Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Huizen verdeeld zijn.

1. Vandaag gegeten in Holy Moly, dat kan blijkbaar weer.
    Beef and Guinness Pie was top, en de brownies met ijs als dessert was echt bizar lekker!
    Ik hoorde dat de chef uit Ierland komt, echt een aanrader!

2. De beste snackbar!

De kwaliteit is er goed, het eten is er heerlijk en de bediening erg vriendelijk. De kipsaté is verrukkelijk en de patat stoofvlees… bij de gedachte loopt het water me in de mond. En dan de rundvlees met noedels in oestersaus. Een aanrader!

3. Met mijn vriendin mogen genieten van de uitmuntende kalfsribeye! Er is een fijne sfeer en we zijn goed voorgelicht over de kaart door de uiterst vriendelijke bediening. Een échte aanrader!

4. Roy West

5. Man man man wat slecht, 1 uur moeten wachten op het eten. Uiteindelijk maar de rekening gevraagd en weg gegaan. Helaas zonder eten. Daarna komt de manager en durft ze de jongen van de bediening nog de schuld te geven hiervoor ook! Niks veranderd en jammer voor Huizen.

6. Voor de tweede keer was de soep koud.
    Bijgerecht ontbrak.
    Personeel onkundig (vakantiehulpen?)

7. Wat is er toch met dit restaurant aan de hand?
    De kwaliteit van de gerechten benedenmaats, personeel onvakkundig, verzorging en afhandeling van de gerechten slecht, prijs veel te hoog.
    Dit is niet de eerste keer dat we deze slechte ervaring hebben bij de Haven van Huizen, maar nu definitief wel de laatste keer.

8. Super slecht eten niet lekker, vlees smaakte echt nergens naar irish coffee met zure melk en het personeel verschrikkelijk veel te overdreven nog niet eens klaar met eten en dan al vragen of ze de borden mee mag nemen echt schandalig nooit meer oude haven voor ons!

9. Gert Zwaan

10. Internationaal Huizen

Flora Minnema

11. Heerlijk met 6 personen gegeten. Eten was weer perfect alhoewel 1 persoon de procureur had en die was erg klein van formaat. Ook karig met groente. Voor de rest was alles perfect. Vriendelijke bediening en leuke verrassing vanwege mijn verjaardag. Echt een aanrader!

12. Adana kebabschotel besteld voor 9,50, zoals je bij een schotel verwacht zat er helaas geen salade bij. Kebab was echt niet te eten, smakeloos en koud afgeleverd, 3 hele kleine stukjes kreeg ik... ook krijg je redbull uit polen, dit word ook nergens vermeld. Zware tegenvaller

13. f. mOLENAAR

Lange wachttijd serveerster niet aardig en onbeschoft geen sausjes wel ketchup of mayo maar zit niet bij een snackbar... geen likeurtjes v bij de koffie laatste keer dus v ons

2,2
  14. Wvd

15. EJ Snelders

Wat is er gebeurd met Mamma Mia van de Oostermeent: bezorging duurt minstens een uur, ze staan op het verkeerde adres en bezorgen koud eten, vervolgens blijkt dat ze de 'gewone' broodjes shoarma niet meer bezorgen, alleen maar de 'grote' duurdere versie. Dit is bij het plaatsen van de bestelling niet tegen ons gezegd. De bezorger ging hierover stampij maken aan de deur en wat ons betreft was dit de laatste keer. Jammer.

16. Pannenkoekenhuis Huizen

Heerlijk gegeten, ontzettende aardige bediening. Mooi plekje op het terras in het zonnetje en uitzicht op het gooimeer.

Er was 1 minpuntje de toiletten waren niet schoon.

17. Pannenkoekenhuis Huizen

Anneke Horst

Prima eten en heel gezellig, en jammer dat er sommige gerechten niet beschikbaar waren.

18. Hamburger was niet te nassen, vet, soppig en na 1 hap viel de hamburger en het broodje uit elkaar. Belachelijk duur, de friet is ook niet bijzonder. Personeel is trouwens erg onvriendelijk.

19. Wat een afzetters: 2 softijsjes (punthoorn met een kleine toef) en nootjes €5,60. Alles is er trouwens prijzig voor een matige kwaliteit en onvriendelijke service - kan geen lachje vanaf.
    Wij komen er niet meer.

