Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Huizen verdeeld zijn.

1. Internationaal Huizen

Was uit op een warme lunch met gasten op zaterdag. Keuze aan gerechten was wel erg beperkt, kennelijk alleen ingesteld op warm eten ‘s avonds. Maar wat er geserveerd werd was matig tot slecht. De preisoep was aardig. Het mosselpannetje (het enige warme gerecht, dat bovendien speciaal werd aanbevolen) was ronduit slecht: kleine onooglijke mosselen, maar vooral zonder kraak of smaak, met bijgeleverde sausjes uit een flesje. De Vlaamse frieten waren goed. Maar het gebak als nagerecht was weer slecht: de brownie had een harde rand aan de kant waar hij kennelijk lang geleden was aangesneden, de cheesecake had weinig “huisgemaakte” trekken, hoewel dat wel werd aangeprezen. Om kort te gaan: gegeven aanrader!

2. Internationaal Huizen

Lex Abels

3. Italiaans Huizen

Wat een uiterst teleurstellend etentje. Groupon voor 6 personen onbeperkt spareribs eten. De 7e zou dan een kindermenu zijn.
    We komen met 4 volw, 3 meisjes tussen 9-12jr.

De eerste 2 biertjes troebel, was niet goed, nieuwe gekregen.
    Tomatensoep leek wel een uitschieter met de peper en zo dik als tomatensaus.
    De eerste spareribs zoet waren pittig.

3 keer wordt er gevraagd of we nog willen bestellen, was allang gebeurd maar duurde lang.
    Vervolgens nog frietjes besteld maar niet gekregen maar wel op de bon.
    Bij het krijgen van de rekening staat het kindermenu ook nog eens berekend als volledig onbeperkt spareribs, friet stond erop. Het enige wat verrekend werd was de tomatensoep.
    Echt nooit meer, jammer hoor.

Ongedwongen sfeer, prima gegeten voor redelijke prijzen.

5. Snackbar Huizen

Eten is wel goed, ondanks dat het vaak fout gaat, alleen de ballen gehakt zijn altijd wat te rauw
    Sfeer en personeel is erg slecht

6. Pannenkoekenhuis Huizen

Recent hebben zij (blijkbaar) hun kaart gewijzigd. Hartstikke lekker gegeten vanavond! Snelle, vriendelijke bediening, ruime keuze en een ontzettend leuke ambiance in het restaurant. Oudere recensies zijn (in mijn ogen) niets meer van waar. De pannenkoek was alles behalve taai, knapperig en je proefde dat hij vers gebakken was.
    100% Aan te raden. Voor ieder ook wat wils. Wil je geen pannenkoek dan is er nog ruime keuze aan andere gerechten.

7. Italiaans Huizen

Vanavond, 28-10, hier gegeten. Ontvangst prima, vriendelijk en leuk.
    Lekker wijntje, prettige kaart. voorgerecht bij ons beide goed. Hoofdgerecht pizza Huizen, lekker en prima belegd, andere pasta met zalm, witte wijn, room was lekker ook. Koffie Brazil na, topper!
    Lieve vriendelijke mensen. Aanrader, we komen terug.

8. Kleine eetwaren Huizen

We hebben 1 x Caesarsalade en 1 x Sushi Bowl besteld. De salade's werden keurig op tijd bezorgd. Ze zagen er prachtig uit en smaakte voortreffelijk. Alles was lekker vers. Het brood was nog warm en de aioli maakte het helemaal af. Heel fijn dat er nu ook gezonde maaltijden bezorgd kunnen worden.

9. Shoarma Huizen

Jeroen de graaf

Hier 2 keer geweest en kom er nooit meer, pizza’s niet te vreten en pasta’s uit de magnetron?

Robert

11. Kleine eetwaren Huizen

Edwin en Jeannette

De salades waren heerlijk en het brood ook. Lekker vers en zorgvuldig ingepakt. We bestellen zeker vaker.

12. Internationaal Huizen

Geluncht bij Cornelisz. Viel erg tegen, krijgt óók écht niets meerdan wat de kkaart aangeeft en ziet er op het bord erg karig uit. Hadden carpaccio besteld, zijn gewoon twee sneden brood op een bord, carpaccio uit cellofaan erop, beetje mayo, kaas en paar blaadjes sla. Daar betaal je een aardig bedrag €9,50 voor. Bediening gaf met bestellen al aan "das lekker makkelijk", idd dus. Bediening erg traag en niet écht vriendelijk. Lokatie is super!

m.riemens

Wij gingen eten. We hebben drinken gekregen er werd geen kaart gegeven of gevraagd of we wilden eten. Er was niemand de deur stond open. 14grd dus stervend koud. Kortom gedronken en gauw ergens anders gaan eten.

Onno okhuijsen

Heerlijk gegeten erg gezellig en zeer goede service.
    Zeker een aanrader.

15. Snackbar Huizen

Slechte service, extreem onvriendelijke mensen. Snap dat je druk bent maar gastvrijheid staat toch voorop.

We hadden alle 3 een andere gerecht en hebben heerlijk gegeten.
    Gaan zeker nog eens.

Spijtig dat ze hun hele goedlopende concept hebben aangepast. Nu een van de zovele wannabee sushi tent geworden. Alleen dan met slechte kwaliteit sushi. Dat kan ik overal krijgen. Ook vanaf september is drank niet meer inclusief. Dus niks wat ze nog onderscheidt… Voor ons dus na 1 keer nooit meer. ZONDE!

