babi Pangang is uitgedroogd met weinig saus. Lijkt wel alsof het eten in de magnetron is opgewarmd. Door het wokken lijkt het wel een fitnesscentrum. Iedereen loopt van tafel naar de wok, het samen eten is er hierdoor niet bij, niet gezellig dus.

36. D&E 185 punten

Vele malen Chinees wezen afhalen bij Jin Poo. Altijd erg lekker eten! Een van de betere Chinezen in regio Zuid-Limburg. Nog nooit de wok geprobeerd, staat op ons lijstje om te gaan uitproberen!

37. Buffet genomen, zeer grote keus, zelfs Japans was aanwezig.

Een aanrader vooor groepen.

December 2010.

38. Wim en Jannie Buwalda

We staan op de camping in Schinnen.

We kwamen hier toevallig langs, heerlijk gegeten.

Voor herhaling vatbaar.

39. jmc houben

40. 06-09-2008 Het eten was matig en de bediening zodanig slecht dat de zin om er te gaan eten voor een langere tijd wel over is

41. grote groep

Prima eten en vriendelijke bediening. Wel erg druk.

42. Hans Staal

Sta op camping in schoonbron.
    Kan het niet laten DAAR eten te halen.
    Kwaliteit goed en prijs betaalbaar.
    Ga zo door.