Op dit adres zit nu: Vie

Beau Geste in Huizen

1433782037 87
1511192904 82
1688132027 85
1699190722 84

1. We werden vriendelijk benaderd en konden zelf een tafel uitkiezen. Er werd uitgelegd dat er een gewoon menu was, of de keuze voor kleine bordjes, wij kozen dat laatste. De bordjes zagen er smakelijk uit en het eten was goed. We hebben lekker gegeten in een gezellig restaurant.

2. Ellen van Wijk

Fantastisch gegeten, super al die kleine bordjes, allemaal even lekker. Wij kwamen voor de eerste keer, maar zeker niet de laatste keer
    Ellen van Wijk
    Boxtel

3. Jeannette

Hè, wat zijn we lekker bijgekomen van een drukke dag. Dank jullie wel! Zoals altijd super lekker eten en fijne bediening. Verliefd op jullie Italiaanse wijn 🤗
    Tot gauw

4. T Schipper

5. Kwaliteit van het eten is echt heerlijk en het ziet er prachtig uit.

6. Zo als altijd, goed eten tegen een billijke prijs en altijd sfeer in de zaak.

7. Ongedwongen sfeer, prima gegeten voor redelijke prijzen.

8. Onno okhuijsen

Heerlijk gegeten erg gezellig en zeer goede service.
    Zeker een aanrader.

9. Met een groep van 13 personen van verschillende leeftijd (van 10 t/m 74 jaar) een fijne, gezellige en leuke avond gehad. Het eten was goed, evenals de bediening en de sfeer in het restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar.

10. F. de Bruin

Qua bistro: goede kwaliteit, echter vonden we de hoeveelheid (verse) groenten te weinig; de Franse patatten kunnen niet op onze smaak rekenen. Over het geheel genomen: nogal fors aan de prijs.

11. Wij komen al meer dan 40 jaar bij Beau geste, het is meestal goed voor een redelijke prijs.

12. W.H. Visser

13. Kamiel Post

Alleen goede ervaringen met dit top restaurant. Een aanrader voor iedereen!

14. Marion Teijgeler

15. ‘Mijn vrouw is met een natte vinger te lijmen,’ zei mijn vader zaliger wel eens. Het hield in dat mijnmoeder makkelijk over te halen was tot het een of ander. En bloed kruipt waar het niet gaan kan: ik ben er net zo een getrouwd. En dus schoven we onverwachts aan bij Le Beau Geste. We zijn vroeg en zitten dus in de eerste ‘shift’. Het tafeltje bij het raam mogen we na enig ‘onderhandelen’ arresteren van de vriendelijke jonge gerant.
    De inrichting van Le Beau Geste is rustig, traditioneel en verzorgd. Parkeren is gratis maar wel tot twee uur beperkt op straat of in/op de parkeergarage waar het etablissement op uitkijkt.
    We beginnen met een voortreffelijk broodje smeersels. De prima rode huiswijn doet net geen 20 euro de fles. De keuken biedt meestal verrassende gerechten die zoals gewoonlijk bij je tafel vol enthousiasme gedeclameerd worden door diezelfde jonge gerant. Hij heeft er zichtbaar plezier in.
    Vooraf neem ik de gerookte lamsham en bij mijn vrouw valt de keuze de gamba’s. Wederom: helemaal niks mis mee.
    De hoofdgerechten bestaan voor ons uit de zalmfilet (een hele fikse moot!) en de diamanthaas. De gerechten zijn prima - zeker voor het bedrag dat men er voor vraagt.
    Klein minpuntje is de overijverigheid waarmee de wijn wordt bijgeschonken. Wij zijn redelijk geoefende eters/drinkers en hebben een feilloze timing qua wijnconsumptie ontwikkeld en dat wordt wreed verstoord als men continue je glas blijft bijvullen. Daarbij hebben mijn vrouw en ik een iets ander tempo van drinken, zodat wij onze hulpvaardige gerant nadrukkelijk verzochten niet meer bij te schenken. Hij was er zichtbaar een beetje ontdaan van, de lieverd…
    Het toetje is deze keer een ‘Bountybol’. Wie de repen kent, weet wat men zich dan mag voorstellen en het is inderdaad een heerlijkheid.
    Tevreden rekenen we af en als de rekening ook nog eens keurig binnen de perken blijft gaan we voldaan huiswaarts. Zeker voor herhaling vatbaar!

16. Marcel Van de Kamp

17. Voor de zoveelste keer prima gegeten. Bediening erg vriendelijk en behulpzaam. Prijs/kwaliteit kan niet beter. Kom met kerstmis voor de 4e maal met gezin!

18. Met 40 personen heerlijk gegeten. Ontvangst was hartelijk, evenals de bediening! Alles klopte ook volgens afspraak. Het eten was super!

19. Van Slooten

Een heerlijke avond gehad bij Beau Geste. Door de keuze voor verschillende bordjes zit je heel gezellig en ontspannen te tafelen. Echt alles wat we geprobeerd hebben was héél lekker. Veel variatie, een mooi terras, fijne bediening en een rekening waar je de avond ook nog fijn mee eindigt!

20. S ban den heuvel

Ben hier al vaker geweest en het eten en de service zijn altijd goed. Je moet wel van te voren reserveren als je in het weekend komt. Ze hebben een 3 gangen menu, specialiteiten en bordjes. Dit laatste is te vergelijken met tapas maar dan zonder Spaanse gerechten. Zeker een aanrader.

