Op dit adres zit nu: Club Newport 1852

Restaurant Café Ô in Huizen

1 positieve stem1 negatieve stem

1 positieve stem1 negatieve stem

1. Kwamen binnen via de receptie van het zeer luxe hotel; keurige dame achter de balie zei: "Hallo" tegen ons (echtpaar boven de 60). Gingen naar het terras, ontvangst afstandelijk. bediening weinig interesse in ons. Diverse tafels met vaste gasten kregen alle, gezellige aandacht, wij moesten overal om vragen. Eten fantasieloos en matige kwaliteit. Ribeye erg dun en veel vet waardoor taai. gamba's redelijk. "Garnituur" bij beiden enkele haricots verts en een droge gepofte aardappel zonder inhoud.
    patat en bijzonder saaie "salade" apart bij te bestellen voor € 3,75 een klein bakje.
    ardbeiendessert en cappuccino erg lekker, dat dan weer wel. Toplocatie aan de haven met mooi uitzicht. Slechte prijs/kwaliteit verhouding. Komen zeker niet meer terug, mooie locaties genoeg on het Gooi waar je plezierig bediend wordt en goed, betaalbaar eet!

5,7
  2. Het restaurant van hotel Newport ligt op een toplocatie. Je verwacht dan ook een diner dat daar bij past. Helaas heel gewoontjes, net een voldoende. Het personeel is vriendelijk en correct.

Irritant als je koffie besteld en koffie en snoep in rekening wordt gebracht. Bedrag is te verwaarlozen, maar ik heb er niet om gevraagd.

De locatie moet de prijs rechtvaardigen en niet de kwaliteit van het eten.

6,3