Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Huizen verdeeld zijn.

1. Van der Giessen

Valentijnsdag hier uit eten geweest. Ondanks dat het helemaal vol zat was de service perfect. Super snel het eten op tafel en de bediening gezellig en informeel. Het eten was heerlijk. Restaurant in de sfeer van valentijn door middel van ballonnen en slingers. Na afloop kregen de dames ook nog een roos mee naar huis. Echt een top avond gehad, wij komen zeker terug.

2. Internationaal Huizen

Heel lekker eten

• Eindcijfer 9,6
  3. Eetcafé Huizen

Het broodje van mijn man hadden ze een zaag bij moeten leveren, zo hard en taai. Niks bijzonders aan. Het personeel was chagrijnig en ongeïnteresseerd. Ik vroeg om een glas rosé en vroeg welke de droge was. Dat wist de serveerster niet en nam ook niet de moeite om het te vragen.
    Duur, geen goede kwaliteit-/prijsverhouding.

4. Internationaal Huizen

Mooie locatie aan het Huizer strand erg gezellig sinds dit jaar nieuwe eigenaren.

5. De Ruijter

Dit is zo'n goed restaurant, prijs kwaliteit, het personeel, het opmaken van de borden, het eten, echt alles. We zijn in heel veel restaurants geweest, maar dit is fantastisch. Echt een aanrader.. we komen zeker terug..

6. Eetcafé Huizen

Albert van Seroiskerken

Vertaal van English naar Nederlands

We knew the restaurant from two times before and were happy with it. It was from before the moment it became Loetje. And food, drinks and service were absolutely good. So we went again on 16 december 2023 at 13.00. Entering the big room there was a bit older lady of the staff who was unhospitable and nasty. It was that bad that we spoke about leaving but stayed. And then the salads were poor. The vegetarian card was poor as well.
    Only the beer and wine were ok.
    So, sad enough, we will never come back to Loetje in Huizen.

7. Wij hebben hier gisteravond voor het eerst gegeten en gaan dat zeker vaker doen! Heerlijk eten, volle borden, super aardige eigenaar die er alles aan doet om t gezellig te maken. Het eten is zo lekker, hier hoef je niet voor naar Griekenland echt top!

8. Wij hebben hier gisteravond voor het eerst gegeten en gaan dat zeker vaker doen! Heerlijk eten, volle borden, super aardige eigenaar die er alles aan doet om t gezellig te maken. Het eten is zo lekker, hier hoef je niet voor naar Griekenland, echt top!!!!!

9. Ik heb met mijn zoon vanavond hier gegeten. Wij vonden het ontzettend lekker eten. Alles was heerlijk en vers. Hele vriendelijke bediening. We gaan zeker terug komen. 🥰

10. Met zijn tweeën onlangs pizza gegeten, met als voorgerecht allebei een salade. Vriendelijke en vlotte bediening en het eten was prima.
    Echt een aanrader.

11. Waardeloos dat je iedere keer moet hopen dat als je thuis komt je bestelling compleet is

12. Pannenkoekenhuis Huizen

Vriendelijke bediening en bij een tweede bezoek warm welkom gehad. Voor mij een fijne plek voor een lunch met prachtig uitzicht op het vernieuwde strand. Een aanrader waar ik graag een plek op het terras zoek

13. Alsof ik plastic at. Zo droog was het vlees. Nooit meer. Domme zaak!

1,6
  14. Vrijdag 25-08 gegeten met mijn zoon, spareribs zonder dat hij het wist. Via de website https://www.spareribfans.nl/ bij de Verborgen Parel terecht gekomen. Perfecte spareribs en bijbehorende friet. Eigenaar deed het leuk, was enthousiast en vertelde het e.e.a. Zeker voor herhaling vatbaar, we komen terug, hoeven we ook niet meer zo ver vanuit Almere!

15. Pannenkoekenhuis Huizen

Louise

16. Pannenkoekenhuis Huizen

Op zaterdag 8 juli wilde een vriendin en ik iets drinken bij dit restaurant . Toen wij aan kwamen waren er twee koppels aan de kant van het water, en nog een tafel of twee bezet bij het restaurant zelf. Het viel ons op dat wij ondanks dat het niet druk was toch niet geserveerd werden.

Wij bleven nog even zitten, er kwam een jonge dame langs en vroeg die andere koppels die inmiddels al geserveerd waren als ze nog iets wilden drinken. (Dit heeft ze meerdere keren gedaan). Ze liep ons weer voorbij. Toen ze weer kwam vroeg ik als wij nog geserveerd worden? zij gaf dat ze haar collega even gaat roepen. Zij liep naar binnen en zij wezen naar ons, maar ze weigerden om te serveren. Er kwam toen iemand uit het restaurant die waarschijnlijk daar werkte, keek ons boos aan en liep weer door. Daarna kwam er twee andere groepen aan en die werden meteen geserveerd.

Wij waren de enigste donkere personen die op dat moment daar waren. Iedereen die na ons kwam werd geserveerd, op ons na.
    Toen was het duidelijk dat wij niet geserveerd zouden worden, het koppel die achter ons zat keek vol ongeloof aan dat wij niet geserveerd werden. Toen hebben wij besloten om toch maar te gaan. Zij keken ons aan Toen wij weg liepen.

Je weet niet hoe dat voelt tot je het zelf meemaakt. Je voelt je boos, verdrietig en krijgt het gevoel dat jij er niet mag zijn.
    #stopracisme

17. Spareribs was goed maar kreeg inplaats van 2 aardbei milkshakes 2 softijs smaak milkshake dus dat was jammer

18. Eten besteld maar niet als verwacht.. sushi niet lekker en subtiel bekleed maar gewoon eroverheen gegooid.. smaak niet bijzonder en of verassend.

Kost meer als normaal en verwachting is dan ook hoger!

Jammer.

19. Internationaal Huizen

De sfeer is goed.
    Eten top. Gevarieerde kaart. Alles wordt loei heet geserveerd compleet met friet en een salade.

20. Carolien Tielrooy

Met 12 personen hebben we heel gezellig om een mooie lange tafel mogen zitten. We bestelde een vegetarische lasagne voor ons allemaal. Het duurde even voordat die klaargemaakt was maar we hadden onze drankjes en deden een spelletje. De lasagne was overheerlijk! Met goede groenten, champions tomaat en veel kaas. We hebben gesmuld! Komen zeker weer eens terug. Dankjewel!

21. Afgelopen dinsdagavond 28 februari 2023 bij restaurant La Maison in Huizen gegeten (grenzeloos genieten). Wat een heerlijke gerechten Garnalen, steak tartaar, lamrack, kabeljauw, zalm etc etc), alles was perfect klaar gemaakt en zo sierlijk opgemaakt. Super en dan ook de bijzonder vriendelijke bediening. En zeker ook de locatie & ambiance. We mochten pal bij de openhaard plaatsnemen. Wij komen heel graag terug en nogmaals, onze avond was perfect. Thanks. Bets en Sietse Sonsma uit Nieuwegein

22. We kwamen vanuit Almere om hier de spareribs te proeven, nou man man man wat een HEERLIJKE spareribs! We hebben genoten en een heerlijke grote portie, m’n man kreeg het niet eens op en dat is een grote eter haha grote bak patat erbij. Wat we over hadden kregen we netjes mee naar huis en daar gaan de kids thuis ook zeker weten van genieten 😄
    Jullie hebben er een vast klant bij 😁

23. Joop Versteeg

We hadden ff geen zin om te koken, dus maar eens patat halen bij De Buren. Bij binnenkomst even goed om me heen gekeken: vuil sleets en kapot meubilair, gore deuren, gore vloer en wanden, gore vitrine met onduidelijke happen zonder aanduidingen. Van Dobbenkroketten? Jazeker. Hoe weet je dat dan? Het rook er niet fris. Eigenaar is niet sociaal vaardig en al helemaal niet vriendelijk naar zijn klanten. Afrekenen ging ook niet goed… teveel gerekend door de patatbakker. Thuis gekomen met zeer matige frieten. Hopenlijk krijgen we geen buikklachten.
    Mij zien ze daar niet meer in ieder geval.

24. Mijn vrouw kwam vanavond terug in tranen met een vreemde bestelling.
    De bedoeling was een week menu maar er is op de ene manier iets in de communicatie mis gegaan.

Mijn vrouw moest vier keer het bedrag betalen dan de bedoelde bestelling.
    Er werd gezegd dat ze nog hadden gebeld om te verifiëren of de bestelling klopte en dit is pertinent niet het geval, er werd namelijk "na" gebeld met alleen de vraag of wij wellicht nog krupuk extra bij de bestelling wilden.

Mijn vrouw legde uit dat er vier luid sprekende en, enigszins denegrerende, dames waren die haar behoorlijk aanvielen.

Na een lastig gesprek kon met moeite de afspraak worden gemaakt om de helft te betalen. Teleurgesteld en verdrietig naar huis met eten dat ze niet wilde, uitgejoeld te worden en uiteindelijk nog meer moest betalen omdat ze haar nog even wat geld wilden kloppen.

Ik ziek thuis maar wilde verhaal komen halen ondanks de griep ik ken mijn vrouw namelijk niet zo overstuur.

Ik ben benieuwd of er contact komt van Golden City.

25. Internationaal Huizen

Margriet & Theo

We hebben er heerlijk gegeten met 4 pers op kerstavond

26. Wij hebben heerlijk gegeten en komen zeker weer eens terug.
    De bediening was ook goed en het eten duurde niet lang voor we het op tafel geserveerd kregen is juist goed als je een 5 gangen menu hebt een tussen pauzen Dus mensen die zeuren dan moet je niet uiteten gaan en thuis eten.

27. Jan Doorn

28. Afgelopen zaterdag met 5 personen heerlijk gegeten bij El Greco. Vlotte bediening met vriendelijk personeel.
    De gerechten waren prima van smaak en kwaliteit.
    Aanrader

29. Waarom is het toch zo moeilijk om een uitsmijter met wit brood te serveren?
    Met wit brood besteld, met bruin brood uitgeserveerd. En de overige tafelgasten wachten tot de uitsmijter op wit brood werd geserveerd.