Sabbia D'Oro in Huizen

Sabbia D'Oro laten bezorgen?

1297832046 24
1320074819 24
1328971928 42
1333420483 56
1489119892 42

1. Wat een uiterst teleurstellend etentje. Groupon voor 6 personen onbeperkt spareribs eten. De 7e zou dan een kindermenu zijn.
    We komen met 4 volw, 3 meisjes tussen 9-12jr.

De eerste 2 biertjes troebel, was niet goed, nieuwe gekregen.
    Tomatensoep leek wel een uitschieter met de peper en zo dik als tomatensaus.
    De eerste spareribs zoet waren pittig.

3 keer wordt er gevraagd of we nog willen bestellen, was allang gebeurd maar duurde lang.
    Vervolgens nog frietjes besteld maar niet gekregen maar wel op de bon.
    Bij het krijgen van de rekening staat het kindermenu ook nog eens berekend als volledig onbeperkt spareribs, friet stond erop. Het enige wat verrekend werd was de tomatensoep.
    Echt nooit meer, jammer hoor.

2. Vanavond, 28-10, hier gegeten. Ontvangst prima, vriendelijk en leuk.
    Lekker wijntje, prettige kaart. voorgerecht bij ons beide goed. Hoofdgerecht pizza Huizen, lekker en prima belegd, andere pasta met zalm, witte wijn, room was lekker ook. Koffie Brazil na, topper!
    Lieve vriendelijke mensen. Aanrader, we komen terug.

3. Komen hier zeer regelmatig het eten is altijd heerlijk van smaak,porties zijn prima.

4. 6.1.2016. Een ramp! Bij Groupon een 3-gangenmenu a-la-carte gekocht voor 2 à 29.99 Eur. Restaurant aardig gevuld, een goed teken. Echter tot het voorgerecht moesten wij 45 min. wachten en dit werd ook nog verkeerd geleverd.
    De carpaccio was ok. Hoofdgerecht: lamskoteletten ok, steak met gorgonzola-saus - goed vlees, maar zeer "rare", niet gevraagd hoe wij het wilden hebben. Dan het ijsdessert: dat was puur zoete slagroomsaus, ergens in te winden nog wat ontdooid ijs. Niet om te eten!
    Op onze klacht werd gezegd dat zij op deze dag "wat problemen hadden". Niet alleen met de vriezer, omdat beide wc's verstopt waren. Daarnaast zichtbaar achterstallig onderhoed (vervoeging op toilet, laminaat afwerking). Of dit in de keuken ook het geval is?

5. 3-gangen menu van groupon gehad bij hen.
    Ik had vooraf een carpaccio, waar 2 stukken plastic plastic in zaten.
    Hoofdgerecht een pizza calzone shoarma besteld zonder ui. Word geleverd met ui. Dus krijg een nieuwe, de rest is al halverwege met eten voordat die er is. Vervolgens was het middenstuk lauw. Omdat ik inmiddels wel echt honger had toch maar snel opgegeten.
    Als nagerecht wou ik de tartufo, die was op.
    Dan toch de tiramisu. Die was van binnen nog half bevroren. En de cake was helemaal kruimelig. Werd weer mee teruggenomen naar de keuken. Krijg 5 minuten laten hetzelfde stukje, alleen deze keer opgewarmd in de magnetron. Lekker zo'n warme tiramisu. (Niet dus) een ander had aan tafel een amereto coupe. Stond op de kaart met ameretto koekjes en likeur. Was uiteindelijk 2 bolletjes vanille ijs heel veel slagroom en een klein glaasje ameretto likeur ernaast. Waar de rest was wist de bediening niet. Aan het eind hoefden we geen enkele compensatie te verwachten.
    Schandalig, kom hier nooit meer terug!

6. Waardeloos restaurant. Vis ijskoud en kwam uit vriezer, overgoten met saus om een te verdoezelen. Tagliatelle met kip als alternatief smaakloos en meer saus dan pasta. Alles retour keuken. Vertrokken zonder eten te betalen. Nooit meer.

7. Wat een heerlijke àvond. We werden gastvrij ontvangen en hadden een leuke tafel voor 5 personen. Heerlijk onder het genot van een goed glas wijn onze keuze gemaakt welke spareribs we wilden eten: hot of mild, de dames kozen voor mild, de heren voor hot.