Onlangs een feest gehad met keuzediner, veel eten allemaal matig. Van vele personen die kipsate kozen, deze niet gaar. Dit aangegeven, maar niets over terug gehoord. Afgelopen week er gegeten, het garnituur(rauwkost) leek te zijn hergebruikt en was zeker niet vers. Jammer, voorheen altijd prima gegeten. Het lijkt ook dat ze de drukte niet aan kunnen.

Met een groep van 13 personen van verschillende leeftijd (van 10 t/m 74 jaar) een fijne, gezellige en leuke avond gehad. Het eten was goed, evenals de bediening en de sfeer in het restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar.

20. Pannenkoekenhuis Huizen

Gekozen voor 3-gangenkeuzemenu. Grote porties verse producten, een echte aanrader.

Smerig dames toilet. Zwembad van urine en over volle prullenbak. Flauw lapje vlees op een onhygiënisch houten bord. Te klein bekertje koude patatjes. 1 blaadje sla. Heel lang moeten wachten op hoofdgerecht. Stukje hout in voorgerecht(wat wel vergoed werd) . Dit is de laatste keer dat we hier geweest zijn.

Mijn ervaring is dat ik de gruwels krijg van de eigenaar.
    Kortaf tegen de klanten en kortaf naar zijn personeel.
    Dat drukt een behoorlijke stempel op de sfeer.
    Ik zal ook niet snel nog een keer mijn patatje daar op zitten te eten.
    De volgende keer neem ik het wel mee.

Bijzonder vriendelijk en kundig personeel, weten precies wat ze verkopen, bereiden alles met liefde en doen een stapje extra om je de lekkerste friet en snacks voor te kunnen zetten.

Kortom... ouderwets lekker en zeker niet duur!!!

Ron van der Veen

F. de Bruin

Qua bistro: goede kwaliteit, echter vonden we de hoeveelheid (verse) groenten te weinig; de Franse patatten kunnen niet op onze smaak rekenen. Over het geheel genomen: nogal fors aan de prijs.

Super slecht gegeten hier vanaviond ,
    Hoe is het mogelijk dat je voor 23,50 een taai stukje vlees op een houten snijplank krijgt met drie blaadjes sla en een mini tomaat , een bekertje gevuld met koude witte friet ..
    Het is te schandalig voor woorden .
    Snap niet dat deze zaak nog mensen heeft die hier eten . Misschien toeristen die toch nooit meer terug komen .
    Voor ons in ieder geval de laatste keer .

27. Italiaans Huizen

Komen hier zeer regelmatig het eten is altijd heerlijk van smaak,porties zijn prima.

28. Internationaal Huizen

We kwamen vaak bij CornelisZ eten. Super was het altijd. Zeer verzorgde gerechten, borden prachtig opgemaakt. Prima uitgebreide kaart. Kwalitatief goed eten en goed bereid. Tijdje niet geweest. Van vrienden gehoord dat sinds de nieuwe eigenaar er is, het eten tegen viel.
    Eerst maar eens zelf uitvinden. En helaas maar waar, wat altijd een feestje was qua eten was nu zeer teleurstellend.

Dure gerechten, weinig op je bord en wat er op je bord was viel zeer tegen. Voorgerecht proeverij van vis: garnalen in knoflook en koriander: darmpjes nog aanwezig, garnalen gewoon in chilisaus? Beetje makreel en wat plakjes zalm wat zo uit de supermarkt leek te komen, een groot blad sla met enorme nerf. Zeer slecht opgemaakt en dat voor 11,50 euro. Asperges met zalm. Hele dunne slappe asperges (uit een potje?) met wat plakken zalm en rucola.
    Vegetarisch gerecht: tajine van geroosterde groenten met couscous en ras el hanoutsaus. Geroosterde groenten waren gekookt. Paprika zat vol met zaadjes. Serveerster erbij gehaald: dit hoort zo, in paprika zitten zaadjes. Gezegd dat ik dit niet accepteer en dat de kok ze er voor me uit mag halen. Dat heeft hij gedaan. Heel veel couscous weinig groente. Ras el hanoutsaus was gewoon kerriesaus (uit potje?) heel veel saus en echt niet lekker. Geen kruiden geproefd alleen overheersende kerrie.

Zeer teleurstellend.
    Bediening zag je niet zitten, ruziënd met elkaar, niet gevraagd of alles naar wens was. Zelfs niet toen de rekening kwam. Kom hier voorlopig niet weer.
    Jammer zo'n prachtige locatie en prachtig restaurant. Hopelijk gaat de eigenaar naar vele klachten zoals ik lees achter zijn oren krabben. Tijd voor verandering!!

Bram van Heukelom

Goed eten. De bediening kwam regelmatig om te vragen of we tevreden waren. En om lege glazen zo snel mogelijk weer te vullen natuurlijk.
    Er werd ons bij aanvang brood aangeboden. Dit bleek een sigaar uit eigen doos. "Het Heertje" leek meer "Het Huffertje". Ik zag thuis pas dat ik er bijna €5,- voor heb betaald.

Robert

We werden ontvangen door een zeer vriendelijke personeelslid.
    Kregen "onze" tafel toegewezen, gereserveerd via Eet.nu, prima tafel! Een redelijke "alles kan" mentaliteit.
    3-gangen menu gekozen. Kleine bijbetaling voor gerechten uit het Groene Ei. Vooraf Carpaccio, daarna Tournedos en de Heerenburger. Lekker gegeten. Goede prijs/kwaliteit verhouding, vriendelijk personeel.