Op dit adres zit nu: Mori

We hebben voldoende gratis parkeergelegenheid in de directe omgeving en in de parkeerkelder.

• OV

Het restaurant ligt tegenover het centraal busstation van Huizen.

• All-inclusive

1520934423 70
1620321650 76
1638392055 76

1. p de graauw

2. Spijtig dat ze hun hele goedlopende concept hebben aangepast. Nu een van de zovele wannabee sushi tent geworden. Alleen dan met slechte kwaliteit sushi. Dat kan ik overal krijgen. Ook vanaf september is drank niet meer inclusief. Dus niks wat ze nog onderscheidt… Voor ons dus na 1 keer nooit meer. ZONDE!

4,7
  3. Bediening was ok. Niets bijzonders. Eten was ronduit goor en geen smaak! Ik kom hier nooit meer!

3,2
  4. Ria van der Kloes

Super gegeten zoals altijd! Enorme keus en snelle bediening ! Heerlijke toetjes en koffie!

5. de Booij

Altijd goed eten.

6. p de graauw

7. Afgelopen donderdag zijn wij voor het eerst sinds lange tijd weer eens naar de gooise wok geweest.

wat een tegenvaller! alweer!

Het sallade buffet, het sushi gebeuren en de kant en klare hapjes en sauzen waren leeg of uitgedroogd. Carpatio dat bijna knisperde van droogheid, een saus met boontjes die van droogheid niet meer uit de schaal te schrapen was. loempia hapjes waar je de ruiten mee kon ingooien.... En zo kan ik nog even doorgaan.

Het personeel is niet van het subtiele. Eigenaren, koks en bedienend personeel schreeuwen opdrachten naar elkaar. 1jonge vent (marrokaans?) was erg vriendelijk.

Nee voor ons geen gooise wok meer! En ik raad het dan ook iedereen af!

1,9
  8. Ik heb hier gewoon lekker gegeten. Nooit gedacht dat je kon wokken en niet in de rij hoefde te wachten wat erg fijn was. Eten was vers. Veel verse ingrediënten. Enige minpunt was het interieur. Voor de rest heb ik lekker gegeten en lekker veel kunnen smikkelen.

9. Eten was slecht, bediening erg jong en onervaren en de eigenaresse is luidruchtig en onvriendelijk.

2,4
  10. Wat was het eten slecht zeg! De biefstuk hartstikke taai, sushi viel uit elkaar en smaakte heel erg naar suiker en veel eten was koud! We zijn hier vaker geweest maar het wordt gewoon steeds slechter, nooit meer!!!

11. Bediening is vriendelijk. Al meerdere malen hebben we bij de Gooise Wok gegeten en echt tevreden. Nu viel het sushi/saladedeel tegen. Zag er niet meer echt vers uit en de keuze was beperkt. Jammer, ik ga er vanuit volgende keer beter.

12. Als we ergens gaan wokken in de omgeving dan doen wij dat altijd en het liefst bij de gooische wok in huizen. Wat is hier het grote voordeel van, je zoekt je eten uit geeft het af en het wordt weer aan je tafel afgegeven. Geen wachttijd. Altijd zeer vriendelijk, goede kwaliteit en fijn geprijst.

13. We gaan al een paar jaar naar deze wok toe, deze keer viel het helaas erg tegen. Niet zo zeer qua eten (waar het buffet ook wel wat beter kon), maar meer de service. Aantal weken terug al een tafel op een bepaalde plek gereserveerd, maar er werd een andere tafel gegeven. Nog geen eens een heel erg probleem maar de manier hoe hierover tegen ons gedaan werd was beschamend! Een jongeman (zoon van de eigenaar?) was zeer onbeleefd en vertelde dat als het ons niet beviel we maar naar huis moesten gaan. Personeel zeer jong en erg onervaren en straalt niks uit. Wat ook gek is, is dat het drinken van het personeel bij het buffet stond opgestapeld! Niet netjes! Als we volgende keer gaan wokken gaan we toch eens ergens anders kijken, erg jammer dit. Hoop dat ze weer teruggaan naar de service van in het begin en geen vreetschuur worden waar de klant geen koning is!

14. Echt een ware topzaak. Heel lekker eten en leuke bediening. Heel leuk dat bier en wijn bij de prijs zit inbegrepen voor slechts 25 euries. Aardig personeel dat er rond loopt. Echt super goed.

15. Zeer slecht geworden, vroeger was deze beter, maar nu is hiervan niets van over. Het duurde gemiddeld 40 minuten tot je wok gerecht wordt geserveerd. Ook krijg je niet de gevraagde saus. Er stond die dag niet of onduidelijk aangegeven wat er allemaal voor ingrediënten in de bakjes lagen voor het wokken. Dit is wel lastig als je niet precies weet wat voor vlees je opschept. Het af serveren duurt ook lang en het eten is erg vet.

Het komt allemaal onprofessioneel over. Het is erg veranderd.

5,3
  16. Een ware aanrader als je in 't Gooi gaat wokken met heel veel keuze in eten en drinken. Bier en wijn met wokken voor ca 25 pp is heel goedkoop!

17. Na bijna alle wok restaurants in Nederland geprobeerd te hebben kan ik met 100% zeggen dat de Gooische wok de lekkerste sauzen heeft. Ook is al het eten vers en fris.

Zeker een aanrader. Top

18. Helaas nooit meer! Chaotisch, dramatische bediening en erg lang wachten op het eten.kwaliteit matig en zelf alle dranken pakken ook slecht. Lijkt leuk en goed opgezet, alleen duidelijk geen leiding en structuur. Veel verkeerde borden met eten gehad. Jammer want er is zoveel van te maken!

19. Ik vond de service zeer slecht. Bord 1 kwam pas na 15 minuten. Hierna eten laten wokken. Vervolgens hadden ze de verkeerde saus erbij gedaan. Vervolgens nog wat laten bakken op de plaat. 3 kwartier wachten later, nogmaar ff gaan vragen waar me eten bleef. Eten weg... Nieuw bord met eten gehaald. Hij zou meteen klaargemaakt worden. Half uur later was het er nogsteets niet. Vervolgens dus gaan navragen. Blijkbaar lag het nog niet op de plaat. Dus snel laten bakken. Ongeveer 10 minuten later, kwam het eindelijk. Toen bleek dat er nog 5 minuten de 2 en een half uur om te eten voorbij waren. Het eten zelf van de plaat was wel lekker. Maar ik ben niet van plan om hier nogmaals te gaan eten. Geen aanrader als je het aan mij vraagt.

4,3
  20. Je moet er van houden, van dat wok-concept. Persoonlijk vind ik het concept van zelf pakken en weer gaan zitten met een groot gezelschap wel aangenaam omdat je dan ook eens ergens anders neer kunt strijken, maar met zijn tweeën zit je - als je niets afspreekt - vooral in je uppie te eten. En daarvoor ga IK dus niet uit eten. De Gooische Wok heeft wel getracht dit nadeel te ondervangen door je een setje knijpers te geven die je aan je bordjes clipt, waarna de bereide gerechten aan je tafel worden gebracht. Maar er zijn ook prima kant-en-klare gerechten als babi-pangang, kip, saté, balletjes lekkers, die je gewoon direct op je bordje mee aan tafel kunt nemen. De keuze aan gerechten is overdadig (zowel vis, vlees als sushi!) en ondanks dat we laat op de avond aanschoven was er van alles nog ruim voorradig. Alles oogt kakelvers en aantrekkelijk en voor je het weet stap je toch met een beetje schaamtevol gevoel richting kok met een bord dat *eigenlijk* iets te vol is. De kaart vermeldt dat verspilling niet getolereerd wordt en in rekening gebracht wordt. Heel goed! Nieuw is, dat ook het drinken dat voorheen voor een symbolisch bedrag als extra op de rekening kwam nu bij de prijs is inbegrepen. De rode wijn is heel behoorlijk, al doen de mini wijnglaasjes veel af van de smaakbeleving. Het eten smaakt zoals het er uit ziet: voortreffelijk - al krijgt het door het voorkoken voor het de wok in gaat wel iets 'gemeenschappelijks' in de smaak.
    De inrichting is niet traditioneel kitsch-Chinees, al verraden enkele elementen wel dat sfeertje. De gratis parkeergarage biedt ruime parkeergelegenheid, maar ook binnen luttele seconden loopafstand is er ruime en gratis parkeergelegenheid.
    Voor wie met een gezelschap uitstekend wil eten zonder achteraf voor onaangename verrassingen op de rekening te komen te staan, is De Gooische Wok zonder meer een aanrader!

21. Gewoon op doorreis via google maps gevonden en zowel op google plus als eet.nu gekeken maar dit is echt geen slecht restaurant maar een toppertje in mijn optiek. Hele mooie inrichting, lekker eten en vooral niet onbelangrijk; aardige bediening! Ik vind de keuze aan voorgerechten hier echt beter dan elders met oa carpaccio en zeeuwse haring.

22. We zijn een paar dagen in huizen geweest en waren op zoek naar een eetgelegenheid. We hadden er niet veel vertrouwen in dat het iets was omdat we onderstaande recensies gelezen hadden. We werden heel vriendelijk ontvangen en de bazin kwam even een praatje maken. We hebben lekker gegeten. En ja het is niet super romantisch maar het is ook een wok restaurant.. Sommige dingen kunnen wel beter maar het eten was prima vooral van de bakplaat!

Groetjes uit Brabant

23. Al een paar jaar komen wij hier. Nu was de formule veranderd en is ook het drinken all-in gekomen. Dit betekende dat je zelf je drinken nu moet halen. Bij de tweede keer drinken halen was er al veel op en werd er slecht tot niet bijgevuld.

Het buffet eten is lauw. Het eten van de wok en de tappan yaki is redelijk. Toch waren ook vanavond veel bakken leeg en werd ook het eten voor de wok slecht aangevuld. We hebben lang moeten wachten op het eten, drie kwartier. Het eten wordt aan tafel gebracht, maar dit is erg slecht.

Nadat we navraag gedaan hadden of het eten nog kwam, werd er door een bedienend personeelslid gezegd dat wij al wel heel veel gegeten hadden! Wel geteld wachtende op ons tweede bordje na 2 uur. Ongelooflijk. De andere personeelsleden waren vriendelijk.

Voor ons nooit meer hier eten. De keuken en het eetgedeelte kan de capaciteit van zoveel mensen niet aan. De ruimte is daar te klein voor. Teveel mensen op een te kleine ruimte.

Voor ons geen Gooische wok meer.

2,2
  24. pietjepuk

Na het lezen van de vele positieve recensies zijn we met hoge verwachtingen naar dit wok restaurant toe gegaan.
    Helaas was het een grote teleurstelling. Restaurant maakt een sfeerloze, rommelige en smoezelige indruk. Wat betreft het eten: gerechten uit buffetdeel waren veelal lauw. Het eten van de teppan yaki en wok waren redelijk.
    Pluspunt: je hoeft niet te wachten tot het klaar is. Het word netjes aan tafel geserveerd. Bediening is verder wel vriendelijk.
    Al met al een zeer matig restaurant en dus zeer verbaasd over de vele (zeer) positieve recensies.

2,2
  25. Afgelopen zaterdag zijn we uitgenodigd door onze tante om haar verjaardag te vieren en alles was hier werkelijk fantastisch! Ik heb hier zalig genoten van alle lekkere kleine gerechtjes en de wok en teppan yaki waren nog fantastischer geworden met hun zowat gepatenteerde service (althans moeten ze van mij echt doen), want ipv te wachten ga ik nu lekker chill kiezen wat ik wil eten, ga terug naar mijn familie en wacht heel relaxed op mijn wok of teppan yaki bordje terwijl ik mijn toetje of sushi zit op te peuzelen. En dit allemaal voor een topprijs!

26. Ik heb hier vaak gegeten met mijn familie en ben & blijf hier vaste klant! Vermoedelijk gaan we hier 2-3 keer per maand eten en ik kan alleen maar lovend over Gooische Wok zijn! Ongekend hoge service voor een wokrestaurant tegenwoordig nu je niet meer in de rij hoeft te wachten als je een vers gerecht wil eten: gewoon afgeven en ze brengen het naar je terug. Superlekker eten en goede service (in de meeste andere wokrestaurant moet je zelf je dranlje pakken maar hier brengen ze het aan je tafel en vragen continue of je nog wat wil drinken). Mooie sfeer en geweldige prijs voor de beste kwaliteit eten in Huizen!

27. Richard Hol

Goede service, eten is prima en de prijs is zeer goed.
    Kom zeker weer terug.

Ga met volle buik naar buiten

28. Groot en modern wokrestaurant. Veel keus uit verse producten. Wordt snel voor je klaar gemaakt. Diverse sauzen om te kiezen. Lekker en gezond. Scherpe prijzen. Stoelen zitten goed, parkeren op loopafstand.

29. Richard

Wij komen hier regelmatig eten. Het eten is erg lekker, veel keus en lekkere woksauzen. De tepan yaki is zeker lekkerder dan elk andere wokrestaurant, waar wij gegeten hebben.

Nadeel is wel de eigenaresse. Zij heeft een erg luide stem, en komt niet professioneel over. Zij schreeuwt in het bijzijn van de gasten tegen haar (erg jonge) medewerkers. Ook is de sfeer niet gezellig/romantisch.
    Wok/gril gedeelte is aan de kleine kant, voor zo een groot restaurant.

30. Ik ben vrij kritisch als het op eten aankomt, maar door recensies op deze site ben ik erg nieuwsgierig geworden. Bij binnenkomst was het restaurant goed gevuld. Gelijk bij binnenkomst snelt een serveerster naar ons toe waarna wij al snel aan tafel zaten. Alles gaat snel, want gelijk nadat je zit mag je al een drankje bestellen, die ook snel wordt uitgeserveerd. Goede service dus. Er is vrij veel keuze uit eten en het wordt allemaal live klaargemaakt. Iemand had mij verteld dat het wokken gezond is omdat er weinig olie in de pan wordt gedaan. Dat klopt ook want de koks hebben erg weinig olie gebruikt en de gerechten smaakten mede dankzij dit en de versheid erg lekker. De kinderen vonden het een erg leuke ervaring en vonden het nog leuker dat ze zelf een ijsje op kunnen scheppen. Een tweede kopje cappuccinno bestellen vindt de bediening geen probleem, ook al zaten we lang. De desbetreffende cappucinno wordt nog steeds met een vriendelijke lachje naar je toe gebracht.

Enige minpunt is de inrichting van het restaurant dat niet heel romantisch is. Niet van die leuke rijtjes met 2-persoonstafels maar alle stellen zitten aan een grote 4-persoonstafel. Ook te veel lichte kleuren en paar kalige muren. De rode bijenkorfachtige kaarsjes die op tafel staan zijn wel leuk en proberen de sfeer romantischer te maken. De vele ramen die er zijn helpen daarbij ook de sfeer te verbeteren.

Samengevat: smakelijk en vers eten, snelle bediening, niet romantisch.

31. Wanneer je ook komt, je wordt vriendelijk verwelkomt bij de Gooische Wok. Wij zijn dan ook al meerdere keren geweest! Tja, het kan wel eens voorkomen dat er kinderen langs je tafel rennen, want het is natuurlijk wel heel lekker, wanneer je als kind je eten zelf mag uitzoeken. Vooral de ijstafel, en de chocoladefontijn is wel heel verleidelijk. Het personeel is heel vriendelijk, en komt meerdere malen vragen of je wat wil drinken. Ook al zit de drank (sinas, cola, ijsthee) gratis, en zoveel als je wil bij de prijs inbegrepen. Voor bier en wijn moet je iets bijbetalen. Zo wordt een avondje uit eten heel betaalbaar voor iederéén. Wij zijn net terug van vakantie, en hebben onszelf beloofd om deze week als afsluiting van een heerlijke vakantie naar "De Gooische Wok"te gaan.

32. Uitstekend restaurant en van horen zeggen ook het enige restaurant in Huizen waar je nog heerlijk kan eten. De runderhaas en gegrilde biefstuk zijn werkelijk overheerlijk. Lekker mals en zeer smakelijk. Ik had een rode wijn bij het vlees genomen en die was heerlijk. De rode wijn is laag geprijst, maar zeer goed en rijkelijk gevuld. Non-alcoholische drankjes zijn gratis, vreemd want de prijzen zijn al heel schappelijk en vooral voor hier in het Gooi. Aan de bediening kon ik zien dat ze genieten van het werk dat ze doen en dat is ook fijn voor de dinerende gasten. Ze waren keurig, vriendelijk en gedreven in hun werk. Absoluut een aanrader en ik vind het zo jammer dat ik hier nog nooit eerder ben geweest.

33. Heerlijk gegeten, er is echt van alles en smaakt allemaal fantastisch. Toen ik mijn kinderen voor het eerst meenam vroegen zij na afloop gelijk aan mij wanneer we weer hier gingen eten. De jonge bediening is vriendelijk en zeer beleefd. Mijn kinderen zweren erbij nooit ergens anders te willen eten. Echt een aanrader!

34. Toon de Vries

Ik ben laatst uitgenodigd door mijn bedrijf om te gaan eten in het Gooische wok restaurant. We waren met een groep van 15 man. Er is veel variatie in het eten te vinden, je hebt er wel van alles, maar als ik zelf mocht kiezen zou ik echt niet naar een wokrestaurant gaan.

Als ik uitga dan wil ik wel goed bediend worden en normaal aandacht krijgen, me als een gast voelen. Het in de rij wachten op je eten vind ik ook niet fijn, het was die dag heel druk dan sta je daar langer dan 10 min te wachten, is je eten eindelijk klaar ga je aan tafel, is de rest nog aan het wachten. Leuk is dat, ga je met een groep van 15 man uit eten, zit je in je eentje aan de tafel.

Voor die prijs is het natuurlijk wel goed allemaal, maar dan betaal ik toch liever iets meer.

6,7
  35. Ik ben hier maar een paar keer geweest en ging voorheen altijd naar een andere wok, maar dit is zoveel makkelijker te vinden met de auto. Je zet het adres in je tomtom en je bent er zo. En inderdaad is het parkeren hier ook gratis, wat ook een restaurant heel succesvol kan maken.

Dit is een mooi restaurant waar je veel grote ramen hebt waardoor je een mooi uitzicht hebt over de omgeving. Met name de tafels zijn zo mooi, ik heb nog nooit marmeren tafels gezien behalve op vakantie in Zuid Frankrijk. Het is echt onvoorstelbaar mooi hier.

Het eten is hier ook heel lekker en goedkoop. Ik kan onbeperkt eten en frisdrank zit erbij. En omdat geen alcohol kan drinken omdat ik moet rijden ben ik hier heel goedkoop uit elke keer als ik met mijn vrouw en schoonouders hier kom eten. Voor 8 mensen kun je hier makkelijk in het weekend voor 200 euro eten, wat goedkoper is dan welk ander restaurant van dit niveau waar ik tot nu toe ben geweest.

36. Beste wok waar ik ben geweest. Er is genoeg keuze en variatie in het eten. Ook aan de kinderen is goed gedacht. Er is voor ieder wat wils. De chocoladefontein trekt veel aandacht onder kinderen en eigenlijk wel iedereen. Ondanks dat ik in Amsterdam woon, ga ik liever de volgende keer wokken in Huizen. Scheelt eigenlijk ook met kosten aangezien parkeren gratis is bij het restaurant. Het eten is van zeer goede kwaliteit en de prijzen zijn ook laag. Interieur kan wel wat beter, maar omdat het heel gezellig was geef ik voor sfeer toch een 8.

37. Zowat het enige goede restaurant in Huizen. Met vrienden er vaak afgesproken. Om drukte op zaterdag meer te vermijden komen wij altijd om 20.00 uur. Dan is het altijd rustiger. Eten is altijd erg lekker, Gooische wok is de enige plek voor mensen en met name jongeren om goed te kunnen eten. Ik en mijn vrienden eten namelijk veel en houden van goed eten. Voor de rest is er ook echt helemaal niks in Huizen, of je moet geen bezwaar hebben om 80 euro de man kwijt te zijn en nog steeds niet goed gevuld te zijn. Op verzoek kan je ook pitchers bestellen tegen een leuke prijs. Daarna gaan we altijd even naar het grandcafé.

38. Ik ben erg verrast door het overheerlijke eten en de gastvrijheid. De bediening bestaat voornamelijk uit jonge mensen, maar zijn uiterst vriendelijk en werken bovendien hard. Het restaurant is vrij druk, en dat is ook terecht. Het gaat immers niet om kwantiteit, maar juist om kwaliteit! Daarnaast wil ik attenderen dat er veel sushi keuze is en dat het echt van uitstekende kwaliteit is.

39. Een erg goed restaurant, waar ik inmiddels al vier keer ben geweest. Elke keer dat ik kom is het eten verrukkelijk. De service van het restaurant is erg goed. De mensen zijn heel beleefd en bovendien behulpzaam. Een restaurant waar de klant de koning is.

40. Ik kan alleen maar positief zijn over Gooische Wok. Ben net als vele Kerstgangers de eerste Kerstdag komen eten en ja het was er druk, wat ik ook verwacht op Kerst. Maar ik heb lekker kunnen genieten zoals ik elke zaterdag dat ik kom eten gewend ben. De bediening is vriendelijk en behulpzaam, het eten is er lekker en het is erg goedkoop! Goede combinatie dus.

41. Ik was hier gisteravond en het was weer verrukkelijk, zoals elke keer! Ik was overigens ook op de 1e Kerstdag komen eten, maar ik kan zeggen dat ik gewoon een mooie avond heb gehad.

Okay, het was wat drukker dan normaal. Maar wat verwacht je zelf. Feestdagen zijn overal drukker. In de supermarkt sta ik dan ook langer in de rij en dat is begrijpelijk.
    Overigens mijn oplossing voor drukte te vermijden is om bijv niet om 6 uur maar 8 uur uit eten te gaan: scheelt zoveel wachten ;-)

Genoeg over Kerst. Ik ga regelmatig in de regio uit eten, en sinds de komst van dit wokrestaurant vrijwel maandelijks. Het is gewoon een mooi restaurant waar je lekker kan eten tegen een voor mijn portemonnee vriendelijke prijs.

42. Ik heb hier gegeten op 31 december, samen met een groep van ongeveer 35 mensen. Het eten was heel lekker en gevarieerd.

We werden ook goed geholpen door de bediening. En niet duur.

We komen zeker nog weer terug.

43. Gooische wok, hier gegeten met de Kerst. Er was een eerste zitting en een 2e zitting. Blijkbaar konden ze de drukte niet aan van de 2e zitting, want hier hadden wij gereserveerd.

Een ongeorganiseerd zooitje! Bij binnenkomt wordt je niet ontvangen, uiteindelijk wordt je naar een tafel gestuurd. Hier lagen geen messen, dus hadden we deze van een andere tafel gepakt. Normaal kun je het natuurlijk aan een bediende vragen maar iedereen was te druk met het door elkaar rennen. Mensen wachtten al een kwartier op drinken, wij ook. We hadden uiteindelijk iemand gezocht om een bestelling te plaatsen en na een half uur nog steeds niks. Ik ben maar vast eten wezen halen (proberen). Na een half uur wachten in de rij, was ik het zat. We zijn weggegaan. Heel veel dingen waren niet aangevuld. Alle gasten liepen te mopperen, wat uiteraard heel logisch is. De sfeer was dus volledig vergaan. Wij wilden nog een gezellige avond en zijn dus vertrokken, in de hoop nog ergens te kunnen eten. Het was een gok, maar het was het waard. We konden nog ergens terecht en we zijn blij dat we hier zijn weggegaan.

Waarschijnlijk kun je hier normaal, buiten de feestdagen om, prima eten. De recensies zijn namelijk positief, maar ik raad iedereen af om met de feestdagen hier te eten.

44. Wat ik van het restaurant vind? Ik was hier met mijn ouders laatst gaan eten. (mijn ouders wonen er in de buurt)

Ten eerste is het heel makkelijk gelegen, in het centrum van Huizen waardoor het makkelijk te vinden was en daarnaast wisten we allemaal wel waar de Graaf Wichman is (gebouw waar ze in zitten).

Daarnaast was het wel een mooie ambiance en sfeer: echt gewoon heel mooi! Ik heb echt genoten van alle dingen die ze daar hebben en ook vers. Dit is naar mijn mening echt gewoon ongelooflijk lekker en natuurlijk gezond.

Qua bediening vond het ik het wel okay. Ja, ik zag dat het heel druk was en dat zegt ook weer iets over een restaurant. Ik ga liever naar een restaurant waar het druk is dan waar het rustig is omdat het iets zegt: waarom komen alle mensen hier? Omdat het goed is.
    Dus een tip aan de restauranthouders: neem meer serveersters in dienst op drukke dagen, geen negatieve opmerking maar gewoon een tip, dus als jullie dit lezen; handige tip ;-)

Andere dingen wat ik goed vond is dat de koks heel goed hebben gekookt, mam als je dit leest, je was het met me eens, ja, ze kunnen beter dan jou koken.

Kom ik terug? Jazeker! Ten eerste is het luxe, lekker en mooi. Maar vooral goedkoop! Een fantastische prijs/kwaliteit verhouding. Over een paar maanden gaan we overigens ook mijn opa's 76e verjaardag daar vieren met 50 man. O ja, als je met een grote groep komt, dan krijg je wat extra's; wij krijgen dan 10 gratis flessen wijn erbij - fantastisch gewoon de mensen die deze zaak runnen!

45. Zijn hier zaterdag 13 oktober wezen eten.

Over het eten niets dan goed. Goede kwaliteit en enorm veel keuzes.

Helaas is de keuken niet voldoende voor het aantal gasten, 2 wok pannen en een bakplaat. Het restaurant zat nog niet eens helemaal vol maar ze konden het met geen mogelijkheid aan. Na 1x in de rij te hebben gestaan had bij ons aan tafel iedereen het wel gehad. Zelf wilde ik toch heel graag nog een keer wat van de lekkere spullen hebben en heb vervolgens ruim 15 minuten in de rij gestaan. Hoorde om mij heen iedereen ook klagen. Helaas, maar wij komen hier dus niet meer terug. Hebben nu al 8 verschillende wok restaurants geprobeerd maar dit nog nooit meegemaakt. Jammer dus!

46. Op 1 oktober hier gegeten. Was prima. Sushi is voor een aantal van ons een favoriet en er was hier genoeg keuze en het was zeer smakelijk.

Wokken en tipan ging op zich ook prima, hoewel ik de keuze bij woksauzen wat vond tegenvallen. Echt pittig eten is er niet bij.

Erg apart vond ik de mogelijkheid om mosselen te laten bereiden.

Zelf frisdrank tappen en natuurlijk een ijsje klaar maken of marshmellows onder de chocoladefontein houden is voor de kinderen erg leuk; menig volwassene kwam er ook glunderend vandaan...

Voor 160 euro waren we klaar met 4 vw en 2 kd en hebben we 2,5 uur lekker gegeten en gedronken.

47. Heerlijk eten en een goede bediening.

Prijzen zijn zeer schappelijk.

Waar krijg je voor 1 euro een wijntje of een biertje?

Veel keuze uit diverse soorten eten.

Sushi, koud buffet, wok, tepanyaki of frietje.........keuze genoeg.

In september een drankje van het huis.

Interieur zou wat gezelliger kunnen.

We gaan hier zeker vaker komen.

48. De kwaliteit, versheid en diversiteit van het eten is prima.

Heel smakelijke en gezonde gerechten zijn zo gemaakt, biefstuk, gamba's, peultjes, paprika met saus van t huis, heerlijk!

De prijs, zeker inclusief drank, is zeer schappelijk.

De inrichting is inderdaad niet erg gezellig, maar het personeel daarentegen erg vriendelijk en behulpzaam.

Voor kinderen een paradijsje en inderdaad ligt het aan hun ouders als ze zich niet gedragen.

Wat mij betreft een echte aanrader.

49. Nu al twee keer gegeten. Echt een aanrader voor eters met een lekkere trek. Ook voor groepen erg leuk en smakelijk om te doen. Voor de portemonnee erg betaalbaar.

50. Charles

Aan de prijs/kwaliteit ligt het hier niet, die is best wel OK. Maar wat een sfeerloze entourage in een troosteloos gebouw op een hopeloos ongezellig plein!

Gillende en hollende kinderen die de uitgiftebufetten als speelplaats gebruiken en overal met hun tengels aanzitten (overigens het personeel niet aan te rekenen!)

Al met al, wel lekker gegeten maar er niet echt vrolijk van thuisgekomen.

51. Ik ben er gisteren komen wokken om het uit te proberen, ik wilde namelijk reserveren voor 20 man. Ik heb er heerlijk gegeten. Het wok en tipan yaki gedeelte is een aanrader! Ik vind dit restaurant geen vreetschuur, want ze leveren hoogstaande kwaliteit eten. Er is veel aanbod en het feit dat je jezelf lekker kan volproppen hoeft niet te impliceren dat dit een vreetschuur is ( we hebben toch het recht lekker veel te eten als ze onbeperkt eten aanbieden?). Sfeer kan inderdaad wel beter, ze hebben teveel gekozen voor voor chique, te veel chicque hou ik niet van. Ik kom over drie weken terug met 20 man.

52. Een echte vreetschuur! Je rekent vooraf af en koopt drankbonnen; bier en Jus d'orange 1 Euro en frisdrank gratis.

Ook voortdurend bediening voor drinken aan tafel.

Sfeerloos interieur, gericht op gemak en toegankelijkheid.

Het eten is prima en onbeperkt. Wel tijdens ons bezoek eerst geen stokbrood en later de slagroom op. Toen zat personeel (22.00u) zelf te eten, dus zal oorzaak zijn.

Gezellig of echt voordelig is het niet, maar functioneel wel.