In afwachting een heerlijk mandje met warme broodjes op tafel. De spareribs werden ongeveer na 15 minuten geserveerd , dus niet te snel wat een goed teken was. Ze moesten nog bereid worden en lagen dus niet kant en klaar in de oven. De borden waren keurig verzorgd opgemaakt met heerlijk gemengde salade. De frites waren heerlijk knapperig en ruim voldoende en de 3 verschillende sausjes waren ook uitstekend.

Na de vraag of we nog meer spareribs wilden, konden we geen van allen het aanbod weigeren. Ze waren namelijk zo heerlijk boterzacht, het vlees viel bijna van de botjes af en de smaak was uitstekend, dus alle 5 nog een half portie spareribs besteld. De maaltijd afgesloten met koffie en mijn cappuccino was uitstekend klaar gemaakt met verse opgeklopte melk en cacao.

Ik zal Sabbia D'Oro zeker bij mijn kennissen aanraden, zo zullen mijn vrienden dat ook zeker doen. Ook al is het restaurant niet om de hoek, we rijden er graag heen ook al is dat een half uur, 41 km van ons vandaan. Je bent dan verzekerd van een geweldige spareribs schotel en gezellige ambiance.

8. Vreselijke avond gehad. We kwamen hier via groupon. De serveersters moeten doorgaans een visite plaatje zijn, nou dat was het dus verre van. Wat een meiden hebben jullie daar werken zeg. Het begon met de opmerking van de serveerster voordat we eten bestelt hadden, ze zei: "Ik zou niet teveel van het onbeperkt spareribs eten verwachten!". Een uitleg waarom ze dit zei kon ze niet geven. Als voorgerecht had mijn vader uien soep bestelt (wat totaal niet lekker was en niet naar uien smaakte). Bleek het achteraf minestrone soep te zijn. Halve liters bier die we met heel veel schuim kregen. Er werd amper gevraagd of we nog een portie spareribs wilden. Tot slot zoveel spelfouten, echt overal op de kaart spelfouten, als restaurant zijnde is het een kleine moeite je kaart te laten controleren op spelfouten. Kortom echt slordig, niet smakelijk, gewoon vreselijk! Zo erg heb ik een restaurant nog nooit mee gemaakt! Zonde, want ik denk dat het veel beter kan! Ik zou dan ook de mensen die dit lezen willen adviseren hier dus never nooit onbeperkt spareribs te gaan eten. Ik ga dan ook zeker nog een mail naar groupon sturen, met de uitermate slechte ervaring. Dan hoop ik dat groupon de actie met Sabbia D'oro stopzet. Want dit is werkelijk waar gewoon geen cent waard.

9. Voor het eerst sinds tijden weer eens bij Sabbia d'Oro gegeten. Voortreffelijke pizza's, kan niet anders zeggen. Redelijk druk voor een zondagavond. Het duurde een tijdje voor we de pizza's op tafel hadden, maar het was het wachten waard. Prima rood wijntje erbij, gratis en ruim parkeren voor de deur en in de directe omgeving. De bediening is vriendelijk, maar soms was er een klein beetje sprake van een taalbarrière.
    Zeker voor herhaling vatbaar!

10. Regelmatig hier spareribs gegeten echt heerlijk. Grote glazen drinken. Vriendelijk personeel.

11. Henk Michielsen

Al diverse keren spareribs gegeten. Een aanrader. Erg vriendelijke bediening.

12. Sinds het restaurant door anderen gerund wordt betaal je meer, moet je langer wachten en is er minder sfeer. Jammer.

13. Gewoon slecht. Was er vroeger ooit geweest, Toen nog Italiaans, nu Turks personeel. Niet erg als de bediening je maar verstaat. Met 15 personen. Na 70 minuten hadden er 4 nog niets gehad. Pizza's matig. De rest niet best.. Wel honderd excuses en 4 bestellingen gratis plus 2 flessen wijn. Erg aardig maar daar kom ik niet voor. De bedoelingen zijn goed maar de keuken kon het gewoon niet aan. Volle bak.

14. Wellicht de slechtste italiaan ooit bezocht. Géén één italiaan daar te vinden overigens. Géén professioneel bedrijfje. Echt zo'n persoon die in feite het imago van de italiaanse keuken om zeep helpt. Wat is het smerig en hopeloos, zonde van de tijd en van het geld. Alles maar dan ook alles was slecht daar, zelfs erg smerige toiletten. Niet fijn aan dit bezoek terug te denken.

15. Via Groupon gegeten. Binnenkomst onpersoonlijk. Hadden uiteraard gereserveerd maar werden niet eens naar een tafeltje begeleid, zelf maar plek zoeken. Drinken werd pas na vragen aangeboden. En helaas ook nog een verkeerde pizza gekregen, na lang wachten. Bediening laat echt te wensen over, net als de smaak/kwaliteit.