21. We hebben hier gister met z'n 2-en gegeten. En het was echt erg goed. Eten/ bediening en drinken was erg goed. Dit restaurant is echt een aanrader.

22. Heerlijk gegeten bij Beau Geste, leuke bediening en leuke sfeer. Wij komen zeker snel hier terug!

23. JK 909 punten

Het eten is in 1 woord geweldig, veel smaaksensaties en zeer gevarieerde keuze in het kleine bordjes menu, fan van deze kok! De bediening is zeer vriendelijk en vlot ondanks (gezellige) drukte in de zaak. Bediening is goed op op elkaar afgestemd en goed geregeld. Nummer 1 was de hertenstoof gevolgd door de ham proeverij, katenspek met geitenkaas deed er niet veel voor onder, absolute smaaksensaties. Prettig en trendy interieur, leuk zaakje, ook voor een borrel (met een hapje). Gewone kaart miste naar mijn mening een lekker stukje kip of mixer grill. Daardoor op de "bordjes" over gegaan wat niet misstond.

Absolute aanrader!

24. Weekendje weg in huizen met m'n vriend, opzoek naar een gezellig eettentje. Eenmaal binnen maakte het een nog betere indruk. Duidelijke kaart. Vriendelijke jongen, plezier in z'n werk. We zijn goed geholpen, bediening geweldig! Eten was ook super! Prijs en kwaliteit goed!

25. Heerlijk gegeten. Prijs/kwalititeit verhouding echt top. Een aanrader!

26. Heerlijke avond gehad in dit restaurant. Ik zou het geen Bistro noemen dat klinkt te gewoon voor de zeer vriendelijke en keurige bediening, het heerlijke eten en de gezellig sfeer. Het eten was echt uitstekend. Wilde eend met frambozen, Hertenbiefstuk met portsaus en een crumble na. Alles vers, huisgemaakt en zeer goed op smaak. Zeer zeker een aanrader!

27. Zeer goede keuken, vriendelijke bediening, maar is wel duurder geworden. Ondanks dat is het er meestal druk en daardoor rumoerig en een (lange) wachttijd voor het eten. Gezellig restaurant, stoelen zitten goed, parkeren bij de Hema.

28. Al 2 keer met kerst gegeten en in 1 woord geweldig!!!
    Vriendelijk personeel en goed eten

29. Sfeer is erg beneden maats. Recentelijk opgeknapt in het jaar kruik en halfbakken gedaan. Eten en bediening zijn prima.

30. Kom hier sinds 15 jaar. Altijd weer heerlijk eten met een hartelijke bediening. Top restaurant - een echte aanrader!

31. Zaterdag 9 juli hier gegeten. Het eten was weer heel goed, alles vers en ruim voldoende, zeer goede en vriendelijke bediening. Wij vinden dit restaurant een aanrader.

32. Yvon

33. Parkeren op het dak van het grote gebouw er schuin tegenover. Gezellig interieur, zeer vriendelijke en snelle bediening en een goede kaart. Bij het hoofdmenu krijg je 2 soorten aardappels & 2 soorten groenten plus de nodige sauzen.

Alle gerechten smaakten uitstekend en de prijs is absoluut laag voor hetgeen geboden wordt. Nog geen Euro 70,- voor 2 pers. incl wijn voor een 3 gangen menu.

Een absolute aanrader....!

34. Als vanouds een zeer goede keuken en kok. Na vele jaren van bezoek is de kwaliteit zeer constant en als goed te beoordelen.

Het interieur is verrassend aangepast in frisse kleuren en geeft een bijzondere ambiance. Complimenten voor deze ondernemer.

35. Het eten was redelijk tot slecht, geen aanrader!

5,3
  36. Ik heb hier een paar maanden geleden gegeten. Het was erg verukkelijk en ik werd bediend door een aardige meneer. Het is een typisch Huizers restaurant, dat is te zien aan de sfeer in het restaurant. Er hangt een rustige, gezellige, donkere sfeer.
    Niet te veel licht, waardoor het er erg knus uitziet. Het gaat natuurlijk om het eten. Dat was zoals verwacht erg lekker. De spareribs zijn echt een aanrader.

37. Zeer goed eten. Je krijgt heel veel, je krijgt meer dan normaal. Goede kok en zeer goede sfeer in het restaurant.

38. Wij hemmen gisterawud (op de Huizerdag) bij peter en z'n minsen ëgeten.

Nou minsen we hemmen nijt ëgeten mar 't was gewôôn vreselijk, zö lekker as dat 't was.

Wij begunnen mot een happien vurof, dat was een aindje geite kaes mot spek, to kregen we een aindevlais van een kôô waarvan alëën de naam meulijk was ( Chateau Briand) mar 't eten gung ons glad of tô nog een toetje hôô of dat hete weet ik gien meer. Kortom we hemmen heerlijk ëgeten en natuurlijk ëdrunken. Nogmaals dank daer vur.

39. Ondanks reservering en plenty plek kregen een we een beroerd plaatsje. Toen we om een ander tafeltje vroegen, konden we alleen een ander matig plekje krijgen, pal achter deur en bij de kapstok. Dit was een weinig sfeervolle plek, bv omdat verschillende binnekomende gasten de deur open lieten staan. Bootjesmensen die uit plezierhaven kwamen en niet hadden gereserveerd mochten wel kiezen.

4,9
  40. Altijd gezellig en lekker eten!

41. herman wevers

Goed eten mag wel eens een interieurs upgrade hebben.ongedwongen sfeer, goede kok