2,8
  20. Pannenkoekenhuis Huizen

Marianne Verhage

Heerlijk gegeten! Fantastische pannenkoeken! Wij komen terug!

21. Pannenkoekenhuis Huizen

Jolande Ferwerda

Heerlijk gegeten, kindvriendelijke ambiance.
    Vriendelijke bediening.

22. Pannenkoekenhuis Huizen

Heerlijk gegeten, leuk restaurant met een goed terras, zal in de zomer wel druk worden. We komen zeker terug!

23. Pannenkoekenhuis Huizen

Heerlijk gegeten voor een hele redelijke prijs. Heel kindvriendelijke en ruime keuze op het kindermenu.

24. Nederlands Huizen

Ger Strating

Afgelopen zaterdag 30 maart 2019 met mijn vrouw en dochter heerlijk gegeten bij de mazzel!
    Spareribs zijn echt verrukkelijk!
    Net als de Argentijnse steak!
    Komen snel weer terug!

25. Diverse keren Gado Gado gehaald en het is niet te eten. De groentes zijn veel te nat en alleen taugé. De kroepoek doen ze er doorheen en wordt helemaal slap, niet te eten. De rijsttafel die je er haalt is ook niet zoals een rijsttafel hoort te zijn. Je mist verschillende gerechten. De satesaus moet je apart laten inpakken anders is de saus door de groente helemaal net water.

2,2
  26. Jacqueline

Vorige week heb ik voor het eerst bij de Haven van Huizen gegeten. Parkeergelegenheid is gratis en ruim voldoende. Prima in orde.
    Het restaurant is zeer gezellig en netjes. Veel sfeer, de open haard was aan. Helemaal niks mis mee.

De bediening was erg jong. Als voorgerecht had ik carpaccio besteld. Dat was redelijk. Niet erg rijkelijk belegd maar het kon er mee door. Als hoofdgerecht had ik een visgerecht besteld. Dit was ronduit vies. Kabeljauw was heel weinig en erg droog. De witlof was vreselijk bitter en taai. Champignons waren zwart. Krielaardappels waren niet gaar. Het geheel was flauw en smakeloos. Ik heb me niet aan het dessert gewaagd maar heb een cappuccino toe genomen. Ik moest 38 euro betalen. Weggegooid geld helaas. Dit is de eerste, tevens laatste keer dat ik hier heb gegeten.

2,1
  27. Vandaag 2 loempia kip met saté saus gehaald.
    Loempia beslist niet vet aan de buitenkant maar de inhoud was echt triest.
    Geen kip alleen vol met taugé en alles zonder smaak.
    Jammer, als je een kiploempia besteld hoort er minimaal wat kip in te zitten!
    Geen echte smaak mede omdat er alleen taugé inzat.
    Saté ook beslist smaakloos.
    Denk dat deze mensen iets meer aan aandacht aan dit gerecht moeten geven.

28. Martine

Gisteren hebben we met zijn vijven hier gegeten. Het was er er te donker. Bediening is te jong. Geen kennis van zaken. We vroegen naar het maand menu. Het antwoord was dat dat op was. Alleen de mixed grill was er nog. Ze boden geen alternatief aan. Toen hebben we maar gekozen voor de kip saté en havenburger. We vroegen ons af of het wel kip saté was. Grote hompen vet vlees aan een spies. Geen groente alleen een paar plakken komkommer en wat boontjes die onder de saté verstopt lagen. Ongare friet waar we nog om moesten vragen bij 2 personen. Hamburger was ook te vet. Toetje was zeer eenvoudig. Koffie compleet bestond uit kant en klare friandises. Niet zelf gemaakt. De koffie en cappucino waren wel lekker. Al met al een teleurstellende avond.

2,5
  29. Internationaal Huizen

We waren al tijden niet meer bij O Donder geweest. Op 5 december werd ik 60 en hebben we daarom besloten weer eens heerlijk te gaan eten bij O Donder. Het was als vanouds een heerlijke, verse maaltijd. Keuze zat uit het 3 gangen menu/a la carte, alles mag, niets hoeft. Lekker wijntje erbij, gezellig bijpraten met de alombekende eigenaar Robert Wehman met als dessert geen zoetigheid maar gewoon een lekkere kop koffie met een bijbehorend likeurtje. We hopen zo gauw mogelijk weer terug te keren!!! Mijn verjaardag kon niet gezelliger en smakelijker gevierd worden! Dank je wel, Roberto!

30. Internationaal Huizen