Zonde... vroeger was het echt een van de betere pizzeria's in Huizen, maar ergens is het mis gegaan en laat ik het helaas links liggen voortaan.

16. Bon gekocht via Groupon!!!

3 gangen keuze menu uit alle gerechten voor 2 personen..

De Grouponwaarde was 49,15

Geldig van 23 februari t/m 22 Augustus.

Hebben op 10-08-13 gebeld voor een reservering.

Ze vertelden ons dat wat op de Groupon stond ,intern was veranderd in vooraf salade, hoofdgerecht pizza of pasta en ijs toe.

Jammer meneer, maar zo is het vertelde men.

Hier ga ik nooit meer naar binnen.

Ze troggelen wel geld af, maar geven niet waarvoor ze moeten staan.

super slecht.

17. Slecht! Bon gekocht via Groupon, drie gangen diner met keuze uit alle gerechten van de kaart. Eenmaal daar aangekomen werd ons op zeer onvriendelijke wijze in slecht Nederlands verteld dat het voorgerecht een Italiaanse salade was (die ik zelf thuis ook wel kan maken). Vervolgens kon er een pasta of pizza gekozen worden en als toetje zou er ijs zijn. Hoezo keuze uit alle gerechten van de kaart?! Meteen omgedraaid, weggelopen en geld terug geist van Groupon. Slecht geregeld door de eigenaar, als ondernemer moet je toch weten wat de deals inhouden die je sluit!

18. Heerlijk gegeten met een grote groep; iedereen enthousiast. Zeer vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar!

19. We werden met een grote glimlach welkom geheten. Dat doet goed. Het restaurant ligt niet bepaald op een toplocatie. Terras was eenvoudig.

De bediening was goed en vriendelijk. De kruidenboter zag er gesmolten uit, maar was wel goed van smaak. De pizza's waren redelijk. Prijs kwaliteit verhouding was voldoende.

Verwacht geen hoogstandje.

20. de busjesmensen

Wij hebben de afgelopen zaterdag heerlijk en heel lekker gegeten! Aardige mensen en heel vriendelijk.
    Wij zijn erg blij met dit restaurant. Zeker ook voor de aantrekkelijke prijs. Huizen, 16april 2012.

21. Niet de eerste, maar wel de laatste keer dat we pizza's besteld hebben bij Sabbia D'oro.

Pizza's waren lauw en droog. Het vlees dat op de pizza shoarma zat was niet gaar en de kruidenboter die bij de kleine broodjes meegeleverd was, was volledig gesmolten omdat deze bij de warme gerechten was bewaard.

Enig pluspunt was dat de bestelling op tijd was!

22. Nog nergens lekkerdere spareribs gegeten dan hier!!! En voor een leuke prijs. Echt een aanrader.

23. Haal hier altijd mijn pizza's , die zijn erg lekker en goed belegd! Word altijd vriendelijk onthaald door de eigenaar en z'n vrouw! Voor afhalen en bezorging mijn vaste adres!

24. Zelden zo slecht en smakeloos gegeten.

Een salade met tonijn die zo uit het blik op de sla was gekiept; pasta met kip waar geen kip in te vinden was en een tortellinigerecht waarvan de ingrediënten slechts bij de goedkope supermarkt zijn te vinden. En dat terwijl het zo eenvoudig is om met enkele goede producten de Italiaanse keuken te voeren. De vriendelijke, maar onervaren mevrouw die ons bediende, had geen idee over de gerechten die op kaart staan.

We hadden zelfs geen zin meer in het kopje koffie dat ons werd aangeboden.

25. Het eten was opzich wel oke. Geen goede Italiaanse keuken!

De bediening is slecht, je moet lang wachten op je eten of dat ze vragen of je nog een drankje wilt.

Toen er klachten waren over de rekening, dat er een aantal zaken niet klopten, was de eigenaar erg kortaf! Wij hadden ongelijk en het was niet zo, terwijl wij toch erg duidelijk in ons recht stonden en dit ook konden aantonen.

Al met al een restaurant wat een gezellige avond goed kan verpesten!

26. De bediening is goed, maar het eten is absoluut niet goed. Vlees te droog en flink aangebrand. Ander eten nog rauw. Na melding bij de eigenaar geen reactie terug. In de thee een haarelastiekje. Niet echt een aanrader.