Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Huizen verdeeld zijn.

1. Internationaal Huizen

Zeer lekker gegeten in gezellig restaurant. Prima eten voor een goede prijs. Vriendelijke bediening en fijne atmosfeer.

2. Internationaal Huizen

Jaap Vos

3. Snackbar Huizen

Onmogelijk om een halve portie spareribs te krijgen, allerlei smoezen waarom dat niet kan, maar...1,5 portie kan wel! Superslechte service. Met niks naar huis gegaan dan maar. Voortaan ergens anders heen.

4. Italiaans Huizen

Jaap Bosmam

De afgelopen maanden 2 x uit eten geweest bij Sabbia D' Oro. Spareribs (zoet) en 2 Verschillende pizza's. Super. De zoete spareribs mals en niet vet. Grote porties. De pizza's waren fantastisch. Echt goed en lekker eten voor een uitstekende prijs. Het mooiste is dat we recent 3 keer afgehaald hebben en dat de kwaliteit hetzelfde is als niet-afhalen. Zelfs op de afhaal kortingsdagen Dinsdag en Donderdag, is de kwaliteit echt goed en de porties spareribs net zo groot als op niet-kortingsdagen. Dat schept vertrouwen. Bij dit restaurant komen we graag.

p de graauw

Vroeger goed maar werd minder en minder. Ca. Een jaar geleden heel slechts gegeten en bediend. Taai vlees etc.
    Klein biefstukje, toen we vroegen of we het verkeerde formaat hadden gekregen stond 3 minuten later iemand van de bediening met een rauwe biefstuk op weegschaal voor onze neus. Of we maar van het gewicht van die biefstuk kennis wilden nemen!
    Om voor onze kinderen, die ons uitgenodigd hadden, de sfeer niet te verpesten heb ik pas de volgende dag gebeld en aangegeven dat ik de bediening onprofessioneel en onbeleefd vond. Ze vonden dat raar want overtuigden klanten vaak d.m.v. weegschaal Erg jammer, we wonen in de buurt, kwamen er vroeger vaak maar slaan het nu over. Las de recensies en hoop dat de eigenaar zich het e.e.a. aantrekt. De locatie is nl. Leuk en het eten vroeger ok.

7. Internationaal Huizen

Vandaag met een grote groep geluncht ivm verjaardag. Wat een afgang. Op de site zeggen alles vers, daar denk ik toch anders over. Ik begon met een koffie en cheesecake koffie lekker de cheesecake kwam duidelijk uit de vriezer. Daarna kwamen de etagere's met en niet lachen hoor mini afbakbroodjes die volgens mij bij de supermarkt vandaan kwamen. Erg hard en zeer slecht belegd. Op de vraag of we ook ander belegde broodjes konden krijgen omdat deze te hard waren, was het antwoord ja hoor geen probleem en daar kwamen de broodjes en wederom niet lachen hoor, het was een bord met droog casinobrood. Echt een zielige vertoning. Dun de conclusie nooit maar dan ook nooit meer zullen we hier ooit nog terug komen. Eigenaar moet zich schamen om zo iets te serveren.

8. Internationaal Huizen

Was uit op een warme lunch met gasten op zaterdag. Keuze aan gerechten was wel erg beperkt, kennelijk alleen ingesteld op warm eten ‘s avonds. Maar wat er geserveerd werd was matig tot slecht. De preisoep was aardig. Het mosselpannetje (het enige warme gerecht, dat bovendien speciaal werd aanbevolen) was ronduit slecht: kleine onooglijke mosselen, maar vooral zonder kraak of smaak, met bijgeleverde sausjes uit een flesje. De Vlaamse frieten waren goed. Maar het gebak als nagerecht was weer slecht: de brownie had een harde rand aan de kant waar hij kennelijk lang geleden was aangesneden, de cheesecake had weinig “huisgemaakte” trekken, hoewel dat wel werd aangeprezen. Om kort te gaan: geen aanrader!

9. Internationaal Huizen

Lex Abels

10. Italiaans Huizen

Wat een uiterst teleurstellend etentje. Groupon voor 6 personen onbeperkt spareribs eten. De 7e zou dan een kindermenu zijn.
    We komen met 4 volw, 3 meisjes tussen 9-12jr.

De eerste 2 biertjes troebel, was niet goed, nieuwe gekregen.
    Tomatensoep leek wel een uitschieter met de peper en zo dik als tomatensaus.
    De eerste spareribs zoet waren pittig.

3 keer wordt er gevraagd of we nog willen bestellen, was allang gebeurd maar duurde lang.
    Vervolgens nog frietjes besteld maar niet gekregen maar wel op de bon.
    Bij het krijgen van de rekening staat het kindermenu ook nog eens berekend als volledig onbeperkt spareribs, friet stond erop. Het enige wat verrekend werd was de tomatensoep.
    Echt nooit meer, jammer hoor.

Ongedwongen sfeer, prima gegeten voor redelijke prijzen.

12. Snackbar Huizen

Eten is wel goed, ondanks dat het vaak fout gaat, alleen de ballen gehakt zijn altijd wat te rauw
    Sfeer en personeel is erg slecht

13. Pannenkoekenhuis Huizen

Recent hebben zij (blijkbaar) hun kaart gewijzigd. Hartstikke lekker gegeten vanavond! Snelle, vriendelijke bediening, ruime keuze en een ontzettend leuke ambiance in het restaurant. Oudere recensies zijn (in mijn ogen) niets meer van waar. De pannenkoek was alles behalve taai, knapperig en je proefde dat hij vers gebakken was.
    100% Aan te raden. Voor ieder ook wat wils. Wil je geen pannenkoek dan is er nog ruime keuze aan andere gerechten.

14. Italiaans Huizen

Vanavond, 28-10, hier gegeten. Ontvangst prima, vriendelijk en leuk.
    Lekker wijntje, prettige kaart. voorgerecht bij ons beide goed. Hoofdgerecht pizza Huizen, lekker en prima belegd, andere pasta met zalm, witte wijn, room was lekker ook. Koffie Brazil na, topper!
    Lieve vriendelijke mensen. Aanrader, we komen terug.

15. Kleine eetwaren Huizen

We hebben 1 x Caesarsalade en 1 x Sushi Bowl besteld. De salade's werden keurig op tijd bezorgd. Ze zagen er prachtig uit en smaakte voortreffelijk. Alles was lekker vers. Het brood was nog warm en de aioli maakte het helemaal af. Heel fijn dat er nu ook gezonde maaltijden bezorgd kunnen worden.

16. Shoarma Huizen

Jeroen de graaf

Hier 2 keer geweest en kom er nooit meer, pizza’s niet te vreten en pasta’s uit de magnetron?

Robert

18. Kleine eetwaren Huizen

Edwin en Jeannette

De salades waren heerlijk en het brood ook. Lekker vers en zorgvuldig ingepakt. We bestellen zeker vaker.

19. Internationaal Huizen

Geluncht bij Cornelisz. Viel erg tegen, krijgt óók écht niets meerdan wat de kkaart aangeeft en ziet er op het bord erg karig uit. Hadden carpaccio besteld, zijn gewoon twee sneden brood op een bord, carpaccio uit cellofaan erop, beetje mayo, kaas en paar blaadjes sla. Daar betaal je een aardig bedrag €9,50 voor. Bediening gaf met bestellen al aan "das lekker makkelijk", idd dus. Bediening erg traag en niet écht vriendelijk. Lokatie is super!

m.riemens

Wij gingen eten. We hebben drinken gekregen er werd geen kaart gegeven of gevraagd of we wilden eten. Er was niemand de deur stond open. 14grd dus stervend koud. Kortom gedronken en gauw ergens anders gaan eten.

Onno okhuijsen

Heerlijk gegeten erg gezellig en zeer goede service.
    Zeker een aanrader.

22. Snackbar Huizen

Slechte service, extreem onvriendelijke mensen. Snap dat je druk bent maar gastvrijheid staat toch voorop.

We hadden alle 3 een andere gerecht en hebben heerlijk gegeten.
    Gaan zeker nog eens.

Spijtig dat ze hun hele goedlopende concept hebben aangepast. Nu een van de zovele wannabee sushi tent geworden. Alleen dan met slechte kwaliteit sushi. Dat kan ik overal krijgen. Ook vanaf september is drank niet meer inclusief. Dus niks wat ze nog onderscheidt… Voor ons dus na 1 keer nooit meer. ZONDE!

Onlangs een feest gehad met keuzediner, veel eten allemaal matig. Van vele personen die kipsate kozen, deze niet gaar. Dit aangegeven, maar niets over terug gehoord. Afgelopen week er gegeten, het garnituur(rauwkost) leek te zijn hergebruikt en was zeker niet vers. Jammer, voorheen altijd prima gegeten. Het lijkt ook dat ze de drukte niet aan kunnen.

Met een groep van 13 personen van verschillende leeftijd (van 10 t/m 74 jaar) een fijne, gezellige en leuke avond gehad. Het eten was goed, evenals de bediening en de sfeer in het restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar.

27. Pannenkoekenhuis Huizen

Gekozen voor 3-gangenkeuzemenu. Grote porties verse producten, een echte aanrader.

Smerig dames toilet. Zwembad van urine en over volle prullenbak. Flauw lapje vlees op een onhygiënisch houten bord. Te klein bekertje koude patatjes. 1 blaadje sla. Heel lang moeten wachten op hoofdgerecht. Stukje hout in voorgerecht(wat wel vergoed werd) . Dit is de laatste keer dat we hier geweest zijn.

Mijn ervaring is dat ik de gruwels krijg van de eigenaar.
    Kortaf tegen de klanten en kortaf naar zijn personeel.
    Dat drukt een behoorlijke stempel op de sfeer.
    Ik zal ook niet snel nog een keer mijn patatje daar op zitten te eten.
    De volgende keer neem ik het wel mee.

Bijzonder vriendelijk en kundig personeel, weten precies wat ze verkopen, bereiden alles met liefde en doen een stapje extra om je de lekkerste friet en snacks voor te kunnen zetten.

Kortom... ouderwets lekker en zeker niet duur